Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
niedziela, 24 listopada 2024 15:18
Reklama BMM
Reklama
News will be here

BARTOSZ GAWLAS: - Jestem osobą centrową...

Z Bartoszem Gawlasem kandydatem na burmistrza Oławy z KWW Wszystko dla Oławy rozmawia Wioletta Kamińska
BARTOSZ GAWLAS: - Jestem osobą centrową...
Z Bartoszem Gawlasem kandydatem na burmistrza Oławy z KWW Wszystko dla Oławy rozmawia Wioletta Kamińska

- To jak to jest z tym pana wykształceniem? Jeden z konkurencyjnych komitetów wyborczych próbował pana zdyskredytować pisząc, że kłamie pan, tytułując się prawnikiem. Teraz zgodnie z prawomocnym wyrokiem sądu muszą pana za to przeprosić...     

- Ukończyłem jednolite studia magisterskie pięcioletnie na kierunku prawo na Uniwersytecie Wrocławskim. Zgodnie z definicją słownika języka polskiego, a teraz jeszcze z prawomocnym postanowieniem sądu, osoba posiadająca wykształcenie prawnicze może się tytułować prawnikiem, więc jestem prawnikiem. Wykonuję też zawód prawniczy, jestem asystentem sędziego w Sądzie Okręgowym we Wrocławiu. Nie kłamię, dlatego skierowałem sprawę do sądu w trybie wyborczym i wygrałem. Społeczny Komitet Mieszkańców, w tym Sławomir Kraczek, muszą mnie przeprosić.   

- Po raz trzeci startuje pan w wyborach samorządowych, w tym po raz drugi na burmistrza. W roku 2018 mówił pan, że robi to dla córeczki, a teraz? 

-  Nie zmieniam zdania. Robię to dla mojej rodziny, by moje dziecko oraz dzieci innych mieszkańców naszego miasta dorastały w odpowiednim środowisku. Decyzja o kandydowaniu nie jest tylko moim pomysłem, a grupy ludzi, z którymi od dawna współpracuję. Nie raz mówiliśmy, że nie jesteśmy organizacją, która powstała na potrzeby wyborów. Jako stowarzyszenie "Wszystko dla Oławy" działamy na rzecz miasta od lat, a nasz start w wyborach jest konsekwencją tych działań. 

- A kto zdecydował, że to właśnie pan będzie liderem komitetu i kandydatem na burmistrza?

- To też była wspólna decyzja całej grupy. Mam też pełne wsparcie rodziny. Od żony usłyszałem "kto jak nie ty". Ja się zdecydowałem, bo chcę zaproponować mieszkańcom swoją wizję funkcjonowania miasta, rozwiązania, które ułatwią, uproszczą, a nawet uprzyjemnią im życie.

- Cztery lata temu startował pan z prawicowego komitetu z poparciem lidera prawicowej partii "Kukiz 15". Trzon "Wszystko dla Oławy" to ludzie, którzy w poprzednich wyborach startowali z list Koalicji Obywatelskiej. Bliżej więc panu do prawej czy lewej strony polskiej sceny politycznej?

- Jestem osobą centrową. Prawda jest taka, że mając 20 lat ma się inne poglądy i priorytety, a inaczej patrzy się na pewne sprawy mając lat 33, żonę, dziecko, stabilną pracę i własne mieszkanie. 

- Co się w panu zmieniło?

- Myślę, że takie poglądy jak prawica czy lewica w wyborach samorządowych nie mają znaczenia. Ani burmistrz, ani radny nie mają możliwości wpływania na światopogląd mieszkańców. Burmistrz czy radny zajmują się bardziej przyziemnymi sprawami. Od nich zależy wysokość podatku od nieruchomości, to gdzie powstanie park, która droga czy budynek komunalny zostaną wyremontowane. I to są powody, dla których startuję w wyborach samorządowych. Gdybym uważał, że w Oławie wszytko jest OK, to na pewno bym nie kandydował, ale tak nie uważam i chcę zaproponować mieszkańcom niższe koszty życia, przyjazne środowisko, miłe spędzanie czasu w miejscach rekreacji i łatwiejsze życie.   

- Co według pana wymaga w Oławie największej zmiany? 

- Podejście do zarządzania. Trzeba zacząć od transparentności. Przykład? Wszystkie umowy, jakie podpisuje miasto powinny być jawne, by każdy mieszkaniec bez problemu mógł to sprawdzić, wchodząc na stronę internetową Urzędu Miejskiego. Wiem, że takie sprawy mieszkańców interesują, podobnie jak temat zadłużenia miasta, co zaczyna wyglądać nieciekawie. Ludzie powinni mieć łatwą możliwość sprawdzania i przyjrzenia się tym sprawom. Równie ważne są dla nich kwestie bardziej przyziemne, takie jak dziura w drodze czy remonty budynków komunalnych i do takich informacji też muszą mieć łatwy dostęp.

- Jakie są najważniejsze punkty pana programu wyborczego?                     

- Zwiększenie przejrzystości finansowej i zarządczej urzędu, by były jasne i klarowne dla każdego mieszkańca. Przywrócenie miasta mieszkańcom realizowane m.in. poprzez elektroniczny system konsultacji społecznych. Ostatnio mieliśmy kontrowersje z realizowaniem jednego z projektów budżetu obywatelskiego, gdzie nagle okazało się, że w tym samym miejscu wydarzy się coś jeszcze, a nie było to konsultowane z autorem projektu zagospodarowania tego skweru. Poza tym nowa propozycja zakłada mural przedstawiający znane oławianki i od razu pojawiły się pytania, dlaczego te, a nie inne. Takie kwestie powinny być konsultowane z mieszkańcami i można to zrobić proponując im elektroniczny system konsultacji.

- Przy dyskusjach nad budżetem obywatelskim pojawiały się opinie, że bardzo mało mieszkańców jest zainteresowanych udziałem w głosowaniu elektronicznym. Skąd pomysł, że będą chcieli brać udział w elektronicznych konsultacjach?

