Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
czwartek, 21 listopada 2024 19:44
Reklama BMM
Reklama
Reklama
News will be here

To powinno nas łączyć, nie dzielić. O szczegółach zawsze można dyskutować

Z Dariuszem Koprowskim - sekretarzem miasta i gminy Jelcz-Laskowice oraz koordynatorem zlotu "Dwa Światy" - rozmawia Kamil Tysa
To powinno nas łączyć, nie dzielić. O szczegółach zawsze można dyskutować
Dariusz Koprowski jest koordynatorem zlotu "Dwa Światy", który w tym roku odbywał się w formie wirtualnej

- Kto był pomysłodawcą zlotu pod hasłem "Dwa Światy"?

- Grupa osób, na czele z burmistrzem Bogdanem Szczęśniakiem. Mieliśmy u burmistrza spotkanie, na którym byłem ja, prezes Centrum Sportu i Rekreacji oraz Gabriel Cybulski, który był pomysłodawcą tej części związanej z samochodami tuningowanymi. Szukaliśmy specjalisty od jelczy, ponieważ od początku uważaliśmy, że najlepiej będzie zorganizować jedną imprezę motoryzacyjną, zamiast rozbijać na kilka mniejszych. Zgłosiliśmy się do Wojciecha Połomskiego, który jest znany w środowisku motoryzacyjnym z wielu publikacji na temat marki "Jelcz" czy Jelczańskich Zakładów Samochodowych. Nie ma żadnej wątpliwości, że Wojtek to kompendium wiedzy na ten temat, więc byliśmy szczęśliwi, gdy zgodził się pomóc.

- Czy po drugiej edycji "Dwóch Światów" wciąż jesteście przekonani, że łączenie zabytkowych jelczy z nowoczesnym tuningiem było dobrym pomysłem?

- Oczywiście! Dzięki temu jest zdecydowanie ciekawiej, niż jakbyśmy to zrobili oddzielnie. Od samego początku naszym założeniem było stworzenie imprezy motoryzacyjnej, która będzie atrakcyjna dla jak największej grupy odbiorców. Mam tu na myśli i tych specjalistów-pasjonatów, którzy znają konstrukcyjne szczegóły budowy jelczy i wymieniają się doświadczeniami z czasów Jelczańskich Zakładów Samochodowych, i tych ludzi, których kręcą przeróbki, tuning i nowoczesne samochody. Poza tym chcieliśmy, żeby to było spotkanie rodzin. By mógł przyjść były pracownik JZS z wnukami, których może mniej interesuje historia, a bardziej efektowne, kolorowe auta po tuningu.

- Pierwszy "Zlot i Piknik Jelcza" - bo tak ta impreza się nazywała - odbył się w Jelczu-Laskowicach w 2016 roku. Był organizowany przez Józefa Adamowicza, a konkretnie Stowarzyszenie Wsparcie Techniczne Ratownictwa. Dlaczego nie spróbowaliście razem, skoro wiedzieliście, że jest już pasjonat, które podobne plany realizuje?

- Pana Józefa Adamowicza zaprosiliśmy do współpracy przy okazji pierwszego zlotu "Dwa Światy", ale mieliśmy różne wyobrażenia na temat tego, co na tej imprezie ma się dziać. Chcieliśmy, by wydarzenie w swojej formie było dla wszystkich, nie tylko dla branżowców, stąd zależało nam na połączeniu zupełnie różnych gałęzi motoryzacji. Nie chcieliśmy skupiać się tylko na tej części technicznej. Oczywiście ona również była, ponieważ zaprosiliśmy do współpracy spółkę "Jelcz", z której ramienia występowali dyrektor marketingu i handlu Andrzej Pyzio oraz specjalista-konstruktor Jan Kornicki. Zależało nam jednak, by ta część techniczna nie była przeważająca.

- Nie chcieliście zanudzić?

- Nie tyle zanudzić, bo wiemy, że te wszystkie ciekawostki również swoich odbiorców mają, ale uznaliśmy, że to nie spotka się z tak szeroką grupą, na jakiej nam zależało. Idealnym rozwiązaniem było więc połączenie kilku rzeczy tak, by każdy znalazł coś dla siebie.

- Rok temu na łamach naszej gazety Józef Adamowicz powiedział, że nie podobało mu się to, że chcieliście masowego spotkania mieszkańców, a nie stricte pasjonatów. Inny powód, o którym mówił pytany, dlaczego się nie dogadaliście, to "tęczowe kolory na plakacie". Naprawdę nie było szans na kompromis i jedno wspólne wydarzenie?

- Dziwię się, że z takich powodów się nie udało i pan Adamowicz do nas nie dołączył, ponieważ jestem przekonany, że wszystko można było połączyć. Mamy przecież część techniczną, skoncentrowaną na szczegółach dla pasjonatów, którzy interesują się tą marką. Był to jeden z wielu punktów tego wydarzenia, ale nie rozumiem, dlaczego miałby być jedynym. Co do tęczowych kolorów, to nie zauważyłem ich na naszym plakacie. Długo myśleliśmy nad logiem i ostatecznie całą grafikę skomponowaliśmy w stylu neonowym. Neon był charakterystyczny dla szyldów sklepowych w czasach PRL-u, a tak się składa, że właśnie wtedy jelcze jeździły po drogach. Dodatkowo neon kojarzy się z tuningiem, więc był symbolem połączenia dwóch światów.

