Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 22 listopada 2024 18:12
Reklama BMM
Reklama
Reklama
News will be here

Burmistrz Jelcza-Laskowic informuje

Szanowni Rodzice

W związku z kategoryczną odmową przekazania budynku przy Alei Wolności nr 42 stanowiącego własność Gminy Jelcz-Laskowice przez jego dotychczasowego użytkownika, prowadzącego niepubliczne przedszkole „Magdalenka” w Jelczu-Laskowicach, Burmistrz Jelcza-Laskowic uprzejmie informuje, iż wobec powyższego nie jest możliwe planowane uruchomienie z dniem 02.07.2018r. Publicznego Przedszkola nr 1 w Jelczu-Laskowicach, a tym samym nabór do Publicznego Przedszkola nr 1 w Jelczu-Laskowicach zostaje zawieszony do odwołania.

W związku z zaistniałą sytuacją po dniu 02.07.2018 r. w budynku przy Alei Wolności nr 42 w Jelczu-Laskowicach w dalszym ciągu funkcjonowało będzie Niepubliczne Przedszkole „Magdalenka”.

Mając na uwadze dobro dzieci Gmina podejmie wszelkie przewidziane prawem działania zmierzające do tego, by Przedszkole Publiczne nr 1 w Jelczu-Laskowicach zostało uruchomione w możliwie najkrótszym czasie.

Przedszkole Publiczne nr 2 przy ul. Liliowej 3 w Jelczu-Laskowicach będzie funkcjonować od 02.07.2018r., Oddziały Przedszkolne przy Publicznej Szkole Podstawowej im. Jana Brzechwy w Minkowicach Oławskich będą funkcjonować od 03.09.2018r., zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami. Listy dzieci przyjętych zostały podane do publicznej wiadomości w szkole oraz na stronie internetowej urzędu www.jelcz-laskowice.pl

Zastępca Burmistrza - Marek Szponar

(TEKST SPONSOROWANY)

Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

pitt 02.08.2018 07:30
Czy ktokolwiek z komentujących dzwonił do urzędu gminy z pytaniem co będzie we wrześniu i gdzie ewentualnie umieszczą dzieci, które zostały bez przedszkola?

pulon 31.07.2018 19:55
Ludzie, tego przedszkola nie będzie w tym roku. Ja to wiem z pewnego źródła i zastanawiam się dlaczego jeszcze nie raczyli poinformować zainteresowanych.

życzliwy 31.07.2018 18:16
Mleko się rozlało, muszą polecieć "głowy". Wg mnie "głowa" Szponara byłaby właściwa.

pasztet 31.07.2018 19:53
Czemu jego? Czy to on 14 lat temu oddał budynek w bezpłatne użyczenie? Nie sądzę. Wtedy rządziła inna ekipa.

morus 31.07.2018 22:05
Wujek google podpowiada, że wtedy rządziła ta sama ekipa ze Szczęśniakiem na czele, ale nie wiem kiedy dokładnie oddali przedszkole, więc mogę się mylić. To wyjaśniałoby dlaczego tak słabo się starają, żeby je odzyskać. Poza tym o reformie wiedzieli od 4 lat, a od 14, że gmina powinna mieć publiczne przedszkole. Lata zaniechań.

Wkurzona matka 31.07.2018 13:48
Macie rację, niegospodarność gminy aż bije po oczach. Jeżeli sprawa z bezpłatnym użyczeniem nie zostanie mieszkańcom rzetelnie wyjaśniona, a w tym budynku nie otworzą przedszkola publicznego tylko dalej będzie uprawiana prywata, to ja zgłaszam sprawę do RIO oraz NIK.

pitt 31.07.2018 08:57
Patrząc na dochód gminy na jednego mieszkańca, trzeba przyznać, że jest na poziomie gmin rolniczych, które do bogatych nie należą. Jak to możliwe, skoro jest tutaj strefa ekonomiczna, a ludzie zarabiają więcej niż gdzie indziej? Może właśnie dlatego, że gmina rezygnuje z opłat i podatków dla jednostek, a przez to na PODSTAWOWE potrzeby mieszkańców nie ma pieniędzy. Przez takie bezpłatne użyczenie gmina straciła miliony, bo gdyby wynajmowała budynek po cenach rynkowych, z pewnością suma czynszu przewyższyłaby kwotę żądanego odszkodowania. Użyczyć można boisko dla wioskowego klubiku, ale nie budynek pod DG.

ula 27.07.2018 22:10
Szanowni Państwo, Możliwe, że w Magdalence już wiedzą to o czym zapomniano poinformować rodziców dzieci przyjętych do PP1. Na "Ratujmy Magdalenkę" napisali, że przedszkole prywatne zostaje bez zmian i zapraszają chętnych. Moja cierpliwość się wyczerpała.

