Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
czwartek, 21 listopada 2024 19:40
Reklama Hipol
Reklama
Reklama
News will be here

Nad czym i kiedy pracują komisje Rady Miejskiej w Oławie

Terminarz posiedzeń komisji RM w Oławie na luty 2023
Nad czym i kiedy pracują komisje Rady Miejskiej w Oławie
Nad czym i kiedy pracują komisje Rady Miejskiej w Oławie

TERMINARZ POSIEDZEŃ KOMISJI 
RADY MIEJSKIEJ W OŁAWIE – LUTY 2023 r.


 


 


 


 

Lp.


 

Komisja Rady Miejskiej w Oławie


 

Data i miejsce posiedzenia


 


 

Porządek posiedzenia


 

Zaproszeni goście


 

1.


 

Finansów, Rozwoju Gospodarczego 
i Promocji


 

27.02.2023 r.

godz. 14:00

Biuro Rady 
pok. 120, I p. 
Rynek ‒ Ratusz


 

Informacja o pozyskanych środkach zewnętrznych na realizację zadań gminy za 2022 r.

Sprawy bieżące.


 

Burmistrz Oławy

Naczelnik EF


 


 


 


 

2.


 

Gospodarki Komunalnej,

Mieszkaniowej

i Ochrony Środowiska


 

23.02.2023 r.

godz. 14:00

Biuro Rady 
pok. 120, I p. 
Rynek ‒ Ratusz


 

Gospodarowanie mieniem komunalnym w gminie – współpraca ze wspólnotami mieszkaniowymi.

Zaopiniowanie projektów uchwał.

Sprawy bieżące.


 

Z-ca Burmistrza II

Naczelnik GKM

Kierownik Referatu Gospodarki Lokalowej


 


 

3.


 

Oświaty, Zdrowia,

Opieki Społecznej 
i Rodziny 


 

27.02.2023 r.

godz. 16:00

Biuro Rady 
pok. 120, I p. 
Rynek ‒ Ratusz


 

Bezpieczeństwo w oławskich, publicznych placówkach oświatowych i żłobkach.

Sprawy bieżące.


 

Z-ca Burmistrza I


 


 


 

4.


 

Kultury, Sportu,

Rekreacji
i Młodzieży


 


 

21.02.2023 r.

godz. 14:00

Centrum Sztuki

ul. Młyńska 3


 

Działalność „Centrum Sztuki” – posiedzenie wyjazdowe.

Sprawy bieżące.


 

Burmistrz Oławy

Dyr. CS


 


 

5.


 

Prawa i Porządku Publicznego


 

22.02.2023 r.

godz. 14:00

Biuro Rady 
pok. 120, I p. 
Rynek ‒ Ratusz


 

Zapoznanie się ze stanem bezpieczeństwa miasta Oławy. Informacje odpowiednich służb – Policji, PSP, SM.

Sprawy bieżące.


 

Burmistrz Oławy

Komendant Policji

Komendant PSP

Komendant SM

Insp. Weterynarii

ZK


 


 

6.


 

Rewizyjna


 

23.02.2023 r.

godz. 11:00

Wydział INW 
Rynek ‒ Ratusz


 

Kontrola Wydziału Rozwoju Gospodarczego, Inwestycji i Zamówień Publicznych w zakresie przestrzegania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych.

Sprawy zlecone przez Radę Miejską.


 


 


 

7.


 

Skarg


 

21.02.2023 r.

godz. 17:00

Biuro Rady 
pok. 120, I p. 
Rynek ‒ Ratusz


 

Rozpatrzenie i wydanie opinii nt. skarg, wniosków i petycji, które zostały przekazane do Komisji przez Przewodniczącego Rady Miejskiej, nt.:

Skargi na Dyrektora ZDMiZ.

Skargi na Burmistrza Miasta.

Petycja o dostarczenie ciepła z MZEC Sp. z o.o.

do budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. 11 Listopada 1A.

Sprawy różne.


