Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 22 listopada 2024 01:54
Reklama BMM
Reklama
Reklama
News will be here

Związkowcy z MOPS spotkali się z radnymi. Chcą z burmistrzem

Celem spotkania związkowców MOPS z radnymi było przedstawieni im sytuacji pracowników, ośrodka, i pomoc w organizacji spotkania z burmistrzem Oławy.
Związkowcy z MOPS spotkali się z radnymi. Chcą z burmistrzem
Wczoraj w ramach dyżuru radnych Alberta Zielińskiego i Jolanty Górskiej odbyło się spotkanie grupy radnych z pracownikami oławskiego MOPS w sprawie trudnej sytuacji, jaka zaistniała w ośrodku oraz wynikającego z niej niezadowolenia.

Autor: Wioletta Kamińska

Wczoraj w ramach dyżuru radnych Alberta Zielińskiego i Jolanty Górskiej odbyło się spotkanie grupy radnych (przyszli: Wanda Nosek, Mariusz Łuczkiewicz, Józef Urbańczyk, Krzysztof Mazurwk - przewodniczącym RM oraz Kazimiera Jasińska) z pracownikami oławskiego MOPS w sprawie trudnej sytuacji, jaka zaistniała w ośrodku oraz wynikającego z niej niezadowolenia. Chodzi o zbyt niskie płace w stosunku do ciągle rosnących obowiązków - jak twierdzą zainteresowani. Jak mówili, ich średnia płaca to - 3 531,11 zł brutto, a z 16 pracowników socjalnych pozostało tylko 10, bo reszta się zwolniła, a chętnych na ich miejsce nie ma.          

Oprócz dużej grupy związkowców z oławskiego MOPS-u, na czele z Adamem Ambrożym, przewodniczącym międzyzakładowej organizacji związkowej NSZZ "Solidarność" Ośrodków Pomocy Społecznej, który swoim obszarem działania obejmuje też MOPS w Oławie, w spotkaniu wzięli też udział przedstawiciele kilku innych związków zawodowych m.in. żłobka oraz Toyoty, a także organizacji i stowarzyszeń, a także szefowa oławskiego MOPS-u Ewa Romańczuk. 

 Celem spotkania związkowców z radnymi było przedstawieni im sytuacji pracowników, ośrodka, i pomoc w organizacji spotkania z burmistrzem Oławy. Adam Ambroży powiedział, że  dwa razy próbował umówić się z szefem miasta na spotkanie, by porozmawiać o sytuacji pracowników ośrodka pomocy i podwyżkach dla nich. Za każdym razem burmistrz odsyłał go jednak do dyrektorki ośrodka jako pracodawcy, czyli osoby władnej do rozmów na ten temat.

- Jak najbardziej rozumiem - mówi. - Tylko, że budżet, który otrzymuje MOPS jako jednostka podległa samorządowi, zależy od władz miasta, a nie od dyrektorki ośrodka.

By podwyżki były możliwe MOPS, musi więc otrzymać na to pieniądze z budżetu miasta. Mówiąc o tym przewodniczący związku tłumaczył, jak to się odbywa we Wrocławiu. Mówił o zasadach współpracy związków zawodowych z władzami samorządu. O zasadach współpracy opowiadali też przedstawiciele innych związków, zgodnie przyznając, że wszędzie odbywa się to na zasadzie dialogu i negocjacji. Firmy czy samorząd przedstawiają związkom obecną sytuację finansową i związane z tym możliwości podwyżek, a związkowcy się do tego ustosunkowują. Rozmowy trwają do czasu, aż strony dojdą do porozumienia. I tak jest co roku.  Podczas dyskusji ustalono więc, że próby organizacji spotkania związkowców z burmistrzem podejmie się przewodniczący Rady Miejskiej Krzysztof Mazurek - jako przedstawiciel radnych. Przewodniczący przystał na ten pomysł, chociaż jego zdaniem organizatorzy spotkania powinni byli zaprosić burmistrza na to spotkanie, które się odbywa i wtedy nie trzeba by było szukać innych sposobów. Ripostując zebrani tłumaczyli, że przecież już próbowali umówić się na spotkanie z burmistrzem, ale on nie chciał. Poza tym spotkanie jest otwarte i każdy, kto chciał, mógł na nie przyjść.     

