Nowoczesne iBOK – dostępność i wygoda
Nowy serwis będzie dostępny przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, oferując szereg przydatnych funkcji dla Klientów:
- sprawdzanie historii zużycia wody,
- podawanie wskazań wodomierza,
- pobieranie faktur,
- sprawdzanie dokonanych płatności,
- wysyłanie wniosków oraz zgłaszanie spraw i zapytań,
- otrzymywanie komunikatów i ważnych informacji.
Dodatkowo, za pośrednictwem iBOK Klienci będą mogli zrezygnować z otrzymywania papierowych faktur na rzecz ich elektronicznych odpowiedników. Warto podkreślić, że po wymianie wodomierza na urządzenie ze zdalnym odczytem, Klienci nie będą już obciążani opłatą abonamentową.
Nowa szata graficzna i przyszłe funkcjonalności
Zmiany obejmują również odświeżony wygląd iBOK oraz plany jego dalszego rozwoju. W przyszłości ZWiK Oława planuje stworzenie dedykowanej aplikacji mobilnej, która umożliwi:
- otrzymywanie spersonalizowanych powiadomień i komunikatów,
- odbieranie alarmów o możliwych nieszczelnościach w instalacji wodociągowej,
- dostęp do porad dotyczących racjonalnego zużycia wody.
Rejestracja w nowym systemie
Aby korzystać z nowego iBOK, Klienci będą musieli ponownie się zarejestrować, gdyż dotychczasowe dane logowania nie będą aktywne. Wszystkie wiadomości dotyczące faktur i obsługi będą wysyłane z nowego adresu e-mail: **bok@zwik.olawa.pl** – warto dodać go do listy zaufanych nadawców.
Kontakt i opinie Klientów
ZWiK Oława zachęca do zgłaszania sugestii dotyczących funkcjonalności nowego systemu. Opinie można przekazywać drogą mailową na wskazany adres lub osobiście w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Lipowej 1c (Galeria Oławska, II piętro).
Nowe iBOK to kolejny krok w stronę nowoczesnej i wygodnej obsługi Klientów. Mamy nadzieję, że jego funkcjonalności spotkają się z pozytywnym odbiorem i ułatwią mieszkańcom korzystanie z usług wodociągowych.
