Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 22 listopada 2024 07:35
Reklama Hipol
Reklama
Reklama
News will be here

Czas przywrócić miasto mieszkańcom

7 marca w oławskim Centrum Sztuki odbyła się konwencja wyborcza KWW "Wszystko dla Oławy". Zaprezentowano kandydatów na radnych Rady Miejskiej w Oławie, kandydata na burmistrza oraz część programu wyborczego
Czas przywrócić miasto mieszkańcom
Ekipa kandydatów z "Wszystko dla Oławy"

Autor: Wioletta Kamińska


OŁAWA Polityka 

- Przedstawimy pokrótce elementy naszego programu wyborczego. Trzy z sześciu obszarów, na których chcemy się skupić w tej kampanii - mówił prowadzący spotkanie Albert Zieliński, szef stowarzyszenia "Wszystko dla Oławy", które na potrzeby wyborów stworzyło komitet wyborczy pod tą samą nazwą. - Trzeba jednak pamiętać, że nie jesteśmy komitetem, który powstał miesiąc temu i teraz zabiera się za wymyślanie projektów, pomysłów i sprawdzanie tego, co dzieje się w Oławie. Robimy to od pięciu lat, a od czterech w formie zarejestrowanego stowarzyszenia. Jesteśmy więc przekonani, że o mieście wiemy sporo. Mamy też w swoim gronie trzech radnych, którzy od pięciu lat uczestniczą w pracach Rady Miejskiej i z bliska poznają, jak to nasze miasto działa albo nie działa.   

Nim przedstawił kandydatów i program w telegraficznym skrócie, przypomniał działalność stowarzyszenia od 2021 roku. To "jak dużo przez te lata zrobili i jak wiele spraw rozpoczęli". Przewijając strony profilu społecznościowego stowarzyszenia wspomniał m.in. o tym, że wystąpili do miasta o to, by zwróciło się do KOWR-u o udostępnienie terenu pod park/las na osiedlu Sobieskiego. Zajmowali się promocją lokalnych przedsiębiorców, walczyli o to, by dworzec kolejowy był otwarty całą dobę, monitorowali sprawę przystanku kolejowego w Oławie, ale też obietnice burmistrza i innych włodarzy składane przed poprzednimi wyborami, w tym kwestie północnej obwodnicy Oławy i budowy dwóch mostów. - Wiadomo, że nic w tym temacie się wydarzyło i nic się prawdopodobnie nie wydarzy - stwierdził Zieliński, pokazując zdjęcie  wykonane podczas konferencji prasowej w sprawie mostów. - Można natomiast zobaczyć grono zadowolonych z siebie panów. Część z nich ponownie startuje w nadchodzących wyborach - czy to w Oławie czy w Domaniowie. Inni byli starostami, wicestarostami, wójtami itd. To zdjęcie było zrobione w 2021 roku, a nic w sprawie mostów do dzisiaj się nie zmieniło.

Dalej mówił o tym, że jako stowarzyszenie wspierali kolegów, którzy mocno angażowali się w projekt budżetu obywatelskiego. Pokazując zdjęcie burmistrza Tomasza Frischmanna oraz przewodniczącego Rady Miejskiej Krzysztofa Mazurka trzymających wieniec dodał natomiast, że nie przez przypadek je pokazuje, bo "to są ci panowie, którzy pogrzebali budżet obywatelski w Oławie".

 - Ten budżet, o który walczyli mieszkańcy, pod którym zbierali podpisy, a radni WdO walczyli o niego na sesji. Nie udało im się go "przepchnąć", bo nie mają większości w RM, więc budżet ten został odrzucony. Burmistrz przygotował jednak protezę tego budżetu - tłumaczył Zieliński. - Czyli, że niby ten budżet jest, ale na zasadzie "sam określę kwotę, sam wybiorę komisję, sam rozpatrzę odwołania, wszystko wiem, jak ma być, a wy mieszkańcy ewentualnie możecie przyjść do mnie na audiencję".      

Radny wspomniał  również o tym, że stowarzyszenie podejmowało różne działania charytatywne. Zajmowali się np. służbą zdrowia. Wpadli m.in. na pomysł i poprosili zarządzających wszystkimi jednostkami samorządowymi w miastach i powiecie oraz dyrektorów spółek komunalnych, aby przez rok zrezygnowali z 10% swojego wynagrodzenia, i żeby za te pieniądze kupić karetkę pogotowia. Nikt jednak nie odpowiedział na ten apel i nikt nie oddał swoich 10%, chociaż każda z tych osób powtarza, jak bardzo leży jej na sercu dobro mieszkańców i opieka zdrowotna. Mówił też o tym, że są ojcami i matkami sukcesu, jakim jest wdrożenie miejskiego programu in vitro. Wspomniał też o walce o czystość Odry i o wiadukt na ul. Wiejskiej.

 W dalszej części spotkania zaprezentowano kandydatów komitetu do Rady Miejskiej. Są to: 

Okręg nr 1 - Andrzej Godździela, Marek Wodzinowski, Marta Kołaczkiewicz, Ewelina Moroz, Dorota Orzechowska i Adam Kułakowski. 

Okręg nr 2 - Albert Zieliński, Jolanta Górska, Dorota Olender, Wioletta Pyrz, Justyna Kulicka, Wojciech Duszkiewicz, Witold Zubicki oraz Artur Pohoriło. 

Okręg nr 3 - Bartosz Gawlas, Wanda Nosek, Weronika Basińska, Karol Zalewski, Michał Humeniuk, Tomasz Kościuk, Adam Wołosiański, Magdalena Piotrowska.   

"Oława dla mieszkańców" - ten punkt programu komitetu omówiła Wanda Nosek. Mówiła o programie mieszkań komunalnych, który zakłada m.in. całoroczne składanie wniosków o przydział mieszkań komunalnych i socjalnych oraz o transparentności zasad ich przydzielania. Także o wprowadzeniu dnia referendalnego, czyli takiego, w którym mieszkańcy będą mogli wyrazić swoje opinie i preferencje w ważnych kwestiach dla miasta. Kolejne pomysły to zwiększenie  kwoty budżetu obywatelskiego do 1 mln zł, wprowadzenie programu "dofinansowanie opiekuna dziennego", co umożliwi młodym rodzicom powrót do pracy, utworzenie dziennego centrum aktywności senioralnej, gdzie osoby starsze będą mogły przebywać cały dzień i uczestniczyć w zajęciach usprawniających. Inny pomysł to powołanie multipokoleniowej Rady Miasta, składającej się z młodzieży i seniorów, by dać szansę zarówno jednym jak i drugim udziału w działaniach społecznych, łącząc nieszablonowe pomysły młodych z doświadczeniem starszych.

Kolejny punkt programu - "Zieleń dla Oławy" - przedstawiła Jolanta Górska. Ma na celu rozwój infrastruktury miasta pod względem relaksu i odpoczynku. W tym zakresie planowana jest m.in. zamiana obecnych podwórek komunalnych, które bardzo często są w tragicznym stanie, w zielone enklawy, przyjazne zarówno starszym jak i młodym, utworzenie lasu/parku na osiedlu Sobieskiego, połączenie ścieżek rowerowych, aby można było nimi dojechać i to bezpiecznie na przeciwległe krańce miasta. - Zajmiemy się też zieloną ewolucją - mówiła. - To oznacza jak najszybsze zamienienie wszystkich pieców w budynkach komunalnych na energooszczędne i ekologiczne. Innym bardzo ważnym elementem jest nasza rzeka Odra. Wielu widziało jak była, jak jest zanieczyszczana. My chcemy, o nią zadbać, chcemy stworzyć marinę, abyśmy mogli korzystać z dobrodziejstw tej rzeki. Oddać mieszkańcom nabrzeże rzeki, a teren "Piasków" był enklawą dla tych, którzy chcą odpocząć.