Ustalono też, że jeżeli burmistrz nie spotka się ze związkowcami do czwartku 27 października, wówczas przedstawiciele związkowców przyjdą na sesję Rady Miejskiej, którą zaplanowano na ten dzień, a radni poproszą o przerwę w obradach, by związkowcy mogli osobiście umówić się z burmistrzem na spotkanie.

*

Więcej na ten temat w najbliższym wydaniu "Gazety Powiatowej"  



Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

ANNA 26.10.2022 09:17
jUSTYNA WEŻ SIĘ ZA ROBOTE, BO PEWNIE SIE OBIJASZ I ŻYJESZ ZA PAŃSTWE PIENIĄDZE. MASAKRA.

Gość 25.10.2022 14:45
Pracownicy MOPS do Turcji sobie jeżdżą na wycieczki i chcą podwyżek?

Lucyna 25.10.2022 19:27
W tym roku Turcja, w zeszłym roku Hiszpania. Na tydzień? Jak wtedy działał MOPS? Bez kilkunastu pracowników? To mnie tak zbulwersowało. Niby za dużo roboty, niby za mało pracowników, niby za małe zarobki, a na tydzień za granicę większość jedzie. A teraz płacz. Rozumiem, że działa zasada: mnie się należy!

Lucyna 24.10.2022 18:39
Zadałam w urzędzie dwa pytania - dają do myślenia jak to "źle" jest tym naszym Paniom w MOPSie. "W terminie 9 do 16 października trzynastu pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Oławie brało udział w wyjeździe integracyjnym do Turcji. Średnie wynagrodzenie w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Oławie na stanowisku urzędniczym w pierwszym półroczu 2022 roku wyniosło 4631,45 zł." Teraz pytanie czy wyjazd był finansowany z własnych środków czy z naszych podatków? Roszczeniowość tych ludzi a poziomie klienteli. Albert Z. już zaczyna się powtarzać z tymi trafieniami jak kulą w płot. Za co się nie weźmie żeby dowalić burmistrzowi to wtopa.

Dżef 24.10.2022 20:53
Co to jest za władza, żeby na własnych pracowników szczuć i nasyłać hejterów? Jak tak szczegółowo zapytałaś/eś to trzeba było zapytać jeszcze o liczbę nieobsadzonych etatów. Nawet jeśli te 4651 zł brutto jest prawdziwą średnią (pewnie z dyrektorem i kierownikami), to czy 3.500 zł netto za pracę na 2 etaty to jest jakoś szczególnie dużo? Burmistrz więcej podwyżki dostał niż te kobiety zarabiają. A co do wyjazdu to nie słyszeli o czymś takim jak ZFŚS, który jest obowiązkiem pracodawcy? Bo strzelam, że tu było źródło finansowania ewentualnego wyjazdu. Żenujący jesteście w tym BBSie.

Nieogarniety 25.10.2022 11:18
A skąd taka niesamowita pewność, że do akurat Burmistrz nasyła panią Lucynę, żeby komentowała cała sytuację. Nie znasz "zawistnych" osób które nie załatwiły swojej sprawy tak jak chciały i swoją frustrację wywalają w internecie ? A co ciebie kręci w tym, że ciągle hejtujesz osoby które mają inne zdanie niż to wasze najlepsze z WdO czy z PO czy teraz z Lewicy i , że ciągle hejtujesz Burmistrza? Przypomnij sobie jaki był hejt , że pracownicy ZWiK pojechali za granicę z pieniędzy z ZFŚS. Pamiętasz? Jakoś ich wtedy nie broniłeś a może warto było. A skąd wiesz, że 3.500 zł to z dwóch etatów? I na koniec posłużę się twoja retoryką. Żałośni jesteście w tym swoim WdO czy PO czy Lewicy bo żaden z was się nie określi skąd jest. A co do niemiłych słów pisanych przez Lucynę to zgadzam się, że nie powinna źle pisać o ciężko pracujących osobach w MOPS

