Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 22 listopada 2024 09:09
Reklama BMM
Reklama
Reklama
News will be here

Radna chce zniesienia tzw. podatku za psa. Jest petycja

1 lipca radna Magdalena Ziółkowska złożyła do przewodniczącego Rady Miejskiej w Oławie PETYCJĘ w sprawie zniesienia opłaty od posiadania psa
Radna chce zniesienia tzw. podatku za psa. Jest petycja
1 lipca radna Magdalena Ziółkowska złożyła do przewodniczącego Rady Miejskiej w Oławie PETYCJĘ w sprawie zniesienia opłaty od posiadania psa

To gorący temat, zwykle wywołuje wielką dyskusję na sesji RM w Oławie, ale radna nie poddaje się - to jest kolejna próba zniesienia takiej opłaty. 

Tym razem pod petycją podpisało się 244 mieszkańców. Data 1 lipca nie była przypadkowa - wtedy obchodziliśmy Dzień Psa, a radna Ziółkowska jest znaną miłośniczką tych czworonogów. - Pies to przyjaciel, który codziennie obdarza nas bezwarunkową miłością i lojalnością - uważa i apeluje w pierwszych dniach wakacji do właścicieli psów: - Początek wakacji to niestety trudny okres dla wielu zwierząt. Każdego roku, właśnie w miesiącach letnich drastycznie wzrasta liczba zwierząt porzucanych w lasach lub pod schroniskami. Nie porzucajcie swoich pupili! Jeśli nie możecie zabrać psa na wakacje, poszukajcie odpowiedniego hotelu dla zwierząt, poproście znajomych o pomoc lub zorganizujcie opiekę zastępczą. Pies to członek rodziny, który zasługuje na troskę i miłość przez cały rok, nie tylko wtedy, gdy jest to wygodne. Pamiętajcie, że dla nich jesteśmy całym światem.

Podpisy pod petycję w sprawie zniesienia opłaty za posiadanie psa radna Ziółkowska zbierała już od 2022 roku. W uzasadnieniu petycji czytaliśmy: 

- Wiele gmin zrezygnowało z pobierania opłaty od posiadania psa. m.in.: Wrocław, gmina wiejska Oława, gmina Domaniów, gmina Jelcz-Laskowice, Oleśnica, Strzelin, Krapkowice, Węgliniec, Janowice Wielkie, Chojnów, Kłodzko, Jelenia Góra, Szklarska Poręba, Wojcieszów, Ścinawa, Paszowice, Ziębice, Jedlina Zdrój, Gryfów Śląski.
(...)

Podstawową cecha i wyróżnikiem opłaty jest to, że opłata pobierana jest w związku z konkretnymi czynnościami organów samorządowych i ma charakter wzajemnego świadczenia. Zdaniem wielu właścicieli psów w Naszym mieście Oławie nie jest realizowana ta podstawowa funkcja opłaty, tzn nie następuje wzajemne świadczenie na rzecz osób opłatę wnoszących.
Obecne podejście do tej opłaty nie pozwala licznej grupie właścicieli psów niczego od miasta wymagać. Wpływy z tytułu opłaty stanowią źródło dochodów budżetu miasta, z których finansowane są wydatki budżetowe. Nie są to pieniądze które są systematycznie, co roku przeznaczane na psie sprawy, ale po prostu zasilają budżet miasta. I to właśnie najbardziej przeszkadza właścicielom psów, którzy wnosząc opłatę za psa nie otrzymuję nic w zamian. (...)