- Powodzenie pomysłu zależy od jego promocji. Jeżeli na oficjalnym Facebooku miasta informacje o budżecie obywatelskim pojawia się dwa czy trzy razy przez cały okres głosowania, a znacznie częściej pojawiają się informacje nieistotne dla mieszkańców, czyli kto gdzie był i z kim sobie zrobi zdjęcie, to taki jest efekt. We Wrocławiu czy innych gminach, od których należy czerpać dobre rozwiązania, budżetowi obywatelskiemu poświęcona jest cała kampania reklamowa. Najpierw reklamowany jest program, w którym mieszkańcy mogą brać udział, później zgłoszone pomysły i ich autorzy, a także zachęta do głosowania. Robione jest to w formie plakatów, informacji w mediach, na profilach społecznościowych z dużą częstotliwością. Wiec niezbędna jest reklama. W Oławie modyfikacji wymaga też sam budżet obywatelski, by nie było takich sytuacji jak teraz, że jesteśmy już po dwóch edycjach, wkrótce będzie trzecia, a żaden projekt nie został jeszcze zrealizowany.

- Proponuje pan konsultacje poprzez internet, ale nie każdy mieszkaniec odnajduje się w sieci. 

- Dlatego nasz program zakłada również inne rozwiązanie zaangażowania mieszkańców, w tym powołanie młodzieżowej rady miasta i rady seniorów, które będą organami doradczymi burmistrza. Czy będzie to jedna rada łącząca pokolenia, czy dwie odrębne, pozostaje kwestią ustalenia i znalezienia odpowiedniego opiekuna, który będzie umiał zachęcić, zwłaszcza młodych ludzi do tej współpracy. Ostatnie wybory parlamentarne pokazały, że młodzi ludzie wykazują coraz większe zainteresowanie życiem społecznym, więc odpowiednio zachęceni na pewno zechcą się zaangażować w organizację życia w naszym mieście. Innym ważnym  punktem naszego programu jest usprawnienie ruchu drogowego w mieście. 

- To możliwe bez obwodnicy? 

- Obwodnica to osobna sprawa i oczywiście jest konieczna, ale jest też możliwość utworzenia małych lokalnych dróg, które zmniejszą korki w mieście w godzinach szczytu, np. między godz. 14.00 a 15.00 na ul. 3 Maja. Tworzą je wyjeżdżający z zakładów pracy przy ul. Zielnej i jej okolicach. Tymczasem wiele z nich pracuje  w miejscowościach w kierunku Brzegu, więc warto, w porozumieniu z gminą Oława, stworzyć drogę, która umożliwiłaby wyjazd z tych zakładów nie w kierunku Oławy, ale w przeciwnym. Dzięki temu ruch w godzinach szczytu w tamtym rejonie miasta byłby płynniejszy. I takich rozwiązań jest kilka. W rejonie Osiedla Sobieskiego konieczne jest utworzenie bezkolizyjnego przejazdu przez tory. Czy to będzie nad czy pod torami - nie ma znaczenia. Sposobem na mniejsze korki jest też  bezpłatna komunikacja autobusowa dla osób rozliczających się w Oławie z podatków. Oczywiście trzeba też wprowadzić zmiany w organizacji tej komunikacji, bo obecna nie zachęca do korzystania z niej. Powinny być mniejsze autobusy na krótszych trasach. Bo jak ktoś wsiada do autobusu przy szpitalu i chce dojechać do  ul. 3 Maja, a po drodze objeżdża całe osiedle Sobieskiego, to szybciej mu będzie na piechotę albo autem, więc nawet nie bierze pod uwagę tego, że może skorzystać z komunikacji miejskiej i autobusy jeżdżą puste.

- Powiedział pan na konferencji prasowej, że są trzy komitety wyborcze, które wywodzą się ze środowiska BBS i apeluje do mieszkańców, by nie dali się zwieść, bo dzisiaj udają pokłóconych, a po wyborach może się to zmienić i będą współpracować. Które to komitety?

- Obecny komitet BBS, komitet Witolda Niemirowskiego, którego lider jeszcze nie tak dawno w tym BBS był i z ramienia tego środowiska sprawował funkcje wicestarosty, oraz  Sławomir Kraczek, który też całkiem niedawno chwalił się tym, że jest członkiem BBS-u. 

- A jak rozumieć apel do mieszkańców, by nie dali się zwieść?    

 

- Ja jako mieszkaniec nie kupuję tego, że teraz oni są osobnymi tworami, w niczym się ze sobą nie zgadzają i nigdy w życiu nie nawiążą ze sobą koalicji. Gdyby do tego rozwodu między nimi doszło na długo przed wyborami, gdy byli jeszcze na stanowiskach, a już wtedy przestali się ze sobą dogadywać i uznali, że czas się rozstać, założyć coś innego, to może wtedy byłoby to jakkolwiek wiarygodne. Ale jeżeli takie "nawrócenie" następuje gdy ktoś traci stanowisko, korzyści z funkcjonowania w tym środowisku, 20 lat w nim tam tkwił, a teraz nagle mówi, że to środowisko było złe, to ja tego nie kupuję.

- Jeżeli pan wygra wybory, to stworzy koalicję z BBS?

- Nigdy w życiu. Uważam, że BBS nie powinien mieć żadnego wpływu na dalsze zarządzania miastem. 

- Dlaczego?

- Chociażby z powodu toczącego się postępowania karnego, związanego z nieprawidłowym, nielegalnym przelewem na basen. Są też wciąż niewyjaśnione kwestie przydziału lokali w ramach Mieszkań+, mieszkań komunalnych i wiele innych spraw, o których już nie raz mówiliśmy jako stowarzyszenie "Wszystko dla Oławy". W złym świetle stawiałoby nas, gdybyśmy teraz mówiąc o licznych nieprawidłowościach obecnej władzy, po wyborach weszli z nimi w koalicję. Nie jestem osobą, która dopuszcza coś takiego. To nie w moim stylu i absolutnie nie ma takiej możliwości i gwarantuję, że po wyborach to się nie zmieni.

- Jak pan ocenia swoje szanse w walce o fotel burmistrza?

- Wysoko. Wynika to z rozmów z członkami naszego komitetu, kandydatami na radnych, którzy też czują się pewnie i wierzą, że warto być w tym komitecie, bo mamy duże szanse na osiągnięcie sukcesu. Moje poczucie wygranej wynika też z rozmów z mieszkańcami, który zapewniają mnie, że udzielą mi poparcia podczas wyborów. Po tym, gdy ogłosiłem swój start w wyborach, otrzymałem również wiele telefonów od różnych osób z wyrazami poparcia i gratulacjami decyzji, bo wierzą, że dam sobie radę na tym stanowisku. 

