Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
czwartek, 1 maja 2025 11:54
Reklama Hipol

Miasto ma własną stację benzynową. I jest taniej!

Nie, to nie jest miasto Oława ani miasto Jelcz-Laskowice. To miasto Chełm. Nie jesteśmy przekonani, czy samorząd powinien ingerować w wolny rynek, ale widać innym to nie przeszkadza.
Miasto ma własną stację benzynową. I jest taniej!
Efekt? Spadek cen paliwa u wszystkich o 20/30 groszy.

Źródło: Jakub Banaszek - platforma X

Podziel się
Oceń

Wkrótce minie rok od uruchomienia w Chełmie miejskiej stacji paliw. Plany na wybudowanie takiej stacji paliw pojawiły się już na przełomie 2019 r. i  2020 r. Wówczas w obliczu mocno zróżnicowanych cen paliw, na terenie Polski zaczęły pojawiać się stacje tankowania pojazdów, które zarządzane były przez spółki lub zakłady miejskie. Weryfikując ich doświadczenia stwierdzono, że powstanie takiej stacji w Chełmie pozytywnie wpłynie na wysokość cen paliw. 

Reklama

Obiekt miał zgodnie z założeniem zapewnić kierowcom możliwość tańszego tankowania swoich pojazdów. Była to odpowiedź na liczne skargi mieszkańców, który mówili, że na miejscowych stacjach za litr benzyny czy oleju napędowego trzeba płacić od 30 do 40 groszy więcej, niż w innych pobliskich miejscowościach, czyli coś jak u nas.

Nie budowano stacji od podstaw, tylko kupiono obiekt od PKS Sp. z o.o. Łączny koszt inwestycji wyniósł 3 900 000 zł (netto) objął on prace projektowe, wykonanie prac budowlanych w tym trzech nowych przyłączy, inwentaryzację i modernizację części technologicznej. W zakresie finansowania inwestycji przedsiębiorstwo podjęło rozmowy z Agencją Rozwoju Przemysłu, od której uzyskano niskooprocentowaną pożyczkę. - Kluczowym celem działalności stacji jest pobudzenie konkurencyjności lokalnego rynku paliw i oferowanie ich w atrakcyjnych cenach - informowało rok temu miejscowe MPGK. - Liczymy, że wpłynie to na komercyjnych sprzedawców i przełoży się na obniżenie cen w zarządzanych rzez nich punktach tankowania, na czym skorzystają wszyscy mieszkańcy. Inwestycja ta, tak jak wszystkie działania MPGK, nie ma przesłania biznesowego. Dzięki temu możemy stosować niską marżę co w połączeniu z brakiem obsługi oraz nowoczesnym systemem zarządzania pozwoli na atrakcyjną, finalną cenę paliwa.

I co? I stało się! Minął rok i teraz prezydent Chełma Jakub Banaszek na platformie X ogłasza 2 stycznia 2025: - Efekt? Spadek cen paliwa u wszystkich o 20/30 groszy. Najtańsze paliwo w mieście Chełm, a sama stacja notuje dwukrotnie większy dochód niż zakład biznesplan.

Co ciekawe, dzięki konkurencji udało się obniżyć ceny wszystkich stacji w okolicy o ok. 20-30 groszy na litrze. 

Ciekawe, prawda? 

Stacja jest bezobsługowa i działa całą dobę.


Napisz komentarz

Komentarze

Protest 21.01.2025 17:17
Nie tankuję w Oławie!

Reklama
Roman K 10.01.2025 08:08
W Oławie jest najdroższe paliwo w okolicy. Np o 50 gr na litrze drożej niż we Wro.

SToP 09.01.2025 11:13
A w Łodzi w ubiegłą niedzielę na Shell 5,95 - bez budowy stacji. A wiec ponad 30 groszy taniej niż np. w J-l.

Normalny 08.01.2025 14:55
Ja tankuję na Shell z aplikacją i takie mam zyski (...)

Rafał 08.01.2025 14:42
Budować stacje aby było 30 groszy taniej. Stuknięcie się w łeb . ...

