Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 22 listopada 2024 04:49
Reklama Hipol
Reklama
Reklama
News will be here

Oława nie chce wychodzić z Unii (ZDJĘCIA)

Pod takim hasłem odbywał się dzisiaj w oławskim Rynku protest, zorganizowany przez Alberta Zielińskiego i Marka Drabińskiego. Przyszło kilkadziesiąt osób
Oława nie chce wychodzić z Unii (ZDJĘCIA)
Oława. Protest przeciwko wyprowadzaniu Polski w Unii Europejskiej

Autor: fot. Jerzy Kamiński

"Unia to MY. My zostajemy". "Oława się nigdzie nie wybiera", "Zatrzymajcie polexit" - te hasła mówią w skrócie to, o czym mówili mieszkańcy. 

Było spokojnie, jeśli nie liczyć pewnego pana, który krzyczał do przemawiającego, że skoro mamy opuścić Unię Europejską, to niech on się spieszy i szybko stąd wyjeżdża. Poproszony przez Alberta Zielińskiego, aby powiedział głośno to, co ma do powiedzenia, nie chciał zabrać głosu, tylko od razu opuścił zgromadzenie. 

Organizatorzy dbali o to, aby nie padły nazwy żadnych partii, ugrupowań, ani nawet stowarzyszeń. każdy przemawiał wyłącznie w swoim imieniu - jako mieszkaniec Oławy, obywatel powiatu, obywatel RP.

- Chyba dobrze widzę, ale nie ma tu ani jednego przedstawiciela władz miejskich, a tym bardziej powiatu - mówił Albert Zieliński. Oprócz niego głos zabrali Ewa Leszczak, Sławomir Kraczek, Agnieszka Mikołajek, Marek Drabiński i Ryszard Mokrynka.

Szersza relacja w najbliższym wydaniu "Gazety Powiatowej"


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Gość 14.10.2021 08:34
Geolog. Tacy jak Ty to typowy elektorat PIS. Nie trafia do Ciebie, że na nasze działania w kopalni Turów skarżą się sąsiedzi od lat, a my skutecznie nie reagujemy. Polska wstępując do UE wyraziła zgodę na stosowanie prawa unijnego jako jedynej wykładni dla swoich członków i to jest naturalne. Łamiąc zasady praworządności zmierza w kierunku polexitu

szkoda gadać 14.10.2021 15:51
Gość szkoda prądu .... członek nie ma mózgu , myśli instynktem ,albo klepie co mu każą

Sklepiki i Banki 13.10.2021 09:05
....i znowu polityka.... teatr .... i polityka....i polityka.... dzien targowy w Oławie - biedny ten rynek

