Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
sobota, 23 listopada 2024 03:51
Reklama Hipol
Reklama
Reklama
News will be here

Świat w naszych opakowaniach

Z Katarzyną Trafalską, starszym specjalistą ds. obsługi klienta w DS Smith, rozmawiamy o pracy z dużymi korporacjami i łączeniu obowiązków młodej matki z życiem zawodowym.

Jesteś dokerką z miasta, gdzie próżno szukać portu. Czym więc się zajmujesz? W fabryce DS Smith, w której pracuję, rzeczywiście nie ma portu, ale jest za to DOK, czyli Dział Obsługi Klienta. Dlatego przyjęło się mówić o nas dokerki. I działamy nieco podobnie jak port. Jesteśmy punktem kontaktu dla klienta z firmą i firmy z klientem. Do nas spływają zamówienia. Dopracowujemy ich szczegóły. Zgłaszamy zapotrzebowanie do działu produkcji. Informujemy kontrahentów o terminie realizacji i dostawy. Można powiedzieć, że u nas wszystko się zaczyna i kończy.   Współpracujesz z jednymi z najpopularniejszych marek w Polsce i na świecie. Jak pracuje się z tak potężnymi klientami? Duże firmy są wysoce sprofesjonalizowane. Dzięki temu współpraca jest konkretna i merytoryczna. Pracując z nimi, dostałam możliwość realizacji wielu bardzo interesujących projektów. Zresztą sam kontakt z klientem korporacyjnym pozwala wiele się nauczyć o sposobie działania, myślenia i standardach korporacji. Zrozumienie modelu funkcjonowania partnera poprawia komunikację, która jest kluczowa na moim stanowisku. Mówiąc nieco kolokwialnie, naszym zadaniem jest czytać w myślach klientów, przewidywać czego potrzebują i podpowiadać najlepsze rozwiązania. Czy zawsze wiesz, co doradzić klientowi? Zawsze mogę pomóc, bo mam wsparcie wszystkich działów DS Smith. Załóżmy, że klient chce wdrożyć nowe opakowanie. Nie jestem ekspertem w tej dziedzinie. Jednak zanim przekażę go do naszego działu rozwoju, gdzie konstruktorzy zajmą się szczegółowymi ustaleniami i projektowaniem, zbieram wszystkie potrzebne informacje. Pracujemy nad konstrukcją do momentu, kiedy wszystkie elementy spełnią oczekiwania zamawiającego. Następnie przechodzimy do realizacji zamówienia określonej liczby opakowań. Naszym zadaniem jest koordynacja harmonogramu z działem planowania i terminu dostawy z logistyką. Współpracujemy również z działem jakości, który dba, aby wszystko było dopięte na ostatni guzik. A co robisz, kiedy klient jest niezdecydowany? W przypadku dużych producentów to się właściwie nie zdarza. Jednak dla wszystkich firm, które poszukują pomysłu na nowoczesne rozwiązania opakowań, służymy radą. Zbudowaliśmy Impact Centre, w którym klienci mogą zapoznać się z najnowszymi trendami rynkowymi, dobrymi praktykami i najnowszymi rozwiązaniami z zakresu projektowania. Tym zagadnieniom poświęcone są prowadzone przez nas warsztaty inspiracyjne w zainscenizowanym supermarkecie z prawdziwymi produktami z polskich sklepów. Co jest największym wyzwaniem w twojej pracy? Dla mnie, bo uważam, że to jest to sprawa indywidualna, największym wyzwaniem jest nieuleganie rutynie. Codziennie wykonujemy wiele bardzo podobnych czynności, które różnią się jednak w szczegółach. Koncentruję się, angażuję i dzięki zaangażowaniu w pracę czerpię z niej dużą satysfakcję. A atmosfera w pracy, współpraca z kolegami i koleżankami z innych działów? Przyszłam do DS Smith z firmy, w której atmosfera była świetna. Początkowo obawiałam się, jak będzie w nowym miejscu pracy. Okazało się, że zupełnie niepotrzebnie się przejmowałam. Trafiłam do fantastycznego zespołu, w którym wszyscy bardzo się lubimy i dobrze czujemy się we własnym towarzystwie, a - co może najważniejsze - zawsze możemy na siebie liczyć. Zdecydowałaś się na zmianę firmy, założyłaś rodzinę. Jak DS Smith traktuje młodych rodziców? DS Smith jest tolerancyjna i elastyczna dla młodych rodziców. Kiedy potrzebuję, mogę wcześniej wyjść albo załatwić coś w ciągu dnia. Oczywiście odpracowuję to później, ale mam zapewnioną taką możliwość. Dla mnie, mamy dwóch córeczek w wieku 8 i 2 lat, jest to olbrzymia wartość i poczucie bezpieczeństwa. Niewielu pracodawców umie tak dobrze wyczuć potrzeby oraz zadbać o pracownika. Czy to oznacza, że pracując i wychowując dwoje dzieci, znajdujesz czas dla siebie? Ostatnio jest to towar mocno deficytowy. Moje dzieci są bardzo absorbujące. Szczególnie młodsze. Staram spotykać się ze znajomymi. Chciałabym przeczytać parę książek, ale na to przyjdzie zapewne pora, kiedy dzieci trochę podrosną. Natomiast piszę bajki, ale na pewno nie opowiadam bajek klientom i zespołowi (śmiech). Myślę, że dobrze mieć jakąś pasję, alternatywny świat, który pozwala odpocząć, wytchnąć od rutyny. Poza tym fantazja i wyobraźnia często przydają się w codziennej bieganinie. Szczególnie, kiedy trzeba czytać w myślach klientów. No cóż, w naszej pracy musimy wykazać się różnymi umiejętnościami. Udzielasz się także społecznie. To zbyt mocno powiedziane, ale staram się wspierać żłobek i szkołę, do których uczęszczają moje dzieci. Czasami, w wolnej chwili, koledzy z działu rozwoju opakowań wytną kwiatki albo zwierzątka z odpowiednio miękkiej tektury do kolorowania. Wtedy podrzucam je dzieciom, którym się to bardzo podoba.

