Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
niedziela, 24 listopada 2024 17:02
Reklama Hipol
Reklama
News will be here

Frischmann: - Nie będę się odnosił do kontrkandydatów...

Rozmowa z Tomaszem Frischmannem, burmistrzem Oławy i kandydatem KWW BBS Koalicji Samorządowej Ziemi Oławskiej ubiegającym się o reelekcję
Frischmann: - Nie będę się odnosił do kontrkandydatów...
Tomasz Frischmann

- Pierwszą sprawą jest budowa przystanku kolejowego Oława Zachodnia. Aby ta inwestycja ruszyła, zobowiązaliśmy się do budowy parkingu "Parkuj i jedź". To jest zadanie, które wykonamy. Wiemy też, że będzie remont dworca kolejowego w Oławie, więc szykujemy się do wprowadzenia zmian infrastrukturalnych w jego okolicy, pod wiaduktem kolejowym. Będzie to budowa kolejnego parkingu "Parkuj i jedź". Następna sprawa to wsparcie i lobbing trasy mostowej, czyli zadania projektowanego przez Dolnośląską Służbę Dróg i Kolei, w porozumieniu z samorządami naszego powiatu. Kolejna to rozmowy i prace koncepcyjne z DSDiK związane z budową następnego ronda na styku ulic Kilińskiego, Strzelnej, Broniewskiego i Lipowej. Rozmawiamy też na temat zakresu prac, jakie możemy wykonać w związku z budową trasy średnicowej, czyli trasy, której początek już mamy, a chodzi o nową drogę od ulicy Kilińskiego do galerii handlowej Quick Park. Chcemy ją pociągnąć dalej w kierunku przystanku kolejowego Oława Zachodnia, potem do ul. Zacisznej, nazywanej potocznie Zabardowicką, i aż do drogi krajowej 94.

- Jakie są plany w ramach trzech pozostałych filarów?

- W przypadku spraw związanych z poprawą jakości życia mieszkańców - to budowa kolejnych mieszkań na najem, rozpoczęcie budowy placówki oświatowej na osiedlu Sobieskiego. W jej skład wejdą żłobek, przedszkole i szkoła z dużą halą widowiskowo-sportową, bo już czas na taką halę w Oławie. Szykujemy się też do rozbudowy żłobka "Poranek" oraz budowy hali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 5. Zagospodarujemy teren przy SP nr 6, z tym że będzie on bardziej rekreacyjny niż sportowy. Jeżeli chodzi o bezpieczeństwo, to głównym elementem jest rozbudowa monitoringu  w oparciu o sztuczną inteligencję. I najważniejsza rzecz nie tylko dla oławian - bezpieczeństwo zdrowotne, czyli pomoc dla szpitala. 

- W jakiej formie? 

- Po pierwsze spokój. Szpital nie może być rozgrywany politycznie. Zarządzający szpitalem muszą wiedzieć, że mają w nas oparcie. Szpital otrzymał ogromne dofinansowanie w kwocie 16 mln zł na zakup sprzętów oraz przebudowę. Zwiększy się w ten sposób paleta usług, które będzie mógł świadczyć, a przedstawiona projekcja finansowa pokazuje, że jego zadłużenie spada. 

- Uważa pan, że teraz szpital jest rozgrywany politycznie?

- Tak. Ciągle słyszymy o próbach odwołania dyrektora, ponieważ ktoś nie był informowany, że czegoś nie wiedział, a ja uważam, że każdy wiedział, jak wygląda sytuacja w szpitalu. Nie można jej przedstawiać w czarnych barwach. Oczywiście nie jest ona też dobra. Jest gdzieś po środku i osobom, które zarządzają szpitalem, trzeba dać możliwość, czas, po to aby mogli rozwiązać jego problemy.  Światełko w tunelu już widać ponieważ zobowiązania szpitala na koniec ubiegłego roku spadły o około 600 tys. zł. 

- Nieco ponad pół roku temu mówi pan, że nie zdecydował jeszcze, czy po raz kolejny będzie ubiegał się o reelekcję. Co lub kto pomógł podjąć decyzję o starcie w wyborach? 

- Zawsze trzeba się zastanawiać przed podjęciem ważnych decyzji i dla mnie jest to naturalne. Podjąłem taką decyzję konsultując z żoną i synem, ponieważ wiem, że wsparcie najbliższych jest bardzo ważne. Na tę decyzję wpłynęli również członkowie BBS oraz mieszkańcy, którzy w rozmowach wyrażali swoje poparcie dla zmian zachodzących w mieście.

- Ale co pana skłoniło do podjęcia takiej, a nie innej decyzji?

- Nasze miasto stoi przed ogromnym krokiem związanym ze zmianą infrastrukturalną. Mówimy tu o remoncie dworca, budowie przystanku kolejowego, budowie trasy mostowej i obwodnicy, która jest wpisana do programu "Stu Obwodnic". Jest to ogromna szansa dla naszego miasta i trzeba zrobić wszytko, aby te możliwości, które się pojawiły, i które są już  zapisane na papierze, wykorzystać.