Wściekłość 30.07.2018 23:13
Moja cierpliwość również. Nasza gmina to dziadostwo, użycza bezpłatnie budynek i nawet z podatku dochodowego taka osoba jest zwolniona... a może inni lokalni "biznesmeni" też są zwolnieni? Bo zakłady na strefie też są zwolnione z płacenia podatków. Inne gminy finansują dzieciom nie tylko placówki oświatowe, ale nawet wycieczki, szczepionki, basen etc. A u nas nic, gmina mogłaby mieć kasę, a nie ma. Całkiem niedaleko, codzienne 5-godzinne zajęcia w domu kultury kosztują rodzica miesięcznie 150 zł, a u nas w MGCK za 4 spotkania w miesiącu po 45 min. krzyczą sobie co najmniej 50 zł. Nasza gmina jest nieporadna i ćwokowata. Jelcz-Gó/wnowice. Wstyd tu mieszkać. Taka prawda.

do Anonima 27.07.2018 07:28
Anonim Musi? Polecicie? Droga mamusiu, jak sądzę beneficjentko 500+ trochę pokory. xxxxxxxxx nie jestem matką tylko ojcem i nasza rodzina nie pobiera 500 plus, bo potrafię na nią zarobić uczciwą pracą, w przeciwieństwie do innych. Brzydze się takimi jak ty, którzy podskakują do ludzi używając wyswiechtanych sloganów zamiast argumentów. Tak, gmina MUSI mi zapłacić, bo tak jak zostały wyżej przytoczone przepisy, ma taki obowiązek. Dodatkowo od maja weszła nowelizacja ustawy, ale pewnie o tym nie wiesz, poszukaj sobie (przyda ci sie, bo pewnie jesteś jedną z niedouczonych Pań w UMiG), a jak nie zrozumiesz, to chętnie wytłumaczę. Tak, POLECI obecna dyrekcja, bo prędzej czy póżniej skończy się eldorado bezpłatnego użyczenia. POLECI obecna władza przy najbliższych wyborach, właśnie za sprawą owych "beneficjenci 500plus". Co do POKORY to niby wobec kogo???Wobec tych którzy pozwalają, aby ktoś sie bogacił kosztem publicznego majątku?Może ja też zaśpiewam do gminy o zwrocie kosztów poniesionych przez moją działalność gospodarczą?

ula 27.07.2018 19:45
Najwyraźniej Anonim ma interes w nieutworzeniu PP1. Szkoda, że argumentów brak. Ja też mam żal do gminy, że nie poinformowała mnie o problemach lokalowych PP1. Niestety moje dziecko zostało w ten sposób pozbawione mozliwosci wzięcia udziału w rektutacji do jedynego powstałego przedszkola. Zgadzam się z przedmówcą, że panie w UMiG, swoją drogą bardzo sympatyczne, ustaw nie znają. Sądzą, że gmina musi mi wskazać miejsce w niepublicznej placówce, ale sama muszę za nie zapłacić. Haha☺ Jestem pewna, że nasi urzędnicy śledzą przebieg tej dyskusji. Nie zdziwię się jeśli zmobilizuje ich to do podjecia zdecydowanych działań. Przy okazji trochę się dokształcą i zobaczą, że rodzice niepozwolą dalej robić się w balona. Do ustaw trzeba się zastosować albo czekają ich procesy w NSA.

cwana dyrektorka? 24.07.2018 19:51
Przekręt stulecia, kto o zdrowych zmysłach pakuje kasę w nie swój budynek, co ona myślała, że to bezpłatne użyczenie będzie trwało wiecznie?? Pewnie myślała, że zajmie przez zasiedzenie, skoro jest już 14 lat to zostało jej 6 aby zawłaszczyć budynek. Moim zdaniem to wszystko jest ustawione.