 


 


 


 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

LILA 25.02.2023 15:48
Nie znam Sławka, ale dziękuję Panu za to że Pan mi otworzył oczy. Jestem zszokowana tym , że takie osoby jak Tulipan od wielu kadencji zasiadają w ławach rady z nastawieniem na oczekiwanie przelewów pieniężnych. Tulipan to wytrwała postać wielkiej "S" i wytrwale siedzi nawet nie ziewa. Jest mi wstyd , że na niego głosowałam i odczuwam odruchy wymiotne.

www.pomoc de minimis 24.02.2023 17:44
Lucyna ty też jak wielu radnych bezradnych burmistrza dostałaś z publicznych pieniędzy POMOC DE MINIMIS, czy też może burmistrz umorzył tobie podatki, a może jakieś mieszkanko wpadło. Może upublicznisz skąd znasz treść skargi

Nieogarniety 24.02.2023 19:00
Redaktor Kamiński opisał ja we wstępniaku.

antySITWA 25.02.2023 07:11
nieogarnięty ty też jesteś pajacykiem zawieszonym na sznureczku za który pociąga burmistrz? i co wtedy rozkładasz nogi i klaszczesz

Nieogarniety 25.02.2023 10:10
antySITWA biorę przykład z ciebie jak to robisz jak cię uruchamiają radni z tzw. opozycji, bo takiej głupoty jak napisałeś to chyba sam z siebie nie wymyśliłeś.

tak 26.02.2023 11:57
Czyżby z ciebie emerytowany pracownik UM w Oławie?

zrównoważony 25.02.2023 19:10
I tak działa opozycja w Oławie, takie wpisy wysyłają, pokazujecie, jak niską kulturę wypowiedzi prezentujecie.

Dżef 24.02.2023 08:58
Odbyła się komisja i wyobraźcie sobie Państwo, że głosem TW Tulipana zdecydowano jak można w wolnej Polsce mówić o założycielu KOR. Frischmann z kolesiami właśnie napluli w twarz wszystkim działaczom opozycyjnym, którzy doznawali prześladowań za PRL. Czy prawdziwy Polak dopuściłby do tego aby komunistyczny donosiciel decydował o tym jak można mówić o działaczach opozycji wolnościowej z czasów PRL? A Frischmann zdaję się jest dumny z takiego radnego ,TW Tulipana.

Włodzimierz 24.02.2023 10:51
Że masz na myśli Macierewicza, jak piszesz o założycielu KOR. Serio?

Nieogarniety 24.02.2023 12:37
Bardzo mi się podoba, że jako jeden z nielicznych działaczy Prawa i Sprawiedliwości, stajesz w obronie posła Maciarewicza. W całej tej negatywnej kampanii przeciwko niemu, tym posądzaniem go o bycie agentem KGB, tym wyzywaniem i posądzaniem o tworzenie "kłamstwa smoleńskiego", podejrzewaniem o naciąganie i "dojenie" państwowej kasy na tzw. Komisję Maciarewicza, ten twój głos z Prawa i Sprawiedliwości ma swoją moc. Myślę, że przewodniczący Mazurek i Starosta Brezdeń powinni cię jakoś nagrodzić. Ja jestem pełen podziwu i szacunku za ten głos.

Czytelnik 22.02.2023 18:02
Jak Tusk dowie się, to w Platformie będą mieli problem. Sami z siebie robią nieudaczników, którzy wezmą każdy chwyt, by tylko uderzyć w burmistrza. Ludzie będą śmiali się z takiej Platformy, która broni Macierewicza. Tylko osoby, które nie mają żadnych argumentów chwytają się tego tyu rzeczy. Zresztą Frischmann nie wypowiedział żadnych obraźliwych słów, tylko to co wszyscy wiemy, Macierewicz żyje we własnym świecie.

czytelnik 21.02.2023 16:14
Rada Miasta i Burmistrz powinna się zajmować sprawami Oławy. Debata nad Macierewiczem powinna się odbyć, gdyby chciano nazwać jego imieniem jedną z ulic.

Nieogarniety 22.02.2023 10:47
Przekaż tą informację radnym z tzw. opozycji, bo to dla nich poseł Maciarewicz jest bohaterem i idolem i to oni stają w jego obronie. Nie zdziwię się, gdy będą walczyli żeby nazwać jedną z ulic jego imieniem lub przynajmniej nowe rondo. Albo chcą wstąpić do PiS albo szukają koalicjanta albo mają "pomroczność jasną". Jak by to nie nazwać to głupio wyszło.

Dżef 22.02.2023 12:36
Ja się dziwię, że redakcja puszcza jeszcze te twoje wytwory wyobraźni. Natomiast co do meritum to uważam dalej, że bardzo dobrze się stało i jest to świetna okazja aby radni (wszystkich opcji) wypowiedzieli się czy burmistrz może obrażać kogo chce publicznie w trakcie sesji rady, czy jednak powinien zachować pewne standardy zachowania.

Nieogarniety 22.02.2023 13:51
Ty piszesz o standardach zachowania? Ty? Naprawdę? Pierwszy który wylewa wiadra pomyj na tych którzy mają inne zdanie masz czelność pisać o jakichkolwiek standardach? Potrafisz tylko obrażać, wyśmiewać i wyzywać. Chyba tylko o takich standardy pytasz.