Geolog 12.10.2021 19:23
W Saksonii przy granicy z Dolnym Śląskiem nasi sąsiedzi z Niemiec mają 4 kopalnie odkrywkowe Janschwalde, Nochten, Reichwalde, nieco na zachód od granicy polsko niemieckiej jest jeszcze Weizow Sud. Wszystkie kilka razy większe od Turowa, położone w pobliżu. Czesi swoje kopalnie mają nieco dalej od naszej granicy, bliżej granicy czesko niemieckiej, również z landem Saksonia. Największa w tym rejonie jest Nastup Tusimice. Wszystkie kopalnie odkrywkowe, tak jak i inne wytwory człowieka, elektrownie wodne przykładowo, mają wpływ na środowisko w promieniu kilkunastu, kilkudziesięciu kilometrów, powodując wysychanie pobliskich ujęć wodnych, fakty naukowe mają na to dużo dowodów. I tu dochodzimy do meritum sprawy. Kopalnia Turów, tak jak i kopalnie niemieckie i czeskie prowadzą podobną działalność, i stanowią początkowy łańcuch dla elektrowni, etc. Nasza kopalnia Turów nie prowadzi ani gorszej ani lepszej odkrywki węgla brunatnego, tak jak w innych krajach, wydobywa węgiel brunatny potrzebny do produkcji energii. Proszę państwa. Nie ma absolutnie żadnego powodu, by zamykać polską kopalnię węgla brunatnego czy nakładać jakieś kary, a w tym czasie w pobliżu działają kopalnie niemieckie i nieco dalej kopalnie czeskie, które również prowadzą podobne działania do naszej kopalni, powodując obniżanie poziomu wód w promieniu kilkunastu kilometrów. Więc cel, podjęty przez Unię na wniosek Czech, jest inny, bo przecież nie ratowanie środowiska, które to, tuż za naszą granicą niszczą kopalnie niemieckie i czeskie. Tani i jakościowo dobry węgiel stanowi konkurencję dla niemieckiego węgla i jest to jedyny czynnik wpływający na decyzję Unii. Polska by uniknąć kar i zamknięcia kopalni musiała podjąć decyzję, a jedynym ratunkiem było zatwierdzenie przez Trybunał Konstytucyjny wyższości prawa polskiego nad prawem unijnym. Jestem praktycznie przeciw wszystkim politykom, ateistą od zdobycia dyplomu i notabene usamodzielnienia finansowego od moich kochanych rodziców, ale nie mogę przejść obojętnie, gdy opozycja mówi o wyjściu z Unii, gdy tak naprawdę, w tym momencie rząd polski ratuje tysiące ludzi przed utratą pracy, ratuje miasta w tym rejonie przed utratą energii elektrycznej. Jest wiele innych spraw, dla których warto protestować w Polsce przeciw rządowi. Ale z pewnością nie jest to sprawa kopalni Turów, A o to w tym momencie przecież rozchodzi się. Widzę prymitywizm tych ludzi, którzy teraz protestowali, którzy znów zaufali jakimś tam politykom i uwierzyli, że ktoś ich chce z tej Unii wyprowadzić. Na tę chwilę wyprowadzacie jedynie swoją inteligencję ze swoich głów, bo tak bezmyślnych istot, które wychodzą i mówią bez sensu zupełnie o wyjściu z Unii nie widziałem na wiecach pierwszomajowych, na których nas uczniów szkoły podstawowej w latach 70. wyciągano. Już nie chcę porównywać do pochodów pierwszomajowych po Czarnobylu, bo wychodzenie wtedy z domów było skrajną głupotą lub nieświadomością nie mających pojęcia o promieniowaniu ludzi. Ale nie, do tych nie porównuję, to była przesada władz komunistycznych, które chciały ratować usilnie słabnącą władzę w PRL.

M 13.10.2021 11:18
Wyjaśnij zatem dlaczego pisowski rząd nie występuje zatem z analogicznym wnioskiem względem Czech i Niemiec?