Dżef 25.10.2022 19:17
Ta, i te zawistne osoby mają taką dokładną wiedzę, co kto i kiedy. A czemu piszesz, że to osobiście burmistrz? Ja żadnej konkretnej osoby nie wskazałem, pisząc ogólnie o władzach. Uderz w stół nożyce się odezwą? Ja nie hejtuję, ty żeś nigdy nie widział hejtu w moim wykonaniu. Ja mam tylko merytoryczne i precyzyjne uwagi, a, że pryncypałom obecnej władzy się nie podobają, no cóż ja nie jestem zupa pomidorowa, żeby mnie wszyscy lubili. A ty masz jakiś kompleks na punkcie wskazanych organizacji/partii? Ja z wymienionymi nie mam nic wspólnego. No wiesz, ze ZWiKu to bodajże nie był tydzień w Turcji a dwa tygodnie w Chinach, więc to dość istotna różnica i nie było afery o pracowników a o radnych i członków BBS, którzy pracownikami ZWiKu nie są, a też się załapali. Co do dwóch etatów, to jeśli było 16 pracowników, a zostało 10, to tych 10 wykonując pracę 16 pracowników, pracują prawie na dwa etaty. Więc nawet jak podana przez Lucynę kwota byłaby prawdziwa to i tak zarobki w MOPS są moim zdaniem niskie jak za wykonywaną pracę. No tak, posługujesz się moją retoryką, bo nie masz własnej, nie jestem zaskoczony.

Nieogarniety 25.10.2022 22:28
Pieprzysz i nie solisz. Jazda była, że płacimy za wodę i ścieki a oni sobie podróżują po świecie. Już nie bądź taki cwany w obracaniu kota ogonem. Zadni radni ani nikt taki nie jechał. Przypomnij sobie dobrze bo sam o tym pisałeś na FB. A skąd wiesz, że etaty nie są wolne i nie szukają pracowników? Aż taki dobrze poinformowany jesteś? A skąd to wiesz? Od radnego Zielińskiego? Ciężko zrozumieć o jaka twoja retorykę chodzi prawda? Trzeba pomyśleć a z tym ciężko

Edward 25.10.2022 10:14
Lucyna nie wypowiadaj się i nie pisz głupot. Słuchaj i czytaj uważnie. Wynagrodzenie średnie pracowników, poza kadrą kierowniczą oczywiście, przekracza ledwo 3000 z groszami BRUTTO. Zanim coś napiszesz, to pomyśl. Nie siej hejtu. Mają rację pracownicy, że domagają się godziwych płac. Brak słów na twoje głupie i bezmyślne pisanie, żenada.

Lucyna 25.10.2022 12:41
Ale dlaczego głupie i bezmyślne? Dlaczego mam się nie wypowiadać? Po prostu żenujące jest takie pokazowe organizowanie spotkania, gdzie płaczące pracownice MOPS chlipią jak im źle, a ledwo parę dni temu wróciły z Turcji. Ile my jako podatnicy dofinansowaliśmy ten wyjazd? A w zeszłym roku Fuerta Ventura w czasie Covid się odbyła? I pojechało 13 osób z załogi. To kto wtedy pracował? Jak paniom tam źle to niech zmienią pracę. Po prostu. A nie wzywają radnych, którzy tylko i wyłącznie dla poklasku łapią się takich tematów. I nie, nie jestem z BBS. Ale wkurza mnie gwiazdorzenie Pań z mops.

Joanna 22.10.2022 19:51
Chciałam jedynie zapytać czy prawdą jest, że pracownicy oczekują podwyżki rzędu 2000 zł brutto?? Fuerta Ventura i Turcja już się przejadły na wyjazdy pracownicze? Chyba, że wyjazdy są w 100% finansowane przez pracowników mops- to chyba jednak nie jest tak źle z zarobkami. Prosimy o informację na ten temat. Panie radny Albercie obrońco uciśnionych, czy to prawda co napisałam?

Nieogarniety 21.10.2022 20:36
A dlaczego w artykule nie ma nic na temat rozmów Związkowców z Panią Dyrektor MOPS? Czy się odbywały? z jakim skutkiem? czy Pani Romańczuk treść rozmów przedstawiała Burmistrzowi? Czy np. w Elektroluksie pracownik żąda rozmowy z właścicielem firmy czy pierw rozmawia ze swoim przełożonym? Osobną sprawą jest, czy Burmistrz powinien brać udział w takich spotkaniach czy nie. Pewnie ilu komentujących tyle zdań ale wg mnie, powinna wybrzmieć informacja na temat rozmów z Panią Dyrektor MOPS i o ich efektach. Oczywiście jestem za tym, żeby każdy był godnie wynagradzany za swoja pracę a szczególnie osoby które pracują w tak ciężkich warunkach jak pracownicy MOPS, ale żeby nie dali się wkręcić w jakieś rozgrywki polityczne.

