Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 22 listopada 2024 18:36
Reklama Hipol
Reklama
Reklama
News will be here

Niemirowski. Jest komitet, jest kandydat na burmistrza i jest program

- Zdecydowałem się kandydować w wyborach, bo wiele osób pytało mnie, dlaczego nie chcę wystartować - tak swój udział w walce o fotel burmistrza Oławy uzasadniał Witold Niemirowski podczas konferencji prasowej, na której przedstawił też swój komitet wyborczy i zapowiedział program
Niemirowski. Jest komitet, jest kandydat na burmistrza i jest program
Witold Niemirowski dziś podczas konferencji prasowej przedstawił swój komitet wyborczy

Autor: Wioletta Kamińska

  Konferencja prasowa "KWW Witolda Niemirowskiego - Oława 2050" odbyła się 8 lutego  przy Urzędzie Miejskim w Oławie. Oprócz kandydata na burmistrza wzięli w niej udział pełnomocnicy komitetu - Bartosz Kamiński i Iga Niemirowska- Kamińska (jego zięć oraz córka), a także Aleksandra Jastrzębska, Patrycja Nazar oraz Patryk Kotwica. Jak zapowiedział lider komitetu, wszystkie te osoby, oprócz jego córki, będą kandydatami na radnych miejskich z list "KWW Witolda Niemirowskiego - Oława 2050", on zaś będzie ubiegał się o fotel burmistrza. 

- Zdecydowałem się na kandydowanie w wyborach, bo wiele osób zadawało mi pytanie, dlaczego nie chcę wystartować - powiedział. - Nie ukrywam, że 25 laty pracy w samorządzie to było trochę zmęczenie materiału, ale po namowach wielu ludzi zdecydowałem, że jednak wystartuję i stworzyliśmy fajny zespół ludzi, których niebawem przedstawimy. Drugiego lutego zarejestrowaliśmy komitet i mamy już program wyborczy. 

 Niemirowski dodał, że program powstał dzięki jego doświadczeniu w samorządzie miejskim i powiatowym oraz po wielu rozmowach z mieszkańcami na temat tego, co należałoby zmienić czy ulepszyć w Oławie. Zawiera on 50 punktów i wkrótce go zaprezentuje w całości. Tymczasem kilka z jego punktów. Pierwsze - oszczędności budżetowe, a co się z tym wiąże, likwidacja stanowiska jednego z dwóch wiceburmistrzów (oszczędności to około 250 tys. zł rocznie). - Po latach praktyki uważam, że jeden zastępca w zupełności wystarczy - komentował Niemirowski. - Drugi punkt to stała pomoc finansowa dla oławskiego szpitala. Nie jest to może zadanie miejskie, tylko powiatowe, ale uważam, że wszystkie samorządy naszego powiatu powinny łożyć pieniądze na ten cel, chociażby poprzez zakup różnego rodzaju sprzętów. 

Jako kolejne punkty swojego programu Niemirowski wymienił: 

- budowę szkoły podstawowej na osiedlu Nowy Otok, 

- "zielone wyspy", czyli więcej zieleni w Rynku, który - jak stwierdził - jest piękny ale zbyt zabetonowany, 

- likwidacja opłaty za posiadanie psa, poza tym dofinansowanie np w formie karmy tych, którzy biorą zwierzęta z oławskiego przytuliska.

Niemirowski proponuje też zmniejszenie "kominów płacowych" szefów oławskich spółek miejskich. - Nie można porównywać basenu ze ZWIK jako spółek, ale uważam, że takich różnic pomiędzy płacami prezesów tych spółek, jakie są obecnie, być nie powinno. Prezesi powinni zarabiać godnie, żeby dobrze zarządzali, ale nie aż tak jak teraz - mówił. - Chciałbym też, aby rady nadzorcze, które działają w tych spółkach, były wybierane jawnie, na zasadzie konkursów, a nie tak jak jest teraz.

 Zachęcając do udziału w nadchodzących wyborach samorządowych i do głosowania, zwłaszcza na jego komitet, Niemirowski zapowiedział, że niebawem przedstawi swoich pozostałych kandydatów na radnych oraz wszystkie punkty programu wyborczego. 

