Szanowni Państwo,
w celu ochrony zdrowia mieszkańców gminy Domaniów, w związku z zagrożeniem koronawirusem (COVID – 19) wprowadza się czasowo od dnia 17 marca 2020 roku do odwołania ograniczenia w funkcjonowaniu Urzędu Gminy Domaniów.
- Obsługa interesantów odbywa się wyłącznie telefonicznie pod nr. tel. 71 301 73 60; 71 301 77 26 lub 35; 71 301 73 60 lub bezpośrednio z pracownikiem merytorycznym, za pośrednictwem poczty elektronicznej [email protected] lub adresu e-mail pracownika merytorycznego oraz platformy ePUAP.
- Wstrzymuje się przyjęcia interesantów Urzędu przez Wójta Gminy.
- Bezpośrednią obsługę klienta wprowadza się wyłącznie w sprawach niecierpiących zwłoki (m. in. rejestracja zgonu, urodzenia dziecka , zawarcie związku małżeńskiego po uprzednim kontakcie telefonicznym lub e-mail). Wejście do budynku będzie możliwe wyłącznie pojedynczo i tylko po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i godziny z osobą merytoryczną. Interesanci, którzy nie umówili się telefonicznie, nie zostaną wpuszczeni do budynku.
- Pisma w wersji papierowej należy umieszczać w przeznaczonej do tego celu skrzynce podawczej zlokalizowanej na parterze urzędu przy wejściu głównym do urzędu.
Ponadto informujemy, że Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Domaniowie w ramach swojej działalności opiekuńczej nad osobami starszymi i świadczenia usług opiekuńczych pomaga osobom, które nie mogą sobie same zrobić zakupów. Prosimy jednak wszystkich mieszkańców gminy, aby rozejrzeli się w swoim otoczeniu, czy są osoby potrzebujące naszej pomocy. Zainteresujmy się sąsiadami, szczególnie samotnymi. Dziękujemy.
Poniżej przekazujemy dane teleadresowe do kontaktu z pracownikami urzędu:
Imię i nazwisko |
Stanowisko |
Nr pokoju |
Nr telefonu |
|
Wojciech Głogulski |
Wójt Gminy |
8A |
71 301 73 70 |
|
Tomasz |
Zastępca Wójta |
8B |
71 301 73 67 |
|
Dorota Sala |
Sekretarz Gminy |
2A |
71 301 73 72 |
|
Małgorzata Ciecierska |
Skarbnik Gminy |
5A |
71 301 73 68 |
|
Urszula Kucharzak |
Kierownik USC |
10 |
71 301 73 64 |
|
Joanna Pach |
Kierownik Referatu Inwestycji i Rozwoju |
3 |
71 301 73 80 |
|
Renata Krzyk |
Inspektor ds. obronnych i bezpieczeństwa publicznego |
9 |
71 301 73 61 |
|
Ewa Siatkowska |
Inspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych |
4 |
71 301 73 62 |
|
Czesław Wiśniewski |
Inspektor ds. rolnictwa, ochrony zwierząt i zadrzewień |
2A |
71 301 73 72 |
|
Alicja Tomaszczuk |
Pomoc administracyjna |
2 |
71 301 73 60 70 301 77 26 lub 35 |
|
Sebastian Sowiński |
Inspektor ds. inwestycji i remontów |
3A |
71 301 73 63 |
|
Beata Suchorzewska |
Podinspektor ds. obsługi funduszu sołeckiego |
3 |
71 301 73 80 |
|
Joanna Węgłowska |
Inspektor ds. księgowości budżetowej |
5 |
71 301 73 65 |
|
Rypałowska Agnieszka |
Główny księgowy |
5 |
71 301 73 65 |
|
Joanna Brunicka |
Inspektor ds. księgowości budżetowej |
5 |
71 301 73 65 |
|
Maria Lewandowska |
Inspektor ds. podatków i opłat lokalnych |
6 |
71 301 73 66 |
|
Jolanta Dziębowska |
Referent ds. podatków i opłat lokalnych |
6 |
71 301 73 66 |
|
Aneta Domańska |
Inspektor ds. infrastruktury komunaknej |
3 |
71 301 73 80 |
|
Małgorzata Wiśniewska |
Sekretarka |
8 |
71 301 73 69 |
|
Alicja Kłak |
Pomoc administracyjna |
2A |
71 301 73 72 |
Przepraszamy za wszystkie niedogodności - te zasady wprowadzamy również dla Państwa bezpieczeństwa.
Napisz komentarz
Komentarze