Wg wielu właścicieli opłata to tak naprawdę darowizna na inne cele niż sprawy związane z psem w mieście. Z budżetu miasta finansowana jest opieka nad psami w przytulisku. Jednakże troska o zwierzęta w przytulisku powinna spoczywać na całej lokalnej społeczności i jest obowiązkiem gminy. Zgodnie z art 1 ustawy z 21 sierpnia 1997 r, o ochronie zwierząt, zapewnienie opieki zwierzętom bezdomnym oraz ich wyłapywanie należny do zadań własnych gminy i nie ma tutaj żadnego znaczenia czy gmina wprowadziła czy też nie opłatę od posiadania psów. gdyż zadanie należy do zadań obowiązkowych gminy. Żaden przy tym przepis prawa nie nakazuje finansowania tych zadań z opłat za posiadanie psów i przerzucania ciężaru finansowania programu na właścicieli psów. Gmina winna finansować tę opiekę z własnych środków. 
Opłata od posiadania psów nie ma nic wspólnego z egzekwowaniem obowiązku sprzątania po swoim psie. W mieście obowiązują przepisy obligujące właścicieli psów do sprzątania po swoim psie i żadna opłata z tego nie zwalnia.  Obowiązek ten wynika z Uchwała Rady Miejskiej w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasto.
Ponadto pobieranie opłaty za posiadanie psa nie znajduje żadnego uzasadnienia ekonomicznego dla budżetu miasta. Corocznie odnotowuje się spadek dochodów z tego tytułu. Choć opłata powinna być uiszczana terminowo, bardzo wiele osób po prostu o niej zapomina. Wówczas Gmina wobec tych osób, które same zgłosiły, że mają psa, a potem zalegały z płatnościami prowadzi postępowania podatkowe i windykacyjno-egzekucyjne, 
Jednym słowem, przeciwko takiej osobie wszczynane jest postępowanie podatkowe, a ściągnięcie opłaty może zająć się komornik skarbowy. Znając mechanizmy funkcjonowania urzędów, wiem że nie jest łatwe ściganie osób, które zalegają z opłatą. Koszty upomnień i postępowania windykacyjno – egzekucyjnego to wszystko generuje koszty ( znaczki, czas pracy pracowników) które przewyższają koszty ściągniętych należności. Jednostkowa wysokość zaległych kwot powoduje trudności w ich skutecznym dochodzeniu i zabezpieczeniu - pod znakiem zapytania sprowadza sens zabezpieczenia takich należności poprzez wpis hipoteki przymusowej czy zastawu skarbowego czy składania zawiadomień o popełnieniu wykroczeń karno-skarbowych. Trudności w dochodzeniu tych należności obrazuje ich poziom. 
Ściągalność tej opłaty jest bardzo niska. W wielu przypadkach postępowania są umarzane z uwagi na fakt, że dana osoba przebywa np w areszcie, za granica, niezaznany jest jej los, bądź nie wiedziała, że jest obowiązek wyrejestrowania psa...

Co dalej z petycją? Jeszcze nie wiadomo. 

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

psiarz 08.07.2024 10:31
Staż Miejska całkowicie odpuściła walkę z psimi kupami ! W naszym mieście to już plaga na każdym trawniku. Wystarczy zrobić zdjęcie psa i właściciela jako dowód dla Kolegium i po kłopocie.

ogarnięty 08.07.2024 11:09
psiarz 08.07.2024 10:31
Staż Miejska całkowicie odpuściła walkę z psimi kupami ! W naszym mieście to już plaga na każdym trawniku. Wystarczy zrobić zdjęcie psa i właściciela jako dowód dla Kolegium i po kłopocie.
Nie jest rolą mieszkańców pracować za straż miejską, przecież oni biorą za to pieniądze.

psiarz 08.07.2024 17:06
Ale to strażnicy powinni robić te zdjęcia a nie mieszkańcy!

Zenek ze Żmigrodu 08.07.2024 11:11
psiarz 08.07.2024 10:31
Staż Miejska całkowicie odpuściła walkę z psimi kupami ! W naszym mieście to już plaga na każdym trawniku. Wystarczy zrobić zdjęcie psa i właściciela jako dowód dla Kolegium i po kłopocie.
SM ma co innego do roboty . Obsługa procesji Bożego Ciała i orszaku Trzech Króli . Tak poza tym to nawet im się nie chce stanąć i wlepić mandat samochodom stojácym na zakazie . Nie dotyczy to tylko tirów stojących przed bramą Ergisu

Olo 08.07.2024 11:17
Jak udowodnisz kiedy to zdjęcie było zrobione i czy wykroczenie się nieprzedawniło? Zdjęcia można modyfikować jak się chce, a przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji nawet zrobić fałszywy film. Musiałbyś pójść do sądu i zeznawać jako świadek.