Tekst sponsorowany - komentarze nie będą zatwierdzane


Świat w naszych opakowaniach

Świat w naszych opakowaniach

Świat w naszych opakowaniach

Świat w naszych opakowaniach

Świat w naszych opakowaniach

Świat w naszych opakowaniach

Świat w naszych opakowaniach

Świat w naszych opakowaniach

Świat w naszych opakowaniach

Świat w naszych opakowaniach

Świat w naszych opakowaniach

Świat w naszych opakowaniach

Świat w naszych opakowaniach

Świat w naszych opakowaniach

Świat w naszych opakowaniach

Świat w naszych opakowaniach


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

mgid.com, 649292, DIRECT, d4c29acad76ce94f
lijit.com, 349013, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
lijit.com, 349013-eb, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
appnexus.com, 1019, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
improvedigital.com, 1944, RESELLER
pubmatic.com, 161673, RESELLER, 5d62403b186f2ace
admanmedia.com, 925, RESELLER
smartadserver.com, 3713, RESELLER
openx.com, 540866936, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
adform.com, 2671, RESELLER
yahoo.com, 59674, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
smaato.com, 1100042823, RESELLER, 07bcf65f187117b4
yahoo.com, 58935, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
triplelift.com, 11656, RESELLER, 6c33edb13117fd86
pubmatic.com, 158481, RESELLER, 5d62403b186f2ace
smartadserver.com, 3713, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 15349, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
zeta.com, 757, RESELLER
rubiconproject.com, 9655, RESELLER, 0bfd66d529a55807
Xapads.com, 145030, RESELLER
google.com, pub-3990748024667386, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Pubmatic.com, 162882, RESELLER, 5d62403b186f2ace
video.unrulymedia.com, 524101463, RESELLER, 29bc7d05d309e1bc
lijit.com, 224984, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
Pubmatic.com, 163319, RESELLER, 5d62403b186f2ace
adyoulike.com, c1cb20fa2bbc39a8f2ec564ac0c157f7, DIRECT
adyoulike.com, a15d06368952401cd3310203631cb18b, RESELLER
rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807
pubmatic.com, 160925, RESELLER, 5d62403b186f2ace
onetag.com, 7a07370227fc000, RESELLER
lijit.com, 408376, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b
spotim.market, sp_AYL2022, RESELLER, 077e5f709d15bdbb
smartadserver.com, 4144, RESELLER
nativo.com, 5848, RESELLER, 59521ca7cc5e9fee
smartadserver.com, 4577, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 13099, RESELLER
pubmatic.com, 161593, RESELLER, 5d62403b186f2ace
rubiconproject.com, 11006, RESELLER, 0bfd66d529a55807
onetag.com, 7cd9d7c7c13ff36, DIRECT
ssp.e-volution.ai, AJxF6R4a9M6CaTvK, RESELLER
rubiconproject.com, 16824, RESELLER, 0bfd66d529a55807
adform.com, 2664, RESELLER, 9f5210a2f0999e32
appnexus.com, 11879, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
smartadserver.com, 1247, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
smaato.com, 1100056735, DIRECT, 07bcf65f187117b4
smaato.com, 1100004890, DIRECT, 07bcf65f187117b4
rubiconproject.com, 24600, RESELLER, 0bfd66d529a55807
sharethrough.com, iBAzay96, RESELLER, d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com, 156177, RESELLER, 5d62403b186f2ace
pubmatic.com, 161674, RESELLER, 5d62403b186f2ace
insticator.com,15188195-e4cc-40b1-98f1-d6390cc63cbb,RESELLER,b3511ffcafb23a32
rubiconproject.com,17062,RESELLER,0bfd66d529a55807
video.unrulymedia.com,136898039,RESELLER
sharethrough.com,Q9IzHdvp,DIRECT,d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com,95054,DIRECT,5d62403b186f2ace
lijit.com,257618,RESELLER,fafdf38b16bf6b2b