Kris 22.10.2022 08:24
Przecież dyrektor MOPSu dostaje konkretny budżet, który stanowi część budżetu miejskiego, który jest uchwalany przez radę miasta na wniosek burmistrza (burmistrz i podlegli mu pracownicy przygotowują projekt budżetu i burmistrz przedkłada go radzie) i dyrektor MOPSu (jak również żadnej innej miejskiej instytucji) nie może sobie od tak przesuwać środków. Jak ma ustaloną kwotę w budżecie miejskim jako budżet na wynagrodzenia to tylko i wyłącznie taką kwotę ma do zadysponowania, chyba, że dostanie dodatkowe środki z miasta. Więc o czym rozmawiać z dyrektorem MOPSu? Ja nie uważam, żeby dyrektor MOPSu miała jakąś złą wolę i mimo możliwości nie przyznała podwyżek, tylko po prostu takich możliwości nie ma. W electroluxie jak i w każdej i nej firmie związki zawodowe dokonują ustaleń albo z właścicielem firmy albo z zarządem (czyli z osobami, które mają wpływ na budżet i jego kształt) a nie z kierownikami działów, którzy jedynie są wykonawcami narzuconego budżetu. We Wrocławiu związki ustalają podwyżki z prezydentem Sutrykiem i mają organizowane spotkania dwa razy w roku. Natomiast ty jak zwykle próbujesz udowodnić, że burmistrz za nic w tym mieście nie odpowiada i kasuje kilkanaście tysięcy złotych za uśmiechanie się.

Nieogarniety 22.10.2022 13:59
Źle interpretujesz to co ja piszę. Przeczytaj jeszcze raz i zwróć uwagę, że jedynie bronię pracowników MOPS, których szanuję za ciężką pracę. Moje wyobrażenie o takiej sytuacji jak jest w MOPS jest takie, że pracownicy rozmawiają z Panią Dyrektor, przedstawiają Jej swoje pomysły i żądania, Ona idzie z tym do Burmistrza i jak on znajduje kasę to sprawa się kończy a jak nie znajduje większej kasy dla nich i nie dogadają się, to Oni wtedy jadą z tzw "grubej rury". Może taki sposób załatwienia sprawy by się sprawdził i nie trzeba by było angażować w to wszystko "kampanii wyborczej" bo wiadomo o co chodzi. W zaistniałej sytuacji nie bronię nikogo, napisałem tylko, że brak mi takiej informacji i tyle.

Kris 22.10.2022 19:20
Ale to nigdzie tak nie działa. Masz przykład większego miasta w pobliżu. Prezydent Sutryk przed przystąpieniem do projektowania budżetu spotyka się z przedstawicielami miejskich instytucji, działającymi tam związkami, wyjaśnia sytuację, negocjują rozwiązania, bo to burmistrz/prezydent miasta ma realny wpływ na to jak budżet wygląda a nie dyrektor jakiejś jednostki czy instytucji. U nas, burmistrz odpowiada zdaje się jedynie za kasowanie pensji co miesiąc, bo odmówił spotkania ze związkowcami. Co do tej wrzutki o kampanii to nie mierz wszystkich swoją miarą.

Nieogarniety 23.10.2022 09:29
Zapytałem tylko czy pracownicy rozmawiali z Panią Dyrektor na temat podwyżek bo brak jest o tym informacji a to ty rozpisujesz się o tym, że Burmistrz nic nie robi, że bierze za darmo kasę itd itp. A czym innym jest aż takie zaangażowanie się i Radnego Zielińskiego i pozostałych radnych tzw "opozycji" jak nie "kampanią wyborczą". Zapytałem o prostą rzecz a ty zaraz jedziesz jakąś śmieszną polityką. Oczekiwałem tylko odpowiedz w stylu "tak rozmawiali" albo "nie nie rozmawiali". Tyle i aż tyle a nie polemiki o "lenistwie" Burmistrza i oceny pracy Prezydenta Sutryka. Jak coś wiesz na ten temat to napisz tylko to jedno zdanie to zaspokój moją ciekawość i tyle