Radna dziękowała też mieszkańcom, którzy dotychczas ich wspierali, bo dzięki temu np. powstały pomniki przyrody. Niestety, tylko dwa - jeden to dwa dęby na "Miasteczku", drugi to cztery dęby przy ul. Nadbrzeżnej.  

Kolejny punkt programu to  "Ekonomia dla Oławy". Jak mówił Zieliński, to jedna z najważniejszych kwestii, dlatego też pierwszym z kroków, jakie po wyborach zamierzają podjąć, jest przeprowadzenia audytu systemowego, czyli chcą skontrolować miasto nie tylko pod kątem  finansowym, ale i organizacyjnym. To pozwoli ustalić, czy to, co jest w mieście, jest funkcjonalne, bo ich zdaniem nie jest, więc wiele należy tu zmienić. - Odnosimy wrażenie, że pracownicy urzędu, którzy wkładają serce w swoją pracę, są odarci z kompetencji, nie mogą samodzielnie decydować, bo te decyzje nawet w najdrobniejszych sprawach są podejmowane "na najwyższym szczeblu" - mówił Zieliński. - Chcielibyśmy też wiedzieć, jak pieniądze w mieście są wydawane, czy jest plan na rozwój miasta, bo do tej pory nikt go nie przedstawił. Wiele komitetów to powtarza, ale my to na pewno zrobimy i będziemy przeprowadzać konkursy na prezesów spółek, bo żaden z prezesów żadnej ze spółek miejskich nie wygrał konkursu od 10 lat. Nadszedł czas weryfikacji. 

Tym, co obecnie przeszkadza im w mieście najbardziej, jest brak transparentności, unikanie odpowiedzi na pytania, brak tych odpowiedzi, przewlekanie udzielania odpowiedzi itp. Tymczasem mieszkańcom należy się rzetelna informacja, dlatego też co kwartał będą publikować dokładne informacje o stanie finansowym miasta. O tym, co się udało, a co nie udało, jakie są zobowiązania itp. "Obniżka kosztów dla mieszkańców" to oferta, która wynika z konkretnych wyliczeń. Mieszkańcy mogą płacić mniej za odpady, niższe mogą być też opłaty za wodę i ścieki oraz podatki od nieruchomości. Jeżeli chodzi o psa, to nie powinno się płacić wcale i w końcu skorzystać z możliwości likwidacji opłaty za użytkowanie wieczyste, które w Oławie do tej pory nie zostało wprowadzone, a mogło być. WdO złożyło projekt uchwały w tej sprawie, ale - jak powiedział radny - leży zamrożony u przewodniczącego RM. Dalej zapowiedział likwidację stanowiska drugiego wiceburmistrza, weryfikację udziału miasta  w różnych stowarzyszeniach i związkach. Mówił też o konieczności wprowadzenia jawnego rejestru umów zawieranych przez miasto z przedsiębiorcami, aby było to przejrzyste. Także o konieczności zmiany formuły zamówień publicznych o wartości do 130 tys. zł, aby więcej podmiotów się o nich dowiadywało i miało możliwość udziału. WdO planuje też wprowadzenie programu zachęt dla inwestorów, a także weryfikacji zasad współpracy z miastami partnerskimi, bo obecnie ta wymiana, ta współpraca polega na wzajemnych odwiedzinach, z których nic nie wynika, tymczasem potrzebna jest wymiana młodzieżowa, gospodarcza, wymiana wiedzy. Należy się też zastanowić nad rozszerzeniem tej współpracy o miasta np. z Korei czy Japonii i czerpać od nich inspiracje, pomysły na to, co zrobić, by było lepiej.     

Kandydat KWW "Wszystko dla Oławy" Bartosz Gawlas mówił o tym, że jego wizja jest, aby przywrócić miasto mieszkańcom, bo do tej pory głos mieszkańców był marginalizowany. - Nie jestem związany z żadną partią i z żadnym układem, reprezentuję głos mieszkańców i każdy mieszkaniec może do mnie bezpośrednio zwrócić się o pomoc, a ja na pewno tej pomocy mu nie odmówię - mówił Bartosz Gawlas. - Do nadchodzących wyborów zgłosiły się już trzy komitety wywodzące się ze środowiska BBS, więc apeluję do mieszkańców: - Nie dajcie się na to nabrać! Ci ludzie pochodzą z jednego środowiska. Teraz dla pozoru udają pokłóconych, a co będzie po wyborach? Czy ktoś to zagwarantuje? Dlatego głosujcie na "Wszystko dla Oławy"! My reprezentujemy mieszkańców, a nie układy i interesy. 

Bartosz Gawlas odniósł się też do programu komitetu. Chce, aby Oława stała się miastem zielonym, przyjaznym mieszkańcom, co przekłada się na remonty budynków komunalnych i chodników. Miasto musi mieć plan, który zapewni mieszkańcom przewidywalność, a nie - jak to było np. w Nowym Otoku  - że ludzie kupili działki pod domki jednorodzinne, a po kilku latach obok ich domów wyrosły budynki wielorodzinne. 

Kandydat na burmistrza mówił też o potrzebie większych nakładów na sport i rozwój klubów sportowych z różnych dziedzin. Kończąc zaapelował do mediów oraz pozostałych komitetów wyborczych o zorganizowanie przedwyborczej debaty kandydatów na burmistrza, bo - jak mówił - burmistrz jest najważniejszą osobą w mieście i mieszkańcy muszą mieć możliwość poznania jego i jego poglądów.  Sam zadeklarował, że on na pewno weźmie w takiej debacie udział. 

                                                    



Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

bater79 28.03.2024 13:50
Kiedy pogonicie dyrektora OCKF,zrobicie kadencyjność! Chciałem się dowiedzieć co z tym sportem i dotacjami z UM, ale w necie są znikome,kawałki.Na stronie UM Brzeg jest 77 stron na co idzie kasa.Po pierwsze tam,wice burmistrz,rozdaje kasę a nie dyrektor ,u nas nie ma przejrzystości!

Nieogarniety 28.03.2024 13:00
W środę oglądałem państwa konwencję wyborczą. Brawo. Szacun. Mega zorganizowana. Pan Zieliński ciągle i wciąż myli mieszkania+, z mieszkaniami socjalnymi. Szczegół taki. Mieszkanie+ dostawali ludzie którzy mieli kasę. Prawidłowość przydziałów tych mieszkań, sprawdzały koleżanki pana Zielińskiego z RM, nie stwierdziły nieprawidłowości, ale dla pana Zielińskiego każdy, kto dostał takie mieszkanie to osoba napiętnowana i zła. Pan Turzański, którego wytknął pan Zieliński, fakt jest przewodniczącym komisji rewizyjnej. Ale pan Albert zapomniał dodać, że sam jest członkiem tej komisji, i że raczej rzadko bierze udział w jej posiedzeniach, a już nikt nie słyszał o jego głosie sprzeciwu, lub innym zdaniu. Więc "źdźbło w czyimś oku a belki w swoim" to już nie. Piękne było napiętnowanie różnych osób. I to w przeddzień Świąt Wielkanocnych. Długoletnia pracownica UM, wymieniona dlatego, że jej tato, pan Miłosz jest przewodniczącym Komisji Antyalkoholowej? Pani Miłosz-Kmita, napiętnowana za nazwisko. Po przejęciu władzy przez WdO, jako jedna z wielu, chyba za nazwisko, do zwolnienia. Przecież oddajecie miasto mieszkańcom. Kolejna, młoda pracownica, za to że jest córką, której Mama ze swoją Mamą prowadzą Zarząd Nieruchomościami. Po przejęciu władzy chyba za nazwisko do zwolnienia, bo przecież zwracane jest miasto dla mieszkańców. Oczywiście pani Kwaśniewska. Mąż bierze udział w przetargach i przedstawia najniższe oferty, więc pani chyba do zwolnienia, bo przecież oddajecie miasto mieszkańcom. Opluwanie, hejtowanie, wylewanie wiader pomyj na osoby w przeddzień Świąt. Pan Zieliński zrobił sobie piękną kampanie wyborczą, piętnując niewinne osoby. Niestety, to wszystko uwiarygodnia swoja osobą pan Gawlas. Wydaje się zrównoważonym i miłym facetem. No cóż. Życie. W każdym razie, i panu Gawlasowi i jego rodzinie, i panu Zielińskiemu i jego rodzinie, i wszystkim tym którzy tak przyklaskiwali panu Zielińskiemu, życzę Wesołych Świąt, pełnych miłości i zrozumienia i żeby się nie bali, że po wygranych wyborach ktoś ich zwolni z pracy, i żeby nikt za samo nazwisko ich nie piętnował, wyśmiewał, wytykał palcami, hejtował. Wszystkiego dobrego. PS. Niestety PiS i PO i BBS, zachowują się z klasą i na swoich konwencjach i nic nie mówią na temat swoich przeciwników politycznych. Wam tej klasy zabrakło. Wydaje się, że do oławskiej polityki pukacie od spodu w dno.

