Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 22 listopada 2024 07:57
Reklama BMM
Reklama
Reklama
News will be here

Ruszyła kampania promująca turystykę #OdkryjDolnyŚląsk

Dziewięć niesamowitych atrakcji, dziewięć intrygujących haseł, a wszystko przedstawione na bilbordach rozsianych po Dolnym Śląsku i największych miastach Polski – tak Dolny Śląsk zachęca do odkrywania swoich tajemnic. Za nami inauguracja nowej kampanii promocyjnej regionu.

Koronawirus sprawił, że w tym roku wielu z nas nie wybierze się na zagraniczne wakacje. Powody - pandemia, obawa przed dalekimi podróżami. Na Dolnym Śląsku i w pięciu ościennych województwach rozpoczęła się kampania promująca urlopy i krótki wypoczynek w naszym regionie.

- Turystyka jest jedną z tych branż, które najsilniej odczuły negatywne skutki pandemii koronawirusa. Warto zauważyć, że jest to jednocześnie branża, która od lat znacząco wpływa na funkcjonowanie Dolnego Śląska, kreując zatrudnienie, ale też rozwój regionalny. Właśnie dlatego tak ważne jest wsparcie dolnośląskiej turystyki - mówi marszałek, Cezary Przybylski, Bezpartyjni Samorządowcy.

Dochody branży turystycznej w Polsce w ostatnich miesiącach drastycznie zmalały. Według badań Urzędu Statystycznego w kwietniu z turystycznych obiektów noclegowych skorzystało 86,4 tys. turystów, którym udzielono 326,2 tys. noclegów. W porównaniu z kwietniem ubiegłego roku było to mniej odpowiednio o 96,5% i o 94,5%! Spadek liczby turystów odnotowano również w maju. Według szacunków liczba osób korzystających z noclegów w porównaniu z analogicznym miesiącem roku ubiegłego była niższa o ok. 88,1%.

Już w maju wiedzieliśmy, że:

  • 87% Polaków zdecydowało, że swoje wakacje spędzi w Polsce;
  • 59% planujących wyjazd chce spędzić urlop w regionie innym, niż mieszka;
  • 69% doceni miejsca, w których możliwe jest zachowanie społecznego dystansu

Branża turystyczna potrzebuje dziś wsparcia i każdy może dołożyć do niego cegiełkę. Hotele, pensjonaty, restauracje, muzea, lokalne atrakcje – aby wesprzeć region trzeba go… po prostu odkryć.

- Poprzez kampanię promujemy nasz region, który ma wiele do zaoferowania. Od gór, po stawy milickie czy przeróżne zabytki. W ten sposób chcemy zachęcić do zwiedzania Dolnego Śląska, a obecność turystów, to najlepsza pomoc dla branży turystycznej - mówi Paweł Wybierała, Członek Zarządu Województwa Dolnośląskiego, Bezpartyjni Samorządowcy.

Województwo Lubuskie, Łódzkie, Wielkopolskie, Śląskie, Opolskie i w końcu Dolnośląskie – w tych wszystkich miejscach zapraszamy do odwiedzenia i odkrywania najpiękniejszych miejsc naszego regionu. Warto wyjechać z miasta, by zobaczyć więcej, bo przecież Dolny Śląsk to województwo z największą liczbą zabytków w Polsce i przyrodą, która oferuje niezapomniane widoki. Bilbordy na Dolnym Śląsku i w ościennych województwach zachęcają do zgłębienia historii, ukazują różnorodne miejsca, aby trafić do osób o odmiennych zainteresowaniach:

  1. ODWIEDŹ MIEJSCA NIEZDOBYTE! – bilbord promujący obiekty obronne, m.in. Twierdzę Srebrna Góra – największą niezdobytą twierdzę górską w Europie (https://dolnyslask.travel/odkryj_dolny_slask/odwiedz-miejsca-niezdobyte/)

To tutaj przeplatają się losy dawnej i współczesnej wojskowości – od konfliktów toczonych przez armię pruską po II wojnę światową. Niesamowita historia łączy się z atrakcjami w okolicy, m.in.:

