Skorzystaj z infolinii Rzecznika Praw Pacjenta - 800 190 590
Infolinia Rzecznik Praw Pacjenta działa już całodobowo. Eksperci są do dyspozycji 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, aby skuteczniej wspierać pacjentów w rozwiązywaniu trudnych sytuacji.
Całodobowa infolinia jest dostępna dla wszystkich pacjentów pod bezpłatnym, niezmienionym numerem telefonu 800 190 590 zapewniając dostęp do pomocy. Więcej informacji znajduje się na stronie Internetowej Rzecznika Praw Pacjenta: https://www.gov.pl/web/rpp/telefoniczna-informacja-pacjenta
Pacjenci mogą skorzystać z pomocy Infolinii o dowolnej porze dnia i nocy. Infolinia zapewnia wsparcie w nagłych przypadkach, pomaga rozwiązać problemy związane z opieką zdrowotną oraz udziela informacji na temat praw pacjenta.
Do korzystania z infolinii zachęca Pełnomocnik Starosty Oławskiego ds. Pacjenta Barbara Wojtasik: - W przypadku zaistnienia takiej potrzeby, warto zasięgnąć wsparcia, wiedzy i doświadczenia ekspertów. Uruchomienie całodobowej Infolinii to istotny krok w kierunku zwiększenia bezpieczeństwa Pacjentów, poprawy jakości opieki zdrowotnej oraz dostępności informacji.
Przypomnijmy, że zadaniem Pełnomocnika Starosty Oławskiego ds. Pacjenta jest zapewnienie respektowania praw pacjentom, korzystającym ze świadczeń Zespołu Opieki Zdrowotnej w Oławie. Rzecznik przyjmuje interesantów w Starostwie Powiatowym w Oławie w pokoju w pokoju nr 8A, budynek A (parter), tel. 71-301-15-08:
- w poniedziałki: od godz. 9.00 do 15.30;
- we wtorki: od godz. 9.00 do 15.30;
- w czwartki: od godz. 9.00 do 15.30;
- w środy: od godz. 9.00 do 17.00;
- w piątki: od godz. 9.00 do 14.00.
e-mail: barbara.wojtasik@starostwo.olawa.pl
Napisz komentarz
Komentarze