Folia ma szerokie zastosowanie w branży reklamowej. Jest to narzędzie marketingowe wykorzystywane głównie na poziomie lokalnym. Skutecznie przyciąga wzrok potencjalnych klientów oraz większa widoczność firmy w mieście. Folie reklamowe różnią się rodzajem, a także użytą techniką druku cyfrowego, co wpływa na ich trwałość oraz warunkuje możliwości zastosowania.
Jakie są rodzaje folii reklamowej?
Samoprzylepne folie reklamowe można stosować na wielu różnych powierzchniach, w warunkach wewnętrznych lub zewnętrznych. Jest to uzależnione od ich rodzaju. Na rynku dostępne są folie monomeryczne, polimerowe, folie wylewane oraz folie okienne.
Folia monomeryczna
Najczęściej wykorzystywanym rodzajem folii reklamowej jest folia monomeryczna. Może występować w wersji matowej lub z połyskiem. Doskonale sprawdza się do oklejania płaskich powierzchni, a jej montaż jest bardzo prosty. Wyróżnia się folie monomeryczne o krótkim, średnim oraz długim okresie użytkowania.
Folia polimerowa
Innym rodzajem folii reklamowej jest folia polimerowa. Może być stosowana na płaskich i lekko wypukłych powierzchniach. Charakteryzuje się większą wytrzymałością i odpornością na działanie czynników zewnętrznych, jak promieniowanie słoneczne, ale jednocześnie jest również droższa.
Folia wylewana
Folia wylewana, nazywana również samochodową, to najbardziej innowacyjna folia reklamowa. Jest wyjątkowo wytrzymała, a zarazem plastyczna, dlatego stosuje się ją na nierównych powierzchniach z wklęsłościami, czy profilowaniami, jak karoseria samochodów.
Folia okienna
Folia okienna (One Way Vision) to rodzaj folii reklamowej stosowanej na transparentnych powierzchniach. Idealnie sprawdza się w witrynach sklepowych, oknach lokali gastronomicznych, czy szybach środków transportu publicznego. Ogranicza ona widoczność wnętrza z zewnątrz, nie powodując jego zaciemnienia.
Jakie jest zastosowanie folii reklamowej?
Folia reklamowa to narzędzie, które może być wykorzystywane wewnątrz budynków, ale także na zewnątrz. Pełni ona funkcje marketingowe, informacyjne, ale też dekoracyjne. Może być stosowana na wielkoformatowych billboardach, szyldach reklamowych, kasetonach promocyjnych, witrynach sklepowych, ale także samochodach jako mobilny nośnik reklamy.
Dlaczego folia reklamowa jest tak popularna?
Jest wiele powodów, dla których firmy decydują się na promowanie swojej działalności za pomocą folii reklamowej. Jedną z głównych zalet wpływających na jej popularność jest stosunkowo niska cena. Dodatkowo dzięki wykorzystaniu zaawansowanych maszyn realizacja projektów przebiega bardzo sprawnie. Kolejnym powodem jest wyjątkowo łatwa aplikacja — dzięki zastosowaniu samoprzylepnej powierzchni, nie wymaga ona użycia kleju. Ponadto do zalet folii reklamowej można zaliczyć jej uniwersalność, podatność na obróbkę, szeroki wybór kolorystyczny oraz odporność na działanie czynników zewnętrznych.
(tekst sponsorowany)
Napisz komentarz
Komentarze