Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 22 listopada 2024 20:47
Reklama BMM
Reklama
Reklama
News will be here

Polacy w ciągu życia spędzają 40 dni próbując otworzyć opakowania

- Ponad 85% Polaków frustrują trudności, jakie sprawia im otwieranie opakowań, a prawie 79% twierdzi, że ta czynność ich denerwuje.

- Kwestia jest tak istotna, że prawie 56% badanych osób posprzeczało się z tego powodu.

-Ponad 64% Polaków zraniło się podczas otwierania opakowań.

- Najczęściej czują frustrację z powodu trudności związanych z tą czynnością osoby w wieku 25-34 lat.

- Jest to na tyle duży problem, że ponad jedna czwarta (27,9%) Polaków rezygnuje z kupowania wyrobów niektórych marek w Internecie. Może to kosztować 3,28 mld złotych rocznie firmy, do których te marki należą.

Gdy Polacy są zajęci ostatnimi świątecznymi zakupami i przygotowaniami do Świąt Bożego Narodzenia, nowe badania zlecone przez firmę DS Smith, wiodącego dostawcę zrównoważonych opakowań, ujawniają, że w przedświątecznym czasie kwestie opakowań mogą być źródłem frustracji nawet dla najbardziej cierpliwego Polaka i uchodzić za przekleństwo. Badanie demonstruje, że Polacy spędzają nawet 40 dni swojego życia (prawie 19 minut tygodniowo) próbując rozpakować zbyt skomplikowane pakunki. Jedna czwarta respondentów twierdzi, że ma z tego powodu poczucie bycia pokonanym. Prawie 49% przyznało, że czynność zakończyła się zniszczeniem lub uszkodzeniem samego produktu. Tylko podczas Świąt Bożego Narodzenia Polacy poświęcą na zmagania z opakowaniami blistrowymi, opaskami zaciskowymi i zaklejonymi taśmą pudełkami tak dużo czasu, że mógłby on wypełnić nawet 1446 lat. Pomimo tego, że to starsi cierpią na spadek siły uścisku dłoni, problem dotyczy respondentów w wieku 18–24 lata i 25–34 lata, wśród których odpowiednio około 83% i 79% musi prosić o pomoc w kupowaniu, otwieraniu lub odbieraniu zamówionych przedmiotów. Są to także osoby, które najprawdopodobniej zniechęcą się do kupowania produktów pewnych marek w Internecie z powodu frustracji związanych z trudnymi do otworzenia pakunkami (38,6% w grupie osób 18-24 lata i 36,6% wśród respondentów w wieku 25-34 lata). Wśród innych kluczowych problemów wynikających z problematycznych opakowań, osoby biorące udział w badaniu wymieniły: konieczność użycia do ich otwarcia narzędzi takich jak nożyczki (57,5%) czy śrubokręt (25,35%) i zastosowanie nadmiernej ilości taśmy klejącej (29,8%). Zauważono też, że za dużo czasu zabiera wydobycie produktów z paczki (wskazało na to 46,6% respondentów), a same pudełka są zbyt twarde, aby je uchwycić, przytrzymać lub przenieść (26,6%). Mężczyźni i kobiety marnują mniej więcej tyle samo czasu próbując samodzielnie otworzyć przesyłkę (trwa to prawie 9 minut), zanim poproszą o pomoc. Konieczność poszukiwania wsparcia u innych wywołała u 11,5% respondentów zakłopotanie, u prawie jednej czwartej z nich (24,4%) zdenerwowanie, a u ponad jednej piątej (22,6%) frustrację. Źle zaprojektowane opakowania powodują, że ludzie z ich powodu wyrządzają sobie krzywdę: 64,4% przyznało, że zraniło się, próbując otworzyć pakunek, a 28% zepsuło przy tym nożyczki lub nóż.   