ogarnięty 28.03.2024 13:20
Nieogarniety 28.03.2024 13:00
W środę oglądałem państwa konwencję wyborczą. Brawo. Szacun. Mega zorganizowana. Pan Zieliński ciągle i wciąż myli mieszkania+, z mieszkaniami socjalnymi. Szczegół taki. Mieszkanie+ dostawali ludzie którzy mieli kasę. Prawidłowość przydziałów tych mieszkań, sprawdzały koleżanki pana Zielińskiego z RM, nie stwierdziły nieprawidłowości, ale dla pana Zielińskiego każdy, kto dostał takie mieszkanie to osoba napiętnowana i zła. Pan Turzański, którego wytknął pan Zieliński, fakt jest przewodniczącym komisji rewizyjnej. Ale pan Albert zapomniał dodać, że sam jest członkiem tej komisji, i że raczej rzadko bierze udział w jej posiedzeniach, a już nikt nie słyszał o jego głosie sprzeciwu, lub innym zdaniu. Więc "źdźbło w czyimś oku a belki w swoim" to już nie. Piękne było napiętnowanie różnych osób. I to w przeddzień Świąt Wielkanocnych. Długoletnia pracownica UM, wymieniona dlatego, że jej tato, pan Miłosz jest przewodniczącym Komisji Antyalkoholowej? Pani Miłosz-Kmita, napiętnowana za nazwisko. Po przejęciu władzy przez WdO, jako jedna z wielu, chyba za nazwisko, do zwolnienia. Przecież oddajecie miasto mieszkańcom. Kolejna, młoda pracownica, za to że jest córką, której Mama ze swoją Mamą prowadzą Zarząd Nieruchomościami. Po przejęciu władzy chyba za nazwisko do zwolnienia, bo przecież zwracane jest miasto dla mieszkańców. Oczywiście pani Kwaśniewska. Mąż bierze udział w przetargach i przedstawia najniższe oferty, więc pani chyba do zwolnienia, bo przecież oddajecie miasto mieszkańcom. Opluwanie, hejtowanie, wylewanie wiader pomyj na osoby w przeddzień Świąt. Pan Zieliński zrobił sobie piękną kampanie wyborczą, piętnując niewinne osoby. Niestety, to wszystko uwiarygodnia swoja osobą pan Gawlas. Wydaje się zrównoważonym i miłym facetem. No cóż. Życie. W każdym razie, i panu Gawlasowi i jego rodzinie, i panu Zielińskiemu i jego rodzinie, i wszystkim tym którzy tak przyklaskiwali panu Zielińskiemu, życzę Wesołych Świąt, pełnych miłości i zrozumienia i żeby się nie bali, że po wygranych wyborach ktoś ich zwolni z pracy, i żeby nikt za samo nazwisko ich nie piętnował, wyśmiewał, wytykał palcami, hejtował. Wszystkiego dobrego. PS. Niestety PiS i PO i BBS, zachowują się z klasą i na swoich konwencjach i nic nie mówią na temat swoich przeciwników politycznych. Wam tej klasy zabrakło. Wydaje się, że do oławskiej polityki pukacie od spodu w dno.
Jak narazie o "kadrowym tsunami" po wyborach wypowiadał się jedynie pan Hadryś. Pan Gawlas w opublikowanym wywiadzie odnośnie wymiany kadr po wygranych wyborach wypowiedział się jednoznacznie. Rozumiem, że ta lista osób "do zwolnienia" to plany BBS, które ujawniłeś przez przypadek? Jak zwykle manipulujesz i posługujesz się fragmentami wypowiedzi wyrwanymi z kontekstu.

Nieogarniety 28.03.2024 14:43
ogarnięty 28.03.2024 13:20
Jak narazie o "kadrowym tsunami" po wyborach wypowiadał się jedynie pan Hadryś. Pan Gawlas w opublikowanym wywiadzie odnośnie wymiany kadr po wygranych wyborach wypowiedział się jednoznacznie. Rozumiem, że ta lista osób "do zwolnienia" to plany BBS, które ujawniłeś przez przypadek? Jak zwykle manipulujesz i posługujesz się fragmentami wypowiedzi wyrwanymi z kontekstu.
Jak byś przeczytał ze zrozumieniem, czego ci życzę, to byś doczytał, że chodzi o wypowiedź pana Zielińskiego, na wczorajszej konwencji wyborczej WdO. Nie chodzi o artykuł i wypowiedź pana Gawlasa. Nie musisz tu wymieniać jakiejś wyimaginowanej wypowiedzi pana Hadrysia, bo co on ma do pracy Urzędu? Trochę żałosna próba odwrócenia uwagi.

ogarnięty 28.03.2024 17:09
Nieogarniety 28.03.2024 14:43
Jak byś przeczytał ze zrozumieniem, czego ci życzę, to byś doczytał, że chodzi o wypowiedź pana Zielińskiego, na wczorajszej konwencji wyborczej WdO. Nie chodzi o artykuł i wypowiedź pana Gawlasa. Nie musisz tu wymieniać jakiejś wyimaginowanej wypowiedzi pana Hadrysia, bo co on ma do pracy Urzędu? Trochę żałosna próba odwrócenia uwagi.
Wyimaginowane to są twoje zarzuty, ale jakby nie jestem zaskoczony, że hejt to jedyne co masz do zaoferowania. A wypowiedź Hadrysia prawdziwa, proszę link. https://www.tuolawa.pl/artykul/21949,hadrys-gdyby-partia-wygrala-to-w-olawie-byloby-kadrowe-tsunami

Nieogarniety 28.03.2024 18:50
ogarnięty 28.03.2024 17:09
Wyimaginowane to są twoje zarzuty, ale jakby nie jestem zaskoczony, że hejt to jedyne co masz do zaoferowania. A wypowiedź Hadrysia prawdziwa, proszę link. https://www.tuolawa.pl/artykul/21949,hadrys-gdyby-partia-wygrala-to-w-olawie-byloby-kadrowe-tsunami
Ja nie stawiam żadnych zarzutów nikomu, ani nie hejtuje. Komentuje tylko to co powiedział pan Zielinski. Tylko tyle, i jak widać dla ciebie, to aż tyle

Nieogarniety 28.03.2024 19:02
ogarnięty 28.03.2024 17:09
Wyimaginowane to są twoje zarzuty, ale jakby nie jestem zaskoczony, że hejt to jedyne co masz do zaoferowania. A wypowiedź Hadrysia prawdziwa, proszę link. https://www.tuolawa.pl/artykul/21949,hadrys-gdyby-partia-wygrala-to-w-olawie-byloby-kadrowe-tsunami
Powołujesz się na rozmowę z panem Hadrysiem z 14.03.2021 r. Radzę doczytać ze zrozumieniem to raz, a dwa tak a pro po, to dziś mamy marzec 2024. Może zacytujesz jakąś wypowiedź z 2002 roku, jak się tworzył BBS? Może tam znajdziesz coś ciekawego?

anty partyjny 29.03.2024 11:08
Nieogarnięty - ta ksywa idealnie pasuje do twojej inteligencji. Obrońca czci i cnót - co cię tak bardzo boli gościu, że ciągle stękasz na tym intrenecie. Pan Zieliński nie siedzi u nikogo w kieszeni, nie jest uzależniony od żadnej partii i zawsze mówi to co myśli . BRAWO PANIE ZIELIŃSKI !