- Myśli pan, że gdyby ktoś inny został burmistrzem, to te możliwości, które są już zapisane na papierze, nie zostałyby zrealizowane?

- Każdy ma jakiś pomysł na miasto, a ja sprawy, o których teraz mówię, i które teraz są realizowane, konsekwentnie przedstawiam od wielu lat. Przez wiele lat o nie zabiegałem, współpracowałem przy tworzeniu dokumentacji i wiem, że konsekwentnie trzeba doprowadzić te inwestycje do końca.

- Czyli są to pana pomysły, więc chce je pan doprowadzić do końca?

- To nie jest tak. Zdecydowana ich większość, zwłaszcza tych infrastrukturalnych, ma 30-40 lat, ale teraz zaczynają się materializować. 

- Pana kontrkandydaci i ich komitety wyborcze zapowiadają, że w nadchodzącej kadencji nie wejdą w koalicję z BBS-em. Jak pan wyobraża sobie pracę w Radzie Miejskiej bez większości?

- Wiem z doświadczenia, że po wyborach rzeczywistość jest inna i ci, którzy odżegnywali się od koalicji, po wyborach zaczynają o nią zabiegać.

- Pan będzie o to zabiegał, wyciągnie do nich rękę?

- Dla mnie najważniejsze jest dobro mieszkańców i miasta, zawsze znajdę płaszczyznę do porozumienia z tymi, którzy myślą podobnie.

- Więc ci, którzy dzisiaj mówią "nie", po wyborach zmienią zdanie?

- Wiadomo, że każdy z komitetów chce pozyskać jak największa liczbę wyborców. Program, który my przedstawiamy, jest programem dalszego rozwoju Oławy, a ich programy są do naszego bardzo podobne. Są nawet kalką naszego, więc cele mamy podobne. Nie widzę powodu, by po wyborach nie współpracować w celu realizacji spraw ważnych dla naszych mieszkańców.

- Po co więc teraz deklarują, że nie wejdą w panem w koalicję?

- Proszę ich zapytać. Na początku naszej rozmowy powiedziałem, że nie będę odnosił się do kontrkandydatów ani do ich wypowiedzi. Ja jestem dla oławian, w wyborach proponuję im swoją ofertę. Mieszkańcy są moim pracodawcą, to z nimi współpracuję i to oni będą mnie rozliczać z mojej pracy. 

- Zdaniem pana kontrkandydatów współpracuje pan tylko z wybranymi, a nie ze wszystkimi mieszkańcami i to jest problem.

- Współpracuję ze wszystkimi. Dla mnie priorytetem jest mieszkaniec i miasto. To odzwierciedla mój program. Po kampanii wyborczej emocje opadną i wiem, że każdy, komu zależy na dobru miasta, wejdzie w koalicję i będzie współpracował.

- Jak pan ocenia mijającą kadencję?

- Trudna ze względu na czynniki zewnętrzne - covid, inflację, wojnę w Ukrainie. Kadencja została przedłużona o rok, a covid zabrał prawie dwa lata. Czynniki zewnętrzne wpłynęły na np. wysokie ceny energii, brak rąk do pracy czy wydłużone procesy choćby projektowania.

- Co uważa pan za największy sukces w tej kadencji, a co za największą porażkę?

- Porażki w odniesieniu do mojego programu wyborczego nie widzę, a jedynie pewne niedogodności. W zakresie czynników zewnętrznych, strategicznych, uważam, że decyzja o tym, że jesteśmy wpisani w program budowy obwodnic, powinna zapaść dużo, dużo wcześniej niż w roku 2019.

- To jednak tylko decyzja.

- Nie tylko, ponieważ są już podpisane umowy, studium korytarzowe jest realizowane i jeżeli nikt tego nie zatrzyma - trzeba to mocno podkreślić, jeśli nikt tego nie zatrzyma - to ta obwodnica zostanie wybudowana. Obecnie prace dzieją się w zaciszu gabinetów, ale to, co nas najbardziej interesuje, czyli budowa, może być zrealizowana dopiero po zakończeniu obecnie trwających prac. 

- A największy sukces?    