Granice niezależności Jak się okazuje czynności nawet tak prozaiczne – jak zdawałoby się – otwieranie przesyłek mogą uświadomić ludziom ich własne ograniczenia. Prawie 67% respondentów stwierdziło, że musiało poprosić innych o pomoc w zakupie, otwarciu lub odebraniu przedmiotu w związku ze Świętami Bożego Narodzenia lub inną okazją towarzyską z powodu skomplikowanych opakowań. Prawie 60% z nich przyznało, że to wpłynęło na ich poczucie wykluczenia lub mniejsze zaangażowanie. Można się zastanowić jak czują się osoby, które w podobnych sytuacjach nie mają kogo poprosić o pomoc i są zdane jedynie na siebie – a samotność i niepełnosprawność na przykład w przypadku osób starszych często idą w parze. Poza tym problematyczne opakowania bywają przyczyną tarć w sezonie świątecznych uroczystości. Prawie 56% Polaków przyznało, że posprzeczało się z bliskimi z powodu związanego z otwieraniem skomplikowanych pakunków. – Te wyniki pokazują, jak istotne jest, aby opakowanie spełniało swoje funkcje, czyli było estetyczne, wystarczająco odporne na zniszczenia, ale też łatwe w otwieraniu. Niedobrze, że marki i sklepy internetowe nie przyjmują bardziej integracyjnego podejścia do kwestii przesyłek. W DS Smith oferujemy rozwiązania w tym zakresie, które pomagają wszystkim. Opracowaliśmy prostsze w otwarciu pudełka oraz piktogramy, które mają pokazać Klientowi jak otwierać opakowanie i ewentualnie jak przygotować je do zwrotupowiedział Mariusz Siwecki, E-Commerce Manager, DS Smith Polska. Koszt problematycznej paczki   Koszt jest nie tylko emocjonalny, ale także finansowy - problem z przesyłkami zniechęca konsumentów do kupowania produktów określonych marek i zakupów w sklepach internetowych. Rzeczywiście - połowa Polaków twierdzi, że frustrujące pakunki zniechęciły ich do ponownego zakupu wyrobu tej samej marki, a ponad jedna czwarta (27,9%) przyznała, że​​ nie zamówiła produktu online z powodu obaw o możliwość otwarcia przesyłki. Przy średnim koszcie utraconej sprzedaży jednego zakupu wynoszącym prawie 309 zł, problematyczne opakowania mogą kosztować firmy aż 3,28 mld zł rocznie. Ta ogromna liczba nie obejmuje nawet około 70% osób, które chętniej dokonałyby zakupu produktów w łatwej do otworzenia paczce. W sytuacji gdy polscy konsumenci mają problem z otworzeniem średnio 17% pudełek i innych opakowań, widzimy jeszcze spore pole do wsparcia naszych Klientów, oferujących produkty onlinedodał Mariusz Siwecki. Według ankiety niektóre z najbardziej dokuczliwych rodzajów opakowań to: - metalowe plomby zabezpieczające (45%) - plastik przyklejony do kartonów (39,2%) - puszki (35,9%) - zabawki lub inne produkty przykręcone do pudełka (34,3%) - opaski zaciskowe (33,8%) - pudełka z taśmą (33,5%) - słoiki (30,7%) - uszczelnione lub pakowane próżniowo w tworzywa sztuczne (29,3%) - puszki pierścieniowe (26,2%) - zaplombowane opakowania na żywność (18,2%) - butelki na leki (17,7%). Dane zostały zebrane podczas badania przeprowadzonego przez OnePoll w listopadzie 2019 r. na zlecenie DS Smith. W Polsce dokonano je na próbie 1000 osób w wieku 18-55 lat.  

