Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 22 listopada 2024 02:27
Reklama Hipol
Reklama
Reklama
News will be here

Zetną te lipy?

ŚCINAWA POLSKA - Te stuletnie lipy przetrwały działania wojenne, czołgi tu jeździły, bo niedaleko była przeprawa przez Odrę, a teraz miałyby nie przetrwać budowy chodników? - pyta Kamila Hamal, która zapoczątkowała protest mieszkańców Ścinawy Polskiej Wprawdzie wykonawca tłumaczy, że numerki na pniach są jedynie dla orientacji w terenie, ale prawda jest taka, że te lipy miały być ścięte. Nie będą. Na razie i dopiero po protestach mieszkańców.. Rozpoczęcie budowy chodników wszystkich ucieszyło. Nareszcie! Gdy jednak na przydrożnych lipach pojawiły się cyferki, charakterystyczne dla oznaczania drzew do wycięcia, w Ścinawie Polskiej zawrzało. Jak to?! Te lipy rosły tu od zawsze, już przed wojną. - Urodziłam się i te lipy tu były, absolutnie mi nie przeszkadzają, chcę by były nadal - mówi mieszkanka Ścinawy Polskiej i tłumaczy, że gdy we wsi był bruk, to ludzie szli chodnikiem, ale gdy pojawił się asfalt, to i tak przenieśli się na ulicę, bo tam było wygodniej chodzić. Ale ci, którzy są za wycinką, też swoje wiedzą. Na przykład to, że lipy śmiecą, więc często trzeba zamiatać.Co dalej? Czytaj ten artykuł w całości w "papierowym" wydaniu "Powiatowej" lub tutaj: http://eprasa.pl/news/gazeta-powiatowa-wiadomo%C5%9Bci-o%C5%82awskie/2016-08-18 Tekst i fot. Jerzy Kamiński

Zetną te lipy?

Zetną te lipy?


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

slawekpobo 09.01.2017 14:28
Panie Rolfie, pyta Pan gdzie byłem, jak rządziła PO, a ja Pana pytam, gdzie Pan byłeś, jak w Polsce rządziła komuna? Gdy strzelano do górników i gdy zamykano opozycjonistów? Gdzie Pan byłeś wtedy? Podobno wyjechał Pan z Polski w stanie wojennym, to proszę powiedzieć jakim cudem dostał Pan paszport? Podpisywał Pan wówczas jakąś lojalkę by dostać paszport? A może w nagrodę za dobrą współpracę ze służbami dostał Pan paszport? Panie Michałowski zapytam wprost! Współpracował Pan ze służbami PRL? A może teraz Pan współpracuje ze służbami Niemieckimi? Proszę zapamiętać Panie Michałowski, że nie pozwolę sobie, by Pan minie więcej obrażał! A jeśli zaś chodzi o chodnik i drzewa, to w ostatniego zdania omyłkowo nie zakończyłem znakiem zapytania. Tak więc, nie była to sugestia z mojej strony i przepraszam, jeśli Pan to tak odebrał. A na koniec dodam, że w rządzie nie ma jednego kreta, tylko jest jedno wielkie kretowisko!!!

Rolf Michałowski 09.01.2017 20:13
Szanowny Panie Sławku, na zadane Panu pytanie, zamiast merytorycznej odpowiedzi, pisze Pan stek bezczelnych insynuacji, żeby zadymić swoją oczywistą agenturalność. Zamiast odpowiedzi na zasadną krytykę atakuje Pan w bezczelny i oszczerczy sposób osobę krytykującą. Oto obraz typowego działacza postkomunistycznej zakłamanej mafii. Nic dodać, nic ująć. Ja oczywiście odpowiem Panu na Pańskie pytania, bo nie mam nic do ukrycia. Wyjechałem z Polski na trzy miesiące przed stanem wojennym. Nigdy nie pracowałem dla żadnych służb nigdzie na świecie. Walczyłem z komuną w różnych formacjach, ostatnio w szeregach KPN. Dali mi paszport (w jedną stronę) przed stanem wojennym, bo wiedzieli, że w wypadku pacyfikacji „Solidarności” będę organizował zbrojny opór, co zacząłem już przygotowywać, dlatego chętnie się mnie z Polski pozbyli, dając mi do wyboru więzienie i prześladowania mojej żony i córki, albo wyjazd z kraju na stałe. Pochodzę z rodziny wyższego oficera AK, więc bezpieka nawet nie próbowała mnie werbować, choć próbowali mnie złamać. I jeszcze jedno. Nie obrażam Pana, bo mówię prawdę, a prawda obrażać nie może. Natomiast Pan próbuje obrazić mnie fałszywymi insynuacjami. Muszę Pana jednak rozczarować. Ktoś taki jak Pan nie jest w stanie mnie obrazić, tak jak nie jest w stanie mnie obrazić jakiś pijak leżący w rynsztoku we własnych wymiotach i wołający w moją stronę jakieś wyzwiska. Jak Pan pisze coś o mnie, lub o innych, to proszę o twarde dowody na to, co Pan wypisuje. Inaczej Pańskie pisanie jest tyle warte, co rzygowiny pijaka leżącego w rynsztoku.