Geolog 14.10.2021 18:33
To przecież logicz e drogi panie. Czeskie kopalnie odkrywkowe leżą co najmniej 100 km od granicy z Polską. Niemieckie kopalnie, które są bliżej granicy, nawet większe od Turowa, stwarzają nawet proporcjonalnie większe zagrożenie dla środowiska, ale tam ukształtowanie terenu (nie w pobliżu gór) oraz w pobliżu dużych skupisk lasów, które niwelują skutki działań kopalni. Te czynniki powodują mniejsze skutki, co nie oznacza, że nie ma ich w ogóle po stronie polskie. Inna sprawa, że polski rząd nie pójdzie na otwartą wojnę z Niemcami, tak jak Czesi z nami, skarżąc się do Unii. Oczywiście prawda, że polskie rządy od lat nie modernizowały tych kopalń, poczynając od SLD, Platformy kończąc na PIS, który po prostu zlekceważył wszelkie głosy ekspertów. Jednak w obecnej sytuacji, nie patrząc kto pisowiec, a kto opozycjonista, powinniśmy jednym głosem mówić, jako Polacy. Można przeciwdziałać skutkom gwałtownego obniżenia wody, ale koszty są niewspółmierne do korzyści dla środowiska. Kopalnia jest nieco pechowo położona, drzewostan, który mógłby pomóc w wyższych partiach i zatrzymać wodę, jest niewystarczający. Złe planowanie przestrzenne również do tego przyczyniło się. Uważam jedynie, że w takich momentach powinniśmy jednoczyć się, czy to jest PIS czy będzie Platforma w przyszłości ( choć żadna partia do końca mnie nie przekonuje) . Teraz kopalnia, ale w przyszłości obniżenie wody będą powodowały bardziej prozaiczne bliższe nam czynniki. Ciągła rozbudowa dróg, budownictwo mieszkaniowe, wycinanie lasów, co za PIS stało się patologią, nigdy wcześniej lasy nie były tak dewastowane, jak za obecnych rządów PIS, elektrownie wodne na każdym progu rzecznym to wszystko będzie do tego przyczyniać się. Rząd prowadzi ryzykowną grę, mniej lub bardziej udaną, ale uważam za ogromną przesadę, że chcą wyprowadzen8a z Unii. Co jakiś czas będą pojawiały się tarcia, jak w każdej unii państw, gd-ie Centrala dąży do centralizacji, a niektóre państwa pragną zachować wyższość prawa krajowego nad unijnym, i jest to płynna granica, o którą zawsze będzie spór. Oczywiste jest, że oprócz gospodarki, Unia chciała by liberalizacji życia religijnego czy tolerancji dla mnieszości seksualnych, a PIS czy narodowców są to równie ważne aspekty, wyznaczajace przywiązanie do Kościoła katolickiego i naszej tożsamości narodowej. Oczywiście jest błędne założenie, wywodzące się z niektórych środowisk, które tworzyły spectrum takich przekonań, gdy Polska była pod zaborami, że jedynym czynnikiem, który łączył 3 zabory to religia katolicka. Polak katolik miał przetrwać ciemiężenie zaborców, przez wielu prawicowych polityków utożsamiane dziś z Unią. Ale rozgraniczyłbym walkę o swobody religijne, mniejszości, a sprawami ekonomicznymi czy gospodarczymi. I dokopywanie rządowi w sprawie Turowa jest bez sensu, szukając rozwiązania, a każde rozwiązanie będzie widoczne za kilka lat, nasadzanie drzew, specjalne tamy, przegrodzenia, ale przywrócenie stanu poziomu wód i tak będzie wymagało kilku może kilkunastu lat, natomiast obecnie nie stać kopalni na natychmiastowe zamknięcie czy płacenie kar, a i nikt nie daje gwarancji, że wprowadzanie śrpdków zapobiegawczych spowoduje zahamowanie obniżenia poziomu wód, gdyż dochodzi jeszcze górzyste ukształtowanie terenu. Pozytywne skutki wprowadzonych zmian mogą być widoczne nawet w następnym dziesięcioleciu - lata 30. Do niektórych komentarzy nie będę odnosił się, bo są prymitywne. Szufladkujecie każdego do szufladek prawej i lewej. Dbajmy o środowisko, interesy polskie i polskiej kopalni, a protestować należy w wielu innych sprawach, w których ten rząd nie daje sobie rady. Zamknięcie kopalni będzie stanowić tragedię dla tego regionu i mieszkańców. Czy nawet kary, które nie są najwyższe, ale opłacalność utrzymania kopalni będzie niższa, a przywóz węgla niemieckiego i czeskiego będzie bezsensownym krokiem, skoro mamy swoją kopalnię bardzo wydajną.

Danonek 12.10.2021 10:36
Opozycyjność to nienormalność.

buba 14.10.2021 09:24
silna władza to wynaturzenie

Wiesiek 11.10.2021 17:52
Każde państwo unijne swego czasu nie zgadzało się ze wszystkimi decyzjami, które wymyślają w Brukseli. Polska nie zgadza się na zamknięcie kopalni i nie zgadza się na nałożenie się wysokich kar. Ale to nie oznacza, że rząd jest na wyjściem z Unii. Politycy opozycyjni biją pianę, ale żaden z polityków rządowych nie mówi o wyjściu z Unii. Nie ma poparcia społecznego dla takich kroków wyjścia z Unii, więc żaden rząd nie będzie strzelał sobie w stopę. Jest tylko inne stanowisko w sprawie kopalni Turów. I tylko platforma mówi o wyjściu z Unii.