Rafa 08.01.2025 01:56
Aż tak już gazeta nisko upadła?

Reklama
jesteś 08.01.2025 08:59
głupi czy z pis-u?

hehehe 08.01.2025 15:58
Nie,.jezdem z Kąfederacji.

Jax 08.01.2025 00:53
To dlaczego poprzestali na stacji paliw, skoro tak dobrze poszło? A jakby tak miasto uruchomiło piekarnię, to chleb też byłby tańszy. Potem jakąś restaurację, potem fryzjera, potem… I tak wszystko stałoby się miejskie i byłoby cudownie i tanio, jak za Gierka. Czy wy ludzie nie kumacie, że władza nie może prowadzić biznesu? Jak ta miejska stacja wykończy stacje prywatne, to zobaczycie, jak urzędnicy zadbają o klienta. Kto pamięta peerelowskie standardy, ten wie, o czym mowa.

Nowa Nadzieja 07.01.2025 22:30
Na pierwszy rzut oka rzecz wygląda fajnie, ale w ten sposób uderzają w prywatne biznesy i w długim terminie na tym można wyjść tylko źle, bo jeśli upadną te prywatne stacje to przyjdzie władza, która na jednej pozostałej stacji zrobi taki monopol, że nam się odechce. Jeśli jest zmowa cenowa to należy to odkryć, udowodnić i przykładnie ukarać. Są ku temu instytucje jak np. UOKiK. A po stronie władz należy dążyć do możliwie dużej konkurencji między paliwowymi detalistami i już. Czas zadba o resztę. Nie należy likwidować mechanizmów rynkowych, ale je pielęgnować i wzmacniać konkurencję. Ona działa lepiej od urzędników, a Polska się właśnie o tym przekonała na swojej drodze transformacji od PRL do dziś.

Redaktor 08.01.2025 08:55
Nowa Nadzieja 07.01.2025 22:30
Na pierwszy rzut oka rzecz wygląda fajnie, ale w ten sposób uderzają w prywatne biznesy i w długim terminie na tym można wyjść tylko źle, bo jeśli upadną te prywatne stacje to przyjdzie władza, która na jednej pozostałej stacji zrobi taki monopol, że nam się odechce. Jeśli jest zmowa cenowa to należy to odkryć, udowodnić i przykładnie ukarać. Są ku temu instytucje jak np. UOKiK. A po stronie władz należy dążyć do możliwie dużej konkurencji między paliwowymi detalistami i już. Czas zadba o resztę. Nie należy likwidować mechanizmów rynkowych, ale je pielęgnować i wzmacniać konkurencję. Ona działa lepiej od urzędników, a Polska się właśnie o tym przekonała na swojej drodze transformacji od PRL do dziś.
W Oławie, próbowano administracyjnie zablokować prywatną inicjatywę przedsiębiorcy, który chciał urozmaicić ofertę wprowadzając alkohol w ramach biznesu, który sam prowadzi... Bo przecież radni wiedza lepiej. Więc jakie miasto, taki klimat.. ale spoko można zawsze jakiś wpis na Facebooku zrobić, spotkać się z jakimś marszałkiem albo posłem, zapowiedzieć że być może coś gdzieś, kiedyś... być może powstanie - może remont drogi, może wiadukt nad torami, a może i nawet obwodnica.. może to i być nawet stacja paliw.

Reklama
Dżef 08.01.2025 09:10
Redaktor 08.01.2025 08:55
W Oławie, próbowano administracyjnie zablokować prywatną inicjatywę przedsiębiorcy, który chciał urozmaicić ofertę wprowadzając alkohol w ramach biznesu, który sam prowadzi... Bo przecież radni wiedza lepiej. Więc jakie miasto, taki klimat.. ale spoko można zawsze jakiś wpis na Facebooku zrobić, spotkać się z jakimś marszałkiem albo posłem, zapowiedzieć że być może coś gdzieś, kiedyś... być może powstanie - może remont drogi, może wiadukt nad torami, a może i nawet obwodnica.. może to i być nawet stacja paliw.
Po co kłamiesz? Było dokładnie odwrotnie. To to jest biznes czy muzeum? Bo już się gubisz w narracji.