  Pytany o to, czy po wyborach wejdzie w koalicję z Bezpartyjnym Blokiem Samorządowców, którego do niedawna był członkiem, a jeszcze kilka miesięcy temu dzięki koalicji tego komitetu z PiS pełnił funkcję wicestarosty oławskiego, po krótkim namyśle stwierdził, że pytanie za bardzo wybiega w przyszłość, a on obecnie skupia się na wyborach. Jego komitet tworzą bezpartyjni ludzie i do ich szeregów może należeć każdy - "od prawa od lewa". Są jeszcze trzy wakaty na listach, więc chętnych zaprasza. Jeżeli zaś chodzi o przyszłą koalicję z komitetem BBS, to nie ma jeszcze ostatecznej decyzji. - Ja byłem w tym ugrupowaniu - przyznaje - ale z niego wyszedłem, bo przestało być zarządzane w sposób demokratyczny i to tyle, co mam do powiedzenia obecnie na ten temat.

Odnosząc się do pomysłu likwidacji stanowiska jednego z wiceburmistrzów tłumaczył, że zadania, które obecnie pełnią trzy osoby, czyli burmistrz i jego dwaj zastępcy, zostaną podzielone na dwie, a szersze kompetencje otrzymają naczelnicy. Niemirowski przyznał przy tym, że likwidacja stanowiska wiceburmistrza może być jednak trudna ze względów politycznych.  Po wyborach okaże się bowiem, czy i jakie trzeba będzie zawierać koalicje. - Ale uważam, że tu uda nam się porozumieć z potencjalnym koalicjantem - dodał. 

 



Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Nieogarniety 01.03.2024 08:55
Szanowny panie Niemirowski, po co pan prowokuje dyskusje takimi wywiadami w Gazecie? Przecież wszyscy widzieli, jak po wyborach, gdy pan nie został kolejny raz vice, to burmistrz zadbał o pana i umieścił w MZEC, no a potem pozwolił panu robić "karierę" jako z-ca starosty. To brał pan z "pocałowaniem" ręki, a teraz pan "kąsa" tą rękę która tyle czasu pana "karmiła"? Trochę to żenujące. Poza tym, wszystkim pan opowiadał jakie to piękne mieszkanie w wieżowcu we Wrocławiu państwo kupują, i jaki piękny widok będą państwo mieli na miasto i Odrę. Poza tym pan, i Szanowna pana Małżonka, sami umieszczaliście fotki i wpisy na FB. A teraz nagle mieszka pan w Oławie? Przecież są ludzie którzy mieszkają na pl. Zamkowym. Myśli pan, że oni są ślepi i głupi? Po co tworzyć taką żenadę? Nie jest to ani ładne pluć w swoje gniazdo, ani nie przysporzy panu takie zachowanie wyborców. Szkoda, bo wydawało się, że będzie pan bardziej merytoryczny, i będzie miał pan jakieś szanse. Nawróć się pan

. 10.02.2024 09:51
A jest ktoś kto zamierza PODNIEŚĆ podatek od psa? Całe ulice zasrane tymi psami. Nie wiem z jakiego powodu im obniżać/likwidować podatek

Zrównoważony 10.02.2024 08:54
Nawet jeśli wygra Frischmann, to nowa koalicja z Platformą i grupą Zielińskiego nie powinni pozwolić na dalsze funkcjonowanie w urzędzie urzędników skompromitowanych, którym udowodniono załatwianie po znajomości i wykorzystywanie swojego stanowiska dla własnych celów i swojej rodziny. To musi skończyć się tak czy inaczej. To powinien być jeden z punktów koalicjantów i Zielińskiego. Tutaj pisze pod nickiem Nieogarnięty. Osoba fałszywa i nieuczciwa. Nie po to walczyli jako opozycja, by po wejściu w koalicję przymykać oczy na działalność tej pani. Największe rozczarowanie to jednak Drabiński. Niestety nie dorósł do roli przewodniczącego koła partii, już bardziej Karolina Kaczor nadawałby się, Drabiński przy Zielińskim zrobiłby większą karierę polityczną, niż w Platformie bo przy Albercie Zielińskim rozwijał się, jako polityk, w Platformie jego działalność wygląda blado.