slawekpobo 08.01.2017 18:12
Panie Rolfie, we wcześniejszym swoim poście uderzył Pan w wójta Janka. A czy wie Pan, że minister ochrony środowiska przygotował ustawę o ochronie środowiska tak, że przy budowie i remontach dróg, nie będzie potrzeby zgody odpowiednich organów na wycinkę drzew, a wystarczy tylko zgłoszenie? Nowe prawo bardzo upraszcza i przyspiesza procedurę administracyjną, tak więc mam nadzieję, że wypowiesz się na temat ministra Szyszki! Jeżeli zaś chodzi o wycinkę drzew w Ścinawie, to nie wiem czyja to jest droga, ale decyzja na wycinkę, to raczej na pewno nie została wydana w gminie! Pewnie wydał ją Pański przyjaciel z pisu, pan starosta.

Rolf Michałowski 08.01.2017 23:40
Internauta o pseudonimie „sławekpobo” nie wie, czyja to jest droga, ale „raczej na pewno” wie, kto jest właściwy dla wydania decyzji o zgodzie na wycinkę drzew. To jest właśnie poziom argumentacji antyrządowej totalnej opozycji, a przy okazji obrońców Jana Kownackiego z Gaci. Jedna kompromitacja goni drugą. Co do przygotowywanej nowelizacji ustawy o ochronie środowiska, to właśnie jest ona dopiero w przygotowaniu i poddana konsultacjom społecznym. Więc nie pluj chłopie na ministra i rząd, bo się zaplujesz. Gdzie byłeś jak rządziła PO? Jak kraj był rozkradany, naród oszukiwany, a obce koncerny doiły polską gospodarkę na skalę, jaką trudno sobie wyobrazić? Gdzie byłeś jak Kownacki pozwalał deweloperom wycinać las w Stanowicach całymi hektarami? Dlaczego nie plułeś na tamtych ministrów i na tamten rząd? Wtedy też Brezdeń rządził powiatem. Dlaczego Twoim zdaniem wtedy Brezdeń to nie był „mój przyjaciel”, a teraz niby jest? A w ogóle, to co ma przyjaźń, albo jej brak do polityki. Uważasz, że bez kolesiostwa nie można funkcjonować w polityce? Taki jest Twój świat? Mój nie. Z drugiej jednak strony nie można wykluczyć, że wśród ministrów aktualnego rządu są jeszcze postkomunistyczne krety, jak to już miało miejsce. Jeśli jednak chcesz chłopie krytykować projekt nowelizacji jakiejś ustawy, to zrób to rzeczowo i konstruktywnie, jak na normalną opozycję przystało, jak np. tutaj: http://portalkomunalny.pl/kontrowersyjny-projekt-nowelizacji-ustawy-o-ochronie-przyrody-334079/ a nie pluj bezmyślnie na ministra i nie mieszaj w to jakiejś przyjaźni z Brezdeniem, bo to jest żałosne. Kompromitujesz opozycję.

Gordon 08.01.2017 09:34
Szanowny Panie o pseudonimie Rolf Michałowski. Powierzchnia lasów w Polsce według stanu z 2015 roku wynosi 29,4% powierzchni kraju, a Niemiec 31,0&.

Karol 08.01.2017 12:29
Argument dobry, bo jest faktem, ale czy jest sens dyskusji z panem Rolfem. Po co gościowi podajesz argumenty, jeśli za którymś razem, gdy zabraknie argumentów, to zacznie wyzywać. Moim zdaniem tylko prześmiewcze posty są w stanie dotrzeć do pana Rolfa.