- A ci, którzy pana nie znają, dlaczego mieliby na pana zagłosować?

- Przyznam, że zawsze miałem problemy z reklamowaniem samego siebie. Jestem rodowitym oławianinem, mieszkam tu. Znam wyzwania i problemy, z którymi mierzą się mieszkańcy. Mam wysokie kompetencje i nie mam problemu z podejmowaniem decyzji. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w zawodzie prawniczym znam się na różnych przepisach i nie stanowią one dla mnie żadnych problemów. Nie widzę np. przeszkody w tym, by na Osiedlu Sobieskiego powstał las, skoro przepisy nie pozwalają na park i to też jest jedna z naszych propozycji.

- Jeżeli zostanie pan burmistrzem, będzie tzw. "miotłą polityczną"?

- Absolutnie nie. Nie uważam, że należy wymieniać pracowników, bo wchodzi inna władza. Są osoby, które pracują w urzędzie od lat, dobrze wykonują swoją pracę i każdy, kto tak pracuje, nadal będzie pracował. Nigdy nie podobało mi się to, że po wyborach parlamentarnych przychodzi wielka miotła i wymienia wszystkich. Jeżeli chodzi o spółki komunalne, to będą musiały odbyć się konkursy na prezesów tych spółek. Gdy komisja konkursowa uzna, że będą to te same osoby co obecnie, to ja też będę kontynuował z nimi współpracę. Trzeba wziąć jednak pod uwagę kwestie, które wskazujemy, w tym wynagrodzenia. Obecnie prezes wodociągów w Szczecinie zarabia znacznie mniej niż prezes wodociągów w naszym mieście, gdzie patrząc na wielkość miast trudno je porównywać.

- Proponujecie pan likwidacje stanowiska jednego wiceburmistrza. Poradzi pan sobie mając do pomocy tylko jednego zastępcę?

- Oczywiście, nie boje się nowego wyzwania. Odkąd ukończyłem liceum, jestem nauczony pracować i nie boję się tego. Nie boje się też kontaktu z mieszkańcami i doskonale poradzę sobie z jednym wiceburmistrzem u boku. Moja obecna praca wiąże się ze znacznym obciążeniem zadaniami, a dodatkowo oczekiwana jest ode mnie samodzielność. Uważam, że w Oławie dwóch wiceburmistrzów to zbędny wydatek. Likwidacja jednego pozwoli nam zaoszczędzić ponad milion złotych podczas jednej kadencji.   

- Jeżeli nie uda się uzyskać większości w Radzie Miejskiej, może okazać się, że rządzić będzie jeszcze z trudniej...

- Nasz plan zakłada, że będziemy mieli samodzielną możliwość rządzenia w mieście i nie zakładam innego. Mówiąc żargonem z boiska sportowego, nie idziemy do wyborów, by wziąć w nich udział, tylko po to, by te wybory wygrać. Gdyby jednak okazało się, że będziemy musieli stworzyć koalicję, to pole do rozmów jest z ugrupowaniami, które chcą działać na rzecz naszego miasta i mieszkańców. Oczywiście, najbardziej komfortowa dla burmistrza jest sytuacja, gdy reprezentuje on ugrupowanie, które posiada większość w Radzie, natomiast ja nie boję się wyzwań i liczę na to, że ci radni, którym mieszkańcy powierzą zarządzanie miastem, nie będą totalną destrukcyjną opozycją. Poza tym uważam, że sytuacja, gdy burmistrz nie ma większości w Radzie, to taka stuprocentowa demokracja z podziałem na organ wykonawczy i uchwałodawczy, które starają się znaleźć rozwiązanie najlepsze dla mieszkańców.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Michten 28.03.2024 08:47
Oglądałem wczoraj państwa konwencję i mnie przekonała, była taka naturalna, niewymuszona, widać było lekki stres u niektórych, ale to dobrze. To po prostu było prawdziwe, a nie sztuczne i wyreżyserowane, mój głos państwo mają.

um 26.03.2024 12:27
Panie inżu masz nikłą wiedzę co świadczy o tym że sam się deklasujesz. Nikt nie będzie przez dwa lata zdany na urzędników. Urzędnicy już na następny dzień po wyborach się przestawią i będą wiedzieli gdzie pracują. No chyba , że masz na myśli panie , które w UM pracują nogami , a pekińczykowi odetnie się smakoluki. Zmienia się zarządca i już maszyna pracuje na innych obrotach.

Marek 26.03.2024 12:09
TUolawa to prowokatorzy, brak wolnosci slowa i Bialorus w czystym wydaniu

dedron 26.03.2024 10:21
Dzięki Zarządcy drogi krajowej biegnącej przez Oławę (koło Starostwa i Banku Zachodniego) za wycinkę jemioły i wiosennego czyszczenia drzew. Im zależy, panu burmistrzowi widać nie zależy! Może następny burmistrz będzie lepszy.

Małgorzata 26.03.2024 09:04
Ja pamiętam, gdy Leszczyńska obiecywała kiedyś przed wyborami, że miasto odkupi zielony teren od ZuSu na Kasprowicza i tam będzie parking. Oczywiście były to mrzonki. Obecnie nie słyszę pani Leszczyńskiej w ogóle na sesjach, widać po niej, że nawet nie orientuje się, o czym mówi na sesjach. Skoro nie ma predyspozycji i nie zna się na finansach szpitala to idzie moim zdaniem jedynie dla stanowiska, ale po co nam ktoś, kto na niczym nie zna się? Cała kariera pani Leszczyńskiej jest pusta jak wydmuszka.

Mireczek 25.03.2024 14:00
Ja zagłosuję, na Bartosza, obecny burmistrz mnie srogo rozczarował, a pozostali kandydaci nie mają nic do zaoferowania, ani odpowiednich kompetencji.

Marcin 25.03.2024 13:05
Zapewne nie wie tego zbyt dużo osób, bo Bartek się tym nie chwali, ale jest on również inwestorem giełdowym. Więc postrzeganie go jako wyłącznie urzędnika jest niezwykle mylne, to osoba mająca olbrzymią wiedzę i doświadczenie zarówno w zakresie prawniczym gdzie pracuje na co dzień, ale równie płynnie porusza się również w sprawach z zakresu ekonomii, zamówień publicznych, rynków finansowych oraz nowych technologii.

