Reklama
Kasetony reklamowe należą do najczęściej wybieranych przez przedsiębiorców nośników reklamy. Ich niesłabnąca popularność związana jest przede wszystkim z niewygórowaną ceną, dzięki której dostępne są one w zasadzie dla wszystkich podmiotów oferujących swoje towary i usługi na rynku, ale w równym stopniu także i ze znaczną uniwersalnością, wskutek czego wykorzystywane mogą być dla różnych zastosowań – zarówno jako forma reklamy zewnętrznej (outdoorowej), jak również jako reklama wewnętrzna, umieszczana w centrach handlowych, budynkach komercyjnych i usługowych oraz obiektach użyteczności publicznej.
Osoby wykorzystujące kasetony reklamowe w praktyce cenią sobie łatwość ich instalacji oraz możliwość dopasowania tej formy reklamy do indywidualnych potrzeb zamawiającego, dzięki czemu – pomimo ich powszechności w obrocie reklamowym – naprawdę trudno jest znaleźć dwie podobne do siebie reklamy o tej formie. Wykorzystanie nowych technologii ledowych pozwala przy tym tanim kosztem stworzyć widoczny także po zmroku szyld lub oznaczenie lokalu, w którym prowadzona jest działalność gospodarcza, co zyskuje na znaczeniu w przypadku podmiotów, które koncentrują swoją działalność na terenach nieoświetlonych przez miejski system oświetlenia dróg i chodników. Dotyczy to w szczególności lokali, magazynów i obiektów przemysłowych położonych poza centrum miasta, na trasach wylotowych itp.
Większość agencji reklamowych oraz podmiotów, które wykonują różnego rodzaju nośniki reklamowe, posiada szeroką ofertę kasetonów reklamowych, wykonywanych z różnych materiałów, w zależności od upodobań i oczekiwań klientów. Najczęściej wybierane pozostają niezmiennie kasetony jednostronne montowane bezpośrednio na elewacji budynków. Często przedsiębiorcy decydują się też na skorzystanie z kasetonów reklamowych dwustronnych, które przytwierdzane są prostopadle do budynku, dzięki czemu widoczne są już z daleka dla przechodniów i kierowców podążających chodnikami i ulicami.
Znaczne różnice występują też w rodzajach materiałów, które wykorzystywane są do produkcji tych nośników reklamy. Każdy kaseton reklamowy składa się w zasadzie z dwóch elementów – profilu (stelaża), który przytwierdzany jest do elewacji budynku, a także lica kasetonu, na którym umieszczane są określone treści reklamowe. W większości przypadków daje to możliwość zmiany umieszczonych na nim treści poprzez wymianę samego lica, co pozostaje sposobem o wiele tańszym, aniżeli wymiana całego kasetonu. Stelaże (profile) kasetonów wykonywane są z różnego rodzaju metali, przy czym największą popularnością cieszą się profile aluminiowe i stalowe. Lica kasetonów wykonywane są z kolei zazwyczaj z dibondu lub różnego rodzaju materiałów pcv. Coraz częściej przedsiębiorcy wybierający kasetony reklamowe decydują się też na wyposażenie ich w instalację oświetleniową. Umieszczana jest ona za licem kasetonu, pozwalając na oświetlenie prezentowanej treści. W tym też celu korzysta się z zalet osprzętu oświetleniowego led, który pozwala zmniejszyć koszty zużycia energii elektrycznej.
Poznaj ofertę na stronie www.kasetony-reklamowe.com
Reklama
Napisz komentarz
Komentarze