Gienek 08.07.2024 11:36
Olo 08.07.2024 11:17
Jak udowodnisz kiedy to zdjęcie było zrobione i czy wykroczenie się nieprzedawniło? Zdjęcia można modyfikować jak się chce, a przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji nawet zrobić fałszywy film. Musiałbyś pójść do sądu i zeznawać jako świadek.
Naiwny czy głupi ?

dajspokój 08.07.2024 17:11
Posunąłeś się za daleko w swoim myśleniu, wymyślasz.

Wiesiek 08.07.2024 09:28
Radna sama ma psy i działa w swoim interesie. Podnieść podatek za psa ścigać tych co nie płacą, w mieście pełno psów, pełno kup, kto to ma sprzątać i za czyje pieniądze? Nie mówiąc już o bezdomnych psach, kto to ma utrzymywać jak pańcio pozbędzie się psa, wszystkie powinny być oczipowane i dowalić jak największy podatek. Nie ma chyba bloku w którym nie było by w każdej klatce psa. Ruszyć Straż Miejską do sprawdzania właścicieli psów, niech radni do czegoś się przydadzą, z taką petycją niech wystąpi.

Mieszkaniec 08.07.2024 00:04
Podatek od psa powinien byc pobierany w maksymalnie możliwej wysokości i konsekwentnie. Ograniczyło by to w mieście liczbę psów, które brane są prze osoby nieodpowiedzialne i stanowią uciążliwość dla otoczenia. Gmina miejska musi potem organizować schroniska i łożyć na ichy utrzymanie. Uważam, że psób w miejscie jest za dużo. A na łamach tej gazety opisywane były przypadki pogryzień.

załamany poziomem dyskusji 08.07.2024 09:43
Mieszkaniec 08.07.2024 00:04
Podatek od psa powinien byc pobierany w maksymalnie możliwej wysokości i konsekwentnie. Ograniczyło by to w mieście liczbę psów, które brane są prze osoby nieodpowiedzialne i stanowią uciążliwość dla otoczenia. Gmina miejska musi potem organizować schroniska i łożyć na ichy utrzymanie. Uważam, że psób w miejscie jest za dużo. A na łamach tej gazety opisywane były przypadki pogryzień.
tak, bo te kilkadziesiąt złotych rocznie dla osób, które i tak nie płacą to będzie wielka różnica

Marek 07.07.2024 23:45
Płacić podatek od przyjaźni do zwierzaka, od czworonożnego przyjaciela - chory kraj.

Kierowca zawodowy 07.07.2024 19:29
Jest podatek za psa trzeba płacić Ja kierowca też płacę podatek drogowy i też wiem że te pieniądze nie idą na cel jaki piwinny

kaktus 07.07.2024 19:15
Johny-,,Tak samo jak z tą betonozą której nikt nie czuje w Rynku". Nie mieszkasz w Rynku to nie zabieraj głosu, bo sie kompromitujesz. Zapraszam przy temperaturze 35C do Rynku - można jajecznice usmażyć na tzw. granicie.

John 07.07.2024 21:24
Widać właśnie jak mieszkasz. Nigdy o żadnej porze nie jest aż tak gorąco żebyś cokolwiek mógł upichcić. Poza tym można usiąść na ławeczkach pod lipami, schłodzić się przy fontannie co też ludzie robią. Rynek w końcu zaczął funkcjonować jak normalny rynek w mieście. Więc skończ już bredzić. Mieszkańcy mają już dość tego wiecznego bredzeniai i marudzenia. Radna niech się weźmie do roboty. Za coś kasę bierze co miesiąc.

Nieogarniety 07.07.2024 22:43
kaktus 07.07.2024 19:15
Johny-,,Tak samo jak z tą betonozą której nikt nie czuje w Rynku". Nie mieszkasz w Rynku to nie zabieraj głosu, bo sie kompromitujesz. Zapraszam przy temperaturze 35C do Rynku - można jajecznice usmażyć na tzw. granicie.
A ja mieszkam w Rynku, i będziesz mnie przekonywał, że wcześniej na tym asfalcie to nie dość, że śmierdziało, to jeszcze jajka zamarzały? Więc teraz nie śmierdzi, asfalt nie klei się do butów, jest w miarę normalnie, a jak drzewa urosną to wszyscy będą zachwyceni. Więc nie idź w stronę krytykowania kogoś, kto ma inne zdanie i upodobania niż twoje. Może i było kilka trawników więcej, ale za to były "cudownie" ozdobione psimi kupami.