Kris 22.02.2023 13:21
jak tuba burmistrza ma o tę skargę tak wielki ból wiadomej części ciała to znaczy, że bardzo dobrze zrobili składając ją

Nieogarniety 22.02.2023 13:47
Sławomirze K. samozwańczy rzeczniku prasowy WdO, oczywiście bardzo dobrze zrobili. Brawo im. Pokazali całej Oławie swoje zakłamanie i swoją totalną głupotę i nienawiść do Burmistrza, która przesłania im zdrowy rozsądek. Nikt przy zdrowych zmysłach, nie będący członkiem PiS, a nawet u nich normlanie myślący członkowie partii, nie są w stanie obronić ani nie bronią, posła Maciarewicza. Tylko oławscy radni z tzw. opozycji potrafią zrobić takie głupstwo. Brawo!Brawo!Brawo! dla tych radnych i dla ciebie. Dalej tak róbcie a na pewno przysporzycie sobie zwolenników.

Kris 22.02.2023 17:40
To, że napiszesz do mnie per "Sławomirze K." nie skutkuje tym, że się nim stanę. Ja już wystarczająco dużo razy napisałem, że nim nie jestem, ale skoro chcesz się dalej kompromitować, to proszę bardzo, to wolny kraj. Od zaklinania rzeczywistości nie przysporzysz swojemu mocodawcy sympatyków.

Nieogarniety 22.02.2023 18:36
To, że piszesz że nie jesteś Sławomirem K. nie oznacza, że nim nie jesteś. Już kilka razy skompromitowałes się pisząc to samo pod dwoma nickami i pisząc to samo tu i na FB. Więc możesz nawet patrząc w lustro tworzyć swój alternatywny świat, i jak broniony przez twój WdO, którego jesteś samozwańczym rzecznikiem poseł Macierewicz, żyć w "swoim własnym świecie".

Nieogarniety 20.02.2023 10:58
Już jutro posiedzenie Komisja Skarg Rady Miejskiej. Przypominam, ze będzie rozpatrywana skarga na Burmistrza. Radni, pani Górska i pani Ziółkowska oraz panowie radn Pawłowicz, Zieliński i Rydzoń, napisali skargę, że Burmistrz na sesji powiedział, że "poseł Maciarewicz żyje w alternatywnym świecie". Strasznie to radnych oburzyło i postanowili wziąć w obronę posła Maciarewicza. Tak tak. Właśnie tego posła który z całej siły zwalcza wszelkie ugrupowania opozycyjne poza PiS a szczególnie PO. Tego posła o którym Donald Tusk powiedział wielokrotnie, że tworzy "kłamstwo smoleńskie" i za swoje działania "powinien siedzieć". A nasi radni z tzw. opozycji postanowili pójść w awangardzie i jako jedyni przedstawiciele PO i WdO, bronić posła Maciarewicza. Brawo. Szkoda, że do tej skargi, opisanej zresztą w Gazecie przez redaktora Kamińskiego, nie ustosunkował się przewodniczący PO pan Drabiński. Inicjatywa radnych godna pochwały. Szkoda. Ciekawy jestem jaki "salomonowy wyrok" wyda Komisja. Czy tylko pogrozi Burmistrzowi, czy każe przeprosić i radnych z tzw. opozycji i samego posła Maciarewicza. Ciekawe jest również, do czego radni z tzw. opozycji w swoim " nie lubieniu" Burmistrza, potrafią się jeszcze posunąć i na jakie wyżyny się wspiąć.

gacek 20.02.2023 15:10
Ale się zaplułeś. Nie męcz kichy.

krystian 20.02.2023 17:17
no, bardzo jestem ciekawy czy radni PiS w imię koryta pozwolą na obrażanie jednego z czołowych posłów ich partii...

Zenon 20.02.2023 18:03
oni mają takie zdanie o nim, jak burmistrz. W przeciwieństwie do Platformy jest wolność słowa w PIS, to w Platformie wyrzuca się inaczej myślących. PIS, jak kiedyś SLD, ma różne skrzydła. W Platformie jest jeden wódz, choć nawet nie jest posłem. W PIS także jest jeden wódz, ale nie wyrzuca się tak często ludzi, jak w Platformie, ludzi, którzy mają inne zdanie.

krystian 21.02.2023 05:29
Tak, tak, np senator Jackowski...

krystian 21.02.2023 05:29
Tak, tak, np senator Jackowski...

