Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
poniedziałek, 12 maja 2025 12:33
Reklama Hipol

Szokująca prawda Term Jakuba!

Pod takim tytułem na plakacie Termy Jakuba prowadzą kampanię informacyjną "Woda jest tak czysta, jak czysty jesteś Ty!", skierowaną do klientów Oławskiego Parku Wodnego "Termy Jakuba". - Jak wiele innych basenów spotykamy się z opiniami dotyczącymi intensywnego zapachu, kojarzonego przez klientów z chlorem - czytamy na FB Term Jakuba. - Prawda jest taka, że zapach, który odczuwamy to chloraminy, czyli chemikalia które powstają gdy zarazki, brud, pot łączą się z chlorem. System monitorujący czystość wody w basenie na bieżąco rejestruje poziom zanieczyszczenia i automatycznie zwiększa podawanie środków niezbędnych do jej oczyszczenia. Należy mieć jednak na uwadze, że dezynfekcja wymaga czasu. W naszym wspólnym interesie jest świadomość , że przede wszystkim od nas samych zależeć będzie jakość wody basenowej.
Reklama
Podziel się
Oceń

   I już są pierwsze komentarze z FB Term Jakuba:  

Reklama
Adrian Fik - Super sprawa tylko dlaczego nie chcecie dać dodatkowych 15min na skorzystanie z tego prysznica. Zachęcacie do mycia się, ale ze swojej strony rozliczacie godzinę co do minuty. Jest pewnie spora grupa użytkowników, którzy zwyczajnie nie chcą dopłacać i omijają prysznice szerokim łukiem, aby nie tracić na nich czasu.
Bartosz Konefał Na basenie w Oławie, w męskiej części, naprawdę niełatwo jest się umyć. Niektóre prysznice w męskiej części włączają się na kilka sekund. Mieszacze nie działają prawidłowo - woda chwilami leci raz zimna, raz bardzo gorąca. Wieczorami bardzo często brakuje mydła w dozownikach. Oczywiście nie usprawiedliwia to brudasów, którzy w ogóle się nie myją, ale stan tych pryszniców nie motywuje do dokładnego mycia, a mógłby.
 
A także pierwsze odpowiedzi TJ:
Termy Jakuba w Oławie - Dziękujemy za przesłane uwagi. Tym nie mniej zgadzamy się z tezą, że nie ma usprawiedliwienia dla osób nie myjących przed wejściem do basenu.

Źródło: Termy Jakuba w Oławie

Napisz komentarz

Komentarze

Stach 26.02.2020 09:45
Kiepsko z tym bywa. I wcale nie tylko "paniom" się to zdarza. Najgorsze, że te nawyki przechodzą na kolejne pokolenie.

Reklama
Plywak 26.02.2020 07:37
Niektore panie nie biorą prysznica. Wchodzą do wody i ma wierzchu unosi się zapach perfum i innych kremów.

B 25.02.2020 09:57
A nie można po prostu wypraszać brudasów? Dla mnie to jest niepojęte, żeby nie wziąć prysznica przed i po basenie.

cześ 25.02.2020 08:36
nie rób kupy do basenu :D co to, instrukcja dla Niemców???

olav 25.02.2020 08:09
Dziwne, skąd te statystyki? kiedy ja idę na basen, widzę, że panie zawsze wchodzą pod prysznic i używają mydła.

mgid.com, 649292, DIRECT, d4c29acad76ce94f
lijit.com, 349013, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
lijit.com, 349013-eb, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
appnexus.com, 1019, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
improvedigital.com, 1944, RESELLER
pubmatic.com, 161673, RESELLER, 5d62403b186f2ace
admanmedia.com, 925, RESELLER
smartadserver.com, 3713, RESELLER
openx.com, 540866936, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
adform.com, 2671, RESELLER
yahoo.com, 59674, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
smaato.com, 1100042823, RESELLER, 07bcf65f187117b4
yahoo.com, 58935, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
triplelift.com, 11656, RESELLER, 6c33edb13117fd86
pubmatic.com, 158481, RESELLER, 5d62403b186f2ace
smartadserver.com, 3713, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 15349, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
zeta.com, 757, RESELLER
rubiconproject.com, 9655, RESELLER, 0bfd66d529a55807
Xapads.com, 145030, RESELLER
google.com, pub-3990748024667386, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Pubmatic.com, 162882, RESELLER, 5d62403b186f2ace
video.unrulymedia.com, 524101463, RESELLER, 29bc7d05d309e1bc
lijit.com, 224984, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
Pubmatic.com, 163319, RESELLER, 5d62403b186f2ace
adyoulike.com, c1cb20fa2bbc39a8f2ec564ac0c157f7, DIRECT
adyoulike.com, a15d06368952401cd3310203631cb18b, RESELLER
rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807
pubmatic.com, 160925, RESELLER, 5d62403b186f2ace
onetag.com, 7a07370227fc000, RESELLER
lijit.com, 408376, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b
spotim.market, sp_AYL2022, RESELLER, 077e5f709d15bdbb
smartadserver.com, 4144, RESELLER
nativo.com, 5848, RESELLER, 59521ca7cc5e9fee
smartadserver.com, 4577, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 13099, RESELLER
pubmatic.com, 161593, RESELLER, 5d62403b186f2ace
rubiconproject.com, 11006, RESELLER, 0bfd66d529a55807
onetag.com, 7cd9d7c7c13ff36, DIRECT
ssp.e-volution.ai, AJxF6R4a9M6CaTvK, RESELLER
rubiconproject.com, 16824, RESELLER, 0bfd66d529a55807
adform.com, 2664, RESELLER, 9f5210a2f0999e32
appnexus.com, 11879, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
smartadserver.com, 1247, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
smaato.com, 1100056735, DIRECT, 07bcf65f187117b4
smaato.com, 1100004890, DIRECT, 07bcf65f187117b4
rubiconproject.com, 24600, RESELLER, 0bfd66d529a55807
sharethrough.com, iBAzay96, RESELLER, d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com, 156177, RESELLER, 5d62403b186f2ace
pubmatic.com, 161674, RESELLER, 5d62403b186f2ace
insticator.com,15188195-e4cc-40b1-98f1-d6390cc63cbb,RESELLER,b3511ffcafb23a32
rubiconproject.com,17062,RESELLER,0bfd66d529a55807
video.unrulymedia.com,136898039,RESELLER
sharethrough.com,Q9IzHdvp,DIRECT,d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com,95054,DIRECT,5d62403b186f2ace
lijit.com,257618,RESELLER,fafdf38b16bf6b2b