ula 24.07.2018 14:02
Ustawa z dnia 27 października 2017 o finansowaniu zadań oświatowych Art. 22.4.4. Gmina, która nie zapewnia wszystkim dzieciom, którym ma obowiązek zapewnić możliwość korzystania z wychowania przedszkolnego, miejsca korzystania z wychowania przedszkolnego, jest obowiązana przeprowadzić otwarty konkurs ofert dla niepublicznych przedszkoli, szkół podstawowych, w których zorganizowano oddział przedszkolny, lub innych form wychowania przedszkolnego. Zegar tyka... terminy gonią... na ewentualne przeprowadzenie konkursu potrzeba ponad 3 tygodnie.

matka 16.08.2018 15:58
Właśnie na stronie urzędu miasta pojawiła się informacja o otwarciu konkursu, zainteresowane przedszkola niepubliczne mają składać oferty do 4 września.

ula 24.07.2018 07:48
Jestem ciekawa co gmina zrobi z dziećmi, które dostały się do PP1. Z tego co mi wiadomo, sądzą że mogą utrzymywać sytuację w zawieszeniu, bo to nie ich wina. W praktyce muszą wskazać dziecku inne miejsce. O tym już wiedzą, ale nie dociera do nich, że będą musieli za to zapłacić. W gminach, gdzie dzieci się nie zmieściły np. w Zielonce, włodarze miasta byli zmuszeni ogłosić konkurs dla niepublicznych przedszkoli na wykonanie zadania publicznego, przy czym rodzic płaci jak za publiczną placówkę. Tak wynika z ustawy! Winna tej sytuacji jest gmina. Inni burmistrzowie rozbudowywali przedszkola, żeby dzieciaki się zmieściły, tutaj cieszyli się, że przez lata nie utrzymują publicznych placówek. Teraz najwidoczniej nie chcą odebrać budynku. Co do pani dyrektor. Po przeczytaniu artykułu w Powiatowej jestem w szoku. Szczytem bezczelności jest ,,wynajmowanie" przez 14 lat budynku, w którym prowadzi się działalność gospodarczą za 0 zł i żądanie 1,8 mln zł na odchodne. I działa nadal, a gmina dalej bezpłatnie użycza...

Lepiej ze mną nie zadzierać 24.07.2018 19:47
Masz rację, Ula. Gmina musi zapewnić miejsce w przedszkolu każdemu dziecku z rocznika 2015 i starszego. Jeżeli nie w publicznym, to musi pokryć koszty prywatnego. Jeśli PP1 nie ruszy od września, to ja wystawiam wezwanie do zapłaty panu burmistrzowi za p-le prywatne. Musi mi zapłacić bez konkursu czy z konkursem, a jak nie, to sprawa trafi do kuratorium, a przede wszystkim do Sądu i polecam to innym rodzicom. Dodatkowo gmina odpowie za zatajenie prawdy i wprowadzenie rodziców w błąd, ponieważ gdyby rodzice wiedzieli o problemach z odzyskaniem budynku, to wszyscy braliby udział w rekrutacji do PP2. Teraz jest chora sytuacja, bo do PP2 pójdą dzieci mające mniej punktów niż te, co nie pójdą do PP1. A swoją drogą to,że gmina nie potrafi czy też nie chce odebrać budynku, jest grubymi nićmi szyte. To najprawdopodobniej było po znajomości i ustawione. Pewnie jakby ktoś z mieszkańców przyszedł jutro do urzędu i powiedział, że prosi o bezpłatne użyczenie publicznego-gminnego budynku na prowadzenie DG, toby go wyśmiali w urzędzie. To chyba był przekręt, trzeba będzie zbadać kulisy tego "użyczenia" sprzed 14 lat.Poza tym, prawo własności pozwala na wypowiedzenie jakiejkolwiek umowy, najmu czy użyczenia czy jeszcze innej, a to jest bardzo dziwne, że gmina nadal użycza, jakby faktycznie nie zależało jej na odzyskaniu budynku. Już niedługo w jelczańskim grajdole zawita program Interwencja albo Uwaga.