Dżek speroł 21.02.2023 07:42
co jest w PiS? a sufit ci nie spadł na głowę? "w PiS jest wolność słowa", to się uśmiałem z rana

Nieogarniety 20.02.2023 21:42
To jest taki "czołowy polityk", że go schowali, żeby go świat nie widział i jak najszybciej zapomniał o nim. Jedynie bohaterscy radni z Oławy z tzw. opozycji potrafią tak się wygłupić, żeby go bronić. Awangarda. Chyba, że prowadzą już rozmowy na temat wstąpienia do PiS, albo przyszłej koalicji, i muszą się wykazać "bohaterstwem".

gacek 21.02.2023 08:49
Nie męcz kichy.

ogarnięty 21.02.2023 10:19
tak go schowali, że dalej jest wiceprezesem partii PiS

Nieogarniety 21.02.2023 10:53
A kiedy go widziałeś w TV lub w sejmie na mównicy?? Schowali go, bo notowania spadają jak się uzewnętrznia, ale w "naszej małej ojczyźnie" dzięki radnym z tzw. opozycji bohaterem boahaterem

Obserwator 15.02.2023 12:15
Wójt w pięknym stylu ignoruje siewcę mowy nienawiści.

Gość 14.02.2023 19:46
Wójt Domaniowa w pięknym stylu zignorował Sławomira Kraczka podczas sesji przy temacie szkoły w Goszczynie.

Czytelnik 14.02.2023 20:12
Nie powinniśmy włącząć się w tę sprawę, ale uważam, że Sławek ma rację. Chcieli likwidacji szkoły, wzięli rodzice, założyli Stowarzyszenie, sprowadzili specjalnych nauczycieli, wyremontowali sale, a nagle wójt chce, by jednak oddali tę szkołę. Pomyśl, zanim napiszesz, ja rozumiem, Sławek jest jaki jest, może nie trawić go za język i dziecinne zachowanie, ale w tej sprawie uważam, że ma rację, i to z całym szacunkiem dla Wojtka, którego lubię. Nie potępiaj wszystkiego, co Sławek broni, to nie polega na zasadzie, że jeśli on jest za, to ty musisz być przeciw, sam przeanalizuj tę sprawę, a dojdziesz do wniosków takich czy innych, ale twoich, ale nie potępiaj Sławka i tej sprawy, bo to Sławek. Świat nie jest biało czarny, a my nie szufladkujmy nikogo, tylko dlatego, że nie podoba się tobie krytyka Sławka wobec burmistrza Oławy. Naprawdę trudno mi sobie wyobrazić, jakie argumenty stoją po stronie wójta.

Olek 15.02.2023 11:55
Wójt nie zamyka (likwiduje) fundacji prowadzącej szkołę, lecz w wyniku kończącej się umowy użyczenia byudynku, przejmuje ten budynek ( będący własnością gminy Domaniów) a nie fundacji), zamierza go wyremontować, bo stan budynku jest oplakany, przez 10 lat nie zrobiono jakiegokolwiek remontu czy nawet malowania W budynku wilgoć, grzyb na ścianach. Na zewnątrz (co widać golym okiem przejeżdżając ulicą) sypie się tynk. Fundacja może znaleźć inny budynek ( w tej lub ościennej gminie) i tam nadal prowadzić szkolę, ktora ma takie dobre opinie. Nikt nie zmyka tej fundacji.

Gość 14.02.2023 19:43
S.Kraczek w sprawie poprawienia sytuacji szkoły w Goszczynie nic konkretnego nie zadziałał.Efektów brak.Porażka .Zero skuteczności niestety.Sytuacja beż zmian.

Andrew 12.02.2023 11:13
Ja bym chciał Państwu zwrócić uwagę na jedną kwestię. Omawiana w komentarzach skarga nie jest nigdzie opublikowana (szukałem na BIP). Tymczasem tuby burmistrza (które kwestionują związki z burmistrzem) pod nickiem Nieogarnięty i Lucyna, znają treść tej skargi, wiedzą kto ją podpisał, itd. Wnioski proszę wyciągnąć samodzielnie.

Nieogarniety 14.02.2023 13:14
Zapytaj redaktora Kamińskiego skąd wie o skardze o której napisał wstępniak, jeśli skarga nie jest nigdzie publikowana. Czyżbyś podejrzewał redaktora Kamińskiego, że zrobił się tuba burmistrza? Trochę żałosna próba odwrócenia uwagi.