Rolf Michałowski 08.01.2017 12:45
Szanowny Panie Karolu! Dał Pan kolejny popis swojej bezbrzeżnej demagogii. Wszystkie moje wnioski, a nawet epitety, oparte są wyłącznie na merytorycznych argumentach. Jeśli się czasem w czymś mylę i ktoś używa rzeczowych argumentów do wskazania mojej pomyłki, to się do niej przyznaję. Pański demagogiczny bełkot nie zawiera w ogóle żadnych rzeczowych argumentów, więc to dyskusja z Panem nie ma żadnego sensu. Nie Pan wreszcie przestanie popierać i usprawiedliwiać oszustów, złodziei, obcą agenturę i postkomuszy pomiot, bo to już jest obciach. Kompromituje się Pan za każdym swoim słowem.

Karol 08.01.2017 14:19
Sam Pan, Panie Rolfie widzi, znowu napisał pan o obcej agenturze i postkomuszym pomiocie. Więc jaka dyskusja. Można dyskutować z kimś, kto w odpowiedzi napisze, że co powyżej. Ale mniejsza o to. Na początek proszę, czy mógłby pan odpowiedzieć, bo mi nie współgrają pewne rzeczy. A mianowicie. Nie kryje się pan ze swoimi propisowskimi poglądami, że właśnie PIS jest tą partią, która jest w stanie sprawnie rządzić Polską, z drugiej strony nie kryje się także pan ze swoją niechęcią do oławskiego PIS i starosty Brezdenia. A kto czyta wpisy na tym portalu. Przeważnie ludzie z Oławy i okolic Czy nie lepiej byłoby pisać na wrocławskich portalach, czy w sąsiednich powiatach, oleśnickim np. Oczywiście jeśli nie widzi pan w tym nic złego, to może pan nadal pisać, tylko czy lepiej pisać we Wrocławiu, gdzie mógłby pan personalnie także popierać polityków PIS. Bo u nas, może pan pozytywnie pisać tylko ogólnie o polityce PIS, lokalnie ani PIS nie kocha pana, ani pan ich. Więc jaki jest sens obrony PIS przez pana w Oławie? Zawsze będzie istniała ta bariera, że do końca nie będzie pan popierał lokalnych działań PIS, ze względu na nielubianego przez pana Brezdenia np. Czy jest w tym sens i logika? Z poważaniem Obca Agentura

obiektywny 08.01.2017 20:50
Karol jesteś WIELKI, rozgryzłeś pana Rolfa i chyba nie warto dalej dyskutować na tym poziomie.