Nieogarniety 25.03.2024 13:50
Marcin 25.03.2024 13:05
Zapewne nie wie tego zbyt dużo osób, bo Bartek się tym nie chwali, ale jest on również inwestorem giełdowym. Więc postrzeganie go jako wyłącznie urzędnika jest niezwykle mylne, to osoba mająca olbrzymią wiedzę i doświadczenie zarówno w zakresie prawniczym gdzie pracuje na co dzień, ale równie płynnie porusza się również w sprawach z zakresu ekonomii, zamówień publicznych, rynków finansowych oraz nowych technologii.
No to niech się chwali. Dlaczego się tego wstydzi? Nic mu to nie ujmuje, a wręcz odwrotnie. Tylko czy osoba z tak szeroką wiedzą, i tak utalentowana, nie będzie się marnować na posadzie byle burmistrza, w takiej mieścince jak Oława?

BG 25.03.2024 14:33
Nieogarniety 25.03.2024 13:50
No to niech się chwali. Dlaczego się tego wstydzi? Nic mu to nie ujmuje, a wręcz odwrotnie. Tylko czy osoba z tak szeroką wiedzą, i tak utalentowana, nie będzie się marnować na posadzie byle burmistrza, w takiej mieścince jak Oława?
Dżentelmeni nie rozmawiają o pieniądzach. Ta "mieścinka" to miasto w którym się urodziłem i jako lokalny patriota po prostu mi na nim i na jego mieszkańcach zależy. Przykre, że konkurencja o naszym mieście wypowiada się lekceważąco i nie zależy im na tym aby miastem zarządzały osoby o wysokich kompetencjach. Taka ilość komentarzy pod artykułem o mnie od jednej osoby? Pozdrawiam fana.

Nieogarniety 25.03.2024 16:11
BG 25.03.2024 14:33
Dżentelmeni nie rozmawiają o pieniądzach. Ta "mieścinka" to miasto w którym się urodziłem i jako lokalny patriota po prostu mi na nim i na jego mieszkańcach zależy. Przykre, że konkurencja o naszym mieście wypowiada się lekceważąco i nie zależy im na tym aby miastem zarządzały osoby o wysokich kompetencjach. Taka ilość komentarzy pod artykułem o mnie od jednej osoby? Pozdrawiam fana.
Ja też się w tym mieście urodziłem, i żyje, i nie obraża mnie jak pisze o nim mieścina. Nie jest to wcale lekceważący wpis, tym bardziej, że pana koledzy z WdO określali to miasto, i tą mieścinie, o wiele bardziej lekceważąco, ale pomijam to. Nie jestem żadną konkurencja dla pana, bo jestem tylko wyborca. Staram się punktować i plusy i minusy programów wyborczych, i w tym temacie polemizować. To ktoś o nicku "Marcin" zachwalał pana wiedzę i osiągnięcia kompetencje. Nie twierdzę, że pan ich nie ma. Moja Mama miała takie powiedzenie "chwalą nas, a kto? my ciebie a ja was". Więc jak ktoś pisze takie same superlatywy, bez żadnych wad,to zaraz mi się włącza jakiś chochlik. Ale pomimo, że nie będę na pana głosował, życzę sukcesów.

inżynier 26.03.2024 11:17
Jeśli ktoś nowy przychodzi na Burmistrza to przez pierwsze dwa lata będzie zagubiony i zdany na łaskę urzędników, żadna wiedza nie pomoże, samorząd to co innego niż jakakolwiek firma czy inwestowanie, tutaj się nie inwestuje tylko wydaje pieniądze podatników. Osoby, które nigdy nie były Radnymi to mają dwa razy trudniej. Życzę nowym osobom trochę pokory, bo to trudna działka i dylematy i wybory bo kasy mało a do Burmistrza ustawia się kolejka osób które coś chcą ale niestety Burmistrz to nie studnia bez dna. Nigdy w życiu nie wystartował bym na Burmistrza z jego problemami, choć wykształcenie i wiedzę mam. Siwych włosów już mi wystarczy. Życzę powodzenia nowym kandydatom bo może nie wiedzą na co się porywają, to nie jest tylko kasa ale tysiące problemów mieszkańców, a gdzie dwóch Polaków tam trzy zdania. Moralne wybory to codzienność.

Myśliciel 25.03.2024 12:02
Ja myślę, że Leszczyńska liczy już na odejście Romana Kaczora na emeryturę. Moim zdaniem ma zachęty na przejęcie najpierw koła oławskiego, a później zostać przewodniczącą powiatowym całej Platformy? Nie wiem, czy Pan Kaczor widzi zakusy tej pani i jej wygórowane ambicje?

Nieogarniety 25.03.2024 13:54
Myśliciel 25.03.2024 12:02
Ja myślę, że Leszczyńska liczy już na odejście Romana Kaczora na emeryturę. Moim zdaniem ma zachęty na przejęcie najpierw koła oławskiego, a później zostać przewodniczącą powiatowym całej Platformy? Nie wiem, czy Pan Kaczor widzi zakusy tej pani i jej wygórowane ambicje?
Zwróć uwagę, że szefem oławskiej skompromitowanej PO, jest pan Drabiński, który został "nadany" odgórnie. W wyborach parlamentarnych oławskie PO, nawet nie zrobiło kampanii wyborczej, ani nie poparło pani Kaczor. Wydaje mi się, że jednak nie masz racji. Pani Leszczyńska po prostu chce zaistnieć i znowu wejść do Rady Powiatu. Chyba, że pisząc takie komentarze, promujesz panią Leszczyńską i chcesz zwrócić na jej osobę uwagę czytelników.

Gość 25.03.2024 22:26
Ta pani niech popracuje nam empatia, STOP partiom w samorządach.