Nieogarniety 10.02.2024 09:32
Zrównoważony 10.02.2024 08:54
Nawet jeśli wygra Frischmann, to nowa koalicja z Platformą i grupą Zielińskiego nie powinni pozwolić na dalsze funkcjonowanie w urzędzie urzędników skompromitowanych, którym udowodniono załatwianie po znajomości i wykorzystywanie swojego stanowiska dla własnych celów i swojej rodziny. To musi skończyć się tak czy inaczej. To powinien być jeden z punktów koalicjantów i Zielińskiego. Tutaj pisze pod nickiem Nieogarnięty. Osoba fałszywa i nieuczciwa. Nie po to walczyli jako opozycja, by po wejściu w koalicję przymykać oczy na działalność tej pani. Największe rozczarowanie to jednak Drabiński. Niestety nie dorósł do roli przewodniczącego koła partii, już bardziej Karolina Kaczor nadawałby się, Drabiński przy Zielińskim zrobiłby większą karierę polityczną, niż w Platformie bo przy Albercie Zielińskim rozwijał się, jako polityk, w Platformie jego działalność wygląda blado.
A skąd wiesz i z czego wnosisz, że jestem nieuczciwym i fałszywym emerytem? Ja właśnie uważam odwrotnie, a przez to, że jestem szczery, to spotykają mnie właśnie takie komentarze. Jestem zbyt niewygodny w swoich opiniach, bo mam swoje zdanie i nie idę w populizm i przyklaskiwanie. Jak na razie nikomu w urzędzie nie udowodniono, że wykorzystywał swoje stanowisko i załatwiał coś po znajomości. Nie tyle, że nie udowodniono, ale nawet nie zgłoszono nic takiego, więc nie oskarżaj bezpodstawnie. A tak a pro po tych Panów o których piszesz, to zwróć uwagę na ich zachowanie. Ani jeden ani drugi, nie staje do walki w wyborach o władzę w mieście, tylko do walki wysyłają kogoś innego. O czym to świadczy? Wg. mnie, chowają się za plecami innych i nie chcą brać na siebie odpowiedzialności. Lepiej i wygodniej być zawsze w opozycji prawda?

Mieszkaniec 10.02.2024 09:40
Zrównoważony 10.02.2024 08:54
Nawet jeśli wygra Frischmann, to nowa koalicja z Platformą i grupą Zielińskiego nie powinni pozwolić na dalsze funkcjonowanie w urzędzie urzędników skompromitowanych, którym udowodniono załatwianie po znajomości i wykorzystywanie swojego stanowiska dla własnych celów i swojej rodziny. To musi skończyć się tak czy inaczej. To powinien być jeden z punktów koalicjantów i Zielińskiego. Tutaj pisze pod nickiem Nieogarnięty. Osoba fałszywa i nieuczciwa. Nie po to walczyli jako opozycja, by po wejściu w koalicję przymykać oczy na działalność tej pani. Największe rozczarowanie to jednak Drabiński. Niestety nie dorósł do roli przewodniczącego koła partii, już bardziej Karolina Kaczor nadawałby się, Drabiński przy Zielińskim zrobiłby większą karierę polityczną, niż w Platformie bo przy Albercie Zielińskim rozwijał się, jako polityk, w Platformie jego działalność wygląda blado.
Wątpię aby Frischmann wygrał, ciąży mu zbyt wiele tematów, w tym temacie ewidentnie Gawlas i Zieliński dopiero się rozkręcają. Bardzo dobry ruch Zielińskiego i Gawlasa z tym, że to jednak Gawlas startuje na główny urząd. Natomiast co do Twojego komentarza to Gawlas na konferencji mówił, że jego celem jest przywrócenie miasta mieszkańcom, niewątpliwie walka z nepotyzmem i kolesiostwem mieści się w tym pojęciu, ale warto go o to dopytać.

Nieogarniety 10.02.2024 13:34
Mieszkaniec 10.02.2024 09:40
Wątpię aby Frischmann wygrał, ciąży mu zbyt wiele tematów, w tym temacie ewidentnie Gawlas i Zieliński dopiero się rozkręcają. Bardzo dobry ruch Zielińskiego i Gawlasa z tym, że to jednak Gawlas startuje na główny urząd. Natomiast co do Twojego komentarza to Gawlas na konferencji mówił, że jego celem jest przywrócenie miasta mieszkańcom, niewątpliwie walka z nepotyzmem i kolesiostwem mieści się w tym pojęciu, ale warto go o to dopytać.
Nie mam nic do pana Gawlasa, ale ciekawi mnie twoje zdanie na ten temat. Dlaczego to taki bardzo dobry, że to on, a nie główna postać WdO, pan Zieliński startuje na burmistrza?