08.01.2017 23:07
Szanowny Panie Karolu, Temat zaszeregowania Pana do obrońców obcej agentury i postkomuchów, czyli oszustów, złodziei i zdrajców występujących pod szyldami PO, Nowoczesnej, PSL, SLD, KOD i ich lokalnych przybudówek, uważam za zakończony, ponieważ nie potrafił Pan rzeczowymi argumentami obalić zarzutów stawianych tym formacjom. Co do popierania polityki PiS-u i jednoczesnej krytyki Starosty Oławskiego Brezdenia, nie widzę w tym żadnej sprzeczności. To sam Brezdeń stanowi sprzeczność samą w sobie, którą ja tylko obnażam. Nie ma Pan też racji twierdząc, że ja rzekomo nie lubię Pana Brezdenia. Spotkałem się z tym człowiekiem pewnie ze dwa razy i to większym gronie, więc prywatnie kompletnie go nie znam i nie mogę go lubić, lub nie. Przedmiotem mojej (i nie tylko mojej) krytyki są skandaliczne działania Brezdenia jako Starosty Oławskiego, lub ich brak, gdzie są potrzebne i jako szefa lokalnej organizacji PiS, w której Brezdeń ma bardzo poważną wewnętrzną opozycję. Aby się nie powtarzać, w sprawie szczegółów jego skandalicznych działań lub braku właściwych działań, odsyłam Pana na stronę internetową Stanowicko-Marcinkowickiego Stowarzyszenia Mieszkańców. Jakoś chyba nie mam ochoty słuchać Pańskich rad, gdzie i co mam publikować, a gdzie nie, bo to tak, jakbym miał słuchać rad Mefistofelesa, do którego kościoła mam chodzić i jak się modlić. Chce Pan, żebym umarł ze śmiechu? Żeby jednak być w tym miejscu merytorycznym, powiem Panu, że ten rzekomy paradoks ma głęboki sens, a mianowicie uświadomienie Mieszkańcom Ziemi Oławskiej, że Brezdeń, pod płaszczykiem PiS realizuje swój własny program, a dokładnie program lokalnej sitwy postkomunistycznej i tyle. Można oczywiście spekulować, że Brezdeń jest kretem PiS-u w Oławskiej sitwie, czego wykluczyć nie mogę. Stawiam jednak na sytuację odwrotną. Byłoby mi bardzo miło, gdybym się mylił. W każdym razie lokalna polityka w wielu polskich samorządach nie jest jeszcze w rękach PiS-u, nawet w powiecie Oławskim, gdzie starostą jest członek PiS. Pan to zresztą doskonale wie i rozumie, tylko pojąć tego Pan jakoś nie może. Moje publikacje, lokalne, lub nie, nie są nastawione na popieranie PiS-u, lecz na ochronę i dochodzenie praw Mieszkańców, co jest ściśle związane z krytyką postępowań polityków i urzędników łamiących prawa Mieszkańców, dopuszczających się korupcji, niegospodarności, niszczenia środowiska dla kasy i całej masy innych draństw z kodeksu karnego. Tak się jednak składa, że program PiS-u dokładnie pokrywa się z moimi celami i dopóki PiS będzie swój program tak konsekwentnie realizować, jak do tej pory, to nie dam powiedzieć na PiS jednego złego słowa, a lewackich hejterów, takich jak Pan, którzy trąbią, że to rzekomo nie ma sensu, będę obnażał aż do skutku. Pozdrawiam Rolf Michałowski

Rolf Michałowski 08.01.2017 12:36
Szanowny Gordonie! Rolf Michałowski, to moje prawdziwe imię i nazwisko. Nie ukrywam się pod pseudonimem. Co do lasów, to rzeczywiście ma Pan rację, ogólne zalesienie Polski i Niemiec jest porównywalne i wynosi w obu krajach ok. jednej trzeciej powierzchni ich terytoriów. Jednak pod względem oczyszczania powietrza (pochłanianie dwutlenku węgla i wytwarzanie tlenu) drzewa liściaste są o wiele bardziej wydajne niż iglaste i jedynie sosna stanowi tu wyjątek. Polska ma ok. 31% lasów liściastych, a Niemcy ok. 34% (niektóre źródła podają nawet ok. 40%). Jednak Polska ma ok. 60% sosny, a Niemcy jedynie ok. 23%. Nie to jest jednak tu najważniejsze. Najważniejsze jest to, że środowiska tzw. „ekologów” posługują się kłamstwem i manipulacją, aby zmusić Polskę do zaniechania korzystania ze swoich naturalnych zapasów węgla i uzależnić nas od Rosji i Niemiec. I to jest przedmiotem dyskusji.

slawekpobo 07.01.2017 22:21
Panie Rolfie, twoerdzi Pan, że Karol należy do mafii postkomunistycznej, więc czy to oznacza, że Karol może zrobić karierę w PiS, tak jak sedzia Kryże i prokurator Piotrowicz? Czy może dyskredytuje Karola to, że nie oskarżył i nie skazywał ludzi, którzy walczyli z komuną?

Rolf Michałowski 08.01.2017 12:52
Kolejny postkomunistyczny demagog daje popis swojego fałszu. Ludzie już się na to nie nabierają. Ostatnie wybory i aktualne sondaże wyraźnie wskazuję na to, że Polacy mają dość takich mętów społecznych jak „sławekpobo” i jemu podobni, zaś cała ta dzisiejsza totalitarna opozycja kompromituje się na każdym kroku do szpiku kości. Wasz koniec jest tuż tuż. Nic już wam nie pomoże. Koniec pasożytowania na polskim społeczeństwie.

Karol 08.01.2017 15:14
totalitarna opozycja dobre. Proszę przeczytać Panie Rolfie jeszcze kilka razy i samemu ocenić, czy warto z panem dyskutować.

