Reklama
NETWORKING OŁAWA czyli nasze miasto działa! ZAGŁOSUJ!
- 29.02.2016 11:41 (aktualizacja 27.09.2023 14:24)
Zagłosuj na jedyny oławski projekt! Wszyscy razem walczą o wygraną dla swojego pierwszego projektu, biorąc udział w konkursie Społecznik 2.0. - W pierwszym etapie ważne są głosy internautów. Proszę was zatem o wsparcie naszej inicjatywy poprzez oddanie głosu na nasz projekt - zachęca Alicja Igielska
- Jesteśmy szansą dla Oławy, pomóż nam działać - kontynuuje. - Damy przykład i zapewnimy wsparcie, tworząc tym samym fundamenty, dzięki którym możemy zmienić naszą Oławę.
Celem tego projektu jest rozwijanie lokalnych przedsiębiorców przez edukację. Pragną też zachęcić lokalnych biznesmenów do stałego wspierania początkujących przedsiębiorców. Do innych celów grupy należą także stworzenie dobrzej funkcjonującej sieci kontaktów oraz uświadamianie ludzi, że bezinteresowna pomoc powinna być standardem zarówno dla przedsiębiorców, jak i każdego członka społeczności lokalnej.
Historia zaczęła się od Violetty Piątkowskiej - właścicielki Kafka Kafe, która zaprosiła lokalnych przedsiębiorców na spotkanie pod tajemniczo brzmiącym tytułem Networking Oława.
Niektórzy nie wiedzieli o networkingu nic, wiedza innych sprowadzała się do szczątkowych informacji, natomiast impulsem do uczestnictwa w spotkaniu dla wszystkich była bez wątpienia chęć działania na rzecz lokalnej społeczności i możliwość kreowania swojej rzeczywistości.
Staszek Nikiel-informatyk prowadzący PC- pomoc, chce poznawać kreatywnych ludzi, którzy, podobnie jak on, pragną się rozwijać i działać na płaszczyźnie zarówno biznesowej, jak i prywatnie. Stanisław wyznaje w życiu zasadę: "Chcesz się rozwijać, to otaczaj się ludźmi o podobnych pasjach i zainteresowaniach"
Violetta Kowalska (właścicielka kwiaciarni Flora), Hania Słonina (właścicielka biura rachunkowego) i Elżbieta Wojdyła (właścicielka Wellness), zgodnie twierdzą, że chcą dzielić się swoim doświadczeniem i wiedzą, bo tylko dobre relacje i współpraca pozwalają na rozwój dający ogromną satysfakcje.
Blogerka parentingowa i właścicielka sklepu Mali Ludzie, Paulina Kłosowska mówi wprost: - Chcę być częścią tej grupy, żeby poszerzać swoje horyzonty, oraz poznawać inspirujących ludzi, z którymi można robić fajne rzeczy w moim mieście, jak i te mające służyć jego promocji i rozwojowi.
Goethe napisał "Kto nie idzie do przodu, ten się cofa." Tą maksymą kieruje się Wojciech Trybułowski, biznesmen na początku swojej drogi zawodowej, który wierzy że: Networking stwarza możliwość poznania wspaniałych osób, dzięki którym można tworzyć niesamowite projekty. Wojciech przez swój udział w tej inicjatywie chciałby także zostawić po sobie ślad w historii społeczności lokalnej, dzieląc się zdobytą wiedzą oraz pomagając innym.
Reklama
Napisz komentarz
Komentarze