Nieogarniety 10.02.2024 13:39
Mieszkaniec 10.02.2024 09:40
Wątpię aby Frischmann wygrał, ciąży mu zbyt wiele tematów, w tym temacie ewidentnie Gawlas i Zieliński dopiero się rozkręcają. Bardzo dobry ruch Zielińskiego i Gawlasa z tym, że to jednak Gawlas startuje na główny urząd. Natomiast co do Twojego komentarza to Gawlas na konferencji mówił, że jego celem jest przywrócenie miasta mieszkańcom, niewątpliwie walka z nepotyzmem i kolesiostwem mieści się w tym pojęciu, ale warto go o to dopytać.
A z tym "rozkręcaniem się" to nie przesadzaj. Pan Gawlasa 4 lata temu startował już w wyborach i na burmistrza i do rady miasta, a pan Zieliński 5 lat już jest radnym i "działa". Jak na razie za dużo efektów tych działań nie widać, ale obydwaj panowie są aktywni i widoczni. A Frishmanna nie skreślaj tak szybko. Wielu mieszkańcom podoba się to co się w mieście dzieje.

palacz co 10.02.2024 04:36
Nareszcie ktoś się odezwał o radach nadzorczych i o obradzaniu stanowisk. Może wreszcie mieszkańcy zrozumieją, że to jest publiczne i nietransparentna dawanie sobie nawzajem kasy. Desygnuje się kolesi i koleżanki do rad nadzorczych spółek a następnie oni powołują zarządców. Jest to jawne rozdawnictwo kasy ponieważ większosc z nich nie posiada perdyspozycji umiejetnosci wiedzy i wykształcenia do zarzadzania. Przykładem jest przewodniczacy RM = palacz kotłowy, którego dochody przekraczają 200 tys rocznie. Nie chcemy już takich ludzi we władzach miasta !!!!

Rty 10.02.2024 09:15
palacz co 10.02.2024 04:36
Nareszcie ktoś się odezwał o radach nadzorczych i o obradzaniu stanowisk. Może wreszcie mieszkańcy zrozumieją, że to jest publiczne i nietransparentna dawanie sobie nawzajem kasy. Desygnuje się kolesi i koleżanki do rad nadzorczych spółek a następnie oni powołują zarządców. Jest to jawne rozdawnictwo kasy ponieważ większosc z nich nie posiada perdyspozycji umiejetnosci wiedzy i wykształcenia do zarzadzania. Przykładem jest przewodniczacy RM = palacz kotłowy, którego dochody przekraczają 200 tys rocznie. Nie chcemy już takich ludzi we władzach miasta !!!!
Powiedział i nic ponadto, jak będzie mu to potrzebne do koalicji to podzieli rady nadzorcze na kolesi, z resztą sam to pośrednio przyznał w kontekście drugiego wiceburmistrza.

palacz co 10.02.2024 11:01
Rty 10.02.2024 09:15
Powiedział i nic ponadto, jak będzie mu to potrzebne do koalicji to podzieli rady nadzorcze na kolesi, z resztą sam to pośrednio przyznał w kontekście drugiego wiceburmistrza.
Koniecznie wiec trzeba wymienić towarzystwo. Dawka świeżej krwi jest wskazana i przerwanie niekończących się układzików. Wymienić śpiących i biernych (ale wiernych) radnych na nowych wykształconych i mądrych (a takich jest wielu). Niech wreszcie mieszkańcy zaczną myśleć. Wymiana pokoleniowa jest wskazana . Niektórzy się za bardzo zasiedzieli w stołkach niczego nie wnoszą poza kiwaniem głową i wychwalaniem wodza ( typu : jak pan to pięknie przedstawił, jak pan to pięknie powiedział ......) i wielkie całusy na powitanie = szkoda że się jeszcze nie stosunkują, brakuje słów jak to nazwać IDIOTYZM, MIERNOTYZM . Operacja plastyczna odcinania d... od krzesła jest niezbędna

Nieogarniety 10.02.2024 09:36
palacz co 10.02.2024 04:36
Nareszcie ktoś się odezwał o radach nadzorczych i o obradzaniu stanowisk. Może wreszcie mieszkańcy zrozumieją, że to jest publiczne i nietransparentna dawanie sobie nawzajem kasy. Desygnuje się kolesi i koleżanki do rad nadzorczych spółek a następnie oni powołują zarządców. Jest to jawne rozdawnictwo kasy ponieważ większosc z nich nie posiada perdyspozycji umiejetnosci wiedzy i wykształcenia do zarzadzania. Przykładem jest przewodniczacy RM = palacz kotłowy, którego dochody przekraczają 200 tys rocznie. Nie chcemy już takich ludzi we władzach miasta !!!!
Może i w sprawie "palacza kotłowego" masz rację, ale żeby być członkiem rady nadzorczej, to oprócz "znajomości" trzeba mieć jeszcze odpowiednie uprawnienia, lub być prawnikiem. Trzeba zdać egzamin państwowy. Nie może być członkiem rady nadzorczej osoba " z ulicy". Prezesem tak jak "palacz kotłowy" może być ktoś z "układu"