Polacy w ciągu życia spędzają 40 dni próbując otworzyć opakowania

Polacy w ciągu życia spędzają 40 dni próbując otworzyć opakowania


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

mgid.com, 649292, DIRECT, d4c29acad76ce94f
lijit.com, 349013, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
lijit.com, 349013-eb, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
appnexus.com, 1019, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
improvedigital.com, 1944, RESELLER
pubmatic.com, 161673, RESELLER, 5d62403b186f2ace
admanmedia.com, 925, RESELLER
smartadserver.com, 3713, RESELLER
openx.com, 540866936, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
adform.com, 2671, RESELLER
yahoo.com, 59674, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
smaato.com, 1100042823, RESELLER, 07bcf65f187117b4
yahoo.com, 58935, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
triplelift.com, 11656, RESELLER, 6c33edb13117fd86
pubmatic.com, 158481, RESELLER, 5d62403b186f2ace
smartadserver.com, 3713, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 15349, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
zeta.com, 757, RESELLER
rubiconproject.com, 9655, RESELLER, 0bfd66d529a55807
Xapads.com, 145030, RESELLER
google.com, pub-3990748024667386, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Pubmatic.com, 162882, RESELLER, 5d62403b186f2ace
video.unrulymedia.com, 524101463, RESELLER, 29bc7d05d309e1bc
lijit.com, 224984, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
Pubmatic.com, 163319, RESELLER, 5d62403b186f2ace
adyoulike.com, c1cb20fa2bbc39a8f2ec564ac0c157f7, DIRECT
adyoulike.com, a15d06368952401cd3310203631cb18b, RESELLER
rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807
pubmatic.com, 160925, RESELLER, 5d62403b186f2ace
onetag.com, 7a07370227fc000, RESELLER
lijit.com, 408376, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b
spotim.market, sp_AYL2022, RESELLER, 077e5f709d15bdbb
smartadserver.com, 4144, RESELLER
nativo.com, 5848, RESELLER, 59521ca7cc5e9fee
smartadserver.com, 4577, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 13099, RESELLER
pubmatic.com, 161593, RESELLER, 5d62403b186f2ace
rubiconproject.com, 11006, RESELLER, 0bfd66d529a55807
onetag.com, 7cd9d7c7c13ff36, DIRECT
ssp.e-volution.ai, AJxF6R4a9M6CaTvK, RESELLER
rubiconproject.com, 16824, RESELLER, 0bfd66d529a55807
adform.com, 2664, RESELLER, 9f5210a2f0999e32
appnexus.com, 11879, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
smartadserver.com, 1247, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
smaato.com, 1100056735, DIRECT, 07bcf65f187117b4
smaato.com, 1100004890, DIRECT, 07bcf65f187117b4
rubiconproject.com, 24600, RESELLER, 0bfd66d529a55807
sharethrough.com, iBAzay96, RESELLER, d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com, 156177, RESELLER, 5d62403b186f2ace
pubmatic.com, 161674, RESELLER, 5d62403b186f2ace
insticator.com,15188195-e4cc-40b1-98f1-d6390cc63cbb,RESELLER,b3511ffcafb23a32
rubiconproject.com,17062,RESELLER,0bfd66d529a55807
video.unrulymedia.com,136898039,RESELLER
sharethrough.com,Q9IzHdvp,DIRECT,d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com,95054,DIRECT,5d62403b186f2ace
lijit.com,257618,RESELLER,fafdf38b16bf6b2b