Waldek z Cargo 11.02.2023 09:56
Ja bardzo źle oceniam działalność pana Macierewicza po 90 roku, ale uważam, że radni bardzo dobrze postąpili składając taką skargę. Bardzo dziwię się wpisowi Red. Kamińskiego, który jest przecież mądrym człowiekiem, dopiero co było 2 miesiące temu o walce z hejtem, a jak radni słusznie chcą zwrócić uwagę burmistrzowi, że nie powinien kpić z posła, publicznie, na sesji rady miejskiej, to atakuje radnych zamiast również wytknąć niestosowne zachowanie burmistrzowi. Ponadto jak burmistrz sobie publicznie przy kamerach kpi z posła to jak postępuje wobec zwykłych mieszkańców bez kamer?

Nieogarniety 11.02.2023 21:26
Brawo panie redaktorze Kamińska. Po Pana wstępniaku dopiero widać jak zakłamani są radni z tzw. opozycji i ci co za wszelką cenę usiłują ich obronić. Mam nadzieję Panie Redaktorze, że nie przestanie Pan opisywać takie fałszywe zachowania i postepowania

Waldek z Cargo 12.02.2023 10:57
Jeśli "zakłamanie" to konsekwentne zwalczanie hejtu, w jakiejkolwiek formie by nie był i zakłamaniem nazywa to tuba burmistrza, który regularnie obraża tutaj szereg osób i to pod różnymi nickami, to znak, że wśród ludzi burmistrza zgnilizna i gangrena jest tak daleko posunięta, że jedynym ratunkiem dla naszego wspaniałego miasta jest "amputacja" w formie najbliższych wyborów samorządowych. Skoro burmistrz dopuszcza takie sianie hejtu i wogóle nie reaguje to najwyraźniej jest mu to na rękę.

Czytelnik 12.02.2023 14:26
Jeśli piszesz do mężczyzny, to powinieneś napisać Kamiński, rodzaj męski, może redaktor jest lewicowy, ale płci jeszcze nie zmienił. Jerzy Kamiński. Naucz się Nieogarnięty przynajmniej tego. Może trzeba było napisać Pani redaktorko Kamińska, jeśli chciałeś się ośmieszyć.

Nieogarniety 13.02.2023 10:56
Od kiedy nie wiesz co to literówka? Jak chciałeś mnie ośmieszyć i wykpić, żeby odwrócić uwagę od sedna sprawy, to jakoś tak słabo ci wyszło.

Nieogarniety 10.02.2023 13:00
Ciekawie zapowiada się posiedzenie Komisji Skarg, która ma rozpatrzyć skargę podpisaną przez radnych p. Górską i Ziółkowską oraz p. Zielińskiego, Pawłowicza i Rydzonia, na burmistrza który ośmielił się na Sesji powiedzieć, że poseł Maciarewicz tworzy alternatywną rzeczywistość. We wstępniaku opisał to redaktor Kamiński. To chyba pierwszy przypadek w Polsce, że radni PO i opozycyjni przeciwko koalicji BBS-PiS, bronią posła Maciarewicza. Może wspólnie z przewodniczącym Drabińskim powinni napisać skargę na Tuska, że też tak wyraża się o pośle Maciarewiczu? No chyba, że pan Drabiński wstydzi się za "swoich" radnych z PO i pominie to milczeniem. W każdym razie ja uważam, że powinniśmy być dumni z naszych radnych, że są w awangardzie i są pierwsi w Polsce. Brawo. I ciekawi mnie co Komisja na to i czy każe przeprosić burmistrzowi posła Maciarewicza.

*** 10.02.2023 17:54
Emeryckie PiSanie . Pierdoły panie Tuba.

Nieogarniety 10.02.2023 18:53
Napisz to redaktorowi Kamińskiemu. Wstyd na całą Polskę

Nieogarniety 10.02.2023 21:18
Domyślam się, że wstyd. Mi też by było. Hahahahaha

Lucyna 10.02.2023 23:05
Akurat co nieco wiem o tej skardze i jej treści. Mam nadzieję, że zostanie upubliczniona. Właśnie z powodu jej treści, jej autorów i faktu, że do wiadomości dostał ją sam (tfu) Macierewicz(tfu). Nasz dyrektor sprzedaży razem z ekipą dali popis. To też daje obraz tej "bandy" czy jak ich nazwać. Im nie chodzi o dobro mieszkańców. Im chodzi o chaos, zamieszanie i niszczenie. Byle ich było na wierzchu. Życzę sobie treści skargi na łamach gazety!