zRynku 08.07.2024 11:00
Ja też mieszkam w Rynku. Gdyby nie lipy (zasadzone jeszcze przez Niemców) to byłoby tragicznie. "Plac Defilad" a nie Rynek. Latem przy otwartych oknach wieczorami i nocami nie dają spać "turkocące" na kostce brukowej samochody. Dalej mamy parking w środku miasta jak na prowincji. Czekam kiedy Burmistrz wprowadzi obowiązkowe parkomaty. Tam parkują głównie pracownicy banków i instytucji , które mają siedzibę w Rynku a nie mieszkańcy. Godziny bezpłatne powinny być od 19.oo do 7.oo dnia następnego oraz w dni wolne od pracy. To co piszesz o klejeniu się asfaltu do butów to bzdury.

Nieogarniety 08.07.2024 15:07
zRynku 08.07.2024 11:00
Ja też mieszkam w Rynku. Gdyby nie lipy (zasadzone jeszcze przez Niemców) to byłoby tragicznie. "Plac Defilad" a nie Rynek. Latem przy otwartych oknach wieczorami i nocami nie dają spać "turkocące" na kostce brukowej samochody. Dalej mamy parking w środku miasta jak na prowincji. Czekam kiedy Burmistrz wprowadzi obowiązkowe parkomaty. Tam parkują głównie pracownicy banków i instytucji , które mają siedzibę w Rynku a nie mieszkańcy. Godziny bezpłatne powinny być od 19.oo do 7.oo dnia następnego oraz w dni wolne od pracy. To co piszesz o klejeniu się asfaltu do butów to bzdury.
Jak sam zaznaczasz lipy są "poniemieckie", więc miały czas urosnąć. Nowe nasadzenia też muszą mieć taki czas. Hałas robią i samochody i autobusy i dzwony kościelne i ludzie, ale to jest centrum miasta. Jak ty sobie to wyobrażasz. Ma być cisza i spokój w rynku, w centrum miasta? Niestety to zaleta obrzeży miasta i wiejskich terenów. Coś za coś. Jeszcze niedawno, radni poprzedniej kadencji twierdzili, że parking w rynku to totalna głupota. Więc dla niektórych taki parking jest "be" a dla niektórych "cacy". Wszystko zależy od punktu widzenia i potrzeb. Jak nigdy nie czułeś na butach, i nie widziałeś roztopionego asfaltu na tej pierzei gdzie jest pizzeria, to nie mieszkasz w rynku.

Redaktor 07.07.2024 14:42
"W wielu przypadkach postępowania są umarzane z uwagi na fakt, że dana osoba przebywa np w areszcie" - wow... bardzo ciekawy wątek. Naprawdę wart zainteresowania - dobrze że zwrócono na to uwagę. Ale może warto, żeby gazeta sprawdziła jak silna jest ta korelacja, czy aż tylu właścicieli psów przebywa w areszcie? Czy może niektóre osoby które spacerują z psami, a nie płaca opłaty są może na jakimś warunkowym zwolnieniu albo mają przerwę w odbywaniu kary? Czy są takie? Treść petycji tego nie wyjaśnia, a warto się zainteresować i sprawdzić to - poszukując "oławskich akcentów". Może nie zadajmy sobie sprawy ze skali tego zjawiska? Naprawdę ciekawy wątek.

John 07.07.2024 11:37
Z tego co wiemy pani radna ma hodowle psów. Ile ma tych psów? Na pewno nie jednego. Czy ta petycja to na pewno dbanie o mieszkańców i ich pieniądze? Czy walka właśnie o radnej kiesę. Opłata za psa jest potrzebna. Ludzie nie sprzątają po psach. To niestety widać. Zapewne cześć tych pieniędzy idzie na przytulisko. Taki "zastrzyk" w budżecie jest potrzebny.