Marek 25.03.2024 11:01
Komentarz zablokowany

Odpowiedni Kandydat 25.03.2024 10:00
Tacy kandydaci, jak Bartek Gawlas, Albert Zieliński czy Karolina Kaczor, która ukończyła prawo i prowadzi już własny biznes oraz inni mieszkańcy, którzy prowadzą własną działalność biznesową powinni startować do rady powiatu. Nasz szpital wymaga stabilności finansowej i utrzymania i do tego są potrzebni odpowiedni Dyrektor szpitala, odpowiedni radni, odpowiedni starosta. Tacy właśnie ludzie, kończący prawo czy ekonomię powinni zasiadać w ławach rady powiatu. I jak widzę posty Anny Leszczyńskiej, radnej powiatu, której nie słychać na sesjach rady powiatu, by kiedykolwiek mówiła o szpitalu, jego finansach, nie mówiła, bo po prostu nie zna się na tym, za to puszcza filmiki, na których pokazuje, że ktoś zostawił hulajnogę na ścieżce, że jest błoto naprzeciw oczyszczalni, tak jakby o tej porze to było jakieś dziwne zjawisko, podejmowane tematy przez Leszczyńską są błahe, ale jakie tematy mogłaby podejmować, skoro po pracy na targu i rocznym liceum mogłaby mówić. Jej praca polegająca na rozdawaniu jabłuszek i cukierków jest nieadekwatna do funkcji radnej powiatu. Wszystkim mieszkańcom zależy na istnieniu szpitala, dobrze, że pan Roman Kaczor jest w radzie społecznej szpitala, człowiek, który prowadzi własny biznes zawsze jest wartością dodatnią. Każdy, ale nie Anna Leszczyńska, która w radzie miejskiej mogła mówić o nieświecącej lampie, nierównym chodniku, ale w radzie powiatu są potrzebni ludzie wykształceni, szczególnie po ekonomii i prawie, albo biznesmeni, którzy odnieśli sukces, takich też w radzie powiatu potrzeba, ale Anna Leszczyńska nie może poszczycić się żadnymi sukcesami zawodowymi ani wykształceniem, chyba że za sukces uznamy roczne liceum i prywatne studia. Albo chcemy dalszego istnienia szpitala. Ratunek szpitala również zależy od odpowiednich polityków. Atuty Anny Leszczyńskiej widzimy wszyscy na licznych zdjęciach. Wybielone zęby. Ale czy to naprawdę to taka aktywność ma decydować o tym, by ktoś zasiadał w radzie powiatu?

Nieogarniety 25.03.2024 10:47
Odpowiedni Kandydat 25.03.2024 10:00
Tacy kandydaci, jak Bartek Gawlas, Albert Zieliński czy Karolina Kaczor, która ukończyła prawo i prowadzi już własny biznes oraz inni mieszkańcy, którzy prowadzą własną działalność biznesową powinni startować do rady powiatu. Nasz szpital wymaga stabilności finansowej i utrzymania i do tego są potrzebni odpowiedni Dyrektor szpitala, odpowiedni radni, odpowiedni starosta. Tacy właśnie ludzie, kończący prawo czy ekonomię powinni zasiadać w ławach rady powiatu. I jak widzę posty Anny Leszczyńskiej, radnej powiatu, której nie słychać na sesjach rady powiatu, by kiedykolwiek mówiła o szpitalu, jego finansach, nie mówiła, bo po prostu nie zna się na tym, za to puszcza filmiki, na których pokazuje, że ktoś zostawił hulajnogę na ścieżce, że jest błoto naprzeciw oczyszczalni, tak jakby o tej porze to było jakieś dziwne zjawisko, podejmowane tematy przez Leszczyńską są błahe, ale jakie tematy mogłaby podejmować, skoro po pracy na targu i rocznym liceum mogłaby mówić. Jej praca polegająca na rozdawaniu jabłuszek i cukierków jest nieadekwatna do funkcji radnej powiatu. Wszystkim mieszkańcom zależy na istnieniu szpitala, dobrze, że pan Roman Kaczor jest w radzie społecznej szpitala, człowiek, który prowadzi własny biznes zawsze jest wartością dodatnią. Każdy, ale nie Anna Leszczyńska, która w radzie miejskiej mogła mówić o nieświecącej lampie, nierównym chodniku, ale w radzie powiatu są potrzebni ludzie wykształceni, szczególnie po ekonomii i prawie, albo biznesmeni, którzy odnieśli sukces, takich też w radzie powiatu potrzeba, ale Anna Leszczyńska nie może poszczycić się żadnymi sukcesami zawodowymi ani wykształceniem, chyba że za sukces uznamy roczne liceum i prywatne studia. Albo chcemy dalszego istnienia szpitala. Ratunek szpitala również zależy od odpowiednich polityków. Atuty Anny Leszczyńskiej widzimy wszyscy na licznych zdjęciach. Wybielone zęby. Ale czy to naprawdę to taka aktywność ma decydować o tym, by ktoś zasiadał w radzie powiatu?
W sumie zgadzam się z tym co napisałeś i jestem gotowy poprzeć twoje zdanie. Musisz jednak zauważyć, że ani pan Gawlas ani pan Zieliński nie prowadzą swoich firm. No a co się tyczy pani Kaczor to wiesz. Firma przy rodzicach, co oczywiście nie jest żadną ujmą, bo rodzice są od tego żeby pomagać dzieciom. Ale panią Kaczor dyskwalifikują te wypowiedzi z kampanii parlamentarnej, i wydaje mi się, że ten jad i hejt który teraz stosuje na swoim koncie na FB, a który negatywnie rzutuje na całą jej formację polityczną. Mało treści a dużo nie miłych słów pani Kaczor stosuje. Zero klasy i wyczucia politycznego.

Wyborca 24.03.2024 23:50
Głosujemy na Pana

Qwerty 24.03.2024 23:35
Komentarz zablokowany

michu 25.03.2024 08:47
Nie ma ani słowa prawdy w twoim komentarzu. Hejt i kłamstwa to jedyne co masz zaproponowania.

Mirko 24.03.2024 20:18
Ja się dziwię jak można głosować na BBS i całe to środowisko. Mam nadzieję, że Pan Bartosz rozwali w końcu wszelki układy i układziki w mieście. Obserwuję niektore posty, to już widziałem jak niektórzy się wiją, jak im wskazuje się pewne nieprawidłowości. Przez ostatnie 20 lat, ani rada miasta, anie włodarze nie służą wszystkim mieszkańcom i to jest fakt. To się powinno zmienić. A przynajmniej niech inni teraz skorzystają a nie od 20 lat Ci sami.