Nieogarniety 29.03.2024 12:28
anty partyjny 29.03.2024 11:08
Nieogarnięty - ta ksywa idealnie pasuje do twojej inteligencji. Obrońca czci i cnót - co cię tak bardzo boli gościu, że ciągle stękasz na tym intrenecie. Pan Zieliński nie siedzi u nikogo w kieszeni, nie jest uzależniony od żadnej partii i zawsze mówi to co myśli . BRAWO PANIE ZIELIŃSKI !
Specjalnie mam taki nick, dla takich jak ty, którzy nie mając żadnych argumentów muszą komuś i coś "pojechać". A gdzie ja napisałem, że pan Zieliński siedzi u kogoś w kieszeni? A co do mowy, to musi uważać żeby "mowa nie wyprzedzała myśli".

Mundi 29.03.2024 16:17
Gościu, daj sobie na wstrzymanie i nie komentuj każdego wpisu (komentarza) !!! Daj odetchnąć od siebie.

Nieogarniety 29.03.2024 18:11
Mundi 29.03.2024 16:17
Gościu, daj sobie na wstrzymanie i nie komentuj każdego wpisu (komentarza) !!! Daj odetchnąć od siebie.
Nikt ci nie każe wchodzić tutaj i czytać, i już będziesz odpoczywał. Wiem, że prawda uwiera i jest niezbyt wygodna, ale taka jest i trzeba ją pokazywać. Nie ukrywam się za innymi nickami i dlatego moje komentarze są tak widoczne. Nie będę za to przepraszał.

Kryspian 30.03.2024 10:00
Nieogarniety 29.03.2024 18:11
Nikt ci nie każe wchodzić tutaj i czytać, i już będziesz odpoczywał. Wiem, że prawda uwiera i jest niezbyt wygodna, ale taka jest i trzeba ją pokazywać. Nie ukrywam się za innymi nickami i dlatego moje komentarze są tak widoczne. Nie będę za to przepraszał.
Tak jak napisałeś, prawda nie jest dla BBSu wygodna, dlatego tak cie uwiera to o czym pan Zieliński mówi. Bardzo dobrze, że pan Zieliński o tym powiedział, ludzie powinni wiedzieć takie rzeczy.

Nieogarniety 30.03.2024 15:00
Kryspian 30.03.2024 10:00
Tak jak napisałeś, prawda nie jest dla BBSu wygodna, dlatego tak cie uwiera to o czym pan Zieliński mówi. Bardzo dobrze, że pan Zieliński o tym powiedział, ludzie powinni wiedzieć takie rzeczy.
W zupełności masz rację. Pani która pracuje w urzędzie, tylko dlatego napiętnowana, że ma takie a nie inne nazwisko. Młoda dziewczyna, która pracuje w urzędzie, napiętnowana za to, że jej Mama z Babcią prowadzą własną działalność itd itd. Uwiera mnie brak empatii, kultury, takie pana Zielińskiego "po trupach do celu" i najgorsze w tym wszystkim, że wkręca w to pana Gawlasa, i każe mu firmować to swoim nazwiskiem, a on jak zwykle, sfrustrowany w cieniu. Ani kariera piłkarza mu nie wyszła, ani dotychczasowa kariera polityczna, więc ta frustrację wyładowuje na osobach które z wyborami nie mają nic wspólnego. Ale dla niego to nie ważne. Najważniejsze jest jego "ja" i jego "ego". Ani PO ani PiS ani BBS, nie atakuje nikogo, i nie robią brudnej kampanii wyborczej, tylko WdO i sfrustrowany pan Zieliński. Okazuje się, że jest po prostu "małym" czlowieczkiem.

Gość xy 28.03.2024 09:54
Komentarz zablokowany

Wyborca 21.03.2024 07:22
Cuda, cuda ogłaszają, gdyby tak jeszcze w tych wyborach mówić o pieniądzach, ale konkretnie. Ile, skąd, jaki koszt utrzymania itp. A potem zacznie się tłumaczenie. Nie rządzimy sami, budżet jest w fatalnej kondycji, zmieniają się priorytety itp.

Dżef 21.03.2024 08:39
Wyborca 21.03.2024 07:22
Cuda, cuda ogłaszają, gdyby tak jeszcze w tych wyborach mówić o pieniądzach, ale konkretnie. Ile, skąd, jaki koszt utrzymania itp. A potem zacznie się tłumaczenie. Nie rządzimy sami, budżet jest w fatalnej kondycji, zmieniają się priorytety itp.
Akurat oni mówią dość realnie, najbardziej realnie ze wszystkich komitetów. Wszystkie obietnicy są możliwe do zrealizowania, pokazywali też gdzie i w jaki sposób można oszczędzić na realizację tych celów.

Nieogarniety 21.03.2024 08:59
Dżef 21.03.2024 08:39
Akurat oni mówią dość realnie, najbardziej realnie ze wszystkich komitetów. Wszystkie obietnicy są możliwe do zrealizowania, pokazywali też gdzie i w jaki sposób można oszczędzić na realizację tych celów.
Zgadzam się z Wyborcą. Ich program z realnością ma tyle wspólnego, co każdego innego komitetu. Kiełbasa wyborcza i lanie wody.

myślący 20.03.2024 11:57
Wszystko dla Oławy? Niesamowite. A ile dla siebie? Dlaczego ludzie koalicji rządzącej o lewicowo-liberalnych poglądach startują z tzw. niezależnych komitetów?

bol 28.03.2024 10:42
Myślący "inaczej"?

Rex 14.03.2024 09:36
Altruista w Oławie jest jeden !!! To obecnie nam panujący wspomógł "kartoflarza" w osiągnięciu ok. 1 mln. PLN w ciągu kadencji. O innych altruistucznych pociągnięciach pisać nie będę zbyt mało miejsca, a są to sp-ki, rady nadzorcze oraz inne funkcjie ściśle powiązane z dochodem finansowym.

Nieogarniety 14.03.2024 10:28
Rex 14.03.2024 09:36
Altruista w Oławie jest jeden !!! To obecnie nam panujący wspomógł "kartoflarza" w osiągnięciu ok. 1 mln. PLN w ciągu kadencji. O innych altruistucznych pociągnięciach pisać nie będę zbyt mało miejsca, a są to sp-ki, rady nadzorcze oraz inne funkcjie ściśle powiązane z dochodem finansowym.
Kolego poczekamy i zobaczymy, jacy będą twoi z WdO, jeśli zdobędą władzę. Pomału widać na przykładzie KO, co robi w kraju, jak przejmuje władzę. Myślisz, że jak twoje WdO będzie tworzyć z kimś koalicję, to inaczej będzie robić? Scenariusz zawsze jest ten sam. Narzekanie i wytykanie do momentu, aż się nie dostanie odrobiny władzy, Wtedy " punkt widzenia i siedzenia" itd. Poczekamy i zobaczymy.

znajoma 13.03.2024 12:14
Ja trochę z innej beczki, bo chciałabym napisać o Bartoszu, którego miałam okazję poznać osobiście. Otóż nie znam drugiej tak uczciwej i spokojnej, a przy tym niesamowicie inteligentnej osoby. Osoby, które go znają, są naprawdę przekonane o tym, że jeśli on wygra, to naprawdę będzie uczciwie i każdy będzie miał równe szanse.