Kris 23.10.2022 18:48
Nie, zadałeś znacznie więcej pytań. Dyrektor MOPSu była na tym spotkaniu o którym jest mowa w artykule, to pewnie rozmawiali a nie jedynie patrzyli sobie w oczy, a jakby można było poczynić niezbędne ustalenia to by to chyba zrobili? Jakby ustalili podwyżki z dyrektorem to po co mieliby spotykać się z burmistrzem? Czy to tylko dla tuby BBSowej zbyt ciężko jest przeczytać i logicznie pomyśleć? Nie widzę tu jakiegoś nadzwyczajnego zaangażowania, po prostu radni zainteresowali się problemami mieszkańców. To, że burmistrz temat olał to nie znaczy, że jak ktoś się tym zainteresuje to od razu robi kampanię wyborczą, zwłaszcza, że do wyborów daleko. Tak funkcjonują normalni radni, w przeciwieństwie do tych BBSowych, którzy głównie milczą, podnoszą rękę popierając zawsze burmistrza i kasując dietę co miesiąc. Rozumiem, że dla ciebie jest zaskoczeniem, że radny robi coś więcej niż milczy i kasuje dietę, mam nadzieję, że takich zaskoczeń w kolejnej kadencji będzie więcej. Zadałeś znacznie więcej pytań w swoim pierwszym komentarzu i jak odpowiedzi są dla ciebie niezadowalające to nieudolnie próbujesz odwrócić kota ogonem. Poziom twoich wpisów jest naprawdę żenujący i jeśli BBS ma takie kadry to ja się naprawdę boję o przyszłość Oławy.

Nieogarniety 23.10.2022 20:04
Po pierwsze nie należę do BBS ani nie pracuję w UM. Jestem emerytem czy ci się to podoba czy nie. Po drugie jeśli będziesz się cały czas przy tym upierał to zacznę zwracać się do ciebie per Panie Kraczek hejterze oławski. Po trzecie przeczytaj sobie mój pierwszy wpis i z zrozumieniem co jest jak widać u Ciebie dosyć trudne i jak takie kadry ma Lewica lub WdO lub PO to nie dziwię się, że nie możecie wygrać wyborów i mam nadzieję, że tak zostanie na zawsze. W pierwszym wpisie zadałem tylko 4 pytania i dotyczyły one stosunków miedzy pracownikami a Panią Dyrektor. Upolityczniłeś tą rozmowę ty, tradycyjnie hejtując Burmistrza.

Kris 25.10.2022 18:58
Tak, tak, zaklinaj rzeczywistość, tak samo jak to, że ja jestem Kraczkiem - Mrozińskim należącym jednocześnie do WDO, PO i Lewicy. Pali się wam grunt pod nogami i miotacie się żałośnie na lewo i prawo i tyle, zaklinając, rzeczywistość, że każdy kto się nie zgadza jest Sławkiem Kraczkiem. Przeczytałem i to pytanie "Czy np. w Elektroluksie pracownik żąda rozmowy z właścicielem firmy czy pierw rozmawia ze swoim przełożonym?" rzeczywiście Elektrolux to coś co dotyczy dyrektorki MOPS i jej pracowników. Więc może sam przeczytaj swój wpis ze zrozumieniem? A co do burmistrza to ja bym go nawet pochwalił, ale napisz najpierw za co on odpowiada w mieście?

Nieogarniety 25.10.2022 22:36
Jesteś Kraczkiem i wszyscy to wiedzą ale na tyle głupi jesteś, że będziesz zaprzeczał. A co do przynależności partyjnej to oczywiście żaden się z członków nie przyzna do jakiej należy. Jedynie ty oświadczałeś wszem i wobec, że zapisałeś się do Lewicy. Niestety wieszczę jej szybki koniec dzięki takim członkom. Wcześniej oczywiście nie należałeś do WdO ale ogłaszałeś na prawo i lewo, że wypisujesz się z niej. Wiec wnioskując z zachowania, piszecie co wam najbardziej pasuje i przyznajecie się do przynależności partyjnej w zależności od potrzeby. Tym cytatem mojego tzw pytania o Elektrolux to trochę się pogrążyłeś przyznając, że nie wiesz co to porównanie i przykład ale cieszę się, że przynajmniej usiłujesz czytać ze zrozumieniem