lijit.com, 349013, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
lijit.com, 349013-eb, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
improvedigital.com, 1944, RESELLER
pubmatic.com, 161673, RESELLER, 5d62403b186f2ace
admanmedia.com, 925, RESELLER
openx.com, 540866936, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
adform.com, 2671, RESELLER
yahoo.com, 59674, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
smaato.com, 1100042823, RESELLER, 07bcf65f187117b4
yahoo.com, 58935, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
triplelift.com, 11656, RESELLER, 6c33edb13117fd86
pubmatic.com, 158481, RESELLER, 5d62403b186f2ace
smartadserver.com, 3713, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 15349, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
zeta.com, 757, RESELLER
rubiconproject.com, 9655, RESELLER, 0bfd66d529a55807
Xapads.com, 145030, RESELLER
google.com, pub-3990748024667386, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Pubmatic.com, 162882, RESELLER, 5d62403b186f2ace
video.unrulymedia.com, 524101463, RESELLER, 29bc7d05d309e1bc
lijit.com, 224984, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
Pubmatic.com, 163319, RESELLER, 5d62403b186f2ace
adyoulike.com, c1cb20fa2bbc39a8f2ec564ac0c157f7, DIRECT
adyoulike.com, a15d06368952401cd3310203631cb18b, RESELLER
smartadserver.com, 4577, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
onetag.com, 7cd9d7c7c13ff36, DIRECT
adform.com, 2664, RESELLER, 9f5210a2f0999e32
appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
smartadserver.com, 1247, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
smaato.com, 1100056735, DIRECT, 07bcf65f187117b4
smaato.com, 1100004890, DIRECT, 07bcf65f187117b4
sharethrough.com, iBAzay96, RESELLER, d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com, 161674, RESELLER, 5d62403b186f2ace
insticator.com,15188195-e4cc-40b1-98f1-d6390cc63cbb,RESELLER,b3511ffcafb23a32
rubiconproject.com,17062,RESELLER,0bfd66d529a55807
video.unrulymedia.com,136898039,RESELLER
sharethrough.com,Q9IzHdvp,DIRECT,d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com,95054,DIRECT,5d62403b186f2ace
lijit.com,257618,RESELLER,fafdf38b16bf6b2b

KOMENTARZE
Autor komentarza: PrzyzwoityTreść komentarza: Kiedyś ruch towarowy odbywał się koleją spalinową na Zwierzyniecką i Portową. Teraz mamy co raz większy ruch. Bierz leki gocha bo gorzej z tobą.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 17:22Źródło komentarza: Wypadek - śmierć na A4, droga będzie długo zablokowanaAutor komentarza: Gocha ze ZwierzyńcaTreść komentarza: Kiedyś kierowca tira to był gość. Teraz to debil , albo Ukrainiec . Widać to przed wjazdem do Ergisu. P.s. Są i tacy , co parkują tam jak należy więc ..... , kierowca gość.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 15:45Źródło komentarza: Wypadek - śmierć na A4, droga będzie długo zablokowanaAutor komentarza: Bój w hucieTreść komentarza: Szukajcie go na Górnym Śląsku. Jak widać na zdjęciu, wsiadł do próżnej węglarki, dalej połączcie sobie kropki.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 15:32Źródło komentarza: Zaginął czternastoletni KacperAutor komentarza: nieuśmiechnięciTreść komentarza: Ustawiczne pranie mózgów.Najpierw zabawy młodzieży ze śmiercią a teraz to.Coś mi tu zaciąga ruskim.Czas na emeryturę babciu zamiast robić z siebie młodzieżówkę mądrą inaczej.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 14:04Źródło komentarza: Chodzi o popularyzację języka niemieckiegoAutor komentarza: WiarusTreść komentarza: Nie ma to jak poczuć odrzut kałacha na ramieniu. Krótkie weekendowe szkolenie wojskowe powinien przejść każdy młody mężczyzna a może i kobiety też. Broń wirtualna też dobra, aby wyrabiać w sobie nawyki strzeleckie i poznać sztukę celowania, jako pierwszy etap wtajemniczenia. Szkoda, że nie ma ćwiczenia dla rezerwy.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 13:09Źródło komentarza: OŁAWA W Piątce postrzelająAutor komentarza: KtośTreść komentarza: Wirtualne strzelanie jak wirtualny seks . Niby coś było ale dalej prawiczek.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 12:11Źródło komentarza: OŁAWA W Piątce postrzelają
Reklama
NAPISZ DO NAS!

Jeśli masz interesujący temat, który możemy poruszyć lub byłeś(aś) świadkiem ważnego zdarzenia - napisz do nas. Podaj w treści swój adres e-mail lub numer telefonu. Jeżeli formularz Ci nie wystarcza - skontaktuj się z nami.

Reklama
Reklama