Nieogarniety 24.03.2024 21:10
Mirko 24.03.2024 20:18
Ja się dziwię jak można głosować na BBS i całe to środowisko. Mam nadzieję, że Pan Bartosz rozwali w końcu wszelki układy i układziki w mieście. Obserwuję niektore posty, to już widziałem jak niektórzy się wiją, jak im wskazuje się pewne nieprawidłowości. Przez ostatnie 20 lat, ani rada miasta, anie włodarze nie służą wszystkim mieszkańcom i to jest fakt. To się powinno zmienić. A przynajmniej niech inni teraz skorzystają a nie od 20 lat Ci sami.
Tbz, że wg ciebie WdO ma wygrać wybory bo chce skorzystać coś dla siebie? Myślałem, że to chodzi o dobro mieszkańców ale mogłem w przypadku WdO się pomylić. Dzięki, że mnie uświadomiłeś.

Jenko 25.03.2024 07:48
Nieogarniety 24.03.2024 21:10
Tbz, że wg ciebie WdO ma wygrać wybory bo chce skorzystać coś dla siebie? Myślałem, że to chodzi o dobro mieszkańców ale mogłem w przypadku WdO się pomylić. Dzięki, że mnie uświadomiłeś.
Nie mierz wszystkich swoją miarą, kandydacie BBS.

Nieogarniety 25.03.2024 10:35
Jenko 25.03.2024 07:48
Nie mierz wszystkich swoją miarą, kandydacie BBS.
Nie kandyduje bo wolę być uczciwym człowiekiem, a tylko staram się czytać ze zrozumieniem

Krystian 24.03.2024 19:47
Najbardziej merytorycznych kandydat że wszystkich, przyjemnie się czyta ten wywiad. Bez spiny, bez nadętości, przygotowany, merytoryczny, odpowiada na temat. Solidny kandydat i jedyny rzeczywisty konkurent dla obecnego burmistrza.

Nieogarniety 24.03.2024 20:06
Krystian 24.03.2024 19:47
Najbardziej merytorycznych kandydat że wszystkich, przyjemnie się czyta ten wywiad. Bez spiny, bez nadętości, przygotowany, merytoryczny, odpowiada na temat. Solidny kandydat i jedyny rzeczywisty konkurent dla obecnego burmistrza.
Trochę jednak "nadęty" i zbyt pewny siebie. Tym bardziej, że ogłaszając brak zdolności do kompromisów i koalicji, wyraźnie wskazuje, że nie zależy mu na zrobieniu czegokolwiek dla miasta i mieszkańców, a tylko walczy o swoje WdO.

Krystian 24.03.2024 21:02
Nieogarniety 24.03.2024 20:06
Trochę jednak "nadęty" i zbyt pewny siebie. Tym bardziej, że ogłaszając brak zdolności do kompromisów i koalicji, wyraźnie wskazuje, że nie zależy mu na zrobieniu czegokolwiek dla miasta i mieszkańców, a tylko walczy o swoje WdO.
Gdzie jest napisane o braku zdolności do koalicji? Jest wymieniona jedna grupa z którą nie chce współpracować i to jest Banda Bezgranicznie Skompromitowanych, co jest naturalną koleją rzeczy i jest logicznie wyjaśnione w artykule. Ten BBS tak cie zaślepia, że nawet musisz zmyślać to co według ciebie jest w artykule powyżej.

Nieogarniety 24.03.2024 23:48
Krystian 24.03.2024 21:02
Gdzie jest napisane o braku zdolności do koalicji? Jest wymieniona jedna grupa z którą nie chce współpracować i to jest Banda Bezgranicznie Skompromitowanych, co jest naturalną koleją rzeczy i jest logicznie wyjaśnione w artykule. Ten BBS tak cie zaślepia, że nawet musisz zmyślać to co według ciebie jest w artykule powyżej.
Przeczytaj ze zrozumieniem artykuł a dowiesz się. I otwórz oczy, niech cię nie zaślepia WdO, bo to do niczego nie prowadzi

Krystian 25.03.2024 09:34
Nieogarniety 24.03.2024 23:48
Przeczytaj ze zrozumieniem artykuł a dowiesz się. I otwórz oczy, niech cię nie zaślepia WdO, bo to do niczego nie prowadzi
Czyli nie potrafisz wskazać gdzie, jedynie rzucasz oszczerstwa w eter. Artykuł jest powyżej i każdy może go przeczytać, to, że ty skłamiesz w komentarzu wystawia jedynie ocenę tobie i reszcie BBS.

Nieogarniety 25.03.2024 10:40
Krystian 25.03.2024 09:34
Czyli nie potrafisz wskazać gdzie, jedynie rzucasz oszczerstwa w eter. Artykuł jest powyżej i każdy może go przeczytać, to, że ty skłamiesz w komentarzu wystawia jedynie ocenę tobie i reszcie BBS.
Dokładnie tak jak piszesz. Jeśli ktoś nie jest "zaślepiony" miłością do pana Gawlasa i WdO, to przeczyta i wyczyta dużo z tego artykułu, i zrozumie wypowiedź tego pana.

sąsiad 24.03.2024 21:07
Nieogarniety 24.03.2024 20:06
Trochę jednak "nadęty" i zbyt pewny siebie. Tym bardziej, że ogłaszając brak zdolności do kompromisów i koalicji, wyraźnie wskazuje, że nie zależy mu na zrobieniu czegokolwiek dla miasta i mieszkańców, a tylko walczy o swoje WdO.
Ja tu nadętości nie dostrzegam a, że jest pewny siebie to dobrze. Nie potrzebujemy na stanowisku burmistrza zakompleksionego frustrata, albo chłopca mieszkającego u matki, tylko młodego, pewnego siebie, mądrego i inteligentnego człowieka, rzeczywiście mieszkającego w Oławie i znającego to miasto i takim właśnie jest Bartosz.