- Sukcesów jest wiele,a niewątpliwie największymi są: rozpoczęcie budowy przystanku Oława Zachodnia, w zakresie oświaty - remont SP nr 6, wykona nie fili przedszkola przy ul. 3 Maja, czyli zyskaliśmy 50 dodatkowych miejsc przedszkolnych. Wybudowaliśmy nowy żłobek, 144 mieszkań na wynajem, oświetliliśmy boiska, wyremontowaliśmy ścieżki pieszo-rowerowe, a pamiętamy, jak jeszcze rok temu wyglądała ul. 3 Maja, te asfaltowe chodniki z dziurami. Teraz jest kostka i nowa nawierzchnia. Powstało dużo dróg gminnych. Owszem, jest w tej dziedzinie jeszcze dużo do zrobienia, ale tych problemów jest coraz mniej. Mamy dwie nowe sale sportowe, chociaż zdajemy sobie sprawę, że tego typu obiektów ciągle będzie brakować, bo społeczeństwo jest aktywne i oczekuje wyspecjalizowanych obiektów. Trzeba będzie je budować. Planowana hala widowiskowo-sportowa na osiedlu Sobieskiego na pewno nie rozwiąże tego problemu, podobnie jak nowa hala przy SP 5, która popołudniami będzie służyć mieszkańcom. Cieszy mnie to, że można już się napić kawy w rynku, posłuchać koncertu, potańczyć. Ucieszyć oczy zabawą, radością i zielenią.

- Witold Niemirowski  na swoim profilu społecznościowym napisał, że nie będzie już szefem oławskiego sztabu WOŚP, bo burmistrz woli mieć w sztabie swoich ludzi, którzy na pewno będą  startować w najbliższych wyborach. I tak jest, co widać nawet na jednym z pana plakatów wyborczych. Zechce pan to skomentować?

- Będę rozmawiał tylko o mieście i rozwoju naszego miasta. Dzisiaj dzieje się przyszłość i to jest najistotniejsze dla mieszkańców i dla mnie. Będąc mieszkańcem oczekiwałbym od kandydata na burmistrza, żeby pokazał, co chce zrobić, jakie ma chęci do pracy. To jest najważniejsze i na tym się skupiam.

- A pan ciągle te chęci ma?

- Oczywiście! I te chęci oraz mój optymizm cały czas rosną, bo to, co proponujemy, to realizujemy. Sukcesy napędzają mnie do dalszego działania. Chciałbym w tym miejscu bardzo podziękować mojej kochanej żonie, która nieustannie mnie wspiera. Dziękuję również koleżankom i kolegom z BBS, współpracownikom, z którymi stworzyliśmy program, i w których jest moc do jego realizacji. Szczególne podziękowania kieruję w stronę mieszkańców, którzy obdarzają mnie dobrym słowem i wyrazami sympatii.



Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

pardon 20.03.2024 07:21
Pardon !!! Należą się przeprosiny. Faktycznie jest altruistą. Zafundował stypendium z kasy miejskiej ( nie ze swoich), czyli pomaga. Lekko się pomylił bo kandydatka bandy bezgranicznie skompromitowanych nie kwalifikuje się do grona stypendystek. A co?! Pomylić się nie wolno !!!!

Ol 15.03.2024 09:55
Pic i więcej nic !!!

warzywo 15.03.2024 09:40
Gdzie jest KARTOFLARZ ????????????????

bbs 15.03.2024 05:39
Towarzystwo wzajemnej adoracji doprowadziło do powstania specyficznego oławskiego efektu kohorty. Wódz poprzez umiejętne stosowanie narzędzi przekonywania (pieniądz) i sterowania doprowadził kohortę na szczyt głupoty. Przykładem są posiedzenia RM. Tego typu zamordyzm charakteryzuje się tym, że bezwzględne poddaństwo pozbawiło niektórych radnych samodzielnego myślenia. Siedzą, śpią i spokojnie czekają na diety oraz ochłap spadający ze stołu.

Nieogarniety 15.03.2024 12:58
bbs 15.03.2024 05:39
Towarzystwo wzajemnej adoracji doprowadziło do powstania specyficznego oławskiego efektu kohorty. Wódz poprzez umiejętne stosowanie narzędzi przekonywania (pieniądz) i sterowania doprowadził kohortę na szczyt głupoty. Przykładem są posiedzenia RM. Tego typu zamordyzm charakteryzuje się tym, że bezwzględne poddaństwo pozbawiło niektórych radnych samodzielnego myślenia. Siedzą, śpią i spokojnie czekają na diety oraz ochłap spadający ze stołu.
Wypisz wymaluj sytuacja w Radzie Miasta, gdzie to, co powie radny Zieliński, jest "prawdą objawioną" dla radnych z WdO i skompromitowanej olawskiej PO. Radni ci wypowiadają się i głosują tak jak im każe radny Zieliński.

neo 15.03.2024 13:13
Nie kompromituj się Nieogarnięty razem ze swoim skompromitowanym BBS-em.

Nieogarniety 15.03.2024 14:02
neo 15.03.2024 13:13
Nie kompromituj się Nieogarnięty razem ze swoim skompromitowanym BBS-em.
Szkoda, że nie oglądałeś relacji z sesji RM. Wiedziałbyś, że to co pisze to prawda. Żałosne, ale prawdziwe

beton 15.03.2024 05:10
Betonoza Bardzo Skompromitowana zaliczy padakę, nie głosujemy na nich !!!