John Wayne 07.07.2024 12:17
John 07.07.2024 11:37
Z tego co wiemy pani radna ma hodowle psów. Ile ma tych psów? Na pewno nie jednego. Czy ta petycja to na pewno dbanie o mieszkańców i ich pieniądze? Czy walka właśnie o radnej kiesę. Opłata za psa jest potrzebna. Ludzie nie sprzątają po psach. To niestety widać. Zapewne cześć tych pieniędzy idzie na przytulisko. Taki "zastrzyk" w budżecie jest potrzebny.
dochód z tej opłaty w budżecie to ok. 30 tys. złotych rocznie, czyli tyle ile lekką ręką burmistrz wydaje na kwiatki na moście na Strzelnej, który jest drogą wojewódzką. Myślisz, że ci nie sprzątają po swoich psach to polecieli i grzecznie się zarejestrowali aby płacić opłatę? Oddelegowanie pracownika na pół etatu żeby się zajmował tą opłatą skutkuje tym, że koszt jej poboru przewyższa przychód.

John 07.07.2024 14:23
Weź już daj sobie na wstrzymanie z tymi kwiatkami na moście. Męczycie ten temat tak długo że już po każdym to spływa. Tak samo jak z tą betonozą której nikt nie czuje w Rynku. Wystarczy ruszyć cztery litery od czasu do czasu i tam się przejść i zobaczyć ile ludzi korzysta z nowego Rynku. Radnej ewidentnie nie chce się płacić za wszystkie swoje psy. Bo na nich zarabia. I wymyśliła sobie petycję. A nawet nie potrafią jako opozycja ze sobą się dogadać. I razem w tym kierunku zadziałać. Zero współpracy między sobą. Tacy bezradni na zawsze.

Adam 08.07.2024 01:02
Tylko 30 tysięcy zł? Widząc ile jest psów w mieście, to szacuję ich liczbę na pare tysięcy. Zwłaszcza namnożyło się tego po "pandemii". Nie wiem ile jest psów w Oławie, ale podatek jest zbyt niski lub zbyt mało osób go płaci.

Mieciu 08.07.2024 09:46
Adam 08.07.2024 01:02
Tylko 30 tysięcy zł? Widząc ile jest psów w mieście, to szacuję ich liczbę na pare tysięcy. Zwłaszcza namnożyło się tego po "pandemii". Nie wiem ile jest psów w Oławie, ale podatek jest zbyt niski lub zbyt mało osób go płaci.
Tylko 30 tys., bodajże 32 tys. złotych rocznie. Opłata praktycznie nie jest egzekwowana, płacą jedynie ci co sami się zgłoszą i zarejestrują pieska, a ci co się nie zgłoszą, no cóż. Wśród obecnych radnych BBS, też warto byłoby sprawdzić, czy piesek jednego z radnych BBS jest zgłoszony czy nie.

Nieogarniety 07.07.2024 11:26
Z Panią radną zgadzam się, ale tylko w przypadku osób, które biorą psa ze schroniska. Odciążenie budżetu, więc zwolnienie z opłat. Poza tym proszę przejść się, nawet na skwer przed UM. Tabliczki "zakaz wyprowadzania psów", a na trawnikach pełno psich kup. Jak się chce wymagać od Urzędu, to proszę pierw wymagać od właścicieli psów. I najbardziej bolesna sprawa. Trzeba było zrobić w RM odpowiednią koalicję, złożyć stosowną Uchwałę, przegłosować ja większością i temat byłby załatwiony. Trzeba brać na siebie odpowiedzialność i nie trzeba by było pisać Petycji.

oławianin 07.07.2024 10:53
Oplata za psa czy tzw. podatek jest uzasadniony aby pokryć koszty zanieczyszczania miasta .Dlatego w pełni zgadzam się z przedmówcą , jestem przeciw zniesieniu tych opłat .Sprawa podstawowa , żeby mieć pod opieką czworonogi trzeba dorosnąć do pewnej kultury zachowania i odpowiedzialności. Idę rano do pracy a tu w rynku na chodniku nawalona psia kupa- wygląda to obrzydliwie - ciekawe czy za pomocą monitoringu można namierzyć właściciela psa? Jak zwykle nasi radni próbują zaistnieć w przestrzeni publicznej no i mają takie dziwaczne pomysły. Pytanie do pani radnej; czy dzięki pani pomysłowi miasto będzie czyściejsze, psy nie będą szczekać na klatce schodowej , postronni mieszkańcy będą się czuć bezpieczni kiedy właściciel potężnego psiska spaceruje bez kagańca?