Mario 12.10.2021 10:15
A ja nie zgadzam się z tym , że Jarek kłamie . Ostatnie wystąpienie i wiadomość o tym że nawozy tanieją. Agrounia i rolnicy są innego zdania . O.s. Wiesiu , lubisz być dym***ny , bo ja nie .

M 13.10.2021 11:21
mówili też, że nie będzie nowych podatków, a wprowadzili ich kilkadziesiąt, m. in. składającą się na cenę paliwa opłatę paliwową, z resztą Morawiecki ma 2 wyroki sądu stwierdzające, że kłamie, więc to, że pisowcy nie mówią, że wyjdziemy z UE, albo nawet mówią, że w UE zostaniemy jest równie wiarygodne jak to, że wczoraj w Oławie spadło pół metra śniegu i, że śnieg pada od lipca

alina 11.10.2021 17:47
Jak się cieszę że ci protestujący to nie moi znajomi. Cały ten "spontaniczny" protest to wielka hucpa . Ale że z nienawiści do PiS/czy jakiejkolwiek innej partii/ można zdradzać swoją ojczyznę to niebywałe.

wert 12.10.2021 09:30
My też się cieszymy , że Ciebie nie znamy. Więcej, nawet nie chcemy Cię poznać. Można mówić o "patriotyzmie" a robić co innego, jak twój pis.

tomek 11.10.2021 16:38
przyszli tylko etatowi zadymiacze..... Na szczęscie nie ma w naszym mieście dużo sprzedawczyków i Judaszy.

Polska 2021 ??? 11.10.2021 15:22
Symetrysta. Kraj miodem i mlekiem płynący. Tak właśnie jest. Może nie dla Ciebie,dla mnie tak jest. Poliglota z Ciebie nie samowity. Weź sobie rudego po rączkę i spaceruj po ryneczku. Sam nie wiesz co piszesz za banialuki i brednie. Straszyć możesz ciemniakow takim jak Ty jesteś

symetrysta 11.10.2021 19:53
I to jest ta różnica między nami - ja nikogo nigdzie nie wysyłam i nie obrażam - według Ciebie to kraj szczęśliwości - zapytaj nauczycieli, pracowników sądów, prokuratur, sklepów, MOPSów i wielu wielu innych instytucji - wytłumaczą Ci jak to jest żyć od 6 lat bez podwyżki. A nad ortografią jednak bym na Twoim miejscu popracował - taki "patriota" a języka swojego nie zna.

rfak 12.10.2021 09:31
Do szkoły było daleko?

Gość xy 11.10.2021 14:00
Nie wiedzą co robią, unia w dzisiejszej formie zniszczy wszystkie kraje (nie jestem zwolennikiem PIS). Draghi rozpoczął obrabowywać obywateli i niszczyć ich przyszłość, Lagarde (osoba prawomocnie skazana) przyśpiesza ten proces. Powinno się cofnąć w kierunku EWR, i trzeba zapobiec rozszerzaniu się Euronów.

Fayde 11.10.2021 11:52
Protest przeciwko wyjściu z UE he he koń by się uśmiał. Robią zadyme z czego popadnie. Tak na prawdę wyszli Ci, którzy są przeciwko o źle życzą naszemu Narodowi. Wstyd to oglądać i chodzić na takie pseudo wiece. Sami nie wiedzą po co tam stoją. Farsa straszna.