Nieogarniety 15.03.2024 13:03
beton 15.03.2024 05:10
Betonoza Bardzo Skompromitowana zaliczy padakę, nie głosujemy na nich !!!
Wypowiedź wskazująca na wybitny stan intelektualny piszącego ten nic nie wnoszący komentarz

Mirko 14.03.2024 23:35
Ciekawe, czy przeprowadzicie wywiady z innymi kandydatami i dacie im szansę zaprezentowania się tak jak obecnemu burmistrzowi. Jeśli nie to będzie jednoznaczne z tym, że nie jesteście obiektywni i popieracie jedną opcję. Czekam zatem na wywiady z innymi kandydatami. Mam nadzieję, że jednak okażecie się obiektywnym medium.

Marek 15.03.2024 11:33
"Bezstronny" Jureczek miał znakomitą okazje przedstawić źródło finansowania gazety, jednak tego nie zrobił. Zamiast tego obraził się na pytających. Sprawa jest jasna.

rajca 14.03.2024 20:02
Bagno bardzo skompromitowanych !!!!

gwiezdor 14.03.2024 15:55
Panie burmistrzu : czy ptasie odchody uprzątnięto z wierzy ratuszowej???? Czy podążając na posiedzenie RM nie zostanie Pan odznaczony "gwiazdką" na naremienniku? Nie było info.

fri 15.03.2024 09:54
gwiezdor 14.03.2024 15:55
Panie burmistrzu : czy ptasie odchody uprzątnięto z wierzy ratuszowej???? Czy podążając na posiedzenie RM nie zostanie Pan odznaczony "gwiazdką" na naremienniku? Nie było info. Głosowano już na ten komentarz.×
Może spadną cztery "gwiazdki" i zostanie kapitanem.

uny 14.03.2024 15:44
Frontalny atak na koryto

fri 14.03.2024 12:03
Oławski muezzin robi boskiemu burmistrzowi wrogą robotę. Bardziej wyborców zniechęca niż nawołuje.

fri out 14.03.2024 12:58
fri 14.03.2024 12:03
Oławski muezzin robi boskiemu burmistrzowi wrogą robotę. Bardziej wyborców zniechęca niż nawołuje.
muezzin to pół biedy, ale żeby gościa z niebieską kartą wziąć na listę

fri 2x out 14.03.2024 14:46
Komentarz zablokowany

Kwiatki 15.03.2024 06:58
fri out 14.03.2024 12:58
muezzin to pół biedy, ale żeby gościa z niebieską kartą wziąć na listę
I tw tulipana

kartoflarz 14.03.2024 11:56
A gdzie się podział kolega koalicjant - duetowy od wieńców "kartoflarz" ???

hohonrowy 14.03.2024 12:38
kartoflarz 14.03.2024 11:56
A gdzie się podział kolega koalicjant - duetowy od wieńców "kartoflarz" ???
Sadzi kartofle i blokuje drogi, toż to rolnik z krwi i kości. W wywiadzie mowił o honorze, a honoru chroniczny brak.

stonka 14.03.2024 14:51
kartoflarz 14.03.2024 11:56
A gdzie się podział kolega koalicjant - duetowy od wieńców "kartoflarz" ???
"Kartoflarz" z dochodami w kadencji ponad 1 mln. zł. Oławo daj więcej bo musi spłacać długi wdzięczności.

pa 14.03.2024 11:54
Wspaniałe towarzystwo !!!. Bardo pan medialny tylko uśmiech zbyt szyderczy. Mieszkańcy mówimy pa pa

Janko 14.03.2024 09:27
Jasińscy i Zborowscy na listach BBS to rozumiem, że rodzina? Desant rodzinny?

Nieogarniety 14.03.2024 12:33
Janko 14.03.2024 09:27
Jasińscy i Zborowscy na listach BBS to rozumiem, że rodzina? Desant rodzinny?
Akurat źle rozumiesz ale spoko. Szkoda, że nie odniesiesz się np do Kaczorów

Betonoza Bardzo Skompromitowana 14.03.2024 12:57
Nieogarniety 14.03.2024 12:33
Akurat źle rozumiesz ale spoko. Szkoda, że nie odniesiesz się np do Kaczorów
Jak źle, jak to jest syn i matka jeśli chodzi o Jasińskich. W przypadku Zborowskich podobnie. A Roman i Karolina startują do tej samej rady? Nie.

Nieogarniety 14.03.2024 15:09
Betonoza Bardzo Skompromitowana 14.03.2024 12:57
Jak źle, jak to jest syn i matka jeśli chodzi o Jasińskich. W przypadku Zborowskich podobnie. A Roman i Karolina startują do tej samej rady? Nie.
Oczywiście, że Jasinscy to żadna rodzina. Masz złe informacje. A Drabinscy startują i to jakoś cię nie martwi.