Rolf Michałowski 07.01.2017 13:08
Gdzieś w którymś z komentarzy przeczytałem pytanie jednego z internautów do Karola (myślę że chodzi tu o Karola Mendochę), gdzie studiował demagogię, bo taki jest w niej dobry. Pytanie moim zdaniem bardzo celne, co potwierdzają wpisy Karola Mendochy pod publikacją „Będzie cień” na blogu red. Jerzego Kamińskiego. Ta demagogia ma oczywiście na celu próbę podważenia ostatnich wyborów parlamentarnych i prezydenckich, w których suweren odstawił wreszcie od władzy mafię postkomunistyczną będącą na usługach obcych grup interesu i szkodzącą Polakom i Polsce. Do tej mafii najwyraźniej należy również Karol Mendocha. Redaktorowi naczelnemu poważnej gazety nie wypada powiedzieć tego wprost, ale ja spokojnie mogę nazwać rzecz po imieniu, a nawet obłożyć soczystym epitetem. Co do sprowadzania do Polski islamistów to, żeby się nie powtarzać, odsyłam Karola Mendochę do mojego ostatniego felietonu, będącego polemiką do wywiadu z Aleksandrą Hołyńską. Dodam do tego tylko tę „subtelną” różnicę w podziale na religię. Jedni, jak napisał Karol Mendocha, wierzą w Chrystusa, a drudzy, jak wszyscy wiedzą, mordują nas chrześcijan całymi milionami. Tytuł profesora demagogii dla Karola Mendochy, to za mało. Trzeba mu dać za to Nagrodę Nobla. W sprawie lip w Ścinawie chciałbym uzupełnić opinię red. Jerzego Kamińskiego o fakt, moim zdaniem niesłychanie ważny, a mianowice o to, że drzewa produkują tlen, tak ważny dla naszego środowiska. „Ekolodzy” typu Karola Mendochy mają to jednak gdzieś, bo im wcale nie o to chodzi, lecz o to, żeby szkodzić polskiej gospodarce energetycznej, głównie polskiej energetyce opartej na polskim węglu. Histeryczny wrzask podnoszony przez tych „ekologów” dotyczy tylko emisji dwutlenku węgla w wyniku spalania węgla i kar do nałożenia na Polskę za tę emisję, jednak o tym, że potężne lasy w Polsce pochłaniają olbrzymią część dwutlenku węgla z atmosfery i wytwarzają w to miejsce olbrzymie ilości tlenu, cicho sza. Ani słowa. Węgiel wysokiej jakości ma zgnić w polskiej ziemi, a my mamy kupować wściekle drogi gaz i byle jaki węgiel z Rosji oraz gotową energię elektryczną z Niemiec, pozyskaną notabene głównie z niemieckich elektrowni węglowych. Ot Mendocha. Kolejny histeryczny wrzask tych „ekologów” dotyczy globalnego ocieplenia, podobno spowodowanego właśnie emisją dwutlenku węgla do atmosfery. Jednak znów cicho sza o tym, że największym w Europie emiterem dwutlenku węgla do atmosfery są Niemcy, którzy także nie mają takiej masy lasów, co Polska. Co do samego globalnego ocieplenia, to właśnie przeżywamy w Europie to globalne ocieplenie, pod postacią 20 stopni mrozu na początku stycznia. A co będzie w lutym?

Karol 07.01.2017 22:13
Panie Rolfie kochany, jak mawia nieoceniony poseł Szczerba! Proszę nie zapominać, by podać jawnie nazwę tej mafii, o której pan pisał. Zapomniał pan także podać informację, być może nie wie pan, że my ze Sławomirem Poborskim należymy także do wrocławskiej loży masońskiej, na rowerach jeździmy na grzyby, czyli jesteśmy wstrętni cykliści, a Sławomir uprawia biegactwo. A co tydzień dostajemy wskazówki od Sorosa i amerykańskich Żydów, co dalej mamy robić. Proszę o tym nie zapominać i mieć to na względzie, a poglądy polityczne wraz z tą ekologią daje najlepszy obraz naszej dwuznacznej działalności. W `89 miałem już 10 lat, ale towarzysz Sławomir od zawsze czerwony od dziada pradziada opowiada o metodach działań SB, a nawet działalności Czeka. Nie dziwi pana to, skąd Poborski wie o działalności Czeka? Musi pan uważać, oni czają się wszędzie.