Lol 07.07.2024 09:28
Moment. Srają tymi psami po chodnikach/ulicach/trawnikach, niszczą zieleń, zakłócają ciszę (kto ma w sąsiedztwie szczekającego całymi dniami psa ten się w cyrku nie śmieje), są niebezpieczne i do tego zasmradzają miasto… Owszem, była bym za likwidacją opłaty w zamian za przesiedlenie wszystkich psów poza tereny miasta. Trzymanie psa w mieście to znęcanie się zarówno nad psem, a do tego nad sąsiadami. Nie zapraszam do dyskusji, bo nie ma o czym.

mgid.com, 649292, DIRECT, d4c29acad76ce94f
lijit.com, 349013, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
lijit.com, 349013-eb, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
appnexus.com, 1019, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
improvedigital.com, 1944, RESELLER
pubmatic.com, 161673, RESELLER, 5d62403b186f2ace
admanmedia.com, 925, RESELLER
smartadserver.com, 3713, RESELLER
openx.com, 540866936, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
adform.com, 2671, RESELLER
yahoo.com, 59674, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
smaato.com, 1100042823, RESELLER, 07bcf65f187117b4
yahoo.com, 58935, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
triplelift.com, 11656, RESELLER, 6c33edb13117fd86
pubmatic.com, 158481, RESELLER, 5d62403b186f2ace
smartadserver.com, 3713, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 15349, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
zeta.com, 757, RESELLER
rubiconproject.com, 9655, RESELLER, 0bfd66d529a55807
Xapads.com, 145030, RESELLER
google.com, pub-3990748024667386, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Pubmatic.com, 162882, RESELLER, 5d62403b186f2ace
video.unrulymedia.com, 524101463, RESELLER, 29bc7d05d309e1bc
lijit.com, 224984, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
Pubmatic.com, 163319, RESELLER, 5d62403b186f2ace
adyoulike.com, c1cb20fa2bbc39a8f2ec564ac0c157f7, DIRECT
adyoulike.com, a15d06368952401cd3310203631cb18b, RESELLER
rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807
pubmatic.com, 160925, RESELLER, 5d62403b186f2ace
onetag.com, 7a07370227fc000, RESELLER
lijit.com, 408376, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b
spotim.market, sp_AYL2022, RESELLER, 077e5f709d15bdbb
smartadserver.com, 4144, RESELLER
nativo.com, 5848, RESELLER, 59521ca7cc5e9fee
smartadserver.com, 4577, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 13099, RESELLER
pubmatic.com, 161593, RESELLER, 5d62403b186f2ace
rubiconproject.com, 11006, RESELLER, 0bfd66d529a55807
onetag.com, 7cd9d7c7c13ff36, DIRECT
ssp.e-volution.ai, AJxF6R4a9M6CaTvK, RESELLER
rubiconproject.com, 16824, RESELLER, 0bfd66d529a55807
adform.com, 2664, RESELLER, 9f5210a2f0999e32
appnexus.com, 11879, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
smartadserver.com, 1247, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
smaato.com, 1100056735, DIRECT, 07bcf65f187117b4
smaato.com, 1100004890, DIRECT, 07bcf65f187117b4
rubiconproject.com, 24600, RESELLER, 0bfd66d529a55807
sharethrough.com, iBAzay96, RESELLER, d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com, 156177, RESELLER, 5d62403b186f2ace
pubmatic.com, 161674, RESELLER, 5d62403b186f2ace
insticator.com,15188195-e4cc-40b1-98f1-d6390cc63cbb,RESELLER,b3511ffcafb23a32
rubiconproject.com,17062,RESELLER,0bfd66d529a55807
video.unrulymedia.com,136898039,RESELLER
sharethrough.com,Q9IzHdvp,DIRECT,d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com,95054,DIRECT,5d62403b186f2ace
lijit.com,257618,RESELLER,fafdf38b16bf6b2b