Brak Bardziej Skompromitowanych 14.03.2024 20:04
Nieogarniety 14.03.2024 15:09
Oczywiście, że Jasinscy to żadna rodzina. Masz złe informacje. A Drabinscy startują i to jakoś cię nie martwi.
Wypierać się rodzica albo dziecka, byleby się załapać na dietkę. Niżej już chyba upaść nie można.

Nieogarniety 15.03.2024 06:12
Brak Bardziej Skompromitowanych 14.03.2024 20:04
Wypierać się rodzica albo dziecka, byleby się załapać na dietkę. Niżej już chyba upaść nie można.
Można upaść niżej. Właśnie pokazujesz jak to można zrobić. Pukasz w dno od spodu. Muszę ci pogratulować mistrzostwa

czarna ospa 14.03.2024 14:41
Janko 14.03.2024 09:27
Jasińscy i Zborowscy na listach BBS to rozumiem, że rodzina? Desant rodzinny?
a może szarańcza

wilk 14.03.2024 15:22
Janko 14.03.2024 09:27
Jasińscy i Zborowscy na listach BBS to rozumiem, że rodzina? Desant rodzinny?
Atak głodnych wilków na koryto

Marek 15.03.2024 11:35
Klasyczna familiada. Bardzo popularna w Oławskich urzędach.

Brak Bardziej Skompromitowanych 14.03.2024 07:15
Jak patrzę na listy BBS to to już jest totalny upadek Frischmanna. Syn z matką, córka z ojcem, gościu co się kiedyś zajmował wymuszeniami, alkoholik co leżał pijany w środku miasta i zaczepiał ludzi, wdzięczna za Mieszkanie +, adwokat mieszkający we Wrocławiu z Niebieską Kartą i jego praktykant, goście z PiS, hejterka co 4 miesiące temu zaczęła się lansować na pomocy dzieciom, goście co nie potrafili prawidłowo wypełnić oświadczeń majątkowych i toczy się sprawa w prokuraturze. Totalna kompromitacja.

Nieogarniety 14.03.2024 12:36
Brak Bardziej Skompromitowanych 14.03.2024 07:15
Jak patrzę na listy BBS to to już jest totalny upadek Frischmanna. Syn z matką, córka z ojcem, gościu co się kiedyś zajmował wymuszeniami, alkoholik co leżał pijany w środku miasta i zaczepiał ludzi, wdzięczna za Mieszkanie +, adwokat mieszkający we Wrocławiu z Niebieską Kartą i jego praktykant, goście z PiS, hejterka co 4 miesiące temu zaczęła się lansować na pomocy dzieciom, goście co nie potrafili prawidłowo wypełnić oświadczeń majątkowych i toczy się sprawa w prokuraturze. Totalna kompromitacja.
Szkoda, że mając taką szeroką wiedzę nie pokusisz się o wymienienie nazwisk konkretnych kandydatów. Z chęcią byśmy o tym poczytali. A tak to wychodzi na to, że zastosowałeś klasyczny hejt. Trochę żałosne i niesmaczne. Ale pokazuje jak bardzo boicie się BBS-u i "drużyny" Frischmana. I masz rację. Trzeba się bać

Banda Bardzo Skompromitowanych 14.03.2024 12:55
Nieogarniety 14.03.2024 12:36
Szkoda, że mając taką szeroką wiedzę nie pokusisz się o wymienienie nazwisk konkretnych kandydatów. Z chęcią byśmy o tym poczytali. A tak to wychodzi na to, że zastosowałeś klasyczny hejt. Trochę żałosne i niesmaczne. Ale pokazuje jak bardzo boicie się BBS-u i "drużyny" Frischmana. I masz rację. Trzeba się bać
Kolejność losowa: Jasińscy, Zborowscy, Baraniecki, Mikosiak, Kłeczek, Prus, Bokota, Karbowiak, Prokopowicz, Mikoda, Hadryś Totalny upadek Frischmana.

Nieogarniety 14.03.2024 15:24
Banda Bardzo Skompromitowanych 14.03.2024 12:55
Kolejność losowa: Jasińscy, Zborowscy, Baraniecki, Mikosiak, Kłeczek, Prus, Bokota, Karbowiak, Prokopowicz, Mikoda, Hadryś Totalny upadek Frischmana.
No właśnie. Kolejność losowa i gdzie prawda? Pojechałeś listą nazwisk nic nie sprawdzając wcześniej. Jasinscy to nie rodzina, wg ciebie Bronowicki zajmował się wymuszeniami? Ma jakiś wyrok? Mikosiak oki, leczący się alkoholik nie pozbawiony praw publicznych, kłopoty adwokata z żoną? Niestety mogą każdego spotkać. Sprawdzałeś u źródła ta niebieską kartę czy tylko masz wieści z plotek? Za mieszkanie + nikt nikomu nie musi być wdzięczny, o jakimś lansie na chorym dziecku to chyba tylko ty słyszałeś, jak również o skazanym za źle wypełnione oświadczenie też nic nie słyszałem. A może w zamian zajmij się gościem, który mieszka we Wrocławiu i startuje na burmistrza i do rady, i jego zięciem który mieszka we wrocku, i stowarzyszeniami które cały czas się oskarżają i siedzą w Sądach? Bardzo musisz obawiać się zwycięstwa BBS-u, jak tak bardzo wszystkich przeswietlasz i sprawdzasz i interesujesz się nimi. Spokojnie. Wszystko zweryfikują wyborcy. Tylko proszę nie zdziw się, jak ten wyśmiewany przez ciebie alkoholik, znowu dostanie się do rady. Odszczekasz wtedy swoją szydere?