Nieogarniety 13.03.2024 13:17
znajoma 13.03.2024 12:14
Ja trochę z innej beczki, bo chciałabym napisać o Bartoszu, którego miałam okazję poznać osobiście. Otóż nie znam drugiej tak uczciwej i spokojnej, a przy tym niesamowicie inteligentnej osoby. Osoby, które go znają, są naprawdę przekonane o tym, że jeśli on wygra, to naprawdę będzie uczciwie i każdy będzie miał równe szanse.
Nie śmiem twierdzić, że pan Gawlas jest nieuczciwy i mało inteligentny. Mam nadzieję, że nigdy nie będę miał okazji tak o nim napisać. Wydaje mi się tylko, że dał się wypuścić panu Zielińskiemu, na twarz WdO i na kandydata na burmistrza. Pan Zieliński umiejętnie chowa się za czyimiś plecami, żeby nie ponosić żadnej odpowiedzialności. Szkoda pana Gawlasa.

Sąsiad 13.03.2024 15:32
Nieogarniety 13.03.2024 13:17
Nie śmiem twierdzić, że pan Gawlas jest nieuczciwy i mało inteligentny. Mam nadzieję, że nigdy nie będę miał okazji tak o nim napisać. Wydaje mi się tylko, że dał się wypuścić panu Zielińskiemu, na twarz WdO i na kandydata na burmistrza. Pan Zieliński umiejętnie chowa się za czyimiś plecami, żeby nie ponosić żadnej odpowiedzialności. Szkoda pana Gawlasa.
Widać, że nie znasz Bartka. Gdybyś znał to nigdy w życiu nie pisałbyś takich bzdur.

Nieogarniety 13.03.2024 16:59
Sąsiad 13.03.2024 15:32
Widać, że nie znasz Bartka. Gdybyś znał to nigdy w życiu nie pisałbyś takich bzdur.
Tzn jakich? Że jest uczciwy i inteligentny? Ja staram się nie obrażać nikogo, ale jeśli twierdzisz, że go znasz, i że jest odwrotnie jak ja piszę, to przykro mi.

Sąsiad 13.03.2024 19:47
Nieogarniety 13.03.2024 16:59
Tzn jakich? Że jest uczciwy i inteligentny? Ja staram się nie obrażać nikogo, ale jeśli twierdzisz, że go znasz, i że jest odwrotnie jak ja piszę, to przykro mi.
Nie, że dał się komuś w coś wpuścić. Jak widać hejt to jedyne co masz do zaprezentowanie kolego z BBS.

Nieogarniety 13.03.2024 21:22
Sąsiad 13.03.2024 19:47
Nie, że dał się komuś w coś wpuścić. Jak widać hejt to jedyne co masz do zaprezentowanie kolego z BBS.
Szanowny kolego z WdO. Tylko dwaj liderzy swoich ugrupowań, tzn pan Zieliński i pan Drabiński, nie stają na czele ugrupowań, i nie walczą w wyborach o fotel burmistrza. Pan Drabiński to rozumiem, bo nie jest zbyt rozpoznawalną osobą na oławskim "politycznym" podwórku, ale pan Zieliński to całkiem inna bajka. Wszyscy go do tej pory znali jako "Zawiszę Czarnego" oławskiej polityki, walczącego o mieszkańców miasta ze znienawidzonym burmistrzem. I nagle co się okazuje? Że jeśli chodzi o fotel burmistrza, to pan Zieliński, ten niezłomny, chowa się za plecami pana Gawlasa i nie startuje. Dlaczego wystawia pana Gawlasa, który w poprzednich wyborach przegrał i nawet nie zdobył mandatu radnego? Bo co? Bo tak wygodniej? Stąd mój wpis, że pan Gawlas dał się "wpuścić". I nie jest to hejt, tylko moja analiza zachowania się obu panów, a zwłaszcza tego, który za nic nie chce odpowiadać, czyli pana Zielińskiego. W żadnym moim wpisie nie napisałem niczego co by stawiało w złym świetle pana Gawlasa, więc nie zarzucaj mi hejtowania bardzo proszę. Pozdrawiam

Sąsiad 15.03.2024 08:41
Nieogarniety 13.03.2024 21:22
Szanowny kolego z WdO. Tylko dwaj liderzy swoich ugrupowań, tzn pan Zieliński i pan Drabiński, nie stają na czele ugrupowań, i nie walczą w wyborach o fotel burmistrza. Pan Drabiński to rozumiem, bo nie jest zbyt rozpoznawalną osobą na oławskim "politycznym" podwórku, ale pan Zieliński to całkiem inna bajka. Wszyscy go do tej pory znali jako "Zawiszę Czarnego" oławskiej polityki, walczącego o mieszkańców miasta ze znienawidzonym burmistrzem. I nagle co się okazuje? Że jeśli chodzi o fotel burmistrza, to pan Zieliński, ten niezłomny, chowa się za plecami pana Gawlasa i nie startuje. Dlaczego wystawia pana Gawlasa, który w poprzednich wyborach przegrał i nawet nie zdobył mandatu radnego? Bo co? Bo tak wygodniej? Stąd mój wpis, że pan Gawlas dał się "wpuścić". I nie jest to hejt, tylko moja analiza zachowania się obu panów, a zwłaszcza tego, który za nic nie chce odpowiadać, czyli pana Zielińskiego. W żadnym moim wpisie nie napisałem niczego co by stawiało w złym świetle pana Gawlasa, więc nie zarzucaj mi hejtowania bardzo proszę. Pozdrawiam
Ej, wy w tym BBSie rzeczywiście się go boicie. Stąd te twoje asekuracyjne komentarze, natychmiastowe wycofywanie się jak się zapędzisz. Prawda jest taka, że pan Gawlas jest niezależny, uczciwy, nic nie można mu zarzucić, nie ma za nim żadnego szefa partii, który mógłby na niego wpływać. Boicie się tego, że trzeba będzie uczciwie konkurować na równych zasadach ze wszystkimi przedsiębiorcami w Oławie przy zamówieniach i, że nie będzie tak, że jedynie wąska grupa będzie korzystała. Skończy się dojenie miasta i mieszkańców przez grupę kolesi BBS.

Nieogarniety 15.03.2024 09:29
Sąsiad 15.03.2024 08:41
Ej, wy w tym BBSie rzeczywiście się go boicie. Stąd te twoje asekuracyjne komentarze, natychmiastowe wycofywanie się jak się zapędzisz. Prawda jest taka, że pan Gawlas jest niezależny, uczciwy, nic nie można mu zarzucić, nie ma za nim żadnego szefa partii, który mógłby na niego wpływać. Boicie się tego, że trzeba będzie uczciwie konkurować na równych zasadach ze wszystkimi przedsiębiorcami w Oławie przy zamówieniach i, że nie będzie tak, że jedynie wąska grupa będzie korzystała. Skończy się dojenie miasta i mieszkańców przez grupę kolesi BBS.
I po co taka agresja? Sam zauważasz, że nie obrażam, że potwierdzam jego uczciwość itd. Staram się wypowiadać o innych kandydatach z szacunkiem a nie z obawą. A ty zaraz taki agresywny komentarz. Liderem i szefem i założycielem WdO, jest pan Zieliński i pan Kraczek. Ne ma co się wypierać. Udowodniono komuś jakąś nieuczciwość przy jakiś przetargach, że piszesz o nieuczciwości urzędników? Jak wygląda wg. ciebie to "dojenie" miasta? Ja tam nie czuję się "dojony" i nikt żadnego zawiadomienia w tym temacie nie złożył, więc na czym opierasz swoje zarzuty?

Ciekawski 28.03.2024 21:29
Oj Panie , Pani Nieogarnięty, tu już pojechałeś w świat fantazji. Akurat dobrze wiem, że Pan Kraczek nic nie miał wspólnego z założeniem WDO.I kto tu bajki opowiada?