Real 08.01.2025 09:50
Komentarz zablokowany

Real 08.01.2025 10:12
Real 08.01.2025 09:50
Muzeum może być biznesem, głąbie. Wtedy nie musisz do niego dokładać.
Matka cie tak woła na obiad?

Real 08.01.2025 19:45
Komentarz zablokowany

Bój w hucie 08.01.2025 11:56
Real 08.01.2025 09:50
Muzeum może być biznesem, głąbie. Wtedy nie musisz do niego dokładać.
Ustawę o muzeach znasz, czy tak po prostu masz, że kłapiesz bez sensu?

Reklama
Real 08.01.2025 12:25
Bój w hucie 08.01.2025 11:56
Ustawę o muzeach znasz, czy tak po prostu masz, że kłapiesz bez sensu?
W którym miejscu, miSZCZU, jest w niej mowa o alko?

Redaktor 08.01.2025 10:20
Dżef 08.01.2025 09:10
Po co kłamiesz? Było dokładnie odwrotnie. To to jest biznes czy muzeum? Bo już się gubisz w narracji.
Ciekawe.. a w którym miejscu? Może pomożesz się odnaleźć? Jakie to szczęście, że zawsze znajdzie się ktoś kto pomoże zbłąkanym... A dla zagubionych tak jak ja: otóż muzeum może być prywatne, może być dochodowe (choć nie zawsze jest), może prowadzić, jako dodatkową, działalność gospodarczą w celu finansowania działalności głównej. A jakie było nastawienie radnych i tworzony klimat do tej działalności.. to już nawet lokalna "gazeta" opisała. Bywa i tak. Dobrze że choć Zorza jasno świeci (niektórym).

Dżef 08.01.2025 11:14
Redaktor 08.01.2025 10:20
Ciekawe.. a w którym miejscu? Może pomożesz się odnaleźć? Jakie to szczęście, że zawsze znajdzie się ktoś kto pomoże zbłąkanym... A dla zagubionych tak jak ja: otóż muzeum może być prywatne, może być dochodowe (choć nie zawsze jest), może prowadzić, jako dodatkową, działalność gospodarczą w celu finansowania działalności głównej. A jakie było nastawienie radnych i tworzony klimat do tej działalności.. to już nawet lokalna "gazeta" opisała. Bywa i tak. Dobrze że choć Zorza jasno świeci (niektórym).
Uchwała o zniesieniu zakazu sprzedaży alkoholu w określonych miejscach (który to zakaz obowiązywał od wielu lat), była procedowana na wniosek Frischmanna. Więc jak rozumiem to Frischmann blokował chcąc uchwalić zmiany uchwały czy o co chodzi? Z resztą w takim pośpiechu, że uchwała zawierała błędy i była głosowana na kolejnych sesjach. Skąd pośpiech? Może stąd, że zdjęcia butelek były już w maju lub czerwcu? Chyba czytamy inną gazetę, przykro było słuchać na nagraniu co wygaduje Frischmann i Mycek byleby ta uchwała przeszła. W art. 1 ustawy o muzeach masz, że jest to działalność "nienastawiona na osiąganie zysku". Pierwsze słyszę o biznesie, który nie jest nastawiony na osiąganie zysku, ale BBSowe trolle są w stanie powielić największą bzdurę ku uciesze swego capo.