Ronin 14.03.2024 18:35
Nieogarniety 14.03.2024 15:24
No właśnie. Kolejność losowa i gdzie prawda? Pojechałeś listą nazwisk nic nie sprawdzając wcześniej. Jasinscy to nie rodzina, wg ciebie Bronowicki zajmował się wymuszeniami? Ma jakiś wyrok? Mikosiak oki, leczący się alkoholik nie pozbawiony praw publicznych, kłopoty adwokata z żoną? Niestety mogą każdego spotkać. Sprawdzałeś u źródła ta niebieską kartę czy tylko masz wieści z plotek? Za mieszkanie + nikt nikomu nie musi być wdzięczny, o jakimś lansie na chorym dziecku to chyba tylko ty słyszałeś, jak również o skazanym za źle wypełnione oświadczenie też nic nie słyszałem. A może w zamian zajmij się gościem, który mieszka we Wrocławiu i startuje na burmistrza i do rady, i jego zięciem który mieszka we wrocku, i stowarzyszeniami które cały czas się oskarżają i siedzą w Sądach? Bardzo musisz obawiać się zwycięstwa BBS-u, jak tak bardzo wszystkich przeswietlasz i sprawdzasz i interesujesz się nimi. Spokojnie. Wszystko zweryfikują wyborcy. Tylko proszę nie zdziw się, jak ten wyśmiewany przez ciebie alkoholik, znowu dostanie się do rady. Odszczekasz wtedy swoją szydere?
Gość mieszkający we Wrocławiu i startujący do rady, też jakby nie patrzeć człowiek BBSu. Jakie stowarzyszenia się oskarżają cały czas w sądzie? Jedna sprawa była i na jej skutek Kraczek ma przeprosić. Pół urzędu się z nim pałowało od lat, a przyszedł Gawlas i pozamiatał w 2 dni. Majstersztyk, naprawdę zdobył facet moje wielkie uznanie, jeden prosty manewr i całe miesiące starań Kraczka o ukrycie swojego naturalnego stosunku do innych ludzi poszło się walić.

Nieogarniety 14.03.2024 19:12
Ronin 14.03.2024 18:35
Gość mieszkający we Wrocławiu i startujący do rady, też jakby nie patrzeć człowiek BBSu. Jakie stowarzyszenia się oskarżają cały czas w sądzie? Jedna sprawa była i na jej skutek Kraczek ma przeprosić. Pół urzędu się z nim pałowało od lat, a przyszedł Gawlas i pozamiatał w 2 dni. Majstersztyk, naprawdę zdobył facet moje wielkie uznanie, jeden prosty manewr i całe miesiące starań Kraczka o ukrycie swojego naturalnego stosunku do innych ludzi poszło się walić.
Jak by nie patrzeć to zaczynał z SLD, a z BBS-em sam określił, że mu nie po drodze. Już 3 czy 4 sprawa w Sądzie więc spoko. W urzędzie to się śmiali z niego. On tylko rozgłaszał jaki to jest z niego "kozak" i jak świat się go boi. Robił sam sobie rozgłos, pisząc o sobie tutaj komentarze pod różnym nickami.

zasmażka 14.03.2024 17:31
Banda Bardzo Skompromitowanych 14.03.2024 12:55
Kolejność losowa: Jasińscy, Zborowscy, Baraniecki, Mikosiak, Kłeczek, Prus, Bokota, Karbowiak, Prokopowicz, Mikoda, Hadryś Totalny upadek Frischmana.
i TW TULIPAN na zasmażkę

Gołąb pokoju 15.03.2024 07:02
Brak Bardziej Skompromitowanych 14.03.2024 07:15
Jak patrzę na listy BBS to to już jest totalny upadek Frischmanna. Syn z matką, córka z ojcem, gościu co się kiedyś zajmował wymuszeniami, alkoholik co leżał pijany w środku miasta i zaczepiał ludzi, wdzięczna za Mieszkanie +, adwokat mieszkający we Wrocławiu z Niebieską Kartą i jego praktykant, goście z PiS, hejterka co 4 miesiące temu zaczęła się lansować na pomocy dzieciom, goście co nie potrafili prawidłowo wypełnić oświadczeń majątkowych i toczy się sprawa w prokuraturze. Totalna kompromitacja.
Totalny upadek Frischmanna potwierdza się. Degrangolada i obstswka cieniasami to Himalaje bezradności.