Nieogarniety 28.03.2024 22:29
Ciekawski 28.03.2024 21:29
Oj Panie , Pani Nieogarnięty, tu już pojechałeś w świat fantazji. Akurat dobrze wiem, że Pan Kraczek nic nie miał wspólnego z założeniem WDO.I kto tu bajki opowiada?
Szanowny panie Ciekawski, zapytaj swoich kolegów Zielińskiego i Gawlasa, i jak się nie będą wstydzić, to ci powiedzą jak było. Chyba pan Drabinki też może coś na ten temat powiedzieć. Nie muszę kłamać ani fantazjować. Taka jest prawda. Przeszłości nie ma się co wypierać. Kiedyś pan Krzaczek był dobry i był kolega.

Poinformowany 29.03.2024 07:14
Ciekawski 28.03.2024 21:29
Oj Panie , Pani Nieogarnięty, tu już pojechałeś w świat fantazji. Akurat dobrze wiem, że Pan Kraczek nic nie miał wspólnego z założeniem WDO.I kto tu bajki opowiada?
BBSiak rzuca hejt, bo tylko tyle mu zostało, nawet urzędnicy w urzędzie rozpytują już po ludziach, żeby się dowiedzieć czegoś więcej o panu Bartoszu i z tego co wiem są bardzo pozytywnie zaskoczeni i trafia do nich hasło "czas na zmianę".

Nieogarniety 29.03.2024 09:08
Poinformowany 29.03.2024 07:14
BBSiak rzuca hejt, bo tylko tyle mu zostało, nawet urzędnicy w urzędzie rozpytują już po ludziach, żeby się dowiedzieć czegoś więcej o panu Bartoszu i z tego co wiem są bardzo pozytywnie zaskoczeni i trafia do nich hasło "czas na zmianę".
No to pojechałeś. Piękny Wielkanocny żarcioszek. "Czas na zmiany" trafia do większości pracowników, którzy po konwencji WdO zastanawiają się kogo zmienia.

fan WdO 29.03.2024 09:27
Nieogarniety 29.03.2024 09:08
No to pojechałeś. Piękny Wielkanocny żarcioszek. "Czas na zmiany" trafia do większości pracowników, którzy po konwencji WdO zastanawiają się kogo zmienia.
Frischmann, Mikoda i Pasierbowicz, to w zupełności wystarczy.

Nieogarniety 29.03.2024 10:24
fan WdO 29.03.2024 09:27
Frischmann, Mikoda i Pasierbowicz, to w zupełności wystarczy.
Jakoś ich szanowny pan Zieliński, szara eminencja WdO, nie wymieniał za bardzo. No i oczywiście pod warunkiem, że ludzie ich nie wybiorą. Bo WdO zbyt się pyszni, i chyba zaczyna obawiać się o swój wynik wyborczy. A kilka razy uprzedzałem, że "pycha kroczy przed upadkiem". Szanowny pan Zieliński pokazał na konwencji, że już się czuje, właścicielem Oławy, i że będzie decydował kto i co

fan WdO 29.03.2024 11:34
Nieogarniety 29.03.2024 10:24
Jakoś ich szanowny pan Zieliński, szara eminencja WdO, nie wymieniał za bardzo. No i oczywiście pod warunkiem, że ludzie ich nie wybiorą. Bo WdO zbyt się pyszni, i chyba zaczyna obawiać się o swój wynik wyborczy. A kilka razy uprzedzałem, że "pycha kroczy przed upadkiem". Szanowny pan Zieliński pokazał na konwencji, że już się czuje, właścicielem Oławy, i że będzie decydował kto i co
Odnoszę wrażenie, że oglądaliśmy dwie różne konwencje, ale wiesz Frischmann jakoś szczególnie do Zielińskiego nie jest podobny, więc nie powinieneś ich mylić. Może wizyta u okulisty i laryngologa, skoro mylisz ich ze sobą?

Nieogarniety 29.03.2024 12:33
fan WdO 29.03.2024 11:34
Odnoszę wrażenie, że oglądaliśmy dwie różne konwencje, ale wiesz Frischmann jakoś szczególnie do Zielińskiego nie jest podobny, więc nie powinieneś ich mylić. Może wizyta u okulisty i laryngologa, skoro mylisz ich ze sobą?
Ja ich nie mylę. Wiem kto jest i że ten sam Frischamnn będzie burmistrzem dalej. Zieliński tak się boi i porażki i odpowiedzialności, że nie chce nawet startować w wyborach na burmistrza.

fan WdO 29.03.2024 12:51
Nieogarniety 29.03.2024 12:33
Ja ich nie mylę. Wiem kto jest i że ten sam Frischamnn będzie burmistrzem dalej. Zieliński tak się boi i porażki i odpowiedzialności, że nie chce nawet startować w wyborach na burmistrza.
Dobry żart. Mimo wszystko życzę wesołych świąt.

Nieogarniety 29.03.2024 13:50
fan WdO 29.03.2024 12:51
Dobry żart. Mimo wszystko życzę wesołych świąt.
Ty też nieźle żartujesz. Pożyjemy i zobaczymy. Dziękuję i też życzę wszystkiego dobrego

rol 28.03.2024 16:22
Przestań hejtować i wpierać ludziom, że nie hejtujesz!!

jednak nie udajesz 28.03.2024 16:19
I ty się chwalisz, że nie hejtujesz hejterska tubo.

Nieogarniety 28.03.2024 16:51
jednak nie udajesz 28.03.2024 16:19
I ty się chwalisz, że nie hejtujesz hejterska tubo.
Piszesz z różnych nicków to samo i o tej samej godzinie. Ogarnij się człowieku, bo to zakrawa na rozpacz i wygląda trochę żałośnie

Nieogarniety 13.03.2024 11:54
Kilka nicków od jednej osoby, i ten sam tekst o "trzęsącym się" burmistrzu i jaki to wspaniały program przedstawiło WdO, tak samo skompromitowane, jak oławska PO, obroną dobrego imienia posła Macierewicza. Chociaż kolejność zdań byś kolego zmienił, tak żeby nie było widać, że pisze ta sama osoba. A tak a pro po, przeczytaj sobie co prezentuje Stowarzyszenie Sławomira K. oławska PO i Stowarzyszenie Niemirowskiego. Wszyscy obiecujecie, że zrobicie wszystko w mieście, na pstryk palcem wszystko naprawicie i wybudujecie, ale oczywiście wcześniej obniżycie podatki i wszelkie opłaty. Brawo. Himalaje hipokryzji i obietnic bez pokrycia. Na dodatek ten lider, pan Zieliński, który nie chce brać za nic odpowiedzialności, i chowający się za plecami pana Gawlasa, który niestety kojarzy się już jako przegrany w wyborach. Ale życzę dobrego samopoczucie i nie wpadania w hura optymizm bo " pycha kroczy przed upadkiem".

Ja, Wyborca 13.03.2024 11:51
Zarządzanie z tylnego fotela. Nie przejdzie. Gadanie tak, odpowiedzialność nie.

Olawianie 13.03.2024 10:37
Panie Albercie wspaniałe! Towarzystwo skompresowanej koalicji nie ma z Wami szans. Wspaniala prezencja, program i wspaniali ludzie. Głosujemy na Was!

Nieogarniety 13.03.2024 17:03
Olawianie 13.03.2024 10:37
Panie Albercie wspaniałe! Towarzystwo skompresowanej koalicji nie ma z Wami szans. Wspaniala prezencja, program i wspaniali ludzie. Głosujemy na Was!
Jeśli pan Albert jest taki cudowny i wspaniały, to może niech wyjaśni jak to było, wtedy gdy wypuszczał Sławomira K. żeby ten obrzucał błotem i g..em burmistrza, hejtował go, a gdy przyszła kampania wyborcza, to pozbył się Sławomira K, a teraz ciągają się oba Stowarzyszenia po Sądach? Bardzo ciekawy temat w klimacie "kryształu" jakim jest pan Albert

Ola 13.03.2024 08:05
Świetni ludzie! Głosujemy na Was!

mieszkanka 13.03.2024 06:12
Zapytano Gogolę: kiedy zostanie podjęta uchwała o przekształceniu użytkowania wieczystego w prawo własności? (uciekł). Panie Albercie dziękujemy, że zajął się Pan tym ważnym tematem. My mieszkańcy osiedla Chrobrego mamy nadzieję, że przebijecie "oławską betonozę" wyciągniecie uchwałę z zamrażarki i uchwalicie. Zyczymy wygranej !!!