Nieogarniety 24.03.2024 23:52
sąsiad 24.03.2024 21:07
Ja tu nadętości nie dostrzegam a, że jest pewny siebie to dobrze. Nie potrzebujemy na stanowisku burmistrza zakompleksionego frustrata, albo chłopca mieszkającego u matki, tylko młodego, pewnego siebie, mądrego i inteligentnego człowieka, rzeczywiście mieszkającego w Oławie i znającego to miasto i takim właśnie jest Bartosz.
Już trochę dorosłego to po pierwsze. A po drugie masz rację , pan który na banerach ma "WON" raczej nie nadaje się na burmistrza, ale za to "chłopiec mieszkający u mamy", był przecież przez długi czas ulubieńcem, i bardzo aktywnym współpracownikiem WdO. Więc co? Kandydat na z-cę?

Mirkie 25.03.2024 08:55
Nieogarniety 24.03.2024 23:52
Już trochę dorosłego to po pierwsze. A po drugie masz rację , pan który na banerach ma "WON" raczej nie nadaje się na burmistrza, ale za to "chłopiec mieszkający u mamy", był przecież przez długi czas ulubieńcem, i bardzo aktywnym współpracownikiem WdO. Więc co? Kandydat na z-cę?
Mówisz, że w BBSie macie pomysł aby dać Kraczka na zastępcę? To bardzo zły pomysł, na pewno nie zagłosuję na BBS (w każdym wydaniu).

Nieogarniety 25.03.2024 10:37
Mirkie 25.03.2024 08:55
Mówisz, że w BBSie macie pomysł aby dać Kraczka na zastępcę? To bardzo zły pomysł, na pewno nie zagłosuję na BBS (w każdym wydaniu).
Kraczek to "dziecko" wychowane przez pana Zielińskiego wspólnie z panem Gawlasem. Razem działali w WdO. Nie pamiętasz, czy to taki wstyd się przyznać?

Waldek z cargo 25.03.2024 11:02
Nieogarniety 25.03.2024 10:37
Kraczek to "dziecko" wychowane przez pana Zielińskiego wspólnie z panem Gawlasem. Razem działali w WdO. Nie pamiętasz, czy to taki wstyd się przyznać?
Hejt, zakłamywanie rzeczywistości, fałsz, to jedyne co tuba burmistrza ma tutaj do zaprezentowania.

Nieogarniety 25.03.2024 13:48
Waldek z cargo 25.03.2024 11:02
Hejt, zakłamywanie rzeczywistości, fałsz, to jedyne co tuba burmistrza ma tutaj do zaprezentowania.
Hahahahahaha. Wróć do historii, albo może zapytaj pana Alberta, jak to razem z Kraczkiem działali aktywnie w WdO, przeciwko burmistrzowi. Może nie będzie się wstydził i przyzna się do tej znajomości. A może zapytaj samego Kraczka, czy wspólnie z Albertem nie działali. Wiem, że teraz to wstyd przyznawać się do Kraczka ale trudno. Sami go wychowaliście i stworzyliście, więc teraz sami z nim chodźcie po Sądach.

Nieogarniety 24.03.2024 20:07
Krystian 24.03.2024 19:47
Najbardziej merytorycznych kandydat że wszystkich, przyjemnie się czyta ten wywiad. Bez spiny, bez nadętości, przygotowany, merytoryczny, odpowiada na temat. Solidny kandydat i jedyny rzeczywisty konkurent dla obecnego burmistrza.
Frischu chociaż nie wypowiadał się o innych kandydatach i komitetach

Ola 24.03.2024 19:45
Głosujemy na Pana!!!

mgid.com, 649292, DIRECT, d4c29acad76ce94f
lijit.com, 349013, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
lijit.com, 349013-eb, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
appnexus.com, 1019, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
improvedigital.com, 1944, RESELLER
pubmatic.com, 161673, RESELLER, 5d62403b186f2ace
admanmedia.com, 925, RESELLER
smartadserver.com, 3713, RESELLER
openx.com, 540866936, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
adform.com, 2671, RESELLER
yahoo.com, 59674, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
smaato.com, 1100042823, RESELLER, 07bcf65f187117b4
yahoo.com, 58935, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
triplelift.com, 11656, RESELLER, 6c33edb13117fd86
pubmatic.com, 158481, RESELLER, 5d62403b186f2ace
smartadserver.com, 3713, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 15349, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
zeta.com, 757, RESELLER
rubiconproject.com, 9655, RESELLER, 0bfd66d529a55807
Xapads.com, 145030, RESELLER
google.com, pub-3990748024667386, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Pubmatic.com, 162882, RESELLER, 5d62403b186f2ace
video.unrulymedia.com, 524101463, RESELLER, 29bc7d05d309e1bc
lijit.com, 224984, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
Pubmatic.com, 163319, RESELLER, 5d62403b186f2ace
adyoulike.com, c1cb20fa2bbc39a8f2ec564ac0c157f7, DIRECT
adyoulike.com, a15d06368952401cd3310203631cb18b, RESELLER
rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807
pubmatic.com, 160925, RESELLER, 5d62403b186f2ace
onetag.com, 7a07370227fc000, RESELLER
lijit.com, 408376, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b
spotim.market, sp_AYL2022, RESELLER, 077e5f709d15bdbb
smartadserver.com, 4144, RESELLER
nativo.com, 5848, RESELLER, 59521ca7cc5e9fee
smartadserver.com, 4577, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 13099, RESELLER
pubmatic.com, 161593, RESELLER, 5d62403b186f2ace
rubiconproject.com, 11006, RESELLER, 0bfd66d529a55807
onetag.com, 7cd9d7c7c13ff36, DIRECT
ssp.e-volution.ai, AJxF6R4a9M6CaTvK, RESELLER
rubiconproject.com, 16824, RESELLER, 0bfd66d529a55807
adform.com, 2664, RESELLER, 9f5210a2f0999e32
appnexus.com, 11879, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
smartadserver.com, 1247, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
smaato.com, 1100056735, DIRECT, 07bcf65f187117b4
smaato.com, 1100004890, DIRECT, 07bcf65f187117b4
rubiconproject.com, 24600, RESELLER, 0bfd66d529a55807
sharethrough.com, iBAzay96, RESELLER, d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com, 156177, RESELLER, 5d62403b186f2ace
pubmatic.com, 161674, RESELLER, 5d62403b186f2ace
insticator.com,15188195-e4cc-40b1-98f1-d6390cc63cbb,RESELLER,b3511ffcafb23a32
rubiconproject.com,17062,RESELLER,0bfd66d529a55807
video.unrulymedia.com,136898039,RESELLER
sharethrough.com,Q9IzHdvp,DIRECT,d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com,95054,DIRECT,5d62403b186f2ace
lijit.com,257618,RESELLER,fafdf38b16bf6b2b

