- Straciłeś majątek w powodzi, a ubezpieczyciel nie wypłacił odszkodowania lub je zaniżył. Starosta Marek Szponar zachęca do skorzystania z pomocy rzecznika finansowego, który uruchomił specjalny projekt wsparcia osób dotkniętych powodzią - czytamy w mediach społecznościowych Starostwa Powiatowego.
Rzecznik finansowy wspiera osoby poszkodowane przez powódź w sporach z podmiotami rynku finansowego. Skontaktuj się z ekspertami, jeśli potrzebujesz pomocy. Infolinia przeznaczona dla osób poszkodowanych w powodzi: 22 333 73 32. Pod tym numerem w poniedziałek, środę i piątek w godzinach 10:00-14:00, eksperci odpowiedzą na pytania związane ze sporami z podmiotami rynku finansowego. Adres e-mail: dlapowodzian@rf.gov.pl
Ponadto na stronie internetowej rzecznika dodana została osobna zakładka, na której można znaleźć informacje i materiały dla konsumentów – ofiar żywiołu https://rf.gov.pl/pomocdlapowodzian/.
Uwaga, jeśli złożyłeś już reklamację u ubezpieczyciela, wypełnij wniosek o pomoc na stronie internetowej rzecznika. Jeśli nie wiesz, jak złożyć reklamację, skorzystaj z porady Powiatowego Rzecznika Konsumentów Barbary Wojtasik, która przyjmuje interesantów w Starostwie Powiatowym w Oławie w pokoju nr 8A, budynek A (parter), tel. 71-301-15-08:
* w poniedziałki - od godz. 9.00 do 15.30;
* we wtorki - od godz. 9.00 do 15.30;
* w czwartki - od godz. 9.00 do 15.30;
* w środy - od godz. 9.00 do 17.00;
* w piątki - od godz. 9.00 do 14.00.
Adres e-mail: barbara.wojtasik@starostwo.olawa.pl
Napisz komentarz
Komentarze