  • Srebrna Góra jest świetną bazą wypadową w zachodnią część Gór Bardzkich i wschodnią część Gór Sowich
  • Trasy na terenie Srebrnej Góry są częścią Strefy MTB Sudety, która jest największym i pierwszym w Polsce systemem górskich tras rowerowych o łącznej długości 550km. 
  • Ekstremalne przejazdy na linach 570 metrową trasą wśród drzew i historycznych murów, a wszystko to z widokiem na najpiękniejszą panoramę gór sowich i bardzkich.
  1. KOLEJ NA ZABYTKI – czyli promocja Dolnośląskiego Szlaku Zabytków Techniki, na którym znajduje się aż 20 nietuzinkowych miejsc wartych odwiedzenia, m.in. Muzeum Kolejnictwa na Śląsku w Jaworzynie Śląskiej, Muzeum  Papiernictwa, Muzeum Motoryzacji, Huta Szkła Kryształowego Julia, Kopalnia Złota w Złotym Stoku, Muzeum Powozów Galowice, Hydropolis, czy Kopalnia Uranu Kletno (pełna lista obiektów dostępna na stronie https://mapazabytkow.pl/ )
  2. ZNAJDŹ SWOJĄ TRASĘ – malownicze ścieżki i trasy rowerowe na terenie Dolnego Śląska – (szczegółowe informacje na temat rekomendowanych tras na stronie https://www.rowerem.info/)
  3. DAJ SIĘ OCZAROWAĆ – promująca dolnośląskie zamki, m.in. Zamek Czocha (więcej informacji na stronie https://dolnyslask.travel/zobacz/zamki/)
  4. THE MOST BEAUTIFUL – ukazujący Wrocław – miasto mostów
  5. MAMY ŚWIETNE WIDOKI NA PRZYSZŁOŚĆ – ukazujące walory turystyczne rejonów górskich i podgórskich, m.in. Karkonosze https://dolnyslask.travel/odkryj_dolny_slask/mamy-swietne-widoki-na-przyszlosc/
  6. NA ZDROWIE! – przypominający, że to właśnie na Dolnym Śląsku jest najwięcej miejscowości uzdrowiskowych w Polsce https://dolnyslask.travel/odkryj_dolny_slask/na-zdrowie/
  7. BĄDŹ ZDRÓW JAK RYBA – przedstawiający Stawy Milickie – największy w Europie kompleks stawów rybnych https://dolnyslask.travel/odkryj_dolny_slask/badz-zdrow-jak-ryba/
  8. ZGŁĘBIAJ TAJEMNICE – zachęcającej by zajrzeć nieco głębiej… np. do Jaskini Niedźwiedzia w Kletnie – jednej z najdłuższych i najgłębszych jaskiń w Polsce https://dolnyslask.travel/odkryj_dolny_slask/zglebiaj-tajemnice/

- To tylko kilka przykładów atrakcji którymi możemy się pochwalić. Takich miejsc w regionie mamy oczywiście więcej. Liczymy na to, że zwiedzając te promowane podczas kampanii, nasi goście odkryją pozostałe, a zapewniam, że każdy znajdzie u nas coś dla siebie – dodaje Paweł Wybierała.

To pierwsza część kampanii, która potrwa do końca lipca. Już wkrótce poznamy jej kolejne elementy.

 



Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Turystka 22.07.2020 06:58
Uważam to zupełnie za niepotrzebne. Gdzie się człowiek nie ruszy ludzi jest pełno, ciasno, że nie da się przejść. I bez kampanii miejsca te są oblegane przez turystów. Za to ceny po koronawirusie poszły znacząco w górę. Schroniska górskie liczą sobie drożej niż w pensjonatach , zniżki dla dzieci są bardzo małe lub ich nie ma. Wszystko po to aby wytrzepać nasze portfele.

