W wyniku powstania oszczędności przy zakupie sprzętu elektronicznego, ogłasza się dodatkowy nabór Beneficjentów w Konkursie Grantowym Cyfrowa Gmina – „Granty PPGR – Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”, realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowana lata 2014-2020 skierowanym do uczniów uczęszczających do szkół podstawowych lub średnich zamieszkujących na terenie gminy Oława.
Ze względu na ograniczoną pulę środków i krótki czas do rozliczenia projektu, decydować będzie kolejność złożenia zgłoszeń. Zgłoszenia będą przyjmowane w terminie od 20 do 26 października w pokoju nr 17 w budynku Gminy Oława ul. Św. Rocha 3 w godzinach pracy urzędu.
Aby przystąpić do konkursu należy złożyć następujące dokumenty:
- Oświadczenie opiekuna (załącznik oświadczenie opiekuna)
- Wniosek (załącznik wniosek)
- Odpisy aktów urodzenia, stanu cywilnego, odpisy aktów zgonu lub kopie dowodów osobistych etc.) ukazujące stopień pokrewieństwa w linii prostej matki/ojca/opiekuna prawnego, dziadka/babci, pradziadka/prababci pracujących niegdyś w PPGR z uczniem, wymienionym w oświadczeniu.
- Fakt zatrudnienia krewnego dziecka w linii prostej (dziadka/babci, pradziadka/prababci, matki/ojca/opiekunów prawnych) w Państwowym Przedsiębiorstwie Gospodarki Rolnej PPGR oraz jego zamieszkiwania w gminie lub miejscowości objętej PPGR (w tym celu należy złożyć np.: świadectwo pracy, umowa o pracę, zaświadczenie z KOWR o zatrudnieniu, legitymację służbową, książeczka zdrowia, kartę z poradni ogólnej ośrodka zdrowia, odcinki list płac/wynagrodzeń byłych pracowników w PPGR, dokumenty pochodzące z ZUS/KRUS dot. świadczeń emerytalnych lub rentownych byłych pracowników PPGR, dowód osobisty potwierdzające zatrudnienie/lub zamieszkanie w PPGR, dyplomy potwierdzające fakt zatrudnienia w PPGR, zaświadczenie o zameldowaniu, legitymacja ubezpieczeniowa, w której jest zapis o adresie zamieszkania itp.).
- Zaświadczenia ze szkoły, w której dziecko się uczy, iż dziecko nie otrzymało na własność lub w drodze użyczenia, w ostatnim roku oraz roku poprzedzającym rok złożenia przedmiotowego wniosku (tj. w roku 2020 i 2021), sprzętu komputerowego zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych, lub zwrotu kosztów, lub dofinansowania zakupu tych rzeczy, oraz zamieszkuje na terenie gminy.
Zaświadczenie należy złożyć wg załączonego wzoru. (załącznik zaświadczenie ze szkoły) - Wypełnione oświadczenie wg załączonego poniżej wzoru (załącznik oświadczenie opiekuna)
- Uzupełnienie oświadczenia.
Złożenie zgłoszenia niepełnego, zawierającego braki skutkuje odrzuceniem wniosku bez możliwości jego poprawy/uzupełnienia
Szczegółowe informacje na temat Grantów PPGR dostępne są na stronie https://www.gov.pl/web/cppc/wsparcie-ppgr
– Wniosek –kliknij tutaj
– Oświadczenie opiekuna – kliknij tutaj
– Uzupełnienie Oświadczenia – kliknij tutaj
– Zaświadczenie ze szkoły – kliknij tutaj
Napisz komentarz
Komentarze