I dalej treść dzisiejszego maila od pana Grzegorza do BOK ZWiK Oława: - Witam, 13 sierpnia pisałem do Was po raz pierwszy, że od kilku dni leci brudna woda. Po dziesięciu dniach na stronie ZWIK pojawiła się informacja o rzekomej awarii. Pytam się, ile można być cierpliwym. Przesyłam Wam dwa zdjęcia, jedno z toalety, gdzie najlepiej widać syf, a drugie z deszczownicy, gdzie od wody wiszą farfocle. Pytam się, kto będzie usuwał awarie kotła, gdy nastąpi jego zatkanie na początku okresu grzewczego?! A najważniejsze, jak użytkować taką wodę?
Nie znamy odpowiedzi na to pytanie, zresztą mieszkańcy mają ich sporo (tu parę z komentarzy):
- ZWiK, może niech się w końcu zdecydują, dlaczego średnio raz na dwa tygodnie/miesiąc albo nie ma wody, albo takie ciśnienie że jakby jej też nie było...
- Czy prawdą jest, że stadion jest stale podlewamy wodą z sieci miejskiej ? Niech ktoś odpowie, a podlewamy jest stale, co obserwujemy
- Prosimy o informację, co i gdzie konkretnie się popsuło, skąd Oława czerpie wodę, czy prawdą jest, że bierze w tym udział rurociąg z Mokrego Dworu, jest ponoć magistrala do Brzegu z tego zakładu, które miejsce uległo awarii, prosimy o konkretne informacje, a nie lanie wody...
- Gdzie ta awaria? W którym miejscu? Skoro w przeciągu kilku miesięcy to druga taka poważna awaria i znaczenie ograniczenie w dostępie do wody dla mieszkańców to może ktoś nie dopilnował czegoś?
Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Oławie nadal pracuje w trybie awaryjnym, bo od paru dni trwa usuwanie awarii, której końca nie widać.
- Do czasu usunięcia awarii czynimy co w naszej mocy, aby woda dotarła do każdego rejonu miasta, nawet kosztem jej niższego ciśnienia - czytamy w dzisiejszym oficjalnym komunikacie na stronie ZWiK Oława. - Naszym priorytetem jest, aby woda była w każdym kranie. W ciągu ostatniej doby, w oparciu o gromadzone dane z monitoringu przepływów w sieci wodociągowej, kontynuowaliśmy interaktywne regulacje w systemie dystrybucji wody. Łącznie z działaniami Mieszkańców naszego miasta, którzy odpowiedzieli na nasze apele o racjonalne korzystanie z wody sytuacja poprawiła się, za co serdecznie Państwu dziękujemy. Wykonaliśmy szereg badań, które w uzgodnieniu z specjalistyczną firmą geologiczno-wiertniczą są na bieżąco sprawdzane i analizowane. Jak tylko otrzymamy wyniki, niezwłocznie podejmiemy kluczowe decyzje celem usunięcia przyczyn awarii i przywrócenia normalnych dostaw wody. Przepraszamy za zaistniałe niedogodności. Liczymy na Państwa zrozumienie i prosimy o cierpliwość.
Napisz komentarz
Komentarze