sonobi.com, 4dd284a06a, RESELLER, d1a215d9eb5aee9e
appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
Media.net, 8CUTQ396X, DIRECT
video.unrulymedia.com, 926913262, RESELLER

 

<div data-type="_mgwidget" data-widget-id="1768557">

</div>

<script>(function(w,q){w[q]=w[q]||[];w[q].push(["_mgc.load"])})(window,"_mgq");

</script>

ZASTRZEŻENIE PODMIOTU UPRAWNIONEGO DOTYCZĄCE EKSPLORACJI TEKSTU I DANYCH

Dokonywanie zwielokrotnień w celu eksploracji tekstu i danych, w tym systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji ze strony internetowej tuolawa.pl i publikacji przy użyciu oprogramowania lub innego zautomatyzowanego systemu („screen scraping”/„web scraping”) lub w inny sposób, w szczególności do szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez wyraźnej zgody wydawcy - RYZA Sp. z o.o. jest niedozwolone. 

Zastrzeżenie to nie ma zastosowania do sytuacji, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe. Szczegółowe informacje na temat zastrzeżenia dostępne są TUTAJ

KOMENTARZE
Autor komentarza: Bardzo wysoka GośkaTreść komentarza: Ale problemData dodania komentarza: 12.05.2025, 11:40Źródło komentarza: OŁAWA Normalne toalety na cmentarzach zamknięte. Co nam zostaje?Autor komentarza: cepTreść komentarza: Ty z Ratusza jesteś , że takie bzdurne masz wytłumaczenie?Data dodania komentarza: 12.05.2025, 11:31Źródło komentarza: OŁAWA Normalne toalety na cmentarzach zamknięte. Co nam zostaje?Autor komentarza: Zenek ze ZwierzyńcaTreść komentarza: Toi-Toi kosztuje 300 zł miesięcznie a stała toaleta to 10 tys. miesięcznie. Dwie toalety to 20 tys. miesięcznie. Taniej krzaczki nasadzić i tam kierować ludzi. Za wejście na cmentarz pobierać opłaty i wtedy będzie na kibelki.Data dodania komentarza: 12.05.2025, 11:19Źródło komentarza: OŁAWA Normalne toalety na cmentarzach zamknięte. Co nam zostaje?Autor komentarza: olafTreść komentarza: Ten burmistrz i radni miejscy nie mają problemu z toaletami w mieście - mamy go my , mieszkańcy. Może zmienić by tak zmienić coś lub kogoś?Data dodania komentarza: 12.05.2025, 10:43Źródło komentarza: OŁAWA Normalne toalety na cmentarzach zamknięte. Co nam zostaje?Autor komentarza: HeheszekTreść komentarza: Pozwolenie na sprzedaż alkoholu, to raczej nie to samo co spożywanie.Data dodania komentarza: 12.05.2025, 10:40Źródło komentarza: Radny Mierzwiak: - Wyjazd z nowego LIDLA, trochę szczegółów... Plusy i minusyAutor komentarza: głupiTreść komentarza: ,nie udaje.Data dodania komentarza: 12.05.2025, 10:38Źródło komentarza: Radny Mierzwiak: - Wyjazd z nowego LIDLA, trochę szczegółów... Plusy i minusy
Reklama
NAPISZ DO NAS!

Jeśli masz interesujący temat, który możemy poruszyć lub byłeś(aś) świadkiem ważnego zdarzenia - napisz do nas. Podaj w treści swój adres e-mail lub numer telefonu. Jeżeli formularz Ci nie wystarcza - skontaktuj się z nami.

Reklama
Reklama