lijit.com, 349013, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
lijit.com, 349013-eb, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
improvedigital.com, 1944, RESELLER
pubmatic.com, 161673, RESELLER, 5d62403b186f2ace
admanmedia.com, 925, RESELLER
openx.com, 540866936, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
adform.com, 2671, RESELLER
yahoo.com, 59674, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
smaato.com, 1100042823, RESELLER, 07bcf65f187117b4
yahoo.com, 58935, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
triplelift.com, 11656, RESELLER, 6c33edb13117fd86
pubmatic.com, 158481, RESELLER, 5d62403b186f2ace
smartadserver.com, 3713, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 15349, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
zeta.com, 757, RESELLER
rubiconproject.com, 9655, RESELLER, 0bfd66d529a55807
Xapads.com, 145030, RESELLER
google.com, pub-3990748024667386, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Pubmatic.com, 162882, RESELLER, 5d62403b186f2ace
video.unrulymedia.com, 524101463, RESELLER, 29bc7d05d309e1bc
lijit.com, 224984, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
Pubmatic.com, 163319, RESELLER, 5d62403b186f2ace
adyoulike.com, c1cb20fa2bbc39a8f2ec564ac0c157f7, DIRECT
adyoulike.com, a15d06368952401cd3310203631cb18b, RESELLER
smartadserver.com, 4577, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
onetag.com, 7cd9d7c7c13ff36, DIRECT
adform.com, 2664, RESELLER, 9f5210a2f0999e32
appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
smartadserver.com, 1247, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
smaato.com, 1100056735, DIRECT, 07bcf65f187117b4
smaato.com, 1100004890, DIRECT, 07bcf65f187117b4
sharethrough.com, iBAzay96, RESELLER, d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com, 161674, RESELLER, 5d62403b186f2ace
insticator.com,15188195-e4cc-40b1-98f1-d6390cc63cbb,RESELLER,b3511ffcafb23a32
rubiconproject.com,17062,RESELLER,0bfd66d529a55807
video.unrulymedia.com,136898039,RESELLER
sharethrough.com,Q9IzHdvp,DIRECT,d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com,95054,DIRECT,5d62403b186f2ace
lijit.com,257618,RESELLER,fafdf38b16bf6b2b

KOMENTARZE
Autor komentarza: KrisTreść komentarza: polecam zrezygnować i zmienić zarządcę, można też obniżyć wynagrodzenieData dodania komentarza: 22.11.2024, 08:40Źródło komentarza: Tego śnieg nie przysypie. Muszą zareagować odpowiednie służbyAutor komentarza: DżefTreść komentarza: Wątpię aby to coś zmieniło, z oławską jednostką jest problemem systemowy, spora część kadry zarządzającej nie posiada odpowiednich kompetencji co wpływa demoralizująco na podwładnych, na to nakładają się problemy krajowe związane z brakami kadrowymi i brak chętnych do pracy, do czego walnie przyczynił się nierząd dojnej zmiany, który rządził do końca 2023 roku.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 08:08Źródło komentarza: OŁAWA Zmiana komendanta powiatowego. Kto przyjdzie za Artura Dobrowolskiego?Autor komentarza: OławianinTreść komentarza: Jak bulterier.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 06:00Źródło komentarza: Skuteczna interwencja strażników miejskichAutor komentarza: oławiakTreść komentarza: To wspólnota Paszyńskiego od ponad pół roku buduje wiatę śmietnikową bidak nie zdążył w tym roku , obciąć mu dotację , najgorsza wspólnota pod psem w mieścieData dodania komentarza: 21.11.2024, 20:51Źródło komentarza: Tego śnieg nie przysypie. Muszą zareagować odpowiednie służbyAutor komentarza: do wysoka jak topolaTreść komentarza: pomawia bo może ma kompleksy z powodu wysokiego wzrostu ,może w szkole z niej się śmiali przez to .Ludzie są bezwzględni i może kiedyś przez to cierpiała niestetyData dodania komentarza: 21.11.2024, 18:59Źródło komentarza: Tak zabezpieczano IV-ligowy mecz na oławskim stadionie (FILMIK)Autor komentarza: TomekTreść komentarza: Byli jak Tommy Lee Jones w ściganym.Data dodania komentarza: 21.11.2024, 18:50Źródło komentarza: Skuteczna interwencja strażników miejskich
Reklama
NAPISZ DO NAS!

Jeśli masz interesujący temat, który możemy poruszyć lub byłeś(aś) świadkiem ważnego zdarzenia - napisz do nas. Podaj w treści swój adres e-mail lub numer telefonu. Jeżeli formularz Ci nie wystarcza - skontaktuj się z nami.

Reklama
Reklama