mgid.com, 649292, DIRECT, d4c29acad76ce94f
lijit.com, 349013, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
lijit.com, 349013-eb, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
appnexus.com, 1019, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
improvedigital.com, 1944, RESELLER
pubmatic.com, 161673, RESELLER, 5d62403b186f2ace
admanmedia.com, 925, RESELLER
smartadserver.com, 3713, RESELLER
openx.com, 540866936, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
adform.com, 2671, RESELLER
yahoo.com, 59674, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
smaato.com, 1100042823, RESELLER, 07bcf65f187117b4
yahoo.com, 58935, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
triplelift.com, 11656, RESELLER, 6c33edb13117fd86
pubmatic.com, 158481, RESELLER, 5d62403b186f2ace
smartadserver.com, 3713, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 15349, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
zeta.com, 757, RESELLER
rubiconproject.com, 9655, RESELLER, 0bfd66d529a55807
Xapads.com, 145030, RESELLER
google.com, pub-3990748024667386, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Pubmatic.com, 162882, RESELLER, 5d62403b186f2ace
video.unrulymedia.com, 524101463, RESELLER, 29bc7d05d309e1bc
lijit.com, 224984, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
Pubmatic.com, 163319, RESELLER, 5d62403b186f2ace
adyoulike.com, c1cb20fa2bbc39a8f2ec564ac0c157f7, DIRECT
adyoulike.com, a15d06368952401cd3310203631cb18b, RESELLER
rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807
pubmatic.com, 160925, RESELLER, 5d62403b186f2ace
onetag.com, 7a07370227fc000, RESELLER
lijit.com, 408376, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b
spotim.market, sp_AYL2022, RESELLER, 077e5f709d15bdbb
smartadserver.com, 4144, RESELLER
nativo.com, 5848, RESELLER, 59521ca7cc5e9fee
smartadserver.com, 4577, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 13099, RESELLER
pubmatic.com, 161593, RESELLER, 5d62403b186f2ace
rubiconproject.com, 11006, RESELLER, 0bfd66d529a55807
onetag.com, 7cd9d7c7c13ff36, DIRECT
ssp.e-volution.ai, AJxF6R4a9M6CaTvK, RESELLER
rubiconproject.com, 16824, RESELLER, 0bfd66d529a55807
adform.com, 2664, RESELLER, 9f5210a2f0999e32
appnexus.com, 11879, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
smartadserver.com, 1247, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
smaato.com, 1100056735, DIRECT, 07bcf65f187117b4
smaato.com, 1100004890, DIRECT, 07bcf65f187117b4
rubiconproject.com, 24600, RESELLER, 0bfd66d529a55807
sharethrough.com, iBAzay96, RESELLER, d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com, 156177, RESELLER, 5d62403b186f2ace
pubmatic.com, 161674, RESELLER, 5d62403b186f2ace
insticator.com,15188195-e4cc-40b1-98f1-d6390cc63cbb,RESELLER,b3511ffcafb23a32
rubiconproject.com,17062,RESELLER,0bfd66d529a55807
video.unrulymedia.com,136898039,RESELLER
sharethrough.com,Q9IzHdvp,DIRECT,d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com,95054,DIRECT,5d62403b186f2ace
lijit.com,257618,RESELLER,fafdf38b16bf6b2b

lijit.com, 349013, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
lijit.com, 349013-eb, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
improvedigital.com, 1944, RESELLER
pubmatic.com, 161673, RESELLER, 5d62403b186f2ace
admanmedia.com, 925, RESELLER
openx.com, 540866936, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
adform.com, 2671, RESELLER
yahoo.com, 59674, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
smaato.com, 1100042823, RESELLER, 07bcf65f187117b4
yahoo.com, 58935, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
triplelift.com, 11656, RESELLER, 6c33edb13117fd86
pubmatic.com, 158481, RESELLER, 5d62403b186f2ace
smartadserver.com, 3713, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 15349, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
zeta.com, 757, RESELLER
rubiconproject.com, 9655, RESELLER, 0bfd66d529a55807
Xapads.com, 145030, RESELLER
google.com, pub-3990748024667386, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Pubmatic.com, 162882, RESELLER, 5d62403b186f2ace
video.unrulymedia.com, 524101463, RESELLER, 29bc7d05d309e1bc
lijit.com, 224984, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
Pubmatic.com, 163319, RESELLER, 5d62403b186f2ace
adyoulike.com, c1cb20fa2bbc39a8f2ec564ac0c157f7, DIRECT
adyoulike.com, a15d06368952401cd3310203631cb18b, RESELLER
smartadserver.com, 4577, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
onetag.com, 7cd9d7c7c13ff36, DIRECT
adform.com, 2664, RESELLER, 9f5210a2f0999e32
appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
smartadserver.com, 1247, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
smaato.com, 1100056735, DIRECT, 07bcf65f187117b4
smaato.com, 1100004890, DIRECT, 07bcf65f187117b4
sharethrough.com, iBAzay96, RESELLER, d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com, 161674, RESELLER, 5d62403b186f2ace
insticator.com,15188195-e4cc-40b1-98f1-d6390cc63cbb,RESELLER,b3511ffcafb23a32
rubiconproject.com,17062,RESELLER,0bfd66d529a55807
video.unrulymedia.com,136898039,RESELLER
sharethrough.com,Q9IzHdvp,DIRECT,d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com,95054,DIRECT,5d62403b186f2ace
lijit.com,257618,RESELLER,fafdf38b16bf6b2b

Reklama
NAPISZ DO NAS!

Jeśli masz interesujący temat, który możemy poruszyć lub byłeś(aś) świadkiem ważnego zdarzenia - napisz do nas. Podaj w treści swój adres e-mail lub numer telefonu. Jeżeli formularz Ci nie wystarcza - skontaktuj się z nami.

Reklama
Reklama