lijit.com, 349013, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
lijit.com, 349013-eb, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
improvedigital.com, 1944, RESELLER
pubmatic.com, 161673, RESELLER, 5d62403b186f2ace
admanmedia.com, 925, RESELLER
openx.com, 540866936, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
adform.com, 2671, RESELLER
yahoo.com, 59674, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
smaato.com, 1100042823, RESELLER, 07bcf65f187117b4
yahoo.com, 58935, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
triplelift.com, 11656, RESELLER, 6c33edb13117fd86
pubmatic.com, 158481, RESELLER, 5d62403b186f2ace
smartadserver.com, 3713, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 15349, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
zeta.com, 757, RESELLER
rubiconproject.com, 9655, RESELLER, 0bfd66d529a55807
Xapads.com, 145030, RESELLER
google.com, pub-3990748024667386, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Pubmatic.com, 162882, RESELLER, 5d62403b186f2ace
video.unrulymedia.com, 524101463, RESELLER, 29bc7d05d309e1bc
lijit.com, 224984, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
Pubmatic.com, 163319, RESELLER, 5d62403b186f2ace
adyoulike.com, c1cb20fa2bbc39a8f2ec564ac0c157f7, DIRECT
adyoulike.com, a15d06368952401cd3310203631cb18b, RESELLER
smartadserver.com, 4577, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
onetag.com, 7cd9d7c7c13ff36, DIRECT
adform.com, 2664, RESELLER, 9f5210a2f0999e32
appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
smartadserver.com, 1247, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
smaato.com, 1100056735, DIRECT, 07bcf65f187117b4
smaato.com, 1100004890, DIRECT, 07bcf65f187117b4
sharethrough.com, iBAzay96, RESELLER, d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com, 161674, RESELLER, 5d62403b186f2ace
insticator.com,15188195-e4cc-40b1-98f1-d6390cc63cbb,RESELLER,b3511ffcafb23a32
rubiconproject.com,17062,RESELLER,0bfd66d529a55807
video.unrulymedia.com,136898039,RESELLER
sharethrough.com,Q9IzHdvp,DIRECT,d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com,95054,DIRECT,5d62403b186f2ace
lijit.com,257618,RESELLER,fafdf38b16bf6b2b

KOMENTARZE
Autor komentarza: JesteśTreść komentarza: Głupi czy z pisu?Data dodania komentarza: 24.11.2024, 10:42Źródło komentarza: OŁAWA Radny miejski z PiS dostał pracę w spółce miejskiejAutor komentarza: Mieszkaniec OławyTreść komentarza: To czy spełnia warunki czy nie to jest kwestia drugorzędna, bo tak jak piszesz pan Regiec wykształcenie ma. Natomiast kluczowe pytanie jest takie czy to stanowisko wogóle wcześniej istniało, czy jest to specjalnie utworzony stołek po to aby pan Regiec odpowiednio głosował w radzie? Czy był jakikolwiek konkurs albo chociaż ogłoszenie o poszukiwaniu pracownika na to stanowisko? Czy wynagrodzenie jest adekwatne do stanowiska I świadczonej pracy czy też jest to swego rodzaju łapówka aby pan Regiec odpowiednio głosował? Co do bratanka posła to zdaje mi się, że nie jest żadnym radnym. Co do prezesa zdaje się, że zastrzeżenia mamy podobne.Data dodania komentarza: 24.11.2024, 10:13Źródło komentarza: OŁAWA Radny miejski z PiS dostał pracę w spółce miejskiejAutor komentarza: Wysoka jak topolaTreść komentarza: A kto się naśmiewa?Data dodania komentarza: 24.11.2024, 10:08Źródło komentarza: Tak zabezpieczano IV-ligowy mecz na oławskim stadionie (FILMIK)Autor komentarza: PrzyzwoityTreść komentarza: Piotr Regiec po znajomości. Pewnie tak, ale jest doktorem po biologii, więc warunki pewnie spełnia. Natomiast panowie radni z Platformy, ile macie w sobie obłudy, jeśli nic nie mówiliście, gdy byli zatrudniani członkowie Platformy w ZWIK, czy ktoś z was pisał komentarze na temat zatrudnienia bratanka byłego posła w ZWIK, nie mówiąc, że prezesem został mąż radnej Platformy, która zagłosowała za Tesco. Hipokryzja i obłuda panie i panowie radni z Platformy.Data dodania komentarza: 24.11.2024, 09:39Źródło komentarza: OŁAWA Radny miejski z PiS dostał pracę w spółce miejskiejAutor komentarza: MarekTreść komentarza: Niestety, wielu właścicieli psów, także tych uznawanych za niebezpieczne (co jest głupim uproszczeniem) nad swoimi psami nie panuje. Nie potrafią np. ich odwołać. Pies ich nie słucha, bo nie są dla niego alfą. Jednym z częstych zachowań, które do takich problemów prowadzi jest sytuacja, którą często widać w przestrzeni publicznej: pies warczy na kogoś obcego lub nawet na swojego pana/panią (celowo nie używam słowa "przewodnika"), a ten pan/pani "uspokajają" psa, poklepując go lub nawet nagradzając go smakołykiem. Tak "wychowywany" pies staje się z czasem niekontrolowalny. I kto jest temu winien? Odpowiedzcie sobie sami.Data dodania komentarza: 23.11.2024, 22:34Źródło komentarza: "Przewrócony na ziemię i pogryziony przez dwa psy".Autor komentarza: Do wysoka jak topolaTreść komentarza: Jak ktoś naśmiewa się z wysokiego wzrostu kobiety to jest żałosnyData dodania komentarza: 23.11.2024, 21:30Źródło komentarza: Tak zabezpieczano IV-ligowy mecz na oławskim stadionie (FILMIK)
Reklama
NAPISZ DO NAS!

Jeśli masz interesujący temat, który możemy poruszyć lub byłeś(aś) świadkiem ważnego zdarzenia - napisz do nas. Podaj w treści swój adres e-mail lub numer telefonu. Jeżeli formularz Ci nie wystarcza - skontaktuj się z nami.

Reklama
Reklama