Kris 26.10.2022 19:12
Andrzeju sympatyku BBS, żebyś ty miał obsesję i wszędzie widział jakąś światową sławę, ale mieć obsesję i wszędzie widzieć Sławka Kraczka, to przy całej mojej sympatii dla Sławka no, powinieneś pilnie skontaktować się ze specjalistą. A jak masz pytania do Kraczka czy Drabińskiego to pytaj ich bezpośrednio, ja nie jestem z nimi aż tak na bieżąco. Mam do nich, nieco hmm... zdrowszy stosunek, a nie obsesję.

Jola 26.10.2022 20:03
A kim/skąd/jakim człowiekiem jest Kraczek można sobie wyrobić zdanie czytając jest komentarze w sieci. Zdążył obrazić już chyba wszystkich, z każdej strony. Polecam profil https://www.facebook.com/profile.php?id=100086306449891

Nieogarniety 26.10.2022 22:36
Jak mniemam piszesz do mnie tylko skąd ten Andrzej ci się wziął to nie wiem. Zmień jak możesz na Janka, to chociaż bohater mojej młodości Janek Kos by był. Po pierwsze to twój znajomy napisał kiedyś do ciebie: "Sławku nudzisz się na tej rencie i robisz za pożytecznego głupka którego Zieliński wykorzystuje..." więc to nie ja ci nadałem tożsamość, po drugie uprzedziłem cię, że jak na silę będziesz zapisywał mnie do BBS czy też "dawał" mi pracę w UM to będę pisał do ciebie po imieniu i nazwisku, a po trzecie mój nick jest właśnie dla takich jak ty, brak argumentów więc zaczyna się obrażanie, wysyłanie do specjalistów itd. Otóż Panie Kraczek powiem panu w podobny sposób. Chciałem się zarejestrować do specjalisty ale mi powiedzieli, że ty, że Pan Kraczek zajął wszelkie terminy. Serdecznie pozdrawiam:):):)

Nieogarniety 26.10.2022 17:30
Tak a pro po przynależności partyjnej to Panie Kraczek proszę zapytać Pana Drabińskiego który na konferencji prasowej występuje jako przewodniczący PO w Oławie a na FB wpisy komentuje jako WdO i tym samym tekstem jako Pan Drabiński. I kto ma rozdwojenie lub potrojenie jaźni? Z kogo idiotów chcecie robić? Serdecznie pozdrawiam:)