Rolf Michałowski 08.01.2017 11:56
Tu nie chodzi o poglądy. Tu chodzi o czynne wspieranie ludzi prowadzących działalność przestępczą, czyli korupcję i szkodzenie Polsce i polskiemu społeczeństwu, dla kasy. I żadna demagogia tego nie zatuszuje. Proponuję lekturę cyklu książek p.t. „Resortowe dzieci” – i wszystko jest jasne.

08.01.2017 11:58
Karolu, ja zrozumiałem Twoją ironię, ale czy Pan Rolf zrozumie? Pewnie nie, bo gdyby zrozumiał, to wiedział by, że komunistyczne służby bezpieczeństwa współpracowały ze sobą i gdybym należał do służb PRL, to na pewno bym wiedział, kto współpracuje ze Stasi, a w szczególności ktoś tak zaangażowany jak Pan Z!

Rolf Michałowski 08.01.2017 13:20
Bełkot i tyle. Tobie Anonimie też polecam lekturę "Resortowych dzieci".

Kol 23.08.2016 09:39
A co na to wszystko powie miłośnik niemczyzny (drzewa jak najbardziej poniemieckie), rowerowy Jacek P? Czy woli jednak nie fajdać sobie do gniazdka i sprawę przemilczeć?

do Kola 23.08.2016 10:54
Ty głupi jesteś czy z PiSu?

kol 23.08.2016 11:42
A to jedno i to samo. Jakbyś pytał ty głupi jesteś czy głupi. Podstępnie :-)

Alpaga 24.08.2016 21:01
Dobre porównanie. Tylko głupki idą do PISu. Tam nic nie zakombinujesz, nic nie ukradniesz, nic nie załatwisz pod stołem, tam nawet wypić nie ma z kim. Taki pisowiec to nie wie co czyni, bo ciągle jest trzeźwy.

kol 25.08.2016 11:58
Chwytam ironię, lecz... Problem PISowca polega nie na tym, że nie może "ukraść czy się napić" - a na tym, że ma klapki na oczach i myśli za niego prezes.

Alpaga 26.08.2016 13:14
Jest dokładnie odwrotnie. Ludziom spadły klapki z oczu, jakie im nałożyli postkomuniści, posługując się kłamstwami i manipulacją. PIS i jego prezes nie posługują się dyktaturą, jak PO/PLS, ale solidnie opracowanym programem odbudowy Polski, który ludzie zaakceptowali i dlatego mafia PO/PSL straciła władzę. Teraz PIS nie robi nic innego, jak tylko realizuje swój ambitny program, który zaakceptowali wyborcy.

kol 27.08.2016 08:07
Łubu dubu, łubu dubu, niech żyje nam prezes naszego klubu. Niech żyje nam!

Jadzia 23.09.2016 12:26
Pan Jacek woli nie zabierać głosu, żeby nie podpaść .... :( Gniazdko ma super !

Marian 22.08.2016 14:39
Drzewa można zasadzić zawsze nowe w odpowiednim miejscu, a te lipy na pewno są już wypróchniałe. Lipy nie należą do długowiecznych i szybko się psują i stwarzają zagrożenie. Byłoby o wiele bezpieczniej jakby tych lip nie było, a zieleni w Ścinawie nie brakuje. Nie rozumiem tych pseudo ekologów. Ludzie mają chodzić środkiem jezdni bo drzewa są ważniejsze i chodnika nie można wybudować.

Mieszkaniec z SMSM 24.08.2016 12:08
"Wypróchniały" to jest Twój Mózg.

gość 22.08.2016 14:07
Ech, jako sołtysowa nie potrafiła nic zrobić, dzień dobry nawet ludziom nie odpowiadała... a teraz będzie jeszcze całą wieś blokować...

wow 23.09.2016 12:44
No proszę ... jaka Pani ... :(

Jan 22.08.2016 12:04
Jesteś ekolog, to sprawdź, a jeśli trafisz na te zacne żuczki, to podejmij odpowiednie działania, żeby strefa tych lip, była prawnie chroniona przed idiotami. Nie oglądaj się na innych, działaj.

ekolog 22.08.2016 11:15
A czy ktoś sprawdził, czy w tych drzewach nie żyje pachnica dębowa ???