Anonim 10.02.2023 22:16
Co? Że co? Że Frischmann mówił o Macierewiczu, a radni Platformy staną w obronie byłego ministra? Ty Nieogarnięty nie bierz więcej tych niebieskich tabletek, które dostajesz na zebraniach BBS. Zobacz na Sławka, po każdym zebraniu BBS było co raz gorzej. Zdecydowanie powinieneś zostać abstynentem na czas zebrań BBS. Oni tam niezłe pranie mózgów robią. Biedny Sławek. Ech Nigdy już nie pójdę na zebranie BBS. Znaczy, na żadnym jeszcze nie byłem, ale teraz po tym, jak czytam twoje posty Nieogarnięty, to już na pewno nie pójdę.

Nieogarniety 11.02.2023 10:44
Nie wiem co bierzesz ty, ani co biorą na zebraniach BBS, ani co biorą na zebraniach PO ani WdO. Niech każdy bierze to na co ma ochotę, ale mam jedną prośbę do ciebie. Nie rób z siebie większego głupka niż radni z tzw. pozycji. Jak byś się nie starał, to nie napiszesz większej głupoty niż oni napisali. Ciekawe jest tylko kto jest twórcą tego dzieła, a kto tylko podpisał. Ale i tak dumny jestem z nich i "palmy pierwszeństwa" wśród wszystkich będących w opozycji przeciwko PiS. Mam nadzieję, że Gazeta opublikuje całą skargę na Burmistrza a przynajmniej będzie odczytana na Sesji RM.

Anonim 11.02.2023 21:11
To był Nieogarnięty ironiczny tekst, że tak absuradlna sprawa, gdy klub Platformy broni Macierewicza, że odniosłem się w ten sposób. Myślałem, że jesteś inteligentniejszy i zrozumiesz. Niestety, nie jesteś. Dla rozluźnienia sytuacji dopiszę, że oni też nie zrozumieli, skoro dostałem 5 like. Na poważnie, fakt zupełny absurd, by w takiej sytuacji, gdzie moim zdaniem, burmistrz zupełnie rzeczowo ocenił Macierewicza, to klub Platformy donosi na burmistrza do PIS. Próbują skłócić koalicjantów. Gorzej, jak radni PIS wyślą do Donalda Tuska donos na radnych Platformy, że ci bronią Macierewicza. Totalny odjazd klubu radnych Platformy, więc i mój wpis był prześmiewczy, a ty Nieogarnięty wszystko zepsułeś. W Platformie strzelają nawet ślepymi nabojami, byle celem był burmistrz. Tylko czy Frischmann będzie chciał wchodzić z takimi ludźmi w koalicję, którzy piszą donosy do Kaczyńskiego? A radni PIS może zgadzają się z tą oceną Macierewicza, skoro nie protestowali. Ale kabaret. Nieźle.

Nieogarniety 12.02.2023 10:57
Przepraszam jeśli źle zrozumiałem no ale sam przyznajesz, że sytuacja absurdalna. Ta skarga to coś co totalnie ośmiesza radnych tzw. opozycji. Ciekawy jestem tylko, kto to napisał a kto dał z siebie zrobić głupka i tylko podpisał.

Anonim 13.02.2023 15:03
Fakt, że jest to niebywała sytuacja. Chcieli wbić klin między koalicjantów, ale za takie coś, średnio, by nie napisać słabo. Monty Python kłania się, tylko absurdalny humor w tym momencie będzie dobry. Podobno już ludzie z Urzędu podali do mediów ogólnopolskich. Będzie śmiechu co niemiara, że radni Platformy bronią Macierewicza.

Dżek speroł 14.02.2023 09:02
Czyli chcesz powiedzieć, że dokumenty z oławskiego urzędu od tak sobie wypływają, a dopiero co burmistrz zasłaniał się RODO w sprawie listy mieszkańców Mieszkanie +. Prawo stosowane wybiórczo dla wybranych? Widzę, że bardzo dobrze, że temat tej skargi wypłynął, kolejny raz została pokazana hipokryzja burmistrza.

obserwator 14.02.2023 09:13
Z Frishmanem nikt kto go poznał nie chce być w koalicji

Dżef 11.02.2023 09:43
Dlaczego burmistrz obraża posłów? Tyle się mówi o walce z hejtem i nienawiścią, a burmistrz na sesji rady miejskiej publicznie kpi sobie z posła? Który to by nie był poseł i jak bardzo jego obecna działalność nie byłaby szkodliwa, to burmistrz jednak powinien zachować jakieś standardy kultury a nie obrażać posłów. Wstyd, ogromny wstyd dla Frischmanna.