Redaktor 08.01.2025 12:37
Dżef 08.01.2025 11:14
Uchwała o zniesieniu zakazu sprzedaży alkoholu w określonych miejscach (który to zakaz obowiązywał od wielu lat), była procedowana na wniosek Frischmanna. Więc jak rozumiem to Frischmann blokował chcąc uchwalić zmiany uchwały czy o co chodzi? Z resztą w takim pośpiechu, że uchwała zawierała błędy i była głosowana na kolejnych sesjach. Skąd pośpiech? Może stąd, że zdjęcia butelek były już w maju lub czerwcu? Chyba czytamy inną gazetę, przykro było słuchać na nagraniu co wygaduje Frischmann i Mycek byleby ta uchwała przeszła. W art. 1 ustawy o muzeach masz, że jest to działalność "nienastawiona na osiąganie zysku". Pierwsze słyszę o biznesie, który nie jest nastawiony na osiąganie zysku, ale BBSowe trolle są w stanie powielić największą bzdurę ku uciesze swego capo.
Patrząc na publikacje "gazety" - to w przyjętej uchwale chodziło chyba o rozszerzenie kręgu miejsc w których alkohol mógłby być sprzedawany, więc co jej wprowadzenia miało wspólnego z blokowaniem - nie wiem? Kto ci powiedział, że biznes nie jest nastawiony na osiąganie zysku ?- nie wiem. Ale skoro ty byłeś już pierwszy, to ja mogę być jedynie drugi, który to usłyszy (to że nie zawsze zysk udaje się osiągnąć, i to że nie zawsze biznes jest dochodowy - to inna sytuacja). Ale że warto czytać, to: w art.9 ustawy o muzeach, bezpośrednio wskazano że muzeum może prowadzić, jako dodatkową, działalność gospodarczą.. no ale to trzeba przeczytać coś więcej niż art.1. Dla jasności, bo problem jest gdzie indziej, bo najpierw należy dopełnić wszystkie warunki na prowadzenie danego biznesu, a potem go otwierać w takim zakresie jak się chce lub myśli rozwinąć (i to trzeba było uświadomić burmistrzowi, przedsiębiorcy, radnym i "gazecie"...). I tak w ogólnie: więcej luzu - większość czyta "gazetę i ten portal tak po prostu dla beki (fakt są wyjątki..)

wierny małżonek 08.01.2025 11:18
Redaktor 08.01.2025 10:20
Ciekawe.. a w którym miejscu? Może pomożesz się odnaleźć? Jakie to szczęście, że zawsze znajdzie się ktoś kto pomoże zbłąkanym... A dla zagubionych tak jak ja: otóż muzeum może być prywatne, może być dochodowe (choć nie zawsze jest), może prowadzić, jako dodatkową, działalność gospodarczą w celu finansowania działalności głównej. A jakie było nastawienie radnych i tworzony klimat do tej działalności.. to już nawet lokalna "gazeta" opisała. Bywa i tak. Dobrze że choć Zorza jasno świeci (niektórym).
Gośka twoje wpisy są naprawdę co raz bardziej żenujące.

Reklama
Paweł 07.01.2025 20:15
U nas jest to niemożliwe bo radni opozycji będą taki pomysł blokować. Zawsze jak jest fajny pomysł i inwestycja to neguje to Platforma, Albert i jego środowisko. Przy takich radnych którzy robią tylko zamieszanie nie da rady działać. Taka prawda

Brak Bardziej Skompromitowanych 07.01.2025 21:18
Paweł 07.01.2025 20:15
U nas jest to niemożliwe bo radni opozycji będą taki pomysł blokować. Zawsze jak jest fajny pomysł i inwestycja to neguje to Platforma, Albert i jego środowisko. Przy takich radnych którzy robią tylko zamieszanie nie da rady działać. Taka prawda
Gosia i kto ci w te brednie uwierzy? Od kiedy 11 to mniej niż 10? Wróć do szkoły, może nie będziesz wypisywać takich głupot.

Mieszkaniec Oławy 07.01.2025 21:19
Paweł 07.01.2025 20:15
U nas jest to niemożliwe bo radni opozycji będą taki pomysł blokować. Zawsze jak jest fajny pomysł i inwestycja to neguje to Platforma, Albert i jego środowisko. Przy takich radnych którzy robią tylko zamieszanie nie da rady działać. Taka prawda
Jaki fajny pomysł dla mieszkańców blokowali radni opozycji? Konkretnie.