mgid.com, 649292, DIRECT, d4c29acad76ce94f
lijit.com, 349013, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
lijit.com, 349013-eb, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
appnexus.com, 1019, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
improvedigital.com, 1944, RESELLER
pubmatic.com, 161673, RESELLER, 5d62403b186f2ace
admanmedia.com, 925, RESELLER
smartadserver.com, 3713, RESELLER
openx.com, 540866936, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
adform.com, 2671, RESELLER
yahoo.com, 59674, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
smaato.com, 1100042823, RESELLER, 07bcf65f187117b4
yahoo.com, 58935, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
triplelift.com, 11656, RESELLER, 6c33edb13117fd86
pubmatic.com, 158481, RESELLER, 5d62403b186f2ace
smartadserver.com, 3713, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 15349, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
zeta.com, 757, RESELLER
rubiconproject.com, 9655, RESELLER, 0bfd66d529a55807
Xapads.com, 145030, RESELLER
google.com, pub-3990748024667386, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Pubmatic.com, 162882, RESELLER, 5d62403b186f2ace
video.unrulymedia.com, 524101463, RESELLER, 29bc7d05d309e1bc
lijit.com, 224984, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
Pubmatic.com, 163319, RESELLER, 5d62403b186f2ace
adyoulike.com, c1cb20fa2bbc39a8f2ec564ac0c157f7, DIRECT
adyoulike.com, a15d06368952401cd3310203631cb18b, RESELLER
rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807
pubmatic.com, 160925, RESELLER, 5d62403b186f2ace
onetag.com, 7a07370227fc000, RESELLER
lijit.com, 408376, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b
spotim.market, sp_AYL2022, RESELLER, 077e5f709d15bdbb
smartadserver.com, 4144, RESELLER
nativo.com, 5848, RESELLER, 59521ca7cc5e9fee
smartadserver.com, 4577, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 13099, RESELLER
pubmatic.com, 161593, RESELLER, 5d62403b186f2ace
rubiconproject.com, 11006, RESELLER, 0bfd66d529a55807
onetag.com, 7cd9d7c7c13ff36, DIRECT
ssp.e-volution.ai, AJxF6R4a9M6CaTvK, RESELLER
rubiconproject.com, 16824, RESELLER, 0bfd66d529a55807
adform.com, 2664, RESELLER, 9f5210a2f0999e32
appnexus.com, 11879, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
smartadserver.com, 1247, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
smaato.com, 1100056735, DIRECT, 07bcf65f187117b4
smaato.com, 1100004890, DIRECT, 07bcf65f187117b4
rubiconproject.com, 24600, RESELLER, 0bfd66d529a55807
sharethrough.com, iBAzay96, RESELLER, d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com, 156177, RESELLER, 5d62403b186f2ace
pubmatic.com, 161674, RESELLER, 5d62403b186f2ace
insticator.com,15188195-e4cc-40b1-98f1-d6390cc63cbb,RESELLER,b3511ffcafb23a32
rubiconproject.com,17062,RESELLER,0bfd66d529a55807
video.unrulymedia.com,136898039,RESELLER
sharethrough.com,Q9IzHdvp,DIRECT,d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com,95054,DIRECT,5d62403b186f2ace
lijit.com,257618,RESELLER,fafdf38b16bf6b2b

lijit.com, 349013, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
lijit.com, 349013-eb, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
improvedigital.com, 1944, RESELLER
pubmatic.com, 161673, RESELLER, 5d62403b186f2ace
admanmedia.com, 925, RESELLER
openx.com, 540866936, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
adform.com, 2671, RESELLER
yahoo.com, 59674, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
smaato.com, 1100042823, RESELLER, 07bcf65f187117b4
yahoo.com, 58935, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
triplelift.com, 11656, RESELLER, 6c33edb13117fd86
pubmatic.com, 158481, RESELLER, 5d62403b186f2ace
smartadserver.com, 3713, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 15349, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
zeta.com, 757, RESELLER
rubiconproject.com, 9655, RESELLER, 0bfd66d529a55807
Xapads.com, 145030, RESELLER
google.com, pub-3990748024667386, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Pubmatic.com, 162882, RESELLER, 5d62403b186f2ace
video.unrulymedia.com, 524101463, RESELLER, 29bc7d05d309e1bc
lijit.com, 224984, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
Pubmatic.com, 163319, RESELLER, 5d62403b186f2ace
adyoulike.com, c1cb20fa2bbc39a8f2ec564ac0c157f7, DIRECT
adyoulike.com, a15d06368952401cd3310203631cb18b, RESELLER
smartadserver.com, 4577, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
onetag.com, 7cd9d7c7c13ff36, DIRECT
adform.com, 2664, RESELLER, 9f5210a2f0999e32
appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
smartadserver.com, 1247, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
smaato.com, 1100056735, DIRECT, 07bcf65f187117b4
smaato.com, 1100004890, DIRECT, 07bcf65f187117b4
sharethrough.com, iBAzay96, RESELLER, d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com, 161674, RESELLER, 5d62403b186f2ace
insticator.com,15188195-e4cc-40b1-98f1-d6390cc63cbb,RESELLER,b3511ffcafb23a32
rubiconproject.com,17062,RESELLER,0bfd66d529a55807
video.unrulymedia.com,136898039,RESELLER
sharethrough.com,Q9IzHdvp,DIRECT,d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com,95054,DIRECT,5d62403b186f2ace
lijit.com,257618,RESELLER,fafdf38b16bf6b2b

Reklama
NAPISZ DO NAS!

Jeśli masz interesujący temat, który możemy poruszyć lub byłeś(aś) świadkiem ważnego zdarzenia - napisz do nas. Podaj w treści swój adres e-mail lub numer telefonu. Jeżeli formularz Ci nie wystarcza - skontaktuj się z nami.

Reklama
Reklama