Nieogarniety 11.02.2023 21:20
Żenada. Radni z PO i WdO biorą w obronę nienawidzącego ich, za przekonania polityczne posła. Większego głupka już z siebie chyba nie można zrobić. Wszyscy wiedzą jak zachowuje się poseł Macierewicz i jakie ma przekonania i jaka jest jego działalność i jak zwalcza na wszelkie sposoby Platformę i jak kłamie w sprawie smoleńskiej. A wy mu piszecie laurkę. Dlaczego nie wystąpicie o ukaranie Tuska bo nie chwali działalności posła Macierewicza. Żenada do potęgi entej. Głupszy jest chyba tylko ten, który ma pretensje do redaktora Kaminskiego za wstępniak i ten co broni tych radnych, co wydali taka laurkę posłowi Macierewiczowi. Takie zachowanie i taki czyn jest nie do obrony. Ciekawe jest tylko jak przekonają przewodniczącego Mazurka, że pisząc taka "lokalne" są gotowi do wstapienia do PiS

Dżef 12.02.2023 11:04
Po co ty chodzisz do tego kościoła jak nic z tego nie wynosisz? Jan Paweł II przecież nauczał, że odpowiedzią na nienawiść nie może być jeszcze więcej nienawiści. Radni opozycji postąpili słusznie. Zamiast wspólnie z burmistrzem urządzać festiwal hejtu na nieobecnym pośle, zwrócili mu uwagę, że postąpił niewłaściwie. Ten hejt, który się wylał tutaj w komentarzach pochodzący m. in. od tuby burmistrza, dowodzi temu, że postąpili właściwie. Ciekawe czy właściwie postąpią radni PiS czy w imię trwania przy korycie sprzeniewierzą się wartościom swojej partii i opowiedzą się po stronie hejtu, czy też jednak zachowają się właściwie i temu hejtowi się sprzeciwią? To przykre, że kolejny sobotni wieczór spędzasz wyłącznie na sianiu hejtu i obrażaniu ludzi.

Nieogarniety 13.02.2023 11:03
No połączenie posła Maciarewicza i Jana Pawła II jest mega kuriozalne. Brawo. Nie dasz rady nic napisać, co przysłoni tą żenadę jaką popełnili radni z tzw. opozycji. Przykro mi z tego powodu, że dali się tak wrobić i ośmieszyć i nawet ty, Sławomir, czyli samozwańczy rzecznik WdO ich nie wybronisz. Ludzie umieją czytać i myśleć samodzielnie. A tak a pro po, wybierz się do Kościoła to może zmienisz swój hejt który wylewasz na ludzi, a po drugie jak ja siedzę w sobotę i piszę, to proszę napisz kiedy ty byłeś. "Przygania kocioł garnkowi"??

Nieogarniety 11.02.2023 21:22
Żenujące, że ktoś taki jak ty piszesz o standardach kultury. Sławomirze chyba sam się z siebie smiejesz

Anonim 12.02.2023 10:52
Przypominam tylko, że wasz szef i guru Donald Tusk mówił, że Macierewicz powinien siedzieć w więzieniu. Tak więc słowa burmistrza o Macierewiczu były dość łagodne, że Antoś żyje w alternatywnej rzeczywistości. Po prostu chcieliście wbić klin między BBS i PIS. Nie udało się. Radni Platformy zostali pośmiewiskiem.