Ja 07.01.2025 22:41
U nas to niemożliwe bo obiboki z ratusza nie dołożą sobie pracy. Widać to po sytuacji z cmentarzem w jakiej są rozpaczy i jak usilnie szukają zarządcy.

ewa 07.01.2025 20:09
Mieszkańcy Chełma od lat dużo mniej płaca za wodę, śmieci i mają bezpłatna komunikację miejską. No ale tam rządzą pisiory. Nam władze wybierają y...ćpisy więc możemy się tylko uśmiechać

Reklama
Nigdy więcej pis 07.01.2025 20:56
ewa 07.01.2025 20:09
Mieszkańcy Chełma od lat dużo mniej płaca za wodę, śmieci i mają bezpłatna komunikację miejską. No ale tam rządzą pisiory. Nam władze wybierają y...ćpisy więc możemy się tylko uśmiechać
I 8% bezrobocia... A czasy gdzie wszystko było państwowe, nie skończyły się najlepiej

Bój w hucie 07.01.2025 23:15
Nigdy więcej pis 07.01.2025 20:56
I 8% bezrobocia... A czasy gdzie wszystko było państwowe, nie skończyły się najlepiej
Skoro samorządowe, to nie państwowe. Widać, że coś tam nie styka pod czapką.

Dżek speroł 08.01.2025 08:24
Bój w hucie 07.01.2025 23:15
Skoro samorządowe, to nie państwowe. Widać, że coś tam nie styka pod czapką.
Jedno i to samo, u nas ZWiK jest samorządowy i czy przez to jest taniej? Ewa, w Oławie przecież rządzi pisowski burmistrz w koalicji z PiS, więc o co ci chodzi? Uśmiechaj się do podwyżek.

Bój w hucie 08.01.2025 12:58
Dżek speroł 08.01.2025 08:24
Jedno i to samo, u nas ZWiK jest samorządowy i czy przez to jest taniej? Ewa, w Oławie przecież rządzi pisowski burmistrz w koalicji z PiS, więc o co ci chodzi? Uśmiechaj się do podwyżek.
Stwierdzenie dotyczyło tego, czy samorządowe, to oznacza, że państwie, a nie, że samorządowe nie musi być tańsze.

Taka prawda 07.01.2025 21:17
Zawsze można do tego wspaniałego Chełmna się wyprowadzić

Reklama
w kolejce 08.01.2025 09:03
No to jada, ty pierwszy.

mieszkaniec 07.01.2025 19:22
ja ma wyj.....ne na te oławskie stacje lepiej się opłaca pojechać raz na miesiąc do jelcza albo brzegu a nawet do wrocka gdzie paliwo jest o wiele tansze i tam zatankować do pełna.W oławie jest zmowa cen i tyle w temacie

Ja 07.01.2025 22:35
Muszę cię rozczarować. W Brzegu są już podobne ceny jak na Orlenie na opolskiej.

Kierowca 07.01.2025 18:50
Wrocław , Armi Krajowej ON i PB 5.77

Hugo 07.01.2025 21:25
Oława 6.56 a kolejki takie jak dziś przejeżdżałem że szok, 10 min drogi do Siechnic i 50 groszy na litrze taniej bo 6.06. Bielany Wr 5.99 Ja dla zasady omijam szerokim łukiem oławskie CPNy

Reklama
Jacek 07.01.2025 18:46
Poprosić Pana Pieprzyka o stację .

Ja 07.01.2025 22:37
Kiedyś prosiłem. Odpowiedzieli że nie mają planów na stację w Oławie.