Wyborca 12.03.2024 21:33
Wasze asertywne postawy dają gwarancję i pewność funkcjonowania rady.

Olav 12.03.2024 21:02
Młodzi ludzie, nieskażeni i energiczni na których koniecznie trzeba zagłosować. Altruiści, którzy się nie upubliczniają, a pomagają. Zaprezentowany program zawiera wiele istotnych i konkretnych tematów nurtujących od lat mieszkańców Oławy co daje nadzieję , że w przypadku wyboru dotrzymają obietnic.

Rex 12.03.2024 21:17
Olav 12.03.2024 21:02
Młodzi ludzie, nieskażeni i energiczni na których koniecznie trzeba zagłosować. Altruiści, którzy się nie upubliczniają, a pomagają. Zaprezentowany program zawiera wiele istotnych i konkretnych tematów nurtujących od lat mieszkańców Oławy co daje nadzieję , że w przypadku wyboru dotrzymają obietnic.
Będziemy na Was głosować !!!

Nieogarniety 13.03.2024 19:33
Olav 12.03.2024 21:02
Młodzi ludzie, nieskażeni i energiczni na których koniecznie trzeba zagłosować. Altruiści, którzy się nie upubliczniają, a pomagają. Zaprezentowany program zawiera wiele istotnych i konkretnych tematów nurtujących od lat mieszkańców Oławy co daje nadzieję , że w przypadku wyboru dotrzymają obietnic.
Może jestem i stary, i mam problemy ze wzrokiem ale gdzie ci młodzi, nieskażeni, altruiści? No chyba że masz na myśli panią Nosek, Olender, Górską, Gawlas lub panów Gawlasa, Zielińskiego. No jeśli tak to sorki. Zwracam honor

Robi 14.03.2024 06:37
Nieogarniety 13.03.2024 19:33
Może jestem i stary, i mam problemy ze wzrokiem ale gdzie ci młodzi, nieskażeni, altruiści? No chyba że masz na myśli panią Nosek, Olender, Górską, Gawlas lub panów Gawlasa, Zielińskiego. No jeśli tak to sorki. Zwracam honor
Dla ciebie młodzi i nieskażeni altruiści to pewnie Mikosiak, Miłosz i Hadryś. Komentuj dalej, nikt tak nie przynosi wstydu Frischmannowi jak ty swoim hejtem.

Nieogarniety 14.03.2024 08:18
Robi 14.03.2024 06:37
Dla ciebie młodzi i nieskażeni altruiści to pewnie Mikosiak, Miłosz i Hadryś. Komentuj dalej, nikt tak nie przynosi wstydu Frischmannowi jak ty swoim hejtem.
Czy ktoś z BBS zamieścił taki komentarz o "młodych altruistach" startujących z ich list? Jakoś nie widziałem żeby ktoś popełnił taka głupotę. To nie hejt, tylko wytknięcie tego, że jak jedna osoba posługując się różnymi nickami, pisze idiotyczne komentarze, to zapędza się w uwielbieniu swoich kandydatów. Więcej rozwagi. A o wstyd dla Frischmana się nie martw. Martw się o swoich altruistow

Rex 14.03.2024 08:47
Nieogarniety 14.03.2024 08:18
Czy ktoś z BBS zamieścił taki komentarz o "młodych altruistach" startujących z ich list? Jakoś nie widziałem żeby ktoś popełnił taka głupotę. To nie hejt, tylko wytknięcie tego, że jak jedna osoba posługując się różnymi nickami, pisze idiotyczne komentarze, to zapędza się w uwielbieniu swoich kandydatów. Więcej rozwagi. A o wstyd dla Frischmana się nie martw. Martw się o swoich altruistow
Komentarze zamieszczają także mieszkańcy , którzy nie są zrzeszeni. Znają ludzi i wiedzą , że są altruistami. To jest stwierdzenie faktów. Więcej rozwagi. Tylko osoba o ograniczonych horyzontach nie potrafi tego zrozumieć.

Nieogarniety 14.03.2024 10:30
Rex 14.03.2024 08:47
Komentarze zamieszczają także mieszkańcy , którzy nie są zrzeszeni. Znają ludzi i wiedzą , że są altruistami. To jest stwierdzenie faktów. Więcej rozwagi. Tylko osoba o ograniczonych horyzontach nie potrafi tego zrozumieć.
Więc rozszerz swoje horyzonty i poczytaj i zobacz, że większość komentarzy pisała jedna i ta sama osoba, zmieniając nicki. Nie zacieśniaj się i nie ograniczaj.

Aro 14.03.2024 13:03
Nieogarniety 14.03.2024 10:30
Więc rozszerz swoje horyzonty i poczytaj i zobacz, że większość komentarzy pisała jedna i ta sama osoba, zmieniając nicki. Nie zacieśniaj się i nie ograniczaj.
BBSu broni jedna osoba, urzędniczka, kandydatka podpisująca się nickami Nieogarniety i Lucyna. Weź się za pracę, bo po wyborach nikt tego nie będzie tolerował.

Nieogarniety 14.03.2024 14:32
Aro 14.03.2024 13:03
BBSu broni jedna osoba, urzędniczka, kandydatka podpisująca się nickami Nieogarniety i Lucyna. Weź się za pracę, bo po wyborach nikt tego nie będzie tolerował.
Totalnie żałosne. Musicie mega się obawiać i Frischmana i BBS-u i tej Kwaśniewskiej jak do tak niskich tekstów się posuwacie. Brak jakichkolwiek argumentów i kontrargumentów. Tylko jad i plucie i hejt. Brawo

Ramik 14.03.2024 15:03
Nieogarniety 14.03.2024 14:32
Totalnie żałosne. Musicie mega się obawiać i Frischmana i BBS-u i tej Kwaśniewskiej jak do tak niskich tekstów się posuwacie. Brak jakichkolwiek argumentów i kontrargumentów. Tylko jad i plucie i hejt. Brawo
Ty masz gościu jakieś lęki albo urojenia? Cały czas piszesz te same pierdoły o jakichś obawach. Może lekarzowi opowiedz a nie marnujesz zasoby internetu.

Nieogarniety 14.03.2024 19:23
Ramik 14.03.2024 15:03
Ty masz gościu jakieś lęki albo urojenia? Cały czas piszesz te same pierdoły o jakichś obawach. Może lekarzowi opowiedz a nie marnujesz zasoby internetu.
T wy z WdO macie lęki przed BBS i Frischamnem, że go tak ciągle i wciąż atakujecie. Wejdź na ich stronę. Żadnego komentarza o żadnym przeciwniku w wyborach. A na waszych stronach ciągły atak. To tylko oznacza, że mega boicie się przegranej z BBS i Frischmanem.

Ramik 14.03.2024 19:58
Nieogarniety 14.03.2024 19:23
T wy z WdO macie lęki przed BBS i Frischamnem, że go tak ciągle i wciąż atakujecie. Wejdź na ich stronę. Żadnego komentarza o żadnym przeciwniku w wyborach. A na waszych stronach ciągły atak. To tylko oznacza, że mega boicie się przegranej z BBS i Frischmanem.
Ok, masz urojenia. Rychłego powrotu do zdrowia życzę. A widzisz też innych ludzi z 3 literowych instytucji czy to tylko takie wybiórcze halucynacje?