palacz co 10.02.2024 10:45
Nieogarniety 10.02.2024 09:36
Może i w sprawie "palacza kotłowego" masz rację, ale żeby być członkiem rady nadzorczej, to oprócz "znajomości" trzeba mieć jeszcze odpowiednie uprawnienia, lub być prawnikiem. Trzeba zdać egzamin państwowy. Nie może być członkiem rady nadzorczej osoba " z ulicy". Prezesem tak jak "palacz kotłowy" może być ktoś z "układu"
Smiem twierdzić że większość obsadzonych kolesi w radach nadzorczych nie ma wykształcenia prawniczego nie specjalizacji w kierunkach (może sprytni już kursy do rad zdali - bo zasiadają wiele kadencji). Zostali namaszczeni przez wodza i licza srebrniki. Trzeba koniecznie zmian. Co do palacza kotłowego to nie "może" ale to jest pewne tym bardziej ze w innych dochodach już wykazuje poważne kwoty, a wcześniej były tylko grosze ze rady SM.

Nieogarniety 10.02.2024 13:30
palacz co 10.02.2024 10:45
Smiem twierdzić że większość obsadzonych kolesi w radach nadzorczych nie ma wykształcenia prawniczego nie specjalizacji w kierunkach (może sprytni już kursy do rad zdali - bo zasiadają wiele kadencji). Zostali namaszczeni przez wodza i licza srebrniki. Trzeba koniecznie zmian. Co do palacza kotłowego to nie "może" ale to jest pewne tym bardziej ze w innych dochodach już wykazuje poważne kwoty, a wcześniej były tylko grosze ze rady SM.
Śmiem twierdzić, że numer bez wykształcenia prawniczego, albo bez uprawnień do zasiadania w radach nadzorczych, nie przejdzie. To temat zbyt łatwy do sprawdzenia, i za bardzo "pachnie" kryminałem. Co innego wszelkiego rodzaju "prezesi", burmistrze i posłowie itp. Ci nie muszą mieć wykształcenia.

palacz co 10.02.2024 18:12
Nieogarniety 10.02.2024 13:30
Śmiem twierdzić, że numer bez wykształcenia prawniczego, albo bez uprawnień do zasiadania w radach nadzorczych, nie przejdzie. To temat zbyt łatwy do sprawdzenia, i za bardzo "pachnie" kryminałem. Co innego wszelkiego rodzaju "prezesi", burmistrze i posłowie itp. Ci nie muszą mieć wykształcenia.
Przeszli już dawno a po drodze zdobyli uprawnienia i zapewne jeszcze za nie im zapłacili. Nic nie pachnie, a jakie miał uprawnienia do zasiadania w RN nasz były burmistrz ten z ergu = zero ? Inni podobnie

Zainteresowany 10.02.2024 17:02
Nieogarniety 10.02.2024 09:36
Może i w sprawie "palacza kotłowego" masz rację, ale żeby być członkiem rady nadzorczej, to oprócz "znajomości" trzeba mieć jeszcze odpowiednie uprawnienia, lub być prawnikiem. Trzeba zdać egzamin państwowy. Nie może być członkiem rady nadzorczej osoba " z ulicy". Prezesem tak jak "palacz kotłowy" może być ktoś z "układu"
Mylisz spółki skarbu państwa ze spółkami gminnymi, tam rzeczywiście był wymóg egzaminu, w przypadku spółek gminnych takiego wymogu nie było, masz 3 spółki, Zwik, mzec, termy Jakuba. Lista członków rady nadzorczej tych spółek jest jawna, więc napisz jakie mają wykształcenie i kiedy zdali odpowiedni egzamin (lista też jest ogólnodostępna), skoro twierdzisz, że taki wymóg jest.