Tomasz 08.01.2025 06:41
I tankować najgorsze paliwo w najlepszej cenie... To już lepiej pojechać do Skarbimierza ewentualnie do Wrocławia.

tłuku 08.01.2025 09:05
Bzdury piszesz.

mgid.com, 649292, DIRECT, d4c29acad76ce94f
lijit.com, 349013, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
lijit.com, 349013-eb, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
appnexus.com, 1019, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
improvedigital.com, 1944, RESELLER
pubmatic.com, 161673, RESELLER, 5d62403b186f2ace
admanmedia.com, 925, RESELLER
smartadserver.com, 3713, RESELLER
openx.com, 540866936, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
adform.com, 2671, RESELLER
yahoo.com, 59674, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
smaato.com, 1100042823, RESELLER, 07bcf65f187117b4
yahoo.com, 58935, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
triplelift.com, 11656, RESELLER, 6c33edb13117fd86
pubmatic.com, 158481, RESELLER, 5d62403b186f2ace
smartadserver.com, 3713, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 15349, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
zeta.com, 757, RESELLER
rubiconproject.com, 9655, RESELLER, 0bfd66d529a55807
Xapads.com, 145030, RESELLER
google.com, pub-3990748024667386, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Pubmatic.com, 162882, RESELLER, 5d62403b186f2ace
video.unrulymedia.com, 524101463, RESELLER, 29bc7d05d309e1bc
lijit.com, 224984, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
Pubmatic.com, 163319, RESELLER, 5d62403b186f2ace
adyoulike.com, c1cb20fa2bbc39a8f2ec564ac0c157f7, DIRECT
adyoulike.com, a15d06368952401cd3310203631cb18b, RESELLER
rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807
pubmatic.com, 160925, RESELLER, 5d62403b186f2ace
onetag.com, 7a07370227fc000, RESELLER
lijit.com, 408376, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b
spotim.market, sp_AYL2022, RESELLER, 077e5f709d15bdbb
smartadserver.com, 4144, RESELLER
nativo.com, 5848, RESELLER, 59521ca7cc5e9fee
smartadserver.com, 4577, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 13099, RESELLER
pubmatic.com, 161593, RESELLER, 5d62403b186f2ace
rubiconproject.com, 11006, RESELLER, 0bfd66d529a55807
onetag.com, 7cd9d7c7c13ff36, DIRECT
ssp.e-volution.ai, AJxF6R4a9M6CaTvK, RESELLER
rubiconproject.com, 16824, RESELLER, 0bfd66d529a55807
adform.com, 2664, RESELLER, 9f5210a2f0999e32
appnexus.com, 11879, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
smartadserver.com, 1247, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
smaato.com, 1100056735, DIRECT, 07bcf65f187117b4
smaato.com, 1100004890, DIRECT, 07bcf65f187117b4
rubiconproject.com, 24600, RESELLER, 0bfd66d529a55807
sharethrough.com, iBAzay96, RESELLER, d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com, 156177, RESELLER, 5d62403b186f2ace
pubmatic.com, 161674, RESELLER, 5d62403b186f2ace
insticator.com,15188195-e4cc-40b1-98f1-d6390cc63cbb,RESELLER,b3511ffcafb23a32
rubiconproject.com,17062,RESELLER,0bfd66d529a55807
video.unrulymedia.com,136898039,RESELLER
sharethrough.com,Q9IzHdvp,DIRECT,d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com,95054,DIRECT,5d62403b186f2ace
lijit.com,257618,RESELLER,fafdf38b16bf6b2b

sonobi.com, 4dd284a06a, RESELLER, d1a215d9eb5aee9e
appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
Media.net, 8CUTQ396X, DIRECT
video.unrulymedia.com, 926913262, RESELLER

 

<div data-type="_mgwidget" data-widget-id="1768557">

</div>

<script>(function(w,q){w[q]=w[q]||[];w[q].push(["_mgc.load"])})(window,"_mgq");

</script>

ZASTRZEŻENIE PODMIOTU UPRAWNIONEGO DOTYCZĄCE EKSPLORACJI TEKSTU I DANYCH

Dokonywanie zwielokrotnień w celu eksploracji tekstu i danych, w tym systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji ze strony internetowej tuolawa.pl i publikacji przy użyciu oprogramowania lub innego zautomatyzowanego systemu („screen scraping”/„web scraping”) lub w inny sposób, w szczególności do szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez wyraźnej zgody wydawcy - RYZA Sp. z o.o. jest niedozwolone. 