Symetrysta 11.10.2021 12:22
Każdy protest przeciwko tej władzy, to farsa? Przecież żyjemy w kraju mlekiem i miodem płynącym. Koń by się uśmiał.... a jak na takiego obrońcę obecnej władzy i "patriotę" nauczyłbym się trochę ortografii - taka rada za darmo, przyda się

Unionista asertywny 11.10.2021 18:04
Nie każdy protest to farsa. Nie! Protesty w sprawie wolności światopoglądowej i tolerancji są potrzebne. Religii w mediach publicznych jest za dużo. Dostęp do antykoncepcji jest utrudniany. I protest w tych sprawach to nie będzie farsa. Ale protest by Polska nie wychodziła z Unii jest problemem wydumanym. Nikt z Unii nie wychodzi i wyjść nie zamierza. Polska ma jedynie inne zdanie. Protest w tej sprawie jest wyssany z palca. Bronią polskiej kopalni i to jest jedyny problem dla was. Brońcie nas Wszechmoni przed taką opozycją, która jak Unia zażąda, to na ich wniosek zamkną polską kopalnię, elektrownię.

symetrysta 11.10.2021 19:56
Gdybyś choć chwilę poświęcił wydarzeniom w Turowie, to być wiedział, że nikt nam kopalni zamykać nie chce, a tym bardziej elektrowni. Od 6 lat Czesi upominali się o rozmowy z polskim rządem. PiS jak to ma w zwyczaju, sprawę olał - teraz to odbija się nam czkawką. Tylko tyle i aż tyle - wystarczyło wspólnie wybudować odpowiednie zabezpieczenia dla mieszkańców i byłoby po problemie. Ten wydumany problem jak piszesz, to jest właśnie efekt naszej "cudownej" dyplomacji. Nie potrafią załatwić sprawy Turowa, tak samo niechcący wyjdą z UE.

Anonim 12.10.2021 09:15
Oczywiście że Unia nakazała zamknięcie kopalni. Od 6 lat? Czyli od 2015 sprawa ciągnie się jeszcze za czasów Platformy, W 2014 roku wygrało PIS i czyli od wtedy akurat przeszkadza im polska kopalnia, wcześniej nie wiedzieli że istnieje. Nie ośmieszaj się symetrysta. Sam się ośmieszasz.

symetrysta 12.10.2021 10:26
To przeczytaj uzasadnienie - jest tam napisane o wstrzymaniu wydobycia do czasu znalezienie odpowiednich rozwiązań po stronie polskiej i czeskiej (to nie jest równoznaczne z zamknięciem kopalni). Oczywiście masz rację, sprawa toczy się od kilku lat, ale za czasów rządu poprzedniej koalicji były toczone negocjacje, zbudowano ekran, który miał zatrzymywać wodę. Natomiast obecne rządy zaprzestały rozmów i nie zrobiły nic co miałoby pomóc w naprawieniu tej kwestii (i to jest różnica)

asd 13.10.2021 10:27
Nie dosyć, że przyd.pas to jeszcze pisowiec.

ha ha ha 11.10.2021 09:43
Szkoda,że nie krzyczeli o zamrażaniu funduszy dla Polski.Jeśli to mają być fachowcy od prawa i polityki którzy chcą rządzić to ja już im dziękuję.

dżęf 11.10.2021 11:41
ale dlaczego są zamrażane fundusze? Właśnie przez działanie i nieudolność pis.

Anonim 11.10.2021 15:06
Które fundusze są dokładnie zamrażane? Tego już nie wiesz, ano powiadamiam cię, że ani EFS, ani RPO, ani tym bardziej EFRR nie zamrażane, to wasza hucpa i propaganda twierdzi, nic nie jest zamrażane

sta 13.10.2021 10:29
Coś tu brzydko czuć ... a to Anonim.

Wiesiek 11.10.2021 18:07
co dokładnie Dżef jest zamrożone?

edd 12.10.2021 09:34
A Polska dostała już pieniądze tak jak inne kraje? Będziemy czkać posłusznie u drzwi ...

Fredek 11.10.2021 07:56
W naszym powiecie wszędzie rządzi lub współrządzi PIS więc taki protest jest jak najbardziej na miejscu

Zenek 11.10.2021 07:10
Protest przeciwko temu czego jeszcze nie ma. Śmieszne. Nad formą współpracy trzeba się zastanowić, czy tu jest jeszcze Polska czy Stany Zjednoczone Unii Europejskiej?

dżęf 11.10.2021 09:36
Zenek będzie protestować, jak już rano zamiast BBC w telewizji będzie dostępne tylko Russia Today, a nie czekaj, wtedy już całkiem nie będzie można. Ile razy przedstawiciele tego rządu kłamali? Policz sobie ile nowych podatków, opłat i danin płacisz na co dzień, chociaż Morawiecki obiecał, że nie wprowadzi żadnych nowych.