lijit.com, 349013, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
lijit.com, 349013-eb, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
improvedigital.com, 1944, RESELLER
pubmatic.com, 161673, RESELLER, 5d62403b186f2ace
admanmedia.com, 925, RESELLER
openx.com, 540866936, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
adform.com, 2671, RESELLER
yahoo.com, 59674, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
smaato.com, 1100042823, RESELLER, 07bcf65f187117b4
yahoo.com, 58935, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
triplelift.com, 11656, RESELLER, 6c33edb13117fd86
pubmatic.com, 158481, RESELLER, 5d62403b186f2ace
smartadserver.com, 3713, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 15349, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
zeta.com, 757, RESELLER
rubiconproject.com, 9655, RESELLER, 0bfd66d529a55807
Xapads.com, 145030, RESELLER
google.com, pub-3990748024667386, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Pubmatic.com, 162882, RESELLER, 5d62403b186f2ace
video.unrulymedia.com, 524101463, RESELLER, 29bc7d05d309e1bc
lijit.com, 224984, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
Pubmatic.com, 163319, RESELLER, 5d62403b186f2ace
adyoulike.com, c1cb20fa2bbc39a8f2ec564ac0c157f7, DIRECT
adyoulike.com, a15d06368952401cd3310203631cb18b, RESELLER
smartadserver.com, 4577, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
onetag.com, 7cd9d7c7c13ff36, DIRECT
adform.com, 2664, RESELLER, 9f5210a2f0999e32
appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
smartadserver.com, 1247, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
smaato.com, 1100056735, DIRECT, 07bcf65f187117b4
smaato.com, 1100004890, DIRECT, 07bcf65f187117b4
sharethrough.com, iBAzay96, RESELLER, d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com, 161674, RESELLER, 5d62403b186f2ace
insticator.com,15188195-e4cc-40b1-98f1-d6390cc63cbb,RESELLER,b3511ffcafb23a32
rubiconproject.com,17062,RESELLER,0bfd66d529a55807
video.unrulymedia.com,136898039,RESELLER
sharethrough.com,Q9IzHdvp,DIRECT,d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com,95054,DIRECT,5d62403b186f2ace
lijit.com,257618,RESELLER,fafdf38b16bf6b2b

KOMENTARZE
Autor komentarza: PrzyzwoityTreść komentarza: Kiedyś ruch towarowy odbywał się koleją spalinową na Zwierzyniecką i Portową. Teraz mamy co raz większy ruch. Bierz leki gocha bo gorzej z tobą.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 17:22Źródło komentarza: Wypadek - śmierć na A4, droga będzie długo zablokowanaAutor komentarza: Gocha ze ZwierzyńcaTreść komentarza: Kiedyś kierowca tira to był gość. Teraz to debil , albo Ukrainiec . Widać to przed wjazdem do Ergisu. P.s. Są i tacy , co parkują tam jak należy więc ..... , kierowca gość.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 15:45Źródło komentarza: Wypadek - śmierć na A4, droga będzie długo zablokowanaAutor komentarza: Bój w hucieTreść komentarza: Szukajcie go na Górnym Śląsku. Jak widać na zdjęciu, wsiadł do próżnej węglarki, dalej połączcie sobie kropki.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 15:32Źródło komentarza: Zaginął czternastoletni KacperAutor komentarza: nieuśmiechnięciTreść komentarza: Ustawiczne pranie mózgów.Najpierw zabawy młodzieży ze śmiercią a teraz to.Coś mi tu zaciąga ruskim.Czas na emeryturę babciu zamiast robić z siebie młodzieżówkę mądrą inaczej.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 14:04Źródło komentarza: Chodzi o popularyzację języka niemieckiegoAutor komentarza: WiarusTreść komentarza: Nie ma to jak poczuć odrzut kałacha na ramieniu. Krótkie weekendowe szkolenie wojskowe powinien przejść każdy młody mężczyzna a może i kobiety też. Broń wirtualna też dobra, aby wyrabiać w sobie nawyki strzeleckie i poznać sztukę celowania, jako pierwszy etap wtajemniczenia. Szkoda, że nie ma ćwiczenia dla rezerwy.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 13:09Źródło komentarza: OŁAWA W Piątce postrzelająAutor komentarza: KtośTreść komentarza: Wirtualne strzelanie jak wirtualny seks . Niby coś było ale dalej prawiczek.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 12:11Źródło komentarza: OŁAWA W Piątce postrzelają
Reklama
NAPISZ DO NAS!

Jeśli masz interesujący temat, który możemy poruszyć lub byłeś(aś) świadkiem ważnego zdarzenia - napisz do nas. Podaj w treści swój adres e-mail lub numer telefonu. Jeżeli formularz Ci nie wystarcza - skontaktuj się z nami.

Reklama
Reklama