wyborca 13.03.2024 16:36
Najlepszym posunięciem strategicznym jest podstawianie pikusia do podpisywania decyzji wydanych z pominięciem prawa, a także przy wykorzystaniu luk prawnych. Takim sposobem pikuś dał nura.

mgid.com, 649292, DIRECT, d4c29acad76ce94f
lijit.com, 349013, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
lijit.com, 349013-eb, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
appnexus.com, 1019, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
improvedigital.com, 1944, RESELLER
pubmatic.com, 161673, RESELLER, 5d62403b186f2ace
admanmedia.com, 925, RESELLER
smartadserver.com, 3713, RESELLER
openx.com, 540866936, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
adform.com, 2671, RESELLER
yahoo.com, 59674, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
smaato.com, 1100042823, RESELLER, 07bcf65f187117b4
yahoo.com, 58935, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
triplelift.com, 11656, RESELLER, 6c33edb13117fd86
pubmatic.com, 158481, RESELLER, 5d62403b186f2ace
smartadserver.com, 3713, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 15349, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
zeta.com, 757, RESELLER
rubiconproject.com, 9655, RESELLER, 0bfd66d529a55807
Xapads.com, 145030, RESELLER
google.com, pub-3990748024667386, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Pubmatic.com, 162882, RESELLER, 5d62403b186f2ace
video.unrulymedia.com, 524101463, RESELLER, 29bc7d05d309e1bc
lijit.com, 224984, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
Pubmatic.com, 163319, RESELLER, 5d62403b186f2ace
adyoulike.com, c1cb20fa2bbc39a8f2ec564ac0c157f7, DIRECT
adyoulike.com, a15d06368952401cd3310203631cb18b, RESELLER
rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807
pubmatic.com, 160925, RESELLER, 5d62403b186f2ace
onetag.com, 7a07370227fc000, RESELLER
lijit.com, 408376, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b
spotim.market, sp_AYL2022, RESELLER, 077e5f709d15bdbb
smartadserver.com, 4144, RESELLER
nativo.com, 5848, RESELLER, 59521ca7cc5e9fee
smartadserver.com, 4577, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 13099, RESELLER
pubmatic.com, 161593, RESELLER, 5d62403b186f2ace
rubiconproject.com, 11006, RESELLER, 0bfd66d529a55807
onetag.com, 7cd9d7c7c13ff36, DIRECT
ssp.e-volution.ai, AJxF6R4a9M6CaTvK, RESELLER
rubiconproject.com, 16824, RESELLER, 0bfd66d529a55807
adform.com, 2664, RESELLER, 9f5210a2f0999e32
appnexus.com, 11879, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
smartadserver.com, 1247, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
smaato.com, 1100056735, DIRECT, 07bcf65f187117b4
smaato.com, 1100004890, DIRECT, 07bcf65f187117b4
rubiconproject.com, 24600, RESELLER, 0bfd66d529a55807
sharethrough.com, iBAzay96, RESELLER, d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com, 156177, RESELLER, 5d62403b186f2ace
pubmatic.com, 161674, RESELLER, 5d62403b186f2ace
insticator.com,15188195-e4cc-40b1-98f1-d6390cc63cbb,RESELLER,b3511ffcafb23a32
rubiconproject.com,17062,RESELLER,0bfd66d529a55807
video.unrulymedia.com,136898039,RESELLER
sharethrough.com,Q9IzHdvp,DIRECT,d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com,95054,DIRECT,5d62403b186f2ace
lijit.com,257618,RESELLER,fafdf38b16bf6b2b

lijit.com, 349013, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
lijit.com, 349013-eb, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
improvedigital.com, 1944, RESELLER
pubmatic.com, 161673, RESELLER, 5d62403b186f2ace
admanmedia.com, 925, RESELLER
openx.com, 540866936, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
adform.com, 2671, RESELLER
yahoo.com, 59674, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
smaato.com, 1100042823, RESELLER, 07bcf65f187117b4
yahoo.com, 58935, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
triplelift.com, 11656, RESELLER, 6c33edb13117fd86
pubmatic.com, 158481, RESELLER, 5d62403b186f2ace
smartadserver.com, 3713, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 15349, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
zeta.com, 757, RESELLER
rubiconproject.com, 9655, RESELLER, 0bfd66d529a55807
Xapads.com, 145030, RESELLER
google.com, pub-3990748024667386, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Pubmatic.com, 162882, RESELLER, 5d62403b186f2ace
video.unrulymedia.com, 524101463, RESELLER, 29bc7d05d309e1bc
lijit.com, 224984, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
Pubmatic.com, 163319, RESELLER, 5d62403b186f2ace
adyoulike.com, c1cb20fa2bbc39a8f2ec564ac0c157f7, DIRECT
adyoulike.com, a15d06368952401cd3310203631cb18b, RESELLER
smartadserver.com, 4577, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
onetag.com, 7cd9d7c7c13ff36, DIRECT
adform.com, 2664, RESELLER, 9f5210a2f0999e32
appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
smartadserver.com, 1247, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
smaato.com, 1100056735, DIRECT, 07bcf65f187117b4
smaato.com, 1100004890, DIRECT, 07bcf65f187117b4
sharethrough.com, iBAzay96, RESELLER, d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com, 161674, RESELLER, 5d62403b186f2ace
insticator.com,15188195-e4cc-40b1-98f1-d6390cc63cbb,RESELLER,b3511ffcafb23a32
rubiconproject.com,17062,RESELLER,0bfd66d529a55807
video.unrulymedia.com,136898039,RESELLER
sharethrough.com,Q9IzHdvp,DIRECT,d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com,95054,DIRECT,5d62403b186f2ace
lijit.com,257618,RESELLER,fafdf38b16bf6b2b

