Michał Domagała rozpoczął swoją karierę w Essity w 2016 roku jako initiative manager. W informacji prasowej, przygotowanej przez firmę, czytamy, że na przestrzeni lat pracy w firmie wniósł znamienny wkład w rozwój zakładu w Oławie, z powodzeniem zarządzając inicjatywami, projektami i operacjami, zawsze stawiając bezpieczeństwo w centrum uwagi. Ostatnio pełnioną funkcją była rola operations managera i obejmowała koordynację pracy kluczowych działów tj. produkcji, utrzymania ruchu i logistyki oraz optymalizację procesów w ramach łańcucha dostaw.
- Objęcie stanowiska dyrektora fabryki Essity w Oławie to kolejny etap mojej kariery w Essity, która rozpoczęła się tu ponad 8 lat temu. Będę nadal wspierać zespół w dalszym rozwoju, wdrażać nowoczesne rozwiązania oraz kontynuować naszą misję produkcji wysokiej jakości produktów, które poprawiają codzienne życie naszych klientów – podkreśla Michał Domagała, nowy dyrektor fabryki Essity w Oławie.
Zakład produkcyjny Essity pojawił się na mapie Dolnego Śląska w 1998 roku i od tego czasu jest ważną częścią lokalnej gospodarki. Obecnie w fabryce pracuje około 700 osób. Essity stale zwiększa swoją działalność w Polsce. W 2025 roku firma planuje uruchomienie nowych linii produkcyjnych.
- Fabryka Essity w Oławie to nie tylko nowoczesne centrum produkcyjne, ale również ważny element lokalnego rynku pracy - mówi prezes Michał Domagała. - Dzięki zaawansowanym procesom produkcyjnym oraz wysokim standardom bezpieczeństwa, zapewniamy stabilne miejsca pracy i rozwój zawodowy dla setek osób. Jako firma angażujemy się również społecznie, wspierając lokalne organizacje oraz inicjatywy, które mają na celu rozwój regionu. Nasza obecność w Oławie to przykład społecznej odpowiedzialności biznesu, który nie tylko dostarcza wartościowe produkty, ale także dba o dobro mieszkańców – dodaje Michał Domagała.
***
Essity (dawniej SCA Hygiene Products) to globalny lider w branży higieny i ochrony zdrowia. Każdego dnia z naszych produktów, rozwiązań i usług korzysta miliard ludzi na całym świecie. Naszym celem jest przełamywanie barier dla poprawy jakości życia, z korzyścią dla konsumentów, pacjentów, opiekunów, klientów i społeczeństwa. Produkty Essity są sprzedawane w około 150 krajach pod wiodącymi światowymi markami TENA i Tork oraz lokalnymi silnymi markami, takimi jak Actimove, Cutimed, JOBST, Knix, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Modibodi, Nosotras, Saba, Tempo, TOM Organic i Zewa. W 2023 r. firma osiągnęła sprzedaż netto w wysokości około 147 mld koron szwedzkich (13,9 mld USD). Siedziba główna Essity mieści się w Sztokholmie, w Szwecji, gdzie firma jest notowana na Sztokholmskiej Giełdzie NASDAQ.
Napisz komentarz
Komentarze