Patriota 10.10.2021 22:23
Śmieszni ludzie. Referendum zadecydowało o wstąpieniu do Unii, więc wyjście również odbyło by się przez referendum. Rząd sam nic nie mógłby zrobić. Unia nie mocy prawnej by nas wyrzucić, więc o czym my w ogóle mówimy. Jesteście przeciw Polsce i Polakom. Kopalnia i elektrownia muszą istnieć.

Symetrysta 11.10.2021 07:06
Proszę nie wprowadzać w błąd. Jest wyraźnie zapisane, że do wyjścia z UE, wystarczy uchwała przegłosowana przez sejm zwykłą większością głosów (tak mówi przyjęty traktat akcesyjny). Nie ma mowy o referendum. Więc siła polityczna, która się uprze, może w bardzo prosty sposób wyprowadzić nas z UE, wbrew większości obywateli naszego kraju.

Federalista 11.10.2021 18:16
Bzdury symetrysta opowiadasz. Poparcie dla Unii jest wysokie, nawet w regionach, gdzie 90 % głosowało przeciw. Dziś ci ludzie, którzy głosowali przeciw są za. Widać zmiany wszędzie zmiany pozytywne. Opozycja kłamie i robią ludzi w balona, polski Trybunał uznał wyższość prawa polskiego nad unijnym w sprawie kopalni Turów. Ta jedna bardzo ważna kwestia kopalni Turów pozwoliła opozycji do kolejnych pomysłów przeciw rządowi.

M 11.10.2021 07:35
Widzę, że wypowiadasz się w materii co do której nie masz kompletnie pojęcia. Weź najpierw coś, poczytaj, dowiedz się z jakiegoś rzetelnego źródła, a nie klepiesz to co ci polityk czy dziennikarz powiedział.

viceTusg 10.10.2021 22:14
poziom szkoły specjalnej żenada

mgid.com, 649292, DIRECT, d4c29acad76ce94f
lijit.com, 349013, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
lijit.com, 349013-eb, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
appnexus.com, 1019, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
improvedigital.com, 1944, RESELLER
pubmatic.com, 161673, RESELLER, 5d62403b186f2ace
admanmedia.com, 925, RESELLER
smartadserver.com, 3713, RESELLER
openx.com, 540866936, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
adform.com, 2671, RESELLER
yahoo.com, 59674, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
smaato.com, 1100042823, RESELLER, 07bcf65f187117b4
yahoo.com, 58935, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
triplelift.com, 11656, RESELLER, 6c33edb13117fd86
pubmatic.com, 158481, RESELLER, 5d62403b186f2ace
smartadserver.com, 3713, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 15349, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
zeta.com, 757, RESELLER
rubiconproject.com, 9655, RESELLER, 0bfd66d529a55807
Xapads.com, 145030, RESELLER
google.com, pub-3990748024667386, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Pubmatic.com, 162882, RESELLER, 5d62403b186f2ace
video.unrulymedia.com, 524101463, RESELLER, 29bc7d05d309e1bc
lijit.com, 224984, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
Pubmatic.com, 163319, RESELLER, 5d62403b186f2ace
adyoulike.com, c1cb20fa2bbc39a8f2ec564ac0c157f7, DIRECT
adyoulike.com, a15d06368952401cd3310203631cb18b, RESELLER
rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807
pubmatic.com, 160925, RESELLER, 5d62403b186f2ace
onetag.com, 7a07370227fc000, RESELLER
lijit.com, 408376, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b
spotim.market, sp_AYL2022, RESELLER, 077e5f709d15bdbb
smartadserver.com, 4144, RESELLER
nativo.com, 5848, RESELLER, 59521ca7cc5e9fee
smartadserver.com, 4577, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 13099, RESELLER
pubmatic.com, 161593, RESELLER, 5d62403b186f2ace
rubiconproject.com, 11006, RESELLER, 0bfd66d529a55807
onetag.com, 7cd9d7c7c13ff36, DIRECT
ssp.e-volution.ai, AJxF6R4a9M6CaTvK, RESELLER
rubiconproject.com, 16824, RESELLER, 0bfd66d529a55807
adform.com, 2664, RESELLER, 9f5210a2f0999e32
appnexus.com, 11879, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
smartadserver.com, 1247, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
smaato.com, 1100056735, DIRECT, 07bcf65f187117b4
smaato.com, 1100004890, DIRECT, 07bcf65f187117b4
rubiconproject.com, 24600, RESELLER, 0bfd66d529a55807
sharethrough.com, iBAzay96, RESELLER, d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com, 156177, RESELLER, 5d62403b186f2ace
pubmatic.com, 161674, RESELLER, 5d62403b186f2ace
insticator.com,15188195-e4cc-40b1-98f1-d6390cc63cbb,RESELLER,b3511ffcafb23a32
rubiconproject.com,17062,RESELLER,0bfd66d529a55807
video.unrulymedia.com,136898039,RESELLER
sharethrough.com,Q9IzHdvp,DIRECT,d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com,95054,DIRECT,5d62403b186f2ace
lijit.com,257618,RESELLER,fafdf38b16bf6b2b