mgid.com, 649292, DIRECT, d4c29acad76ce94f
lijit.com, 349013, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
lijit.com, 349013-eb, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
appnexus.com, 1019, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
improvedigital.com, 1944, RESELLER
pubmatic.com, 161673, RESELLER, 5d62403b186f2ace
admanmedia.com, 925, RESELLER
smartadserver.com, 3713, RESELLER
openx.com, 540866936, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
adform.com, 2671, RESELLER
yahoo.com, 59674, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
smaato.com, 1100042823, RESELLER, 07bcf65f187117b4
yahoo.com, 58935, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
triplelift.com, 11656, RESELLER, 6c33edb13117fd86
pubmatic.com, 158481, RESELLER, 5d62403b186f2ace
smartadserver.com, 3713, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 15349, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
zeta.com, 757, RESELLER
rubiconproject.com, 9655, RESELLER, 0bfd66d529a55807
Xapads.com, 145030, RESELLER
google.com, pub-3990748024667386, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Pubmatic.com, 162882, RESELLER, 5d62403b186f2ace
video.unrulymedia.com, 524101463, RESELLER, 29bc7d05d309e1bc
lijit.com, 224984, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
Pubmatic.com, 163319, RESELLER, 5d62403b186f2ace
adyoulike.com, c1cb20fa2bbc39a8f2ec564ac0c157f7, DIRECT
adyoulike.com, a15d06368952401cd3310203631cb18b, RESELLER
rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807
pubmatic.com, 160925, RESELLER, 5d62403b186f2ace
onetag.com, 7a07370227fc000, RESELLER
lijit.com, 408376, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b
spotim.market, sp_AYL2022, RESELLER, 077e5f709d15bdbb
smartadserver.com, 4144, RESELLER
nativo.com, 5848, RESELLER, 59521ca7cc5e9fee
smartadserver.com, 4577, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 13099, RESELLER
pubmatic.com, 161593, RESELLER, 5d62403b186f2ace
rubiconproject.com, 11006, RESELLER, 0bfd66d529a55807
onetag.com, 7cd9d7c7c13ff36, DIRECT
ssp.e-volution.ai, AJxF6R4a9M6CaTvK, RESELLER
rubiconproject.com, 16824, RESELLER, 0bfd66d529a55807
adform.com, 2664, RESELLER, 9f5210a2f0999e32
appnexus.com, 11879, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
smartadserver.com, 1247, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
smaato.com, 1100056735, DIRECT, 07bcf65f187117b4
smaato.com, 1100004890, DIRECT, 07bcf65f187117b4
rubiconproject.com, 24600, RESELLER, 0bfd66d529a55807
sharethrough.com, iBAzay96, RESELLER, d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com, 156177, RESELLER, 5d62403b186f2ace
pubmatic.com, 161674, RESELLER, 5d62403b186f2ace
insticator.com,15188195-e4cc-40b1-98f1-d6390cc63cbb,RESELLER,b3511ffcafb23a32
rubiconproject.com,17062,RESELLER,0bfd66d529a55807
video.unrulymedia.com,136898039,RESELLER
sharethrough.com,Q9IzHdvp,DIRECT,d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com,95054,DIRECT,5d62403b186f2ace
lijit.com,257618,RESELLER,fafdf38b16bf6b2b

lijit.com, 349013, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
lijit.com, 349013-eb, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
improvedigital.com, 1944, RESELLER
pubmatic.com, 161673, RESELLER, 5d62403b186f2ace
admanmedia.com, 925, RESELLER
openx.com, 540866936, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
adform.com, 2671, RESELLER
yahoo.com, 59674, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
smaato.com, 1100042823, RESELLER, 07bcf65f187117b4
yahoo.com, 58935, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
triplelift.com, 11656, RESELLER, 6c33edb13117fd86
pubmatic.com, 158481, RESELLER, 5d62403b186f2ace
smartadserver.com, 3713, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 15349, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
zeta.com, 757, RESELLER
rubiconproject.com, 9655, RESELLER, 0bfd66d529a55807
Xapads.com, 145030, RESELLER
google.com, pub-3990748024667386, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Pubmatic.com, 162882, RESELLER, 5d62403b186f2ace
video.unrulymedia.com, 524101463, RESELLER, 29bc7d05d309e1bc
lijit.com, 224984, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
Pubmatic.com, 163319, RESELLER, 5d62403b186f2ace
adyoulike.com, c1cb20fa2bbc39a8f2ec564ac0c157f7, DIRECT
adyoulike.com, a15d06368952401cd3310203631cb18b, RESELLER
smartadserver.com, 4577, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
onetag.com, 7cd9d7c7c13ff36, DIRECT
adform.com, 2664, RESELLER, 9f5210a2f0999e32
appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
smartadserver.com, 1247, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
smaato.com, 1100056735, DIRECT, 07bcf65f187117b4
smaato.com, 1100004890, DIRECT, 07bcf65f187117b4
sharethrough.com, iBAzay96, RESELLER, d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com, 161674, RESELLER, 5d62403b186f2ace
insticator.com,15188195-e4cc-40b1-98f1-d6390cc63cbb,RESELLER,b3511ffcafb23a32
rubiconproject.com,17062,RESELLER,0bfd66d529a55807
video.unrulymedia.com,136898039,RESELLER
sharethrough.com,Q9IzHdvp,DIRECT,d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com,95054,DIRECT,5d62403b186f2ace
lijit.com,257618,RESELLER,fafdf38b16bf6b2b

Reklama
NAPISZ DO NAS!

Jeśli masz interesujący temat, który możemy poruszyć lub byłeś(aś) świadkiem ważnego zdarzenia - napisz do nas. Podaj w treści swój adres e-mail lub numer telefonu. Jeżeli formularz Ci nie wystarcza - skontaktuj się z nami.

Reklama
Reklama