24.07.2018 20:58
I już wszyscy mają pełne gacie. Nie strasz bo się z...sz. Masz problem to napisz pozew do sądu.

do anonima 25.07.2018 21:34
Ja nie mam problemu, bo moje dziecko pójdzie do przedszkola prywatnego. To gmina ma problem, bo mi za to przedszkole musi zapłacić.

do anonima 25.07.2018 21:37
Ja nie mam problemu, to gmina ma problem, bo musi mi zapłacić za przedszkole prywatne. A co do pełnych gaci, to mają je ci, co brali udział w przekręcie sprzed 14 lat i nadal tą farsę popierają. Polecicie wszyscy.

26.07.2018 09:48
Musi? Polecicie? Droga mamusiu, jak sądzę beneficjentko 500+ trochę pokory.

ula 26.07.2018 20:18
Anonimie, trochę kultury przede wszystkim.

Magdalena Pro 20.07.2018 22:06
Do Zwolennik PP1 „nie ukrywam, że miło mi się rozmawia. I czekam na ciąg dalszy. Pozdrawiam.” - to jest ironia (ucz się). Będąc sprzątaczką (z szacunkiem dla tej profesji) na UWR. też możesz powiedzieć, że na codzień obracasz się wśród wykształconych ludzi. W necie możesz ściemniać kogo chcesz,może uwierzy. Mam w nosie, co sobie na swój temat roisz. Język, którym piszesz nie wskazuje na osobę powyżej licencjatu, może magistra po " Edukacji"" korespondencyjnej. Na oczytaną też nie wyglądasz. Znasz parę trudniejszych wyrazów ale ich kompletnego znaczenia, już się nie chce nawet "wygooglować" przed użyciem, więc walisz w ich stereotypowym znaczeniu, dzięki czemu mam ubaw. Jako bonus: "zapewne trudno im zachować kulturę, jak widzą taką sztukę"* - wiesz skąd to jest? Odp. na końcu. Odbierasz wszystko osobiście, w swoich wypowiedziach szukasz poparcia innych, pójdziesz naprzód dopiero jak masz faktycznie poparcie, jak nie ma to siedzisz cicho z podkulonym ogonem i co najwyżej warkniesz z cicha, od czasu do czasu ale tak, żeby przeciwnik nie usłyszał (oczywiście mowa o realu, nie virtualu) "Moja rada jest taka, skonsultuj się w lekarzem lub farmaceutą." - wskazuje bardziej na fankę programów typu "Dlaczego Ja?" Tak, mama jest ze mnie dumna :). Nauczyła mnie nie bić kobiet i szanować je, pod warunkiem, że szanują mnie. :) Jeżeli uważasz, że dam sobą dowolnie pomiatać komukolwiek. to się mylisz. Jesteś kobietą i uważasz, że możesz obrzucać inwektywami każdego mężczyznę,kobietę, a oni pokornie mają to znosić??? Good Joke :D Aż mi się zajady ze śmiechu porobiły. :D Najpierw zaczynasz wyzywanie mnie, a potem roisz o szacunku dla siebie,najpierw naucz się szacunku do ludzi z innymi poglądami, zdaniem etc.. Szacunek innych do Ciebie wtedy przyjdzie sam. Na koniec, bo to koniec, "nie chce mi się z Tobą gadać" (cyt."Psy"), bo znudziło mnie taplanie się brodziku intelektualnym, który sobą reprezentujesz, a to wyraźnie koliduje z moimi imperatywami. *"Daleko od szosy"

Zwolennik PP1 21.07.2018 22:46
Oj nieźle ci się pod deklem porobiło, skoro wymodzenie tej odpowiedzi zajęło ci ponad 2 tygodnie. Tyle czasu czekałeś w bibliotece na słownik synonimów, żeby mi odpisać kreując się na "intelektualistę", bo każdy się z ciebie śmieje, czytając twoje wypociny w porównaniu z pierwszym postami z gramatyką na poziomie gimbazy. Haha to ty nie wiedziałeś i długo szukałeś skąd był cytat, ale udało ci się BRAWO!! Teraz już w twoim mniemaniu wznosisz się na wyżyny intelektualne, ale uważaj, bo upadek może być bardzo bolesny i to już niebawem. Ubaw to ja mam, ale z ciebie, jak się miotasz i pultasz, haha. Jesteś zajadły i zapiekły w swojej głupocie. Chyba ty studiowałeś korespondencyjnie w Edukacji metodą Kanta-Bayera, ale do ogrowania na produkcji czy własnej januszerki-pseudofiremki przecież ci wystarczy. JELCZAŃSKI KMIOTKU CHŁOPKU ROZTROPKU.