Nieogarniety 11.02.2024 11:27
Zainteresowany 10.02.2024 17:02
Mylisz spółki skarbu państwa ze spółkami gminnymi, tam rzeczywiście był wymóg egzaminu, w przypadku spółek gminnych takiego wymogu nie było, masz 3 spółki, Zwik, mzec, termy Jakuba. Lista członków rady nadzorczej tych spółek jest jawna, więc napisz jakie mają wykształcenie i kiedy zdali odpowiedni egzamin (lista też jest ogólnodostępna), skoro twierdzisz, że taki wymóg jest.
Negujesz to co ja napisałem więc pokaż i udowodnij, że to ja się mylę. Poczytaj, sprawdź i napisz i wytknij mi mój błąd. Bardzo proszę. Z chęcia przyznam ci rację o ile będziesz ją miał

zainteresowany 11.02.2024 14:49
Nieogarniety 11.02.2024 11:27
Negujesz to co ja napisałem więc pokaż i udowodnij, że to ja się mylę. Poczytaj, sprawdź i napisz i wytknij mi mój błąd. Bardzo proszę. Z chęcia przyznam ci rację o ile będziesz ją miał
to ty twierdziłaś, że mają odpowiednie wykształcenie i zdane egzaminy, więc albo udowodnij, albo przyznaj, że piszesz bzdury

Nieogarniety 11.02.2024 20:20
zainteresowany 11.02.2024 14:49
to ty twierdziłaś, że mają odpowiednie wykształcenie i zdane egzaminy, więc albo udowodnij, albo przyznaj, że piszesz bzdury
Nic ci nie musze udowadniać a ty nie musisz mi wierzyć. Masz ochotę, to sprawdź sobie i udowodnisz mi kłamstwo. Wiem, że mam rację i tyle. Nie będziesz mi mówił co mam robić. Za cienki jesteś żeby cokolwiek sprawdzić i udowodnić, to nie wdawaj się w polemikę.

Gośka kompromitacja 11.02.2024 20:56
Nieogarniety 11.02.2024 20:20
Nic ci nie musze udowadniać a ty nie musisz mi wierzyć. Masz ochotę, to sprawdź sobie i udowodnisz mi kłamstwo. Wiem, że mam rację i tyle. Nie będziesz mi mówił co mam robić. Za cienki jesteś żeby cokolwiek sprawdzić i udowodnić, to nie wdawaj się w polemikę.
Jesteś naprawdę żałosna, tacy jak ty właśnie pociągną Frischmanna na dno.

Kasia 09.02.2024 23:37
Ludzie opamiętajcie się , ile lat można głosować na tych samych , oni sobie z tego zrobili zarobek życia .

palacz co 11.02.2024 09:46
Kasia 09.02.2024 23:37
Ludzie opamiętajcie się , ile lat można głosować na tych samych , oni sobie z tego zrobili zarobek życia .
Kasiu masz rację !!!! Popatrz na takiego TW tulipana człowiek siedzi od wieków i tylko kiwa głową. Nie potrafi powiedzieć dwóch zdań , musi przeczytać z kartki, a przy tum ile się namęczy utrzymując taką minę - aktor Tulipan. Przez tyle lat kasy policzył bardzo dużo. To samo z palaczem kotłowym , nie ma wiedzy ani wykształcenia a na układach już zgarnął ok. 1 miliona złotych. Kwoty bardzo duże już pojawiają się w pozycji inne dochody co jest bardzo zastanawiające ( a przedtem były niewielkie tylko dochody ze SM). Człowieczek nikt . Wystarczy popatrzeć na posiedzenia RM. Bez suflera ginie w tłumie.

As 11.02.2024 09:55
Kasia 09.02.2024 23:37
Ludzie opamiętajcie się , ile lat można głosować na tych samych , oni sobie z tego zrobili zarobek życia .
Ten pan z fotki i jego starzy przeciwnicy jeżeli wejdą do gry to dla kasy są w stanie się pogodzić , kochać i nadal dzielić kasę. Tak jak w jednym z art. powiedział (prawdę) radny Hadryś że są w stanie z każdym utworzyć koalicję dla sprawowania władzy. A dlaczego?! Wiedzą , że to jest dawanie stanowisk, przywileje, apanaże, gratyfikacje, stanowiska itd. Całe rodziny się bogacą, budują domy bez kredytów. Dawanie działa w dwie strony i trzeba się rewanżować poprzez odpowiednie zachowanie np. na radzie. Popatrzcie jak latami nikt nie otworzył ust i ze wszystkim się zgadzali nawet jak nie wiedzieli o co chodzi, bez znajomości tematu. BANDA !!!

Komisarz 09.02.2024 20:15
Jest też materiał wyborczy , ale czy jest info jaki komitet to finansuje ??