Nieogarniety 15.03.2024 06:08
Ramik 14.03.2024 19:58
Ok, masz urojenia. Rychłego powrotu do zdrowia życzę. A widzisz też innych ludzi z 3 literowych instytucji czy to tylko takie wybiórcze halucynacje?
Nauczyłem się czytać i staram się czytać ze zrozumieniem. Jak nie wiesz o czym pisze, to zapytaj kogoś mądrzejszego to ci wytlumaczy

Ramik 15.03.2024 09:18
Nieogarniety 15.03.2024 06:08
Nauczyłem się czytać i staram się czytać ze zrozumieniem. Jak nie wiesz o czym pisze, to zapytaj kogoś mądrzejszego to ci wytlumaczy
Hejjt, hejt, hejt, to jedyne co BBS ma do zaoferowania. Nawet kandydatka BBS urzędniczka w jednym ze swoich komentarzy napisała: "Oczywiście nie udało zrealizować się w 100% programów.", więc w BBS nawet nie ukrywają, że te ich obietnice to ściema.

robi 14.03.2024 17:26
Robi 14.03.2024 06:37
Dla ciebie młodzi i nieskażeni altruiści to pewnie Mikosiak, Miłosz i Hadryś. Komentuj dalej, nikt tak nie przynosi wstydu Frischmannowi jak ty swoim hejtem.
i tulipan

Fanka 12.03.2024 20:03
A z kim w radzie zamierzacie współpracować, żeby zrealizować swój program?

Mirko 13.03.2024 00:10
Dostaną tyle mandatów, że na szczęście nie będą musieli współpracować z nikim ;) A już z pewnością nie z tulipanami itp.

Nieogarniety 13.03.2024 21:25
Mirko 13.03.2024 00:10
Dostaną tyle mandatów, że na szczęście nie będą musieli współpracować z nikim ;) A już z pewnością nie z tulipanami itp.
Oby nie mandatów od Policji lub Straży Miejskiej. Bo, że od wyborców to śmiem wątpić.

woj 13.03.2024 06:41
Fanka 12.03.2024 20:03
A z kim w radzie zamierzacie współpracować, żeby zrealizować swój program?
Wystarczy ze beda ludzmi i z ludzmi rozmawiac i wsluchiwac sie w glosy mieszkancow . Frischmann tak wspolpracowal z koalicjantem ze rozlozyl ich na lopatki i wdeptal w bloto

mgid.com, 649292, DIRECT, d4c29acad76ce94f
lijit.com, 349013, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
lijit.com, 349013-eb, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
appnexus.com, 1019, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
improvedigital.com, 1944, RESELLER
pubmatic.com, 161673, RESELLER, 5d62403b186f2ace
admanmedia.com, 925, RESELLER
smartadserver.com, 3713, RESELLER
openx.com, 540866936, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
adform.com, 2671, RESELLER
yahoo.com, 59674, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
smaato.com, 1100042823, RESELLER, 07bcf65f187117b4
yahoo.com, 58935, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
triplelift.com, 11656, RESELLER, 6c33edb13117fd86
pubmatic.com, 158481, RESELLER, 5d62403b186f2ace
smartadserver.com, 3713, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 15349, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
zeta.com, 757, RESELLER
rubiconproject.com, 9655, RESELLER, 0bfd66d529a55807
Xapads.com, 145030, RESELLER
google.com, pub-3990748024667386, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Pubmatic.com, 162882, RESELLER, 5d62403b186f2ace
video.unrulymedia.com, 524101463, RESELLER, 29bc7d05d309e1bc
lijit.com, 224984, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
Pubmatic.com, 163319, RESELLER, 5d62403b186f2ace
adyoulike.com, c1cb20fa2bbc39a8f2ec564ac0c157f7, DIRECT
adyoulike.com, a15d06368952401cd3310203631cb18b, RESELLER
rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807
pubmatic.com, 160925, RESELLER, 5d62403b186f2ace
onetag.com, 7a07370227fc000, RESELLER
lijit.com, 408376, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b
spotim.market, sp_AYL2022, RESELLER, 077e5f709d15bdbb
smartadserver.com, 4144, RESELLER
nativo.com, 5848, RESELLER, 59521ca7cc5e9fee
smartadserver.com, 4577, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 13099, RESELLER
pubmatic.com, 161593, RESELLER, 5d62403b186f2ace
rubiconproject.com, 11006, RESELLER, 0bfd66d529a55807
onetag.com, 7cd9d7c7c13ff36, DIRECT
ssp.e-volution.ai, AJxF6R4a9M6CaTvK, RESELLER
rubiconproject.com, 16824, RESELLER, 0bfd66d529a55807
adform.com, 2664, RESELLER, 9f5210a2f0999e32
appnexus.com, 11879, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
smartadserver.com, 1247, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
smaato.com, 1100056735, DIRECT, 07bcf65f187117b4
smaato.com, 1100004890, DIRECT, 07bcf65f187117b4
rubiconproject.com, 24600, RESELLER, 0bfd66d529a55807
sharethrough.com, iBAzay96, RESELLER, d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com, 156177, RESELLER, 5d62403b186f2ace
pubmatic.com, 161674, RESELLER, 5d62403b186f2ace
insticator.com,15188195-e4cc-40b1-98f1-d6390cc63cbb,RESELLER,b3511ffcafb23a32
rubiconproject.com,17062,RESELLER,0bfd66d529a55807
video.unrulymedia.com,136898039,RESELLER
sharethrough.com,Q9IzHdvp,DIRECT,d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com,95054,DIRECT,5d62403b186f2ace
lijit.com,257618,RESELLER,fafdf38b16bf6b2b

lijit.com, 349013, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
lijit.com, 349013-eb, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
improvedigital.com, 1944, RESELLER
pubmatic.com, 161673, RESELLER, 5d62403b186f2ace
admanmedia.com, 925, RESELLER
openx.com, 540866936, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
adform.com, 2671, RESELLER
yahoo.com, 59674, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
smaato.com, 1100042823, RESELLER, 07bcf65f187117b4
yahoo.com, 58935, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
triplelift.com, 11656, RESELLER, 6c33edb13117fd86
pubmatic.com, 158481, RESELLER, 5d62403b186f2ace
smartadserver.com, 3713, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 15349, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
zeta.com, 757, RESELLER
rubiconproject.com, 9655, RESELLER, 0bfd66d529a55807
Xapads.com, 145030, RESELLER
google.com, pub-3990748024667386, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Pubmatic.com, 162882, RESELLER, 5d62403b186f2ace
video.unrulymedia.com, 524101463, RESELLER, 29bc7d05d309e1bc
lijit.com, 224984, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
Pubmatic.com, 163319, RESELLER, 5d62403b186f2ace
adyoulike.com, c1cb20fa2bbc39a8f2ec564ac0c157f7, DIRECT
adyoulike.com, a15d06368952401cd3310203631cb18b, RESELLER
smartadserver.com, 4577, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
onetag.com, 7cd9d7c7c13ff36, DIRECT
adform.com, 2664, RESELLER, 9f5210a2f0999e32
appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
smartadserver.com, 1247, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
smaato.com, 1100056735, DIRECT, 07bcf65f187117b4
smaato.com, 1100004890, DIRECT, 07bcf65f187117b4
sharethrough.com, iBAzay96, RESELLER, d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com, 161674, RESELLER, 5d62403b186f2ace
insticator.com,15188195-e4cc-40b1-98f1-d6390cc63cbb,RESELLER,b3511ffcafb23a32
rubiconproject.com,17062,RESELLER,0bfd66d529a55807
video.unrulymedia.com,136898039,RESELLER
sharethrough.com,Q9IzHdvp,DIRECT,d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com,95054,DIRECT,5d62403b186f2ace
lijit.com,257618,RESELLER,fafdf38b16bf6b2b

Reklama
NAPISZ DO NAS!

Jeśli masz interesujący temat, który możemy poruszyć lub byłeś(aś) świadkiem ważnego zdarzenia - napisz do nas. Podaj w treści swój adres e-mail lub numer telefonu. Jeżeli formularz Ci nie wystarcza - skontaktuj się z nami.

Reklama
Reklama