SMSM 21.08.2016 11:55
Nasz komentarz do tego kolejnego skandalu w gminie Oława jest tutaj: http://stanowice-marcinkowice.npage.de/aktualnoci.html Tutaj najważniejszy fragment: Drzewa, a przede wszystkim duże (czyli stare) spełniają niezmiernie ważną rolę w systemie ekologicznym. Poza schronieniem dla ptactwa i rajem dla miododajnych pszczół, drzewa pochłaniają olbrzymie ilości dwutlenku węgla i wytwarzają tlen, dają cień, nie mówiąc już w ogóle o elemencie dekoracyjnym, szczególnie w terenach zabudowanych. Drzewa są chronione ustawowo przed ich wycinaniem, a kary za nielegalną wycinkę są bardzo wysokie. Ale taki Kownacki (Jan z Gaci) wszelkie prawo ma głęboko w d…

as 20.08.2016 20:46
Dokładnie w Bystrzycy ścieli wszystkie lipy i nie tylko przy budowie chodnika. Nikt z mieszkańców nie protestował co trochę dziwi bo miejsce było i na drzewa i na chodnik.

Brawo !!! 23.09.2016 12:27
Brawo Bystrzyca !!!

mloda 20.08.2016 20:25
Ma rację dziewczyna. Każde drzewo na wagę złota. Ja tez bym broniła tych drzew dlatego, ze za dużo sie ich wycina. Lipa to piękne drzewo i pachnące. Komu przyroda przeszkadza ten nie zrozumie Pani Kamili.

WIESIA 20.08.2016 19:45
OJEJ ROZUMIĘ STAROŚC ZAWODZI = DWA CZOŁGI PRZEJECHAŁY A MOŻE W CZASIE WOJNY TEŻ DWA CZOŁGI PRZEJECHAŁY GŁUPOTA KOSMICZNA U PANA A LIPY PIĘKNIE PACHNĄ I WYGLĄDAJĄ ==== JESTEM PEŁNA PODZIWU DLA PANI HAMAL DBA KOBIETA O PRZYRODE ==TAK TRZYMAJ POZDRAWIAM

Mieszkaniec 21.08.2016 18:10
Pani Wiesławo proszę o czytanie ze zrozumieniem odnośnie tych czołgów

Mieszkaniec 20.08.2016 18:54
Pani Hamal lepiej proszę się zabrać za jakąś prace a nie robić problem z lipami, o ile wiem to u was pod domem są lipy wycięte o kasztanie nie wspomnę, pewnie nie chciało się zamiatać liści? A po drugie przeprawa w czasie wojny nie była w Scinawie tylko za wioską. Czołgi przejechały zaledwie dwie sztuki:)

iza 23.09.2016 12:12
Zgadzam się, do roboty Pani Hamal !!!