- To trochę absurdalne, że rozmawiamy o kolorach na plakacie, bo nawet jeśli byłyby tęczowe, to co z tego? ROZMOWA W CAŁOŚCI w e-wydaniu: TUTAJ


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

mgid.com, 649292, DIRECT, d4c29acad76ce94f
lijit.com, 349013, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
lijit.com, 349013-eb, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
appnexus.com, 1019, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
improvedigital.com, 1944, RESELLER
pubmatic.com, 161673, RESELLER, 5d62403b186f2ace
admanmedia.com, 925, RESELLER
smartadserver.com, 3713, RESELLER
openx.com, 540866936, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
adform.com, 2671, RESELLER
yahoo.com, 59674, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
smaato.com, 1100042823, RESELLER, 07bcf65f187117b4
yahoo.com, 58935, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
triplelift.com, 11656, RESELLER, 6c33edb13117fd86
pubmatic.com, 158481, RESELLER, 5d62403b186f2ace
smartadserver.com, 3713, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 15349, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
zeta.com, 757, RESELLER
rubiconproject.com, 9655, RESELLER, 0bfd66d529a55807
Xapads.com, 145030, RESELLER
google.com, pub-3990748024667386, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Pubmatic.com, 162882, RESELLER, 5d62403b186f2ace
video.unrulymedia.com, 524101463, RESELLER, 29bc7d05d309e1bc
lijit.com, 224984, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
Pubmatic.com, 163319, RESELLER, 5d62403b186f2ace
adyoulike.com, c1cb20fa2bbc39a8f2ec564ac0c157f7, DIRECT
adyoulike.com, a15d06368952401cd3310203631cb18b, RESELLER
rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807
pubmatic.com, 160925, RESELLER, 5d62403b186f2ace
onetag.com, 7a07370227fc000, RESELLER
lijit.com, 408376, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b
spotim.market, sp_AYL2022, RESELLER, 077e5f709d15bdbb
smartadserver.com, 4144, RESELLER
nativo.com, 5848, RESELLER, 59521ca7cc5e9fee
smartadserver.com, 4577, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 13099, RESELLER
pubmatic.com, 161593, RESELLER, 5d62403b186f2ace
rubiconproject.com, 11006, RESELLER, 0bfd66d529a55807
onetag.com, 7cd9d7c7c13ff36, DIRECT
ssp.e-volution.ai, AJxF6R4a9M6CaTvK, RESELLER
rubiconproject.com, 16824, RESELLER, 0bfd66d529a55807
adform.com, 2664, RESELLER, 9f5210a2f0999e32
appnexus.com, 11879, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
smartadserver.com, 1247, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
smaato.com, 1100056735, DIRECT, 07bcf65f187117b4
smaato.com, 1100004890, DIRECT, 07bcf65f187117b4
rubiconproject.com, 24600, RESELLER, 0bfd66d529a55807
sharethrough.com, iBAzay96, RESELLER, d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com, 156177, RESELLER, 5d62403b186f2ace
pubmatic.com, 161674, RESELLER, 5d62403b186f2ace
insticator.com,15188195-e4cc-40b1-98f1-d6390cc63cbb,RESELLER,b3511ffcafb23a32
rubiconproject.com,17062,RESELLER,0bfd66d529a55807
video.unrulymedia.com,136898039,RESELLER
sharethrough.com,Q9IzHdvp,DIRECT,d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com,95054,DIRECT,5d62403b186f2ace
lijit.com,257618,RESELLER,fafdf38b16bf6b2b

lijit.com, 349013, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
lijit.com, 349013-eb, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
improvedigital.com, 1944, RESELLER
pubmatic.com, 161673, RESELLER, 5d62403b186f2ace
admanmedia.com, 925, RESELLER
openx.com, 540866936, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
adform.com, 2671, RESELLER
yahoo.com, 59674, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
smaato.com, 1100042823, RESELLER, 07bcf65f187117b4
yahoo.com, 58935, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
triplelift.com, 11656, RESELLER, 6c33edb13117fd86
pubmatic.com, 158481, RESELLER, 5d62403b186f2ace
smartadserver.com, 3713, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 15349, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
zeta.com, 757, RESELLER
rubiconproject.com, 9655, RESELLER, 0bfd66d529a55807
Xapads.com, 145030, RESELLER
google.com, pub-3990748024667386, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Pubmatic.com, 162882, RESELLER, 5d62403b186f2ace
video.unrulymedia.com, 524101463, RESELLER, 29bc7d05d309e1bc
lijit.com, 224984, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
Pubmatic.com, 163319, RESELLER, 5d62403b186f2ace
adyoulike.com, c1cb20fa2bbc39a8f2ec564ac0c157f7, DIRECT
adyoulike.com, a15d06368952401cd3310203631cb18b, RESELLER
smartadserver.com, 4577, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
onetag.com, 7cd9d7c7c13ff36, DIRECT
adform.com, 2664, RESELLER, 9f5210a2f0999e32
appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
smartadserver.com, 1247, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
smaato.com, 1100056735, DIRECT, 07bcf65f187117b4
smaato.com, 1100004890, DIRECT, 07bcf65f187117b4
sharethrough.com, iBAzay96, RESELLER, d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com, 161674, RESELLER, 5d62403b186f2ace
insticator.com,15188195-e4cc-40b1-98f1-d6390cc63cbb,RESELLER,b3511ffcafb23a32
rubiconproject.com,17062,RESELLER,0bfd66d529a55807
video.unrulymedia.com,136898039,RESELLER
sharethrough.com,Q9IzHdvp,DIRECT,d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com,95054,DIRECT,5d62403b186f2ace
lijit.com,257618,RESELLER,fafdf38b16bf6b2b

Reklama
NAPISZ DO NAS!

Jeśli masz interesujący temat, który możemy poruszyć lub byłeś(aś) świadkiem ważnego zdarzenia - napisz do nas. Podaj w treści swój adres e-mail lub numer telefonu. Jeżeli formularz Ci nie wystarcza - skontaktuj się z nami.

Reklama
Reklama