Kris 09.02.2024 20:08
Pan Niemirowski jako mieszkaniec Wrocławia niech kandyduje u siebie. Swoją drogą jak bardzo niepoważny to kandydat świadczy już powyższy artykuł o konferencji prasowej. Jako pierwszy punkt swojego programu mówi o likwidacji jednego stanowiska wiceburmistrza, po czym parę minut później mówi, że w sumie nie wie jak to będzie, bo to stanowisko jest mu potrzebne do koalicji. Ja odbieram tę kandydaturę i konferencję w formie żartu i to kiepskiego.

mgid.com, 649292, DIRECT, d4c29acad76ce94f
lijit.com, 349013, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
lijit.com, 349013-eb, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
appnexus.com, 1019, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
improvedigital.com, 1944, RESELLER
pubmatic.com, 161673, RESELLER, 5d62403b186f2ace
admanmedia.com, 925, RESELLER
smartadserver.com, 3713, RESELLER
openx.com, 540866936, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
adform.com, 2671, RESELLER
yahoo.com, 59674, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
smaato.com, 1100042823, RESELLER, 07bcf65f187117b4
yahoo.com, 58935, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
triplelift.com, 11656, RESELLER, 6c33edb13117fd86
pubmatic.com, 158481, RESELLER, 5d62403b186f2ace
smartadserver.com, 3713, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 15349, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
zeta.com, 757, RESELLER
rubiconproject.com, 9655, RESELLER, 0bfd66d529a55807
Xapads.com, 145030, RESELLER
google.com, pub-3990748024667386, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Pubmatic.com, 162882, RESELLER, 5d62403b186f2ace
video.unrulymedia.com, 524101463, RESELLER, 29bc7d05d309e1bc
lijit.com, 224984, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
Pubmatic.com, 163319, RESELLER, 5d62403b186f2ace
adyoulike.com, c1cb20fa2bbc39a8f2ec564ac0c157f7, DIRECT
adyoulike.com, a15d06368952401cd3310203631cb18b, RESELLER
rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807
pubmatic.com, 160925, RESELLER, 5d62403b186f2ace
onetag.com, 7a07370227fc000, RESELLER
lijit.com, 408376, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b
spotim.market, sp_AYL2022, RESELLER, 077e5f709d15bdbb
smartadserver.com, 4144, RESELLER
nativo.com, 5848, RESELLER, 59521ca7cc5e9fee
smartadserver.com, 4577, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 13099, RESELLER
pubmatic.com, 161593, RESELLER, 5d62403b186f2ace
rubiconproject.com, 11006, RESELLER, 0bfd66d529a55807
onetag.com, 7cd9d7c7c13ff36, DIRECT
ssp.e-volution.ai, AJxF6R4a9M6CaTvK, RESELLER
rubiconproject.com, 16824, RESELLER, 0bfd66d529a55807
adform.com, 2664, RESELLER, 9f5210a2f0999e32
appnexus.com, 11879, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
smartadserver.com, 1247, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
smaato.com, 1100056735, DIRECT, 07bcf65f187117b4
smaato.com, 1100004890, DIRECT, 07bcf65f187117b4
rubiconproject.com, 24600, RESELLER, 0bfd66d529a55807
sharethrough.com, iBAzay96, RESELLER, d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com, 156177, RESELLER, 5d62403b186f2ace
pubmatic.com, 161674, RESELLER, 5d62403b186f2ace
insticator.com,15188195-e4cc-40b1-98f1-d6390cc63cbb,RESELLER,b3511ffcafb23a32
rubiconproject.com,17062,RESELLER,0bfd66d529a55807
video.unrulymedia.com,136898039,RESELLER
sharethrough.com,Q9IzHdvp,DIRECT,d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com,95054,DIRECT,5d62403b186f2ace
lijit.com,257618,RESELLER,fafdf38b16bf6b2b