lijit.com, 349013, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
lijit.com, 349013-eb, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
improvedigital.com, 1944, RESELLER
pubmatic.com, 161673, RESELLER, 5d62403b186f2ace
admanmedia.com, 925, RESELLER
openx.com, 540866936, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
adform.com, 2671, RESELLER
yahoo.com, 59674, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
smaato.com, 1100042823, RESELLER, 07bcf65f187117b4
yahoo.com, 58935, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
triplelift.com, 11656, RESELLER, 6c33edb13117fd86
pubmatic.com, 158481, RESELLER, 5d62403b186f2ace
smartadserver.com, 3713, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 15349, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
zeta.com, 757, RESELLER
rubiconproject.com, 9655, RESELLER, 0bfd66d529a55807
Xapads.com, 145030, RESELLER
google.com, pub-3990748024667386, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Pubmatic.com, 162882, RESELLER, 5d62403b186f2ace
video.unrulymedia.com, 524101463, RESELLER, 29bc7d05d309e1bc
lijit.com, 224984, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
Pubmatic.com, 163319, RESELLER, 5d62403b186f2ace
adyoulike.com, c1cb20fa2bbc39a8f2ec564ac0c157f7, DIRECT
adyoulike.com, a15d06368952401cd3310203631cb18b, RESELLER
smartadserver.com, 4577, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
onetag.com, 7cd9d7c7c13ff36, DIRECT
adform.com, 2664, RESELLER, 9f5210a2f0999e32
appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
smartadserver.com, 1247, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
smaato.com, 1100056735, DIRECT, 07bcf65f187117b4
smaato.com, 1100004890, DIRECT, 07bcf65f187117b4
sharethrough.com, iBAzay96, RESELLER, d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com, 161674, RESELLER, 5d62403b186f2ace
insticator.com,15188195-e4cc-40b1-98f1-d6390cc63cbb,RESELLER,b3511ffcafb23a32
rubiconproject.com,17062,RESELLER,0bfd66d529a55807
video.unrulymedia.com,136898039,RESELLER
sharethrough.com,Q9IzHdvp,DIRECT,d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com,95054,DIRECT,5d62403b186f2ace
lijit.com,257618,RESELLER,fafdf38b16bf6b2b

Reklama
NAPISZ DO NAS!

Jeśli masz interesujący temat, który możemy poruszyć lub byłeś(aś) świadkiem ważnego zdarzenia - napisz do nas. Podaj w treści swój adres e-mail lub numer telefonu. Jeżeli formularz Ci nie wystarcza - skontaktuj się z nami.

Reklama
Reklama