Audyt SEO kluczem otwierającym bramy widoczności firmy w Google
- 07.08.2018 08:54 (aktualizacja 27.09.2023 10:30)
O konieczności założenia firmowej strony internetowej w dzisiejszych czasach chyba nikomu nie trzeba już przypominać. Bez własnej strony www zamykamy bramy do pozyskiwania klientów z kanału internetowego. Warto jednak wiedzieć, że założenie strony nawet przez profesjonalną agencję jest w 90% niewystarczające, aby zdobyć klientów czy kontrahentów drogą online. Zanim klient pozna ofertę Twojej firmy, usługę bądź produkt musi wejść i odwiedzić Twoją witrynę. Pytanie pojawia się, skąd pozyskasz pierwszych klientów? W praktycznie każdej branży klienci szukają Twojej strony w wyszukiwarce Google.pl. Niezbędne jest techniczne podejście do budowania widoczności w wynikach wyszukiwania, aby na różne frazy kluczowe związane z Twoimi ofertami i usługami pojawiać się na jak najwyższych pozycjach, np: zdobycie pierwszej pozycji w Google na frazę "biuro rachunkowe opole" może wygenerować klientów dla profesjonalnego biura rachunkowego, które funkcjonuje w Opolu. Idąc podobnym tokiem rozumowania dla innych słów kluczowych i zapytań zaczniesz budować rozpoznawalność firmy w Google, zdobywać pierwszych klientów z wyszukiwarki i sprzedawać produkty w sklepie internetowym.
Jak skutecznie i efektywnie tego dokonać?
Jeżeli już założyłeś stronę internetową, to kolejnym krokiem powinno być opracowanie profesjonalnego audytu SEO, który jest dokumentem obrazującym aktualny stan Twojej strony w wyszukiwarkach internetowych oraz - jak poprawić pozycje serwisu i wyprzedzić konkurencję.
Reklama
Napisz komentarz
Komentarze