KOMENTARZE
Autor komentarza: JesteśTreść komentarza: Głupi czy z pisu?Data dodania komentarza: 24.11.2024, 10:42Źródło komentarza: OŁAWA Radny miejski z PiS dostał pracę w spółce miejskiejAutor komentarza: Mieszkaniec OławyTreść komentarza: To czy spełnia warunki czy nie to jest kwestia drugorzędna, bo tak jak piszesz pan Regiec wykształcenie ma. Natomiast kluczowe pytanie jest takie czy to stanowisko wogóle wcześniej istniało, czy jest to specjalnie utworzony stołek po to aby pan Regiec odpowiednio głosował w radzie? Czy był jakikolwiek konkurs albo chociaż ogłoszenie o poszukiwaniu pracownika na to stanowisko? Czy wynagrodzenie jest adekwatne do stanowiska I świadczonej pracy czy też jest to swego rodzaju łapówka aby pan Regiec odpowiednio głosował? Co do bratanka posła to zdaje mi się, że nie jest żadnym radnym. Co do prezesa zdaje się, że zastrzeżenia mamy podobne.Data dodania komentarza: 24.11.2024, 10:13Źródło komentarza: OŁAWA Radny miejski z PiS dostał pracę w spółce miejskiejAutor komentarza: Wysoka jak topolaTreść komentarza: A kto się naśmiewa?Data dodania komentarza: 24.11.2024, 10:08Źródło komentarza: Tak zabezpieczano IV-ligowy mecz na oławskim stadionie (FILMIK)Autor komentarza: PrzyzwoityTreść komentarza: Piotr Regiec po znajomości. Pewnie tak, ale jest doktorem po biologii, więc warunki pewnie spełnia. Natomiast panowie radni z Platformy, ile macie w sobie obłudy, jeśli nic nie mówiliście, gdy byli zatrudniani członkowie Platformy w ZWIK, czy ktoś z was pisał komentarze na temat zatrudnienia bratanka byłego posła w ZWIK, nie mówiąc, że prezesem został mąż radnej Platformy, która zagłosowała za Tesco. Hipokryzja i obłuda panie i panowie radni z Platformy.Data dodania komentarza: 24.11.2024, 09:39Źródło komentarza: OŁAWA Radny miejski z PiS dostał pracę w spółce miejskiejAutor komentarza: MarekTreść komentarza: Niestety, wielu właścicieli psów, także tych uznawanych za niebezpieczne (co jest głupim uproszczeniem) nad swoimi psami nie panuje. Nie potrafią np. ich odwołać. Pies ich nie słucha, bo nie są dla niego alfą. Jednym z częstych zachowań, które do takich problemów prowadzi jest sytuacja, którą często widać w przestrzeni publicznej: pies warczy na kogoś obcego lub nawet na swojego pana/panią (celowo nie używam słowa "przewodnika"), a ten pan/pani "uspokajają" psa, poklepując go lub nawet nagradzając go smakołykiem. Tak "wychowywany" pies staje się z czasem niekontrolowalny. I kto jest temu winien? Odpowiedzcie sobie sami.Data dodania komentarza: 23.11.2024, 22:34Źródło komentarza: "Przewrócony na ziemię i pogryziony przez dwa psy".Autor komentarza: Do wysoka jak topolaTreść komentarza: Jak ktoś naśmiewa się z wysokiego wzrostu kobiety to jest żałosnyData dodania komentarza: 23.11.2024, 21:30Źródło komentarza: Tak zabezpieczano IV-ligowy mecz na oławskim stadionie (FILMIK)
Reklama
NAPISZ DO NAS!

Jeśli masz interesujący temat, który możemy poruszyć lub byłeś(aś) świadkiem ważnego zdarzenia - napisz do nas. Podaj w treści swój adres e-mail lub numer telefonu. Jeżeli formularz Ci nie wystarcza - skontaktuj się z nami.

Reklama
Reklama