Zastrzeżenie to nie ma zastosowania do sytuacji, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe. Szczegółowe informacje na temat zastrzeżenia dostępne są TUTAJ

KOMENTARZE
Autor komentarza: PodatnikTreść komentarza: Radny Urbańczyk już zapomniał ile lat pracował na czarno na rzecz Niemiec jako niezarejestrowany pracownik ? Wtedy, kiedy sam był w takiej sytuacji to było ok. Teraz dla radnego Niemcy są be ??? No, ale jak już domek stoi, dieta leci, to perspektywa się zmienia. No i jak pomoc ludziom naprawdę potrzebującym ma się do wiary radnego. Przecież ludziom potrzebującym trzeba pomóc, jak mówi biblia. Na ten temat jakoś radny nie składa żadnych wniosków ani propozycji.Data dodania komentarza: 1.05.2025, 10:28Źródło komentarza: Radny chce, by Oława też sprzeciwiła się budowie ośrodków dla emigrantówAutor komentarza: Nie iwonaTreść komentarza: A ktoś planuje budowę w Oławie? Bo burmistrz chyba wyraźnie powiedział, że nie ma takich planów. Klasyczny PiS, walka z wyimaginowanym wrogiem.Data dodania komentarza: 1.05.2025, 10:23Źródło komentarza: Radny chce, by Oława też sprzeciwiła się budowie ośrodków dla emigrantówAutor komentarza: ElvisTreść komentarza: W ciągu kilku miesięcy nic nie wydarzy się. Gdy wygra kandydat Platformy, muszą poukładać się. Dopiero po wakacjach Niemcy powiedzą Donald jesteście po wyborach czas działać. Niemiec tupnie nogą i nagle będziemy musieli przyjmować uchodźców. Obecnie temat wyciszony, ale problem jest. Ale boją się przegranej, więc do wyborów cisza.Data dodania komentarza: 1.05.2025, 10:13Źródło komentarza: Radny chce, by Oława też sprzeciwiła się budowie ośrodków dla emigrantówAutor komentarza: Kolega ArmstrongaTreść komentarza: Po wyborach prezydenckich powiedzą, że to była potrzeba chwili. To nic, że większość artykułu to kłamstwo. Przecież to nieważne. Ważny by artykuł wpłynął na wyborców. I wpłynie. Większość jak widać jest poruszona kłamstwami i przeinaczaniem prawdy na potrzeby wyborów. Republikę wyłączacie, Trzaskowski nachalnie lansowany, Onet już ogłosił, że to Rafał wygrał debatę, choć nie wytrzymał ciśnienia i nerwowo zachował się przy panu Braunie. Fakt, że Braun to oszołom, nie zwalnia takiego polityka jak Trzaskowski do powstrzymywania emocji. Jednym słowem szok, że media sprzyjające Platformie tak bardzo angażują się w wybory, publikując tego typu artykuły.Data dodania komentarza: 1.05.2025, 09:34Źródło komentarza: JELCZ-LASKOWICE "Ogniwo. W łańcuchu powiązań" (zobacz zwiastun programu)Autor komentarza: ...Treść komentarza: Nie dla centrum migracjiData dodania komentarza: 1.05.2025, 08:45Źródło komentarza: Radny chce, by Oława też sprzeciwiła się budowie ośrodków dla emigrantówAutor komentarza: Mr nobodyTreść komentarza: Proponuję obowiązkowo dla każdego mieszkańca zajęcia prowadzone przez funkconariusza poprawnego myślenia. Jak za poprzedniego systemu.Data dodania komentarza: 1.05.2025, 08:18Źródło komentarza: JELCZ-LASKOWICE "Ogniwo. W łańcuchu powiązań" (zobacz zwiastun programu)
Reklama
NAPISZ DO NAS!

Jeśli masz interesujący temat, który możemy poruszyć lub byłeś(aś) świadkiem ważnego zdarzenia - napisz do nas. Podaj w treści swój adres e-mail lub numer telefonu. Jeżeli formularz Ci nie wystarcza - skontaktuj się z nami.

Reklama
Reklama