lijit.com, 349013, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
lijit.com, 349013-eb, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
improvedigital.com, 1944, RESELLER
pubmatic.com, 161673, RESELLER, 5d62403b186f2ace
admanmedia.com, 925, RESELLER
openx.com, 540866936, RESELLER, 6a698e2ec38604c6
adform.com, 2671, RESELLER
yahoo.com, 59674, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
smaato.com, 1100042823, RESELLER, 07bcf65f187117b4
yahoo.com, 58935, RESELLER, e1a5b5b6e3255540
triplelift.com, 11656, RESELLER, 6c33edb13117fd86
pubmatic.com, 158481, RESELLER, 5d62403b186f2ace
smartadserver.com, 3713, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
appnexus.com, 15349, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
zeta.com, 757, RESELLER
rubiconproject.com, 9655, RESELLER, 0bfd66d529a55807
Xapads.com, 145030, RESELLER
google.com, pub-3990748024667386, DIRECT, f08c47fec0942fa0
Pubmatic.com, 162882, RESELLER, 5d62403b186f2ace
video.unrulymedia.com, 524101463, RESELLER, 29bc7d05d309e1bc
lijit.com, 224984, DIRECT, fafdf38b16bf6b2b
Pubmatic.com, 163319, RESELLER, 5d62403b186f2ace
adyoulike.com, c1cb20fa2bbc39a8f2ec564ac0c157f7, DIRECT
adyoulike.com, a15d06368952401cd3310203631cb18b, RESELLER
smartadserver.com, 4577, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
onetag.com, 7cd9d7c7c13ff36, DIRECT
adform.com, 2664, RESELLER, 9f5210a2f0999e32
appnexus.com, 15825, RESELLER, f5ab79cb980f11d1
smartadserver.com, 1247, RESELLER, 060d053dcf45cbf3
smaato.com, 1100056735, DIRECT, 07bcf65f187117b4
smaato.com, 1100004890, DIRECT, 07bcf65f187117b4
sharethrough.com, iBAzay96, RESELLER, d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com, 161674, RESELLER, 5d62403b186f2ace
insticator.com,15188195-e4cc-40b1-98f1-d6390cc63cbb,RESELLER,b3511ffcafb23a32
rubiconproject.com,17062,RESELLER,0bfd66d529a55807
video.unrulymedia.com,136898039,RESELLER
sharethrough.com,Q9IzHdvp,DIRECT,d53b998a7bd4ecd2
pubmatic.com,95054,DIRECT,5d62403b186f2ace
lijit.com,257618,RESELLER,fafdf38b16bf6b2b

KOMENTARZE
Autor komentarza: Gocha ze ZwierzyńcaTreść komentarza: Kiedyś kierowca tira to był gość. Teraz to debil , albo Ukrainiec . Widać to przed wjazdem do Ergisu. P.s. Są i tacy , co parkują tam jak należy więc ..... , kierowca gość.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 15:45Źródło komentarza: Wypadek - śmierć na A4, droga będzie długo zablokowanaAutor komentarza: Bój w hucieTreść komentarza: Szukajcie go na Górnym Śląsku. Jak widać na zdjęciu, wsiadł do próżnej węglarki, dalej połączcie sobie kropki.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 15:32Źródło komentarza: Zaginął czternastoletni KacperAutor komentarza: nieuśmiechnięciTreść komentarza: Ustawiczne pranie mózgów.Najpierw zabawy młodzieży ze śmiercią a teraz to.Coś mi tu zaciąga ruskim.Czas na emeryturę babciu zamiast robić z siebie młodzieżówkę mądrą inaczej.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 14:04Źródło komentarza: Chodzi o popularyzację języka niemieckiegoAutor komentarza: WiarusTreść komentarza: Nie ma to jak poczuć odrzut kałacha na ramieniu. Krótkie weekendowe szkolenie wojskowe powinien przejść każdy młody mężczyzna a może i kobiety też. Broń wirtualna też dobra, aby wyrabiać w sobie nawyki strzeleckie i poznać sztukę celowania, jako pierwszy etap wtajemniczenia. Szkoda, że nie ma ćwiczenia dla rezerwy.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 13:09Źródło komentarza: OŁAWA W Piątce postrzelająAutor komentarza: KtośTreść komentarza: Wirtualne strzelanie jak wirtualny seks . Niby coś było ale dalej prawiczek.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 12:11Źródło komentarza: OŁAWA W Piątce postrzelająAutor komentarza: MarioTreść komentarza: Clickbait? Przecież to 130 km od Oławy.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 10:27Źródło komentarza: Wypadek - śmierć na A4, droga będzie długo zablokowana
Reklama
NAPISZ DO NAS!

Jeśli masz interesujący temat, który możemy poruszyć lub byłeś(aś) świadkiem ważnego zdarzenia - napisz do nas. Podaj w treści swój adres e-mail lub numer telefonu. Jeżeli formularz Ci nie wystarcza - skontaktuj się z nami.

Reklama
Reklama