mgid.com, 649292, DIRECT, d4c29acad76ce94f
lijit.com, 349013, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
lijit.com, 349013-eb, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
appnexus.com, 1019, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
improvedigital.com, 1944, RESELLER
pubmatic.com, 161673, RESELLER, 5d62403b186f2ace
admanmedia.com, 925, RESELLER
smartadserver.com, 3713, RESELLER
openx.com, 540866936, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
adform.com, 2671, RESELLER
yahoo.com, 59674, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
smaato.com, 1100042823, RESELLER, 07bcf65f187117b4
yahoo.com, 58935, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
triplelift.com, 11656, RESELLER, 6c33edb13117fd86
pubmatic.com, 158481, RESELLER, 5d62403b186f2ace
smartadserver.com, 3713, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 15349, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
zeta.com, 757, RESELLER
rubiconproject.com, 9655, RESELLER, 0bfd66d529a55807
Xapads.com, 145030, RESELLER
google.com, pub-3990748024667386, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Pubmatic.com, 162882, RESELLER, 5d62403b186f2ace
video.unrulymedia.com, 524101463, RESELLER, 29bc7d05d309e1bc
lijit.com, 224984, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
Pubmatic.com, 163319, RESELLER, 5d62403b186f2ace
adyoulike.com, c1cb20fa2bbc39a8f2ec564ac0c157f7, DIRECT
adyoulike.com, a15d06368952401cd3310203631cb18b, RESELLER
rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807
pubmatic.com, 160925, RESELLER, 5d62403b186f2ace
onetag.com, 7a07370227fc000, RESELLER
lijit.com, 408376, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b
spotim.market, sp_AYL2022, RESELLER, 077e5f709d15bdbb
smartadserver.com, 4144, RESELLER
nativo.com, 5848, RESELLER, 59521ca7cc5e9fee
smartadserver.com, 4577, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 13099, RESELLER
pubmatic.com, 161593, RESELLER, 5d62403b186f2ace
rubiconproject.com, 11006, RESELLER, 0bfd66d529a55807
onetag.com, 7cd9d7c7c13ff36, DIRECT
ssp.e-volution.ai, AJxF6R4a9M6CaTvK, RESELLER
rubiconproject.com, 16824, RESELLER, 0bfd66d529a55807
adform.com, 2664, RESELLER, 9f5210a2f0999e32
appnexus.com, 11879, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
smartadserver.com, 1247, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
smaato.com, 1100056735, DIRECT, 07bcf65f187117b4
smaato.com, 1100004890, DIRECT, 07bcf65f187117b4
rubiconproject.com, 24600, RESELLER, 0bfd66d529a55807
sharethrough.com, iBAzay96, RESELLER, d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com, 156177, RESELLER, 5d62403b186f2ace
pubmatic.com, 161674, RESELLER, 5d62403b186f2ace
insticator.com,15188195-e4cc-40b1-98f1-d6390cc63cbb,RESELLER,b3511ffcafb23a32
rubiconproject.com,17062,RESELLER,0bfd66d529a55807
video.unrulymedia.com,136898039,RESELLER
sharethrough.com,Q9IzHdvp,DIRECT,d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com,95054,DIRECT,5d62403b186f2ace
lijit.com,257618,RESELLER,fafdf38b16bf6b2b

lijit.com, 349013, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
lijit.com, 349013-eb, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
improvedigital.com, 1944, RESELLER
pubmatic.com, 161673, RESELLER, 5d62403b186f2ace
admanmedia.com, 925, RESELLER
openx.com, 540866936, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
adform.com, 2671, RESELLER
yahoo.com, 59674, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
smaato.com, 1100042823, RESELLER, 07bcf65f187117b4
yahoo.com, 58935, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
triplelift.com, 11656, RESELLER, 6c33edb13117fd86
pubmatic.com, 158481, RESELLER, 5d62403b186f2ace
smartadserver.com, 3713, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 15349, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
zeta.com, 757, RESELLER
rubiconproject.com, 9655, RESELLER, 0bfd66d529a55807
Xapads.com, 145030, RESELLER
google.com, pub-3990748024667386, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Pubmatic.com, 162882, RESELLER, 5d62403b186f2ace
video.unrulymedia.com, 524101463, RESELLER, 29bc7d05d309e1bc
lijit.com, 224984, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
Pubmatic.com, 163319, RESELLER, 5d62403b186f2ace
adyoulike.com, c1cb20fa2bbc39a8f2ec564ac0c157f7, DIRECT
adyoulike.com, a15d06368952401cd3310203631cb18b, RESELLER
smartadserver.com, 4577, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
onetag.com, 7cd9d7c7c13ff36, DIRECT
adform.com, 2664, RESELLER, 9f5210a2f0999e32
appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
smartadserver.com, 1247, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
smaato.com, 1100056735, DIRECT, 07bcf65f187117b4
smaato.com, 1100004890, DIRECT, 07bcf65f187117b4
sharethrough.com, iBAzay96, RESELLER, d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com, 161674, RESELLER, 5d62403b186f2ace
insticator.com,15188195-e4cc-40b1-98f1-d6390cc63cbb,RESELLER,b3511ffcafb23a32
rubiconproject.com,17062,RESELLER,0bfd66d529a55807
video.unrulymedia.com,136898039,RESELLER
sharethrough.com,Q9IzHdvp,DIRECT,d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com,95054,DIRECT,5d62403b186f2ace
lijit.com,257618,RESELLER,fafdf38b16bf6b2b

Reklama
NAPISZ DO NAS!

Jeśli masz interesujący temat, który możemy poruszyć lub byłeś(aś) świadkiem ważnego zdarzenia - napisz do nas. Podaj w treści swój adres e-mail lub numer telefonu. Jeżeli formularz Ci nie wystarcza - skontaktuj się z nami.

Reklama
Reklama