Facet z jajami 22.07.2018 19:57
Koleś"Magdalena Pro" przestań sie już produkować, jesteś żałosny. Pisezsz o szacunku do kobiet a niby w czym on się u ciebie przejawia, skoro wczesniej żaliłeś się, że siedziałeś godzinę czekając na Liliowej, o czym to świadczy? Że nawet żonie nie ufasz w wyborze przedszkola tylko sam chodzisz po przedszkolach jak jakaś baba a inne matki i personel mają z ciebie ubaw. A zajady to robią się nie od śmiechu ale od braku witamin z grupy B, ewentualnie z brudu, więc lepiej umyj zęby,bo ci jeeedzie. To też cytat z filmu, teraz pogogluj może znajdziesz :)

Zwolennik PP1 07.07.2018 11:58
Jeżeli wg ciebie przedszkola państwowe są (potencjalnym) siedliskiem patologii i mają niższy poziom niż prywatne, to ja nie mam więcej pytań. Przedszkole tworzą ludzie, a nie status prawny. Jeżeli ktoś jest nauczycielem z powołania, to tak samo dobrze będzie wypełniał swoje obowiązki w przedszkolu niezależnie czy jest ono prywatne czy państwowe. Dla ciebie o patologii przesądza granica kilkuset złotych opłaty za prywatne. Istnieje lepsze rozwiązanie, funkcjonujące w innych krajach-test IQ i podejrzewam, że wówczas ty i twój dzieciak bylibyście na samym końcu listy rezerwowej :) Powiem jedno, cieszy mnie to, że na co dzień, w moim życiu zawodowym jak i prywatnym, obracam się wśród ludzi wykształconych i nie mam kontaktu z kmiotami twojego pokroju. Jesteś patologią umysłową, a w dodatku przydałaby ci się diagnoza psychiatryczna : "Nie pozdrawiasz? Cóż… nawet nie wiesz, jak bardzo jest mi to obojętne." vs "nie ukrywam, że miło mi się rozmawia. I czekam na ciąg dalszy. Pozdrawiam." Moja rada jest taka, skonsultuj się w lekarzem lub farmaceutą. Może coś pomogą, chociaż wątpię. Matka cię tak wychowała, że obrażasz obce kobiety? Pewnie jest z ciebie dumna. Sam jesteś dnem plus 2 metry mułu i wodorosty. Współczuję tej nieszczęsnej kobiecie, która dała sobie zrobić dziecko z takim ogrem i cebulakiem. Żal mi tych, którzy muszą przebywać w twoim otoczeniu, zapewne trudno im zachować kulturę, jak widzą taką sztukę przed sobą.

Magdalena Pro 07.07.2018 04:49
Zwolennik PP1 Primo Wyjęłaś z kontekstu to, co Ci było potrzebne na poparcie tezy, więc zacytuję całość: "Jak Gmina zrobiła rodziców w bambuko przed wyborami to niech się teraz martwi. A rodzice niech nie protestują, że dzieciaki zostały nieprzyjęte, bo gdyby oni wsadzili swoją kasę, niemałą w podobne przedsięwzięcie, to napewno nie poddaliby się bez walki, pomimo, że jest umowa dzierżawy." Zamiast uregulować najpierw sprawy umowy dzierżawy, Gmina ogłosiła sobie nabór. Z naboru nic nie wyszło, bo dyrekcja się wypięła. A rodzice skaczą sobie do gardeł sobie, zamiast Gminie. Fajnie, nie? Reasumując: To Gmina jest winna całego zamieszania i nikt inny, tak ja to widzę. Sekundo Nie twierdzę, że jesteś z patologii i rozumiem, że każdy walczy o swoje dzieci. Wyraziłem tylko obawę o obniżenie poziomu wychowawczego przedszkola. O czym skwapliwie nie powiedziałaś, bo po co. Czy jesteś za tym aby Twoje dziecko (dzieci), było narażone na obcowanie z patologią i przyjmowało ich zwyczaje a przynajmniej niektóre nawyki? Postaw się w miejscu drugiej osoby z którą konwersujesz a wtedy być może zrozumiesz jej obawy. Tertio Uważam, że każde dziecko powinno mieć miejsce w przedszkolu publicznym. Jeżeli rodzice chcą lepiej, to dają do placówki opłacanej. Z taką myślą, ja posłałem dziecko do Magdaleny właśnie. dlaczego akurat do Magdaleny a nie na Liliową? Też już pisałem. Bo chcę, żeby miało więcej ciekawych zajęć, wycieczek i tym podobnych atrakcji oraz nadzoru. Których w publicznym niestety nie użyczy w stopniu w jakim ja bym sobie tego życzył patrząc na Liliową. Quatro "Jesteś(....)tłukiem i matołem to już wiemy, bo sam się przyznałeś" Cóż, jeżeli ja szoruję po dnie, to Ty pukasz w nie z drugiej strony, skoro nie rozpoznałaś sarkazmu i ironii w moich postach (a to tylko jeden przykład, a parę ich było). Quinto A jak kończą ludzie mojego poziomu...? Mam nadzieję, że nie tak jak Ty. Nie pozdrawiasz? Cóż... nawet nie wiesz, jak bardzo jest mi to obojętne.

Zwolennik PP1 06.07.2018 16:20
Poległeś umysłowo już dawno. Jesteś pieniaczem i niekoniecznie musisz krzyczeć, wystarczy, że się żołądkujesz bez sensu, bijesz pianę i jątrzysz. O co ci teraz chodzi? Twój dzieciak się dostał, zapłacisz mniej za to samo. Dlaczego blokujesz możliwość przyjęcia innych dzieci, które też się dostały? Sam pisałeś wyżej; "A rodzice niech nie protestują, że dzieciaki zostały nieprzyjęte". A za chwilę "Gdzie tu hipokryzja? Przecież chodzi o moje dziecko". NAM TEŻ CHODZI O NASZE DZIECI a przez takich jak ty dzieci, które miały więcej punktów od twojego, mogą nie mieć miejsca, uważasz, że to sprawiedliwe? O CO CI WŁAŚCIWIE CHODZI? To, że jesteś egoistą, tłukiem i matołem to już wiemy, bo sam się przyznałeś. To poniekąd tłumaczy bezsens twojego produkowania się tutaj. Ja się nie będę zniżać do twojego poziomu, bo mam alergię na chłopków roztropków. Na szczęście ludzie twojego pokroju kończą zawsze tak samo. Nie pozdrawiam.

Magdalena Pro 06.07.2018 05:06
Jak napisałem wczesniej: jestem egoistą i tak - zabezpieczyłem sobie tyły. Gdzie tu hipokryzja? Przecież chodzi o moje dziecko. Władza może sobie wprowadzać zmiany ale na zasadzie jaką opisałem. Wtedy jest ok. A kto powiedział że dyrekcja ma być zdublowana? Akurat ani mnie to ziębi, ani mnie to grzeje. Mają się dobrze zająć moim dzieckiem i to koniec moich wymagań, kadra przedszkolanek, która jest, jest fajna i dzieciak bardzo ją lubi, tak samo jak zajęcia i wycieczki i inne atrakcyjne dla niego zajęcia. A dyrekcja? Kto lubi dyrekcję, która się pojawia dopiero jak wybucha pożar? Jakby nie przedszkolanki, to to przedszkole mogłoby nie istnieć. Bo firmę tworzą jej pracownicy a nie dyrekcja, a przez pryzmat pracowników patrzę się na Magdalenkę, bo dyrektorkę to może raz na oczy widziałem. Co do pretensji pracowników o godziny pracy. Wyglądałoby to tak jak z latami pracy policji. Nowoprzyjęci dłuższy czas pracy do emerytury, a starzy na starych zasadach. I już. Koniec filozofii. To jest właśnie istota Lex retro non agit. A jak się komuś nie podoba, to cóż zrobić, nikogo na siłę nikt nie trzyma, chociaż byłoby szkoda. Ale to oczywiście kwestia dogadania. Myśląc o pracownikach. Zwolenniku PP1, dlaczego mi się wydaje, że nadal jesteś Wkurzoną Matką? Pozatym nie czuję się pieniaczem. To nie ja piszę z włączonym Caps Lock-iem, co zgodnie z zasadami netykiety oznacza krzyk. Z gęby cholewy też nie robię, bo nikomu nic nie obiecałem i słowa dotrzymałem. Za to z Twoich postów merytoryka aż się wylewa. Zwłaszcza pod moim adresem. Poza tym, chciałabyś abym poległ, bo wtedy miałabyś ostatnie słowo, nie będę ułatwiał. Zapewne dojdziesz do wniosku, że głupim się nie nie będziesz kopać ale nie ukrywam, że miło mi się rozmawia. I czekam na ciąg dalszy. Pozdrawiam.

mgid.com, 649292, DIRECT, d4c29acad76ce94f
lijit.com, 349013, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
lijit.com, 349013-eb, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
appnexus.com, 1019, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
improvedigital.com, 1944, RESELLER
pubmatic.com, 161673, RESELLER, 5d62403b186f2ace
admanmedia.com, 925, RESELLER
smartadserver.com, 3713, RESELLER
openx.com, 540866936, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
adform.com, 2671, RESELLER
yahoo.com, 59674, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
smaato.com, 1100042823, RESELLER, 07bcf65f187117b4
yahoo.com, 58935, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
triplelift.com, 11656, RESELLER, 6c33edb13117fd86
pubmatic.com, 158481, RESELLER, 5d62403b186f2ace
smartadserver.com, 3713, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 15349, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
zeta.com, 757, RESELLER
rubiconproject.com, 9655, RESELLER, 0bfd66d529a55807
Xapads.com, 145030, RESELLER
google.com, pub-3990748024667386, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Pubmatic.com, 162882, RESELLER, 5d62403b186f2ace
video.unrulymedia.com, 524101463, RESELLER, 29bc7d05d309e1bc
lijit.com, 224984, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
Pubmatic.com, 163319, RESELLER, 5d62403b186f2ace
adyoulike.com, c1cb20fa2bbc39a8f2ec564ac0c157f7, DIRECT
adyoulike.com, a15d06368952401cd3310203631cb18b, RESELLER
rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807
pubmatic.com, 160925, RESELLER, 5d62403b186f2ace
onetag.com, 7a07370227fc000, RESELLER
lijit.com, 408376, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b
spotim.market, sp_AYL2022, RESELLER, 077e5f709d15bdbb
smartadserver.com, 4144, RESELLER
nativo.com, 5848, RESELLER, 59521ca7cc5e9fee
smartadserver.com, 4577, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 13099, RESELLER
pubmatic.com, 161593, RESELLER, 5d62403b186f2ace
rubiconproject.com, 11006, RESELLER, 0bfd66d529a55807
onetag.com, 7cd9d7c7c13ff36, DIRECT
ssp.e-volution.ai, AJxF6R4a9M6CaTvK, RESELLER
rubiconproject.com, 16824, RESELLER, 0bfd66d529a55807
adform.com, 2664, RESELLER, 9f5210a2f0999e32
appnexus.com, 11879, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
smartadserver.com, 1247, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
smaato.com, 1100056735, DIRECT, 07bcf65f187117b4
smaato.com, 1100004890, DIRECT, 07bcf65f187117b4
rubiconproject.com, 24600, RESELLER, 0bfd66d529a55807
sharethrough.com, iBAzay96, RESELLER, d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com, 156177, RESELLER, 5d62403b186f2ace
pubmatic.com, 161674, RESELLER, 5d62403b186f2ace
insticator.com,15188195-e4cc-40b1-98f1-d6390cc63cbb,RESELLER,b3511ffcafb23a32
rubiconproject.com,17062,RESELLER,0bfd66d529a55807
video.unrulymedia.com,136898039,RESELLER
sharethrough.com,Q9IzHdvp,DIRECT,d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com,95054,DIRECT,5d62403b186f2ace
lijit.com,257618,RESELLER,fafdf38b16bf6b2b

lijit.com, 349013, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
lijit.com, 349013-eb, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
improvedigital.com, 1944, RESELLER
pubmatic.com, 161673, RESELLER, 5d62403b186f2ace
admanmedia.com, 925, RESELLER
openx.com, 540866936, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
adform.com, 2671, RESELLER
yahoo.com, 59674, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
smaato.com, 1100042823, RESELLER, 07bcf65f187117b4
yahoo.com, 58935, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
triplelift.com, 11656, RESELLER, 6c33edb13117fd86
pubmatic.com, 158481, RESELLER, 5d62403b186f2ace
smartadserver.com, 3713, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 15349, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
zeta.com, 757, RESELLER
rubiconproject.com, 9655, RESELLER, 0bfd66d529a55807
Xapads.com, 145030, RESELLER
google.com, pub-3990748024667386, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Pubmatic.com, 162882, RESELLER, 5d62403b186f2ace
video.unrulymedia.com, 524101463, RESELLER, 29bc7d05d309e1bc
lijit.com, 224984, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
Pubmatic.com, 163319, RESELLER, 5d62403b186f2ace
adyoulike.com, c1cb20fa2bbc39a8f2ec564ac0c157f7, DIRECT
adyoulike.com, a15d06368952401cd3310203631cb18b, RESELLER
smartadserver.com, 4577, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
onetag.com, 7cd9d7c7c13ff36, DIRECT
adform.com, 2664, RESELLER, 9f5210a2f0999e32
appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
smartadserver.com, 1247, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
smaato.com, 1100056735, DIRECT, 07bcf65f187117b4
smaato.com, 1100004890, DIRECT, 07bcf65f187117b4
sharethrough.com, iBAzay96, RESELLER, d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com, 161674, RESELLER, 5d62403b186f2ace
insticator.com,15188195-e4cc-40b1-98f1-d6390cc63cbb,RESELLER,b3511ffcafb23a32
rubiconproject.com,17062,RESELLER,0bfd66d529a55807
video.unrulymedia.com,136898039,RESELLER
sharethrough.com,Q9IzHdvp,DIRECT,d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com,95054,DIRECT,5d62403b186f2ace
lijit.com,257618,RESELLER,fafdf38b16bf6b2b

KOMENTARZE
Autor komentarza: Gocha ze ZwierzyńcaTreść komentarza: Kiedyś kierowca tira to był gość. Teraz to debil , albo Ukrainiec . Widać to przed wjazdem do Ergisu. P.s. Są i tacy , co parkują tam jak należy więc ..... , kierowca gość.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 15:45Źródło komentarza: Wypadek - śmierć na A4, droga będzie długo zablokowanaAutor komentarza: Bój w hucieTreść komentarza: Szukajcie go na Górnym Śląsku. Jak widać na zdjęciu, wsiadł do próżnej węglarki, dalej połączcie sobie kropki.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 15:32Źródło komentarza: Zaginął czternastoletni KacperAutor komentarza: nieuśmiechnięciTreść komentarza: Ustawiczne pranie mózgów.Najpierw zabawy młodzieży ze śmiercią a teraz to.Coś mi tu zaciąga ruskim.Czas na emeryturę babciu zamiast robić z siebie młodzieżówkę mądrą inaczej.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 14:04Źródło komentarza: Chodzi o popularyzację języka niemieckiegoAutor komentarza: WiarusTreść komentarza: Nie ma to jak poczuć odrzut kałacha na ramieniu. Krótkie weekendowe szkolenie wojskowe powinien przejść każdy młody mężczyzna a może i kobiety też. Broń wirtualna też dobra, aby wyrabiać w sobie nawyki strzeleckie i poznać sztukę celowania, jako pierwszy etap wtajemniczenia. Szkoda, że nie ma ćwiczenia dla rezerwy.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 13:09Źródło komentarza: OŁAWA W Piątce postrzelająAutor komentarza: KtośTreść komentarza: Wirtualne strzelanie jak wirtualny seks . Niby coś było ale dalej prawiczek.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 12:11Źródło komentarza: OŁAWA W Piątce postrzelająAutor komentarza: MarioTreść komentarza: Clickbait? Przecież to 130 km od Oławy.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 10:27Źródło komentarza: Wypadek - śmierć na A4, droga będzie długo zablokowana
Reklama
NAPISZ DO NAS!

Jeśli masz interesujący temat, który możemy poruszyć lub byłeś(aś) świadkiem ważnego zdarzenia - napisz do nas. Podaj w treści swój adres e-mail lub numer telefonu. Jeżeli formularz Ci nie wystarcza